کد خبر: ۷۵۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - آیین گشایش دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی 22 آذرماه سالجاری در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

در این مراسم دکتر سید محمد آقامیری طی سخنانی به موضوع مقاومت میکروبی داروها اشاره کرد و زندگی کردن بدون استفاده از ضدمیکروب‎ها را تقریباً غیرممکن دانست.

جالب آنکه اغلب جملات وی در این سخنرانی تشابه بسیار زیادی با جملات مقاله بازآموزی ماهنامه نظام دامپزشکی (شماره آبان 90) داشت و در مواردی دقیقاً همان جملات مقاله‎ای بود که توسط دکتر آراسب دباغ مقدم نایب رئیس کمیته بهداشت مواد غذایی سازمان نظام دامپزشکی به رشته تحریر درآمده بود.

هر چند انتظار این است که رئیس ستاد برگزاری یک کنگره بین‎المللی سخنرانی جامع‎تر و کلان‎تری متناسب با موضوع همایش داشته باشد اما شاید بتوان استفاده وی از مقاله بازآموزی ماهنامه نظام دامپزشکی برای سخنرانی در این همایش را نشانه کاربردی بودن اینگونه مقالات هم دانست!

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باران
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
0
0
عجب! هم داری ....ت را می کوبی و هم ....ت را بزرگ جلوه می دی!
آفتاب لب بوم
|
-
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
0
0
هنر سردبیر یک نشریه یا یک خبرنگار آن است که اهداف مورد نظر را بصورت کاملا حرفه ای به مخاطبانش ارایه کند ما هر آنقدر که بیشتر خبرهای شما را دیدیم بیشتر دچار سردگمی شدیم و بالاخره متوجه نشدیم شما با دوستانت هم دشمنی یا با دشمنانت دوستی یا با دوستانت دوستی یا با دشمنانت دشمنی یا اصلا خودت را دوست داری یا دشمن خودتی .... فقط تو را بخدا اگر قرار نیست باری از دوش دامپزشکان برداری پریشان حالی و سردگمی را به مشکلاتشان نیفزا . انشاء الله
بیطار
|
-
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
0
0
با سلام و احترام / بیننده محترم لطفاً از طرح ادعاهای کذب که تاکنون بارها و بارها به آن پاسخ داده شده و کذب بودن آن اظهر من الشمس است پرهیز فرمایید تا امکان بهره مندی همگان از کامنت های کارشناسانه و دقیق شما فراهم گردد. با تشکر - حکیم مهر

بنده منظور این جمله شما که می فرمائیداغلب جملات وی در این سخنرانی تشابه بسیار زیادی با جملات مقاله بازآموزی ماهنامه نظام دامپزشکی (شماره آبان 90) داشت نشدم ؟یعنی منظور شما این است که دکتر آقامیری برای اینکه جملات مشابه همدیگر نباشد مثلا بجای این که بگوید: مصرف داروهای ضدمیکروب از نظر وزنی در دامپزشکی 1000 برابر طب انسانی است بگوید: مصرف داروهای ضدمیکروب از نظر وزنی در دامپزشکی 500 برابر یا 2000 برابر یا 5000 برابر طب انسانی است؟!!! و همینطور الی آخر!!!
واقعا این هم از اون حرفها بود ها!!! پس بر و بچه های نظام بیخود نمیگند که شما با دکتر آقامیری مشکل دارید!!! نمی دونم ..............؟!!!باید می فرمائید
دکتر
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
0
0
اتفاقا به نظر من این خیلی هم خوبه که حرفهایمان را براساس مستندات علمی بزنیم. این خیلی بهتر از حرف زدن بدون سند و دلیل و مدرک است. لطفا اگر یک عمل خوب و پسندیده انجام می شود آن را به باد انتقاد بی مورد نگیریم.
نظر شما
ادامه