کد خبر: ۷۷۹۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
بی تردید می دانید در صورتی که رئیس جمهور افراد منتخب را نامناسب تشخیص دهد شورای مرکزی موظف است حداکثر ظرف دو هفته افراد دیگری را انتخاب و معرفی نماید. با توجه به صراحت تبصره 1 ماده 7 قانون سازمان نظام معوق گذاردن این تصمیم هیچ توجیهی را برنمی تابد...

حکیم مهر - در پی عدم تعیین و معرفی رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی در دوره چهارم شورای مرکزی به رغم گذشت بیش از سه فصل از برگزاری انتخابات دوره جدید این سازمان، جامعه دامپزشکان ایران به این موضوع واکنش نشان داد.

رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در نامه به وزیر جهاد کشاورزی از وی خواست با توجه به صراحت تبصره یک ماده هفت قانون سازمان نظام دامپزشکی نسبت به رفع معضل عدم تعیین رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی در اسرع وقت اقدام نماید.

دکتر ناصر نبی پور در این نامه تأکید کرده است که نباید امور جاری اعضاء سازمان نظام دامپزشکی دستخوش تردید و خصومت فیمابین قرار گیرد.

متن نامه رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بدین شرح است :

به نام خدا

جناب آقای دکتر صادق خلیلیان

وزیر محترم جهاد کشاورزی

با سلام

احتراما به استحضار می رساند از تاریخ پنج شنبه 28 بهمن ماه 1389 که چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی انجام پذیرفت و سه نفر افراد منتخب مشخص گردیدند بیش از ده ماه سپری گردیده ولی تاکنون فردی به عنوان رئیس هیأت مدیره نظام دامپزشکی به ریاست محترم جمهوری معرفی نشده است.

بی تردید جنابعالی قانون سازمان نظام را مطالعه نموده و می دانید در صورتی که رئیس جمهور افراد منتخب را نامناسب تشخیص دهد شورای مرکزی موظف است حداکثر ظرف دو هفته افراد دیگری را انتخاب و معرفی نماید. با توجه به صراحت تبصره 1 ماده 7 قانون سازمان نظام معوق گذاردن این تصمیم هیچ توجیهی را برنمی تابد.

در صورتی که انتخابات انجام شده از نظر جنابعالی خدشه دار باشد می توانید ضمن تماس با رئیس جمهوری ترتیبی اتخاذ نمایید تا تجدید انتخابات و معرفی افراد جدید در اسرع وقت انجام گیرد و طبعاً امور جاری بیست هزار عضو دستخوش تردید و خصومت فیمابین قرار نگیرد.

جامعه دامپزشکان ایران به عنوان قدیمی ترین نهاد دامپزشکی و با توجه به اینکه همواره مدافع حرفه و حافظ اصول و اعتبارات ملی می باشد از جنابعالی تقاضا دارد هر چه سریع تر نسبت به رفع این معضل حرفه ای اقدام و اجازه نفرمایید بیش از این انجام امور این سازمان قانونی بعهده تعویق افتد.

با تشکر

دکتر ناصر نبی پور

رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران


 

