کد خبر: ۷۳۵۹۳
تعداد نظرات: ۱۴۳ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر سید محمد آقامیری» افزود: در گزارش اخیر دیوان محاسبات کشور آمده است که سازمان دامپزشکی کشور به ازای هر یک ریال بودجه دریافتی، نزدیک به هفت برابر بازدهی عاید اقتصاد کشور می‌کند ...

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در هنگام ملاقات با مسئولان کشورهای مختلف به داشتن سازمان دامپزشکی موفق در حوزه سلامت افتخار می‌کنم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار نوروزی وزیر جهاد کشاورزی با رؤسای ۳ سازمان دامپزشکی کشور، امور عشایری و منابع طبیعی و آبخیزداری، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه رمضان به حاضرین در این دیدار نوروزی، از تمجید وزیر بابت عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در سال 1401 تشکر کرد و گفت: در زمینه توفیقات جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور قطعا پیگیری مسئولانه جنابعالی نیز به عنوان وزیر جهادگر بسیار حائز اهمیت بوده است، کما اینکه حتی شخصا شاهد پیگیری شما حتی در ساعت ۲۳ ایام تعطیل مانند جمعه نیز در خصوص مسائل تنظیم بازار بوده‌ام. در واقع وزارت جهاد کشاورزی بدون سپر و شمشیر به میدان تنظیم بازار فرستاده شد، اما سربلند از این میدان بیرون آمد و نتایج آن برای مردم نیز در عید نوروز و چند روز اخیر که از ماه رمضان گذشته محسوس است. امروز مردم تفاوت شیوه عرضه گوشت مرغ با کارت ملی - در عید نوروز ۲ سال پیش - را با تجربه دو نوروز ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هنگام ملاقات با مسئولان کشورهای مختلف به داشتن سازمان دامپزشکی موفق در حوزه سلامت افتخار می‌کند، افزود: همه این‌ها در حالی است که سازمان دامپزشکی با حداقل امکانات، در حال ارائه حداکثر خدمات است و به غیر از مساله بهداشت و سلامت، در زمینه تنظیم بازار نیز فراتر از حیطه وظایف خود در قالب طرح تشدید نظارت بهداشتی در نوروز و ماه مبارک رمضان توانسته است در زمینه تنظیم بازار نیز کمک‌حال وزارت جهاد کشاورزی باشد.

دکتر آقامیری با اشاره به گزارش اخیر دیوان محاسبات کشور برای سال ۱۴۰۰ که در آن آمده است «سازمان دامپزشکی کشور به ازای هر یک ریال بودجه دریافتی، نزدیک به 7 برابر بازدهی عاید اقتصاد کشور می‌کند»، افزود: اگرچه متاسفانه من شرمنده همکارانم در این سازمان هستم که نسبت به سایر جامعه تخصصی کشور حقوق بسیار ناچیزی می‌گیرند، اما همچنان با وجود اینکه تلاش‌های اینجانب در خصوص اصلاح این روند کارساز نبوده، آنها مسئولانه و مشفقانه کم‌کاری نمی‌کنند و اراده خدمت به مردم را دارند.


انتشار یافته: ۱۴۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲۵
کارشناس
|
Poland
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
40
63
با سلام
جناب آقای دکتر آقامیری بزرگوار
به استحضار می رساند این روند تعلل در تغییر مدیران کل ناکارآمد، لطمه سنگینی به مجموعه وارد کرده و خواهد کرد. مدیران کل مذکور بدون هیچگونه انگیزه، اکثر اوقات خود را خارج از محل خدمت و صرف رایزنی جهت ابقاء پست خود می نمایند‌ و کاهش رتبه استان را در ارزیابی بعمل آمده سیاسی جلوه می دهند‌.
پاسخ ها
همکار شهرستان
| United States of America |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
بسیار عالی
جای تعجب داره برای پرسنل که چطور مدیر کلی مثل دکتر ....... تغییر میکنه ولی مدیر کل ناکارآمد دیگر ابقا میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
آقا یه عده فقط دنبال تغییر مدیرکل هستن. کجا رو می خواید بگیرید. اگر واسه تغییر معیشته که رونالدو هم بیاد الان پولی نیست که بتونه بگیره.البته برای دامپزشکی که دیگه اصلا نیست. تا یه خبر میزارن سریع تغییر مدیر کل. اگر مشکلتون اینه که می خواید مدیر کل بشید که هیچی و اگر فکر می کنید که ظلمی از طرف مدیر کل فعلی بهتون وارد شده خوب شماره دکتر آقامیری که هست و اگر محقید مشکلتون رو مطرح کنید. والا هر کی بره به ندرت خوبتر جاش میاد.خیالتون راحت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
کاسه لیس ها همش دنبال کاسه ی خودشونن، این فریاد تغییر مدیرکل ها هم هیچ وقت بی طمع نبوده
از قدسم گفتن سلام گرگ بی طمع نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
آقای دکتر اینکه شما تا یک یا دو شب برای تنظیم بازار بیدار بودید احتمالا برای درخواستی بوده که وزیر از شما داشته.شما برای تامین معیشت همکاران چقدر بیدار بودید.چقدر در رفت و آمد با وزارتخانه و مجلس و دولت بودید.چقدر در برابر خواست نمایندگان عقب نشستید ،................. ....... دریابید و درک کنید.انتصابات مدیرانی به اصطلاح ارزشی که دغدغه معیشت ندارند چون خودشان حداکثر مزایا را دریافت می‌کنند، بدترین اقدام شما بود.مدیران غیرارزشی حداقل گوش به فرمان بودند یا برای تامین خواست اکثریت بدنه ،در جهت معیشت گام بر می‌داشتند، متاسفانه مدیران ارزشی شما چون خیالشان از بابت دولت راحت است که تغییر آنان سخت است ،مصالح و رضایت همکاران اصلا به حساب نمی‌آورند ..................... موفق باشید
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
ناشناس گرامی
یا مغلطه میکنید یا معنی کاسه لیس را نمی دانید، اتفاقا کاسه لیس ها از تغییر بیزارند و دلخوش به ادامه وضعیت به نفع خود هستند نه نفع جمع و سیستمی که در آن مشغول کار هستند.
ناشناس
| Finland |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
خداقوت به دکتر آقامیری تا حالا ریاستی این چنین از حق پرسنل دفاع نکرده است
ناشناس
| Finland |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
از دکتر آقامیری سپاسگزاریم
ناشناس
| Finland |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
مدیریت بیماری ها مثل تب برفکی ،انگارا ،لمپی اسکین بسیار درست بود
ناشناس
| Finland |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
ارتقای آزمایشگاه های تشخیصی ، ساخت واکسن، تفاهم با نظام دامپزشکی بابت مجوزها اقدمات کوچکی نیست
ناشناس
| Finland |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
دکتر آقامیری روزی نبوده که برای معیشت پرسنل دست روی دست بگذاره
دولت پول نداره اما اون فقط تونست در این اوضاع تسری رو ثابت نگه دارد
همکار
| Finland |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
اقدامات آقامیری واقعا به حق بوده
ناشناس
| Finland |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
اقدامات سازمان رو دست کم نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
رئیس محترم سازمان مسئولیت سنگینی دارد که جای گفتن خداقوت دارد.
اما در کنار آن یک انتقاد هم داشتم:
از رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور انتظار نمی رود که هم زمان:
- هم موضوع محرومیت از مطب برای دامپزشکان در مجلس تصویب نشود و در کنار آن برای پزشکان حق محرومیت 65 میلیونی تصویب شود و ایشان سکوت نمایند.
- هم در خصوص مشکل اعلام ممنوعیت تاسیس مطب دامپزشکی در املاک با کاربری مسکونی توسط دیوان عدالت اداری سکوت کنند.
- هم در باره حذف دامپزشکان از نظارت بهداشتی بر واردات گوشت بگویند که بروید از آقای حجتی بپرسید.
- و هم در خصوص معیشت کارکنان تخصصی دامپزشکی صرفا به اظهار افتخار به این صنف و نیز شرمندگی درقبال ایشان بسنده کنند.
- از طرفی هم کار مضاعف که البته افتخار ما جامعه دامپزشکی است به نحوی مطالبه شود که خدای ناکرده ایجاد احساس نامطلوب در این صنف کند.
- و هم وظایف سایر دستگاهها از جمله کشیدن بار عمده در بخش تولید در تنظیم بازار حصولات دامی و ... به دامپزشکی تحمیل یا به هر حال تفویض شود.
با تشکر
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
با سلام وعرض خدا قوت خدمت همه همکاران دامپزشکی کل کشور.نگاه ما به همه مدیران کل نباید شبیه به هم باشد بنده به عین دیدم که چطور مدیر کلی با دغدغه در جهت احقاق حق پرسنل ادارش تمام تلاش خودش و میکنه اما متاسفانه ی عده زاویه دیدشان تغییر میدن چون فقط دنبال پست هستن اما عملکردی ندارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
دکتر آقا میری با دیدگاه جدیدی به مدیران نگاه می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
کاملا مشخصه یه نفر یک تنه همه کامنتای دفاع رو گذاشته خدا قوت دلاور شیر مادر و نان پدر حلالت
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
22
34
ضمن تشکر از زحمات جناب‌عالی برای همه همکاران، خواهشا تغییراتی در سازمان بدید تا کارامد تر بشه
پاسخ ها
مطلع بر امور نهاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
درود بر پرسنل خدوم،مظلوم و زحمتکش سازمان دامپزشکی کشور،استانها و شهرستانهای تابعه


شما رو به هرکی که میپرستید قسم تون میدم نظارت ها بر واحدهای تولیدی خوراکدام و طیور رو بیشتر کنید


متاسفانه اکثر کارخانجات تولید خوراکدام و طیور کشور پوسته آسیاب شده برنج رو به اسم سبوس گندم یارانه ایی در خوراکهای تولیدی بخورد دامدارها میدن

