کد خبر: ۷۵۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - نامزد ریاست سازمان نظام دامپزشکی به عضویت در ستاد بیمه کشاورزی استان فارس منصوب شد.

بر این اساس دکتر احمدرضا تابع بردبار که هم اینک ریاست نظام دامپزشکی فارس را بعهده دارد و مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان هم هست به عضویت در ستاد بیمه کشاورزی آن استان منصوب شده است.

وی در حالی یکی از سه نامزد منتخب شورای مرکزی دوره چهارم نظام دامپزشکی برای ریاست این سازمان است که با گذشت بیش از دو فصل از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی نظام دامپزشکی کماکان انتخاب و معرفی رئیس جدید این سازمان در هاله‎ای از ابهام قرار دارد.

متن حکم انتصاب دکتر تابع بردبار به عضویت ستاد بیمه کشاورزی استان فارس به شرح زیر است :

جناب آقای احمدرضا تابع بردبار

مشاور محترم رئیس سازمان {جهاد کشاورزی} و رئیس شورای نظام دامپزشکی

سلام علیکم ؛

به استناد نامه شماره 3615 مورخ 30/6/90 قائم مقام محترم صندوق بیمه کشاورزی موضوع ترکیب اعضاء و شرح وظایف ستاد بیمه استان ، از این تاریخ جنابعالی را به مدت یکسال به عنوان عضو ستاد منصوب و معرفی می نمایم، توفیق خدمتگزاری به کشاورزان عزیز استان را با اتخاذ تصمیمات ارزشمندتان در جلسات ستاد از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

مهرزاد خرد / رئیس سازمان و رئیس ستاد بیمه کشاورزی استان فارس

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناظر
|
-
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
0
0
آقاي دكتر لطفي زاده طبق بخشنامه صندوق بيمه محصولات كشاورزي يكي از اعضاي ستاد بيمه در استانها رييس نظام دامپزشكي استان مي باشد. . سايت شما قبلا هم انتصاب رييس نظام دامپزشكي استانهاي ديگر رادر اين ستاد اعلام نموده است. پس لطفا جو سازي نكنيد و منصف باشيد.
حکیم مهر
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
0
0
بیننده محترم / با سلام و احترام و تشکر از بازدید شما / حکیم مهر این خبر را همانطور که در کادر آبی رنگ بالای متن مشخص است از سایت رسمی سازمان نظام دامپزشکی نقل کرده است و اصولاً ارتباطی هم به جوسازی ندارد. به فرمایش شما هر یک از استانها هم خبر انتصاب رئیس نظام دامپزشکی را اعلام کنند در حکیم مهر منعکس خواهد شد و قبلاً هم شده است.
همکار دامپزشک
|
-
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
0
در حکم مشخص نیست که ایشان به عضویت کدام ستاد منصوب گردیده است
نظر شما
ادامه