کد خبر: ۷۴۴۹

حکیم مهر - معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره دکترای تخصصی با آزمون و بدون آزمون سال 91 دانشگاه از روز یکشنبه، از عدم تغییر در شیوه پذیرش در این دوره از آزمون خبر داد.
محمدرضا مهرادفر با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 13 آذر ماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org ، گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون به مدت 10 روز تا روز چهارشنبه 23 آذر ماه به صورت اینترنتی ادامه دارد.

وی با اشاره به تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام فقط از طریق کارت‌های عضو شتاب، اظهار کرد: داوطلبان باید برای دریافت کارت اعتباری ثبت‌نام با آزمون مبلغ 85 هزار تومان و برای ثبت‌نام بدون آزمون مبلغ 12 هزار تومان پرداخت کنند.

وی افزود: البته دفترچه راهنمای آزمون از یکشنبه در مراکز پستی توزیع می‌شود، ولی داوطلبان در صورت عدم مراجعه به این مراکز می‌توانند به صورت اینترنتی هم تهیه کنند.

مهرادفر با اشاره به برگزاری آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد طی روزهای 4 و 5 اسفند ماه سال جاری، در خصوص ظرفیت پذیرش در این آزمون، گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون متناسب با افزایش رشته محل، افزایش می‌یابد.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه روند اجرایی آزمون دکتری 91 نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است، خاطرنشان کرد: همچنین شیوه پذیرش در آزمون همانند سال گذشته است.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه