کد خبر: ۷۶۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر این موضوع که خرید و فروش حیوانات وحشی غیرقانونی است، گفت: باید نیروی انتظامی در این زمینه وارد شود مثل تمام کالاهای که به صورت غیرقانونی داد و ستد می‌شود.

حسین کلخورانی در خصوص رها شدن تعدادی توله شیر، میمون، روباه و کرکس در شهر گفت: بر اساس قانون شهرداری وظیفه دارد حیوانات موذی مانند موش را از سطح شهر جمع‌آوری کند.

وی ادامه داد: همچنین جمع کردن سگ‌های ولگرد از دیگر وظایف شهرداری‌هاست.

جمع‌آوری حیوانات وحشی رها شده و تحویل به محیط زیست

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه افراد تا زمانی که شیرها را در منازل خود نگهداری می‌کنند نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، گفت : در صورتی که این حیوانات در شهر رها شده باشند آنها را جمع آوری و تحویل محیط زیست می‌دهیم.

کلخورانی در پاسخ به این پرسش که در بازار مولوی مار افعی و سایر حیوانات وحشی خرید و فروش می‌شود، گفت: قاچاق حیوانات ممنوع است.

قاچاق مار افعی

کلخورانی ادامه داد: در صورتی که موارد غیر علنی باشد که نمی‌توان کاری کرد. مار افعی از طریق قاچاقچیان خرید و فروش می‌شود.

وی در خصوص پرندگان زینتی در شهر گفت: مکانی را بیرون شهر برای آنها در نظر گرفته و منتقل کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که اطراف این مکان بهترین پاتوق برای خرید و فروش حیوانات وحشی شده است، گفت: شهرداری با این موضوع برخورد می‌کند.

از عرضه غیر علنی حیوانات وحشی مطلع نیستیم

کلخورانی اضافه کرد: ما که از عرضه غیر علنی حیوانات وحشی مطلع نیستیم. دلالانی در مولوی می‌چرخند و شیر و روباه و سایر حیوانات وحشی را خرید و فروش می‌کند.

نیروی انتظامی خرید و فروش حیوانات وحشی را پیگیری کند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر این موضوع که خرید و فروش حیوانات وحشی غیر قانونی است، گفت: باید نیروی انتظامی و سایر نهادهای مرتبط وارد عمل شوند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ژاله - ف
|
-
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
0
0
با سلام و احترام.
خیلی جالبه مسئولین اصلا انگار به روی خودشان نمی آورند حیوانات حیات وحش براحتی در مولوی و آزادگان فروخته میشوند اما گیر داده اند به کسانی که سگ و گربه در خانه شان نگهداری میکنند!!!! میگویند نگهداری گربه در خانه ممنوعـــه !!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
0
0
سلام..ببخشین...من یه واقعیت رو عرض کنم...یا این مسولان خودشون از لحاظ عقلی بچه موندن و یا فک میکنن ماها بچه هستیم... بعد نیست رفتارهایی رو که با حیوانات میکنیم یه کم هم سر این مسولان بیاریم تا شاید یه کم درک کنن و راست بگن..وقتی از خونه هرکسی تو هرجایی بچه شیر و خرس درمیاد اصلا فروش حیوانات تو مولوی چیز عجیبی نیست...
فقط یه نکته هم بگم...ما وقتی بیدار میشیم که دیگه واقعا دیر شده...یه کم به فکر باشیم دوستان...
البته راست هم میگین...نیروی انتظامی خرید و فروش حیوانات وحشی را پیگیری میکند اما چه فایده که اقدامی نمیکند...فقط بلدن اگه یه سگ کوچولو تو خیابون دیدن بازداشتش کنن!!!!!یعنی جز اینم کاری ازشون برنمیاد.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
1
0
راستی اگه دوست دارین نظرمو تایید کنین اگه دوست ندارین نکنین....فقط به گوش مسولا برسونین... و بهشون بگین که دل ما خیلی به درد اومده...و البته اگه کسی جز منافع خودش به چیز دیگه هم مثل دل آدما اهمیت میده.....من همونم که گفتم نیروی انتظامی اقدامی نمیکنه...
نظر شما
ادامه