کد خبر: ۷۷۱۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

حکیم مهر - در آخرین جلسه شورای عالی استاندارد که به ریاست محمود احمدی نژاد تشکیل شد ، مهدی خورشیدی آزاد که هم اکنون دبیر شورای مشاورین رییس جمهور است، با حفظ سمت به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شد.


رییس جمهور، وزرای بازرگانی ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، صنایع و معادن ،‌ علوم ، تحقیقات و فناوری ، کار و امور اجتماعی ،‌ جهاد کشاورزی ، مسکن و شهرسازی ، نیرو ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، رییس سازمان حفاظت محیط زیست ، دادستان کل کشور ، رییس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن ایران و دو نفر کارشناس امور استاندارد ، طبق آخرین مصوبه قانونی ، شورای عالی استاندارد را تشکیل می دهند .چندی پیش شورای عالی اداری کشورتصویب کرد که موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با ارتقای جایگاه به سازمان ملی استاندارد ایران و زیر مجموعه ریاست جمهوری تبدیل شود.

گفتنی است نظام الدین برزگری در 24 مهر 87 به پیشنهاد وزیر صنایع و معادن و با حکم رییس جمهوری برای سه سال به سمت رییس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی منصوب شده بود .
در پی انتصاب دکتر خورشیدی به ریاست سازمان ملی استاندارد ایران ، چهارشنبه هفتم دی ماه سالجاری 42 نماینده مجلس در اعتراض به این انتصاب به رئیس جمهور تذکر کتبی دادند.
متن کامل این تذکر به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم

خداوند در قرآن مجید فرموده اند: خدا به شما امر می کند که امانت ها را به اهلش بسپارید.

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از جمله تخصصی ترین سازمان های دولتی است که برای فرایند تولید، تجارت، توزیع و مصرف طیف گسترده ای از کالاها و خدمات مقررات گذاری می کند و خود مسئول نظارت بر اجرای آن مقررات نیز هست. هیچ کس نمی پذیرد که موسسه ای با بیان پیچیدگی فنی و علمی به جوان بی تجربه ای که پزشک عمومی است، سپرده شود. جوانی که تنها تجربگی اش این است که داماد رئیس جمهور است.

آقای رئیس جمهور!

این کار شما اولین مورد از این دست نیست، ولی تعارض این مورد با شعارها و وعده های جنابعالی از همیشه آشکارتر و تأسف بارتر است. لغو این حکم از نظر ما نمایندگان ملت ضروری است که باید بدون فوت وقت صورت گیرد.

امضاء کنندگان: مرتضی آقاتهرانی، علی عباسپور، هادی قوامی، احمد توکلی، حسینعلی شهریاری، حمید رسایی، جواد جهانگیرزاده، امیرحسین رحیمی، محمد دهقان، سیدحسین حسینی، غلامرضا اسدالهی، کاظم فرهمند، سیدشریف حسینی، محمدتقی رهبر، جواد آرین منش، سیدمصطفی طباطبایی نژاد، سیدحسین ذوالانوار، سیداحمد آوایی، الیاس نادران، حمیدرضا پولادگر، کاظم جلالی، حسین نجابت، سید جلال یحیی زاده، سیدمحمود حسینی دولت آباد، حمید کاتوزیان، سیداحمدرضا دستغیب، غلامرضا مصباحی مقدم، سیدجواد زمانی، حسین فدایی، صمد فدایی، جعفر قادری، مصطفی رضاحسینی، علی بروغنی، حمید سعادت، قدرت الله علیخانی، محمدجواد نظری مهر و 6 امضای ناخوانای دیگر.
 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مجتبی مرتضوی .تبریز
|
-
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
0
0
این نمایندگان آذربایجان کجا هستند
دامپزشک
|
-
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
0
0
آقای دکتر لطفی زاده
این خبر چه ربطی به صنف دامپزشکی داره؟ مثل این که سایت صرفا صنفی هم زیاد به درد نمی خوره! باید بزنیم تو رگ سیاست!!! خدا عاقبت شما رو بخیر کنه!
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
0
0
با سلام و احترام
بیننده محترم / ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظر شما / مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر) سیاسی نیست. در مورد این خبر و ارتباط آن به صنف معزز دامپزشکی هم به استحضار می رساند تعدادی از دامپزشکان به طور مستقیم با سازمان استاندارد در ارتباط هستند و از دیرباز تاکنون در تدوین استانداردهای مختلف نقش داشته و دارند و در ابتدای بسیاری از استانداردهای مرتبط با مواد غذایی اسامی آنان دیده می شود. از سوی دیگر بصورت غیرمستقیم هم بسیاری از دامپزشکان در تکمیل استانداردها نقش دارند و به سبب این ارتباط چنین خبری که حاکی از تحول در آن سازمان است منتشر شده است.
دامپزشک
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
0
0
جناب آقای دکتر لطفی زاد
از همکاران عضو نظام دامپزشکی (در شهرستان ارومیه) در ادارات مختلفی مانند انتقال خون - آموزش و پرورش - جهاد - نیروی انتظامی - بهداشت و درمان - دانشگاهها - دادگستری - امور اراضی - کمیته امداد - دارایی - محیط زیست - بانکها - بیمه ها - فروشگاهها - آپارتمان سازها و ... و با این حساب از این به بعد اخبار کلیه وزارتخانه ها و ارگانها را منتشر کنید. به نظر شما اینها اخبار صنفی هستند ؟؟؟
مجید
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
0
0
........ هیچی نگفتیم .........................
سلام
|
-
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
0
0
......... جای برای خودش وا مکنه
saman.
|
-
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
0
0
تو را جون بابات ..... را کنار بگذار ........
محمد.
|
-
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
0
0
شما برای تعیین شاخص درست سال می توانید .................................
نظر شما
ادامه