کد خبر: ۷۳۶۰۷

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی با نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر محمدعلی بخشی کارشک» مدیر کل دامپزشکی استان به اتفاق «حجت الاسلام حیدری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان با «حسین خسروی» نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

خسروی نماینده مردم بیرجند خوسف درمیان ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: به گستردگی کار در دامپزشکی آگاه هستم و می دانم که دامپزشکی مجموعه تخصصی می باشد و فعالیت آن در حوزه های مختلف گسترده است.

وی با اشاره به پروژه در حال ساخت آزمایشگاه تخصصی شرق کشور، گفت: امیدوارم به زودی شاهد افتتاح این پروژه در دامپزشکی باشیم تا مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

در این دیدار، دکتر بخشی مدیر کل دامپزشکی استان نیز ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و فرا رسیدن ماه پرفیض و برکت رمضان گفت: استان خراسان جنوبی استان  مرزی و پهناوری در زمینه فعالیت دامپزشکی است و بعد مسافت زیاد، کمبود نیرو، سختی کار، حقوق کم با توجه به شرایط کاری از مشکلاتی است که همکاران در دامپزشکی با آن مواجه هستند.

بخشی در این دیدار از بیماری های مشترک بین انسان و دام و بیماری هاری به عنوان یک بیماری خطرناک نیز سخن گفت و بیان داشت: ماموریت هر روزه در دوره افتاده ترین مناطق استان و واکسینه کردن دامها در هر جای استان تنها یکی از فعالیت های دامپزشکی می باشد که هر روزه این کار تکرار و تکرار می شود تا صیانت از سرمایه دامی مردم که جزء وظایف دامپزشکی است محقق گردد.

در قسمتی از این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان به ظرفیت های واحدهای دام و طیور در سه شهرستان بیرجند خوسف درمیان پرداخت و افزود: در دامپزشکی تعطیلی بی معناست و همکاران در تمام سال و در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به مردم می باشند و امیدوارم شناخت مردم و مسئولین و خصوصا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از گستردگی کار و سختی کار در دامپزشکی بیش از پیش افزایش پیدا کند و با همکاری و تعاملات بیشتر شاهد کمترین میزان خسارت مردم در حوزه دام و طیور باشیم.

 

نظر شما
ادامه