توضیح حکیم مهر : سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران فاقد هیأت مدیره است و احتمالاً در نامه جامعه دامپزشکان ایران عبارت "رئیس هیأت مدیره نظام دامپزشکی" به اشتباه ذکر شده و مقصود رئیس سازمان نظام دامپزشکی بوده است. ضمناً تعداد اعضاء سازمان نظام دامپزشکی در حال حاضر به مراتب بیش از بیست هزار عضو است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
0
اشتباهاتی را که حکیم مهر در نگارش نامه ایشان درج کرده صحیح است و واقعا برای مسولین جامعه دامپزشکان بایستی تاسف خورد
دکتر م. ش.
|
-
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
0
هیچ آشنایی نزدیکی با آقای دکتر نبی پور ندارم ولی همیشه از صحبتهای منطقی وی در خصوص صنف دامپزشکی لذت برده ام ، قابل توجه ...................که .......... و متن نگاشته شده وی شائبه طرفداری از شخص و گروه خاصی را ایجاب می نمود ، لطفا امور مربوط به بخش خصوصی دامپزشکی را به افراد متین بخش خصوص بسپارید تا شاهد رشد و بالندگی آن باشید ، نه مشابه برخی از همکاران دانشگاههی که در یک استان دیگر هیئت علمی هستند - در بخش خصوصی آزمایشگاهی آن استان بالاترین تجارت ها را دارند و با لابی گری می آیند در نظام دامپزشکی استانی دیگر سمت می گیرند و سالی یک دقیقه هم برای صنف آن استان وقت نمی گذارند ، آخه همکار محترم مگه نظام دامپزشکی استانی بودن هم شدن سمت که با آن لابی گری کنید و ... دست بردارید از این کارها از امثال محمود رضا اکبری ها یا نبی پور ها یاد بگیرید نحوه احترام به صنف و همکار را.
عضو هیات مدیره جامعه
|
-
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
0
نویسنده این نامه ............. است و دکتر نبی پور .... امضا کرده است. و با ما اعضای هیات مدیره هیچ مشورتی نشده است
عضو هیات مدیره جامعه دامپزشکی
|
-
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
0
............. بیشتر تخصص دارند تا مسائل دامپزشکی زیرا تعداد اعضای نظام دامپزشکی بر خلاف اعضای جامعه دامپزشکی که به هزار نفر عضو فعال نمی رسد 28 هزار نفر است و دوم اینکه وزیر جهاد نمی تواند سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرد چرا که انتخابات مورد تایید نمایندگان هیات نظارت سه وزارت خانه جهاد کشاورزی دادگستری و کشور قرار گرفته و وزیر محترم چنین حقی را ندارد از طرفی معضل این است که وزیر محترم می گویند باید کسی که من می گویم و رای نیاورده رییس بشود.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
0
......... چرا نقطه چین اگر این فرد دروغ بگوید حتما دکتر نبی پور از خودشون دفاع می کنند. حکیم مهر همیشه شفاف و بی پرده عمل کرده؟؟؟
عضو شورای نظام استان
|
-
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
0
من ازهمکارانی که اقدام به متلک پرانی به دکتر لطفی زاده و دکتر نبی پور و دکتر حسینی نمودند توصیه مینمایم منافع صنفی را در نظر بگیرند بی تردید 2 دسته از افراد این جو سازی ها را علیه نویسندگان نامه های اعتراضی به وزیر شروع نموده اند دسته اول نزدیکان ...... سازمان نظام هستند بداند ماهم از ..... انتقاد های فراوان داریم واگر با اعضای فعلی شورای مرکزی که عمدتا بخش خصوصی هستند همراهی نموده و ...... حمایت مینماییم ربطی به ...... سازمان ندارد و فقط قصدمان برخوردبا رویه ناصواب ودخالت غیر قانونی وزیر ....... است
دسته دوم نیز عمال و ابواب جمعی ....... خصوصا در ......... می باشند که انها باید بدانند این پستها ماندنی نیست و دامپزشکان با خیانتهای این گروه در سالهای مختلف مثل سال71 در از دست دادن صدور پروانه اماکن دامی و سال85 امضائ وهمراهی با وزارت جهاد در تصویب قانون نظام جامع دامپروری و......اشنا می باشند
ما باید با کنار گذاشتن اختلافات ضمن برخورد کلیه اقشار صنف با دخالت غیر قانونی وزیر جهاد ..... در انتخابات. هر دو رئیس سازمان دامپزشکی ونظام دامپزشکی را ملزم به مذاکره ودعوت به حل مسائل ومشکلات صنف نمائیم در غیر این صورت ضرباتی را که ...... به دامپزشکی کشور وارد مینمایند گریبانگیر بخش دولتی وغیر دولتی می گردد
عضو
|
-
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
به نظرم به نكات ديگري دقت كنيم

1- جامعه دامپزشكان ايران كه داعيه قديمي ترين صنف دامپزشكي (كه البته هم همينطور است) و دفاع از حقوق شاغلين بخش خصوصي را دارد، چه فعاليتي در اين دوره آخر هيات محترم مديره نموده است!!؟ جز چند مكاتبه!
2- رياست سازمان نظام و شوراي استان بسيار با ارزش است ( ...... ) چراكه برخي از روساي استانها كه هيچ عملكردي نداشتند و حتي فرصت ندارند يا نمي خواهند وقتي براي نظام استان خود بگذارند نه استعفا مي دهند نه با اعضا روبرو ميشوند و نه هيچ كار ديگر. فقط رييس شوراي استان هستند. مثلا همين شوراي .......... كه ما هنوز بعد 3 سال چهره رييس را نديديم.
دلم براي خودم كه دامپزشكم مي سوزد
عضو
|
-
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
بیننده محترم / با سلام و احترام / انتشار عمومی این مطلب که رئیس نظام یک استان در محل کار خود حاضر نمی شود و سه سال است دیده نشده است القاء یک اتهام محسوب می شود و با عرض پوزش به این دلیل نام استان حذف شده است - حکیم مهر

چرا بخشي از نظر من را نقطه چين كردين؟
مگر اينكه به كسي توهين كردم؟ عرض كرده بودم رييس نظام استان ..... رو تا حالا نديديم. چرا نقطه چين ميكنيد؟
عضو
|
-
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
بیننده محترم با عنوان عضو / با سلام و احترام و تشکر از بازدید حضرتعالی / البته اینجانب همکار محترم مد نظر شما را چند بار زیارت کرده ام (البته در مراسم مختلف و نه در محل نظام استان) و طبق پیگیری که انجام داده ام ظاهراً ایشان هر هفته یک روز را در محل دفتر نظام دامپزشکی حضور دارند (احتمالاً برای جلسه!). با شما هم موافقم که باید اعضاء براحتی ایشان را ملاقات کنند. مقصود این بود که بصورت خاص با نام بردن از یک فرد اتهامی که شاید نیاز به پیگیری بیشتری دارد متوجه وی نشود. با تشکر مجدد
- مدیرمسئول حکیم مهر

آقاي دكتر لطفي زاده
القا اتهام چيه؟!!!! طوري حرف مي زنيد انگار ما از پشت كوه اومديم!!
شما خودت چند بار تونستي ايشون رو ببيني؟ خدا وكيلي راستشو بگو.
اگر عرض بنده غلط باشد، ايشان از خودش دفاع خواهد كرد.
يك پيشنهاد، يك نظرسنجي بذارين بپرسين اعضا هر استان چند بار خواستن با رييس نظام استان صحبت كنند، موفق شدند. علي الخصوص رييس نظام مورد نظر(نقطه چين)
عضو
|
-
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
مطمئن باشيد كه هفته اي 1 روز هم نمي آيند.

البته نظر و پيشنهادات من و ساير اعضا، آب در هاون كوبيدن است.
نظر شما
ادامه