کد خبر: ۷۳۶۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان تهران با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان ری، با رئیس و پرسنل این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر مسعود محمدیان» در این دیدار ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان و همچنین عرض خدا قوت به همکاران اداره ری، گفت: در سایه افزایش نظارتهای دامپزشکی، کاهش تخلفات بهداشتی اتفاق افتاده است و این مهم مرهون زحمات پرسنل سختکوش دامپزشکی است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: امیدوارم در سال جدید با عزمی راسخ و جهادی در جهت تحقق شعار مقام معظم رهبری حرکت کنیم و این انتظار است با برطرف نمودن نقاط ضعف و با برنامهریزی دقیق و مدون، برنامههای سازمان دامپزشکی کشور را عملیاتی کنیم.

در ادامه «دکتر خبیر» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری گزارشی از ابتدای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ارائه و از حضور مدیرکل دامپزشکی استان در شهرستان ری تشکر و قدردانی کرد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کلینسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
3
اگه تو یه قصابی یا تو یه فروشگاه زنجیره ای مواد پروتئینی فاسد پیدا بشه چه برخوردی میکنید؟ فقط جریمه میکنید و اون مرکز باز به کارش ادامه میده... بعد میاید تیتر میکنید سلامت مردم خط قرمز ماست.... اقا با متخلفی که با جان و سلامت مردم بازی میکنه با جریمه کردن برخورد نکن....
سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
2
0
با سلام و آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون الهی برای آقای دکتر محمدیان و همکاران پرتلاش و محترمشان.
حسن پور، متخصص داخلی دام بزرگ، مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
1
0
با درود و خدا قوت به جناب دکتر محمدیان عزیز، مدیرکل ارزشی، پاکدست و دلسوز اسبق دفتر قرنطینه سازمان و مدیرکل فعلی استان تهران و آقای دکتر کیهان خبیر سورشجانی عزیز ، همکار کاربلد و خبره اسبق قرنطینه زاهدان و سیستان و بلوچستان و رییس اداره شهر ری! هر دو، افتخار و سرمایه سازمان دامپزشکی هستید و خدا قوت به همه همکاران کار راه انداز و پرتلاش استان تهران. با آرزوی توفیق.
نظر شما
ادامه