کد خبر: ۷۳۶۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
بار دیگر سختی کار دامپزشکی حادثه آفرید:
«جمال درخشان» حین انجام عملیات واکسیناسیون تب برفکی در یکی از گاوداری‌های سنتی شهرستان توسط یک راس گاو از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شدید شد ...

حکیم مهر: کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان حین انجام خدمت از ناحیه پای چپ مصدوم و راهی بیمارستان شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، «جمال درخشان» حین انجام عملیات واکسیناسیون تب برفکی در یکی از گاوداریهای سنتی شهرستان از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شدید شد.

وی طبق برنامه‌ریزی قبلی و در راستای انجام واکسیناسیون تب برفکی به یک واحد گاوداری سنتی شهرستان مراجعه و حین انجام ماموریت توسط یک راس گاو دچار ضرب‌دیدگی شدید پای چپ خود می‌شود.

پس از انتقال وی به نزدیک‌ترین بیمارستان و بررسی‌های اولیه، احتمال شکستگی ران پا و پارگی تاندون داده شده که در حال حاضر پای وی آتل گرفته شده و منتظر جواب قطعی متخصصین جهت ادامه درمان می‌باشد.

شایان ذکر است «دکتر سعید راعی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان از اولین لحظات این حادثه با حضور در محل، پیگیر مراحل انتقال و درمان وی بوده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
1
جالبه که بیشتر مصدومیت های مربوط به دامپزشکی نصیب واکسیناتورهای دامپزشکی می شود (چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی)
اما با اینحال نه تنها کار آنها جزء مشاغل سخت بحساب نبم آید بلکه دیگر رده های دامپزشکی که صرفا مشغول کار اداری هستند سنگ مشاغل سخت را به سینه می زنند.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
ایشون ممکن است تا اخر عمر ناقص شود و درد مزمن داشته باشند من خودم بخاطر کار سخت دیسک کمر گرفته ام ولی هیج جا حساب نیست و چرا ریاست سازمان یک دکتر معتمد برای اداره کل ها معرفی نمیکنند که پرونده پزشکی افراد در یکجا مدون و ودر بازنشستگی مشاغل سخت محسوب و موثر باشد .
نظر شما
ادامه