کد خبر: ۷۳۵۹۸

حکیم مهر: رئیس اداره دارو و درمان اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: سال گذشته 1115 کیلوگرم داروی دامی و مواد ضدعفونی کننده تاریخ گذشته و بی‌کیفیت در این استان کشف و معدوم‌سازی شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «دکتر سید کمال سجادی» افزود: این داروها در جریان بازدیدهای بهداشتی از مراکز تحت نظارت اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از جمله داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز مایه‌کوبی و آزمایشگاه‌های استان کشف و معدوم سازی شد.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی و از سوی بازرسان اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی، 1444 مورد بازدید بهداشتی از داروخانه‌ها، شرکت‌های پخش دارو، مواد بیولوژیکی، درمانگاه‌ها و مراکز مای کوبی استان انجام شده‌ است.

رئیس اداره دارو و درمان اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی اظهار داشت: 12 گروه از ناظران این اداره‌کل در تمامی شهرستان‌های استان وظیفه نظارت و بازرسی از مراکز تحت نظارت اداره دارو و درمان این مجموعه را برعهده دارند.

سجادی با بیان اینکه استان مرکزی دارای 12 شهرستان و 1539 روستا است، تصریح کرد: 690 واحد مرغداری صنعتی، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان در این استان فعالیت می‌کنند. 

 

نظر شما
ادامه