لطفا لطفا لطفا هرچه سریعتر بداد دامداران و مرغداران مظلوم کشور برسید که فردا خیلی دیر است

بنده وظیفه انسانی خودم رو انجام دادم
ناشناس
| Finland |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
هر تغییراتی که در سازمان انجام شده به خوبی مدیریت شده بوده و نتیجه بخش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
نتیجه تغییرات احتیاج به زمان دارد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
28
64
شرمندگی چه سودی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
البته منظور شرمندگی از بخش خصوصی که اکثر کارهای دامپزشکی بعهده آنها است نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
واقعا شرمندگی سودی برای کارمندان سازمان ندارد.البته شما با درج تسری صد درصدی در حکم و حق محرومیت از مطب و... میتونی این شرمندگی را جبران کنی.منتظریم آقای معاون و رئیس سازمان
ناشناس
| France |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
اولا که کدوم کار دامپزشکی ب دوش عزیزان هست بعد مگه شما از دولت حقوق دریافت میکنید تعرفه ها هم بر عهده سازمان نظام هست و شما چقدر حسودی دو ریال حقوق بخش دولتی رو میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
اولا دو ریال نیست و کمی بیشتره و همون هم زیادیه نسبت به کاری که انجام میدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
۱۰:۴۰ چقدر خودستایی دارید اگر حقوق دولتی از دامپزشکی نمی‌گیریم پس چرا اختلال و دخالت و کارشکنی از آنها می بینیم ، و آن مورد دیگر جای بحث ندارد که گفتید کاری بدوش بخش خصوصی نیست ، لابد به دوش بخش دولتی دامپزشکی است ، یکی را بگویید! ما از دولت حقوق نمی‌گیریم درست گفتید ولی شما میگیرید ولی کار موثری انجام نمی‌دهید هیچی فقط از ییکاری که خسته میشوید به بخش خصوصی گیر میدهید این نهایت کارتان است، تازه حقوق بالا هم می‌خواهید ، بیخود نیست که ساختمان سازمان دامپزشکی را هم می‌خواهند بفروشند اینکه دیگر از کار خودتان است!
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بحث در مورد حقوق و مزایای بخش دولتیه. چرا بخش خصوصی اینجا نظر میده؟؟؟؟ برید به زندگیتون برسید. دست از سر بخش دولتی بردارید. همه جا نخود آش هستید
دکتر امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
27
69
سلام بر جناب دکتر آقامیری
۱- بنده شخصا در از ابتدای فروردین تا الان به دنبال گوشت مرغ تازه هستم و پیدا نکردم. پس اولا وزارت خانه ای که حضرتعالی معاونش هستید در تنظیم بازار شب عید ۱۴۰۲ نمره قبولی نگرفت.
۲- ثانیا بنده کارمند دامپزشکی هستم و شرمنده خانواده ام. شرمندگی و اظهار تاسف شما به کار ما نمی آید. و با ابراز تاسف کردن شما دردی از ما دوا نمی شود
- قول درج فوق العاده خاص (تسری) در احکام را دادید .............
- قول پرداخت محرومیت از مطب به دامپزشکان شاغل در بخش دولتی دادید ..............
- قول بهبود معیشت کارکنان را دادید ............
- قول اعزام مجدد دامپزشکان جهت نظارت بر تولید گوشت در کشور مبدا را دادید ...............
- و….
۳- جناب آقای معاون وزیر همکاران بنده بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی بدون منت هستند ...............
با آرزوی توفیق روز افزون برای شما
العاقبة للمتقین
۴- برخی سیاستهای غلط بویژه در بحث مبارزه با بیماری‌های دامی که از سوی شما ابلاغ شده است در دراز مدت ضربه های مهلکی به سرمایه دامی مملکت خواهد زد پس لطفا تجدید نظر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
بسیار عالی
ناشناس
| Finland |
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
کاملا مشخصه که مخالف دولت هستی!
وگرنه گوشت مرغ به وفور و بدون ارائه کارت ملی در محل خودتان هم به راحتی یافت می‌شود و زحمت تا مغازه مرغ فروشی را دارد.
از زحمات دکتر آقامیری و تیم مدیریتی ایشان هم تشکر می‌کنم.
ناشناس
| Finland |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
منم مثل تو کارمند سازمان هستم
معیشت مگه بهتر نشد؟
درسته حقمون کمه اما شما توجه داشته باش تسری در حکم تقریبا اومده ، فوق العاده ویژه اومده
مگه از پرسنل نیستی خودت از اقدامات اداره ای که کار میکنی خبر دار نیستی ؟
ناشناس
| Finland |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
اگر کارمند دامپزشکی باشی میفهمی تعطیلی نداشته آقامیری و کل دامپزشکی و همه شب بیداری کشیدن
سیاه پوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
ناشناس اون پرچم ایالات نامتحدت منو کشته!!!! توی کدوم حکم کارگزینی تسری اومده که ما ندیدیم!!!!
کارمند دامپزشکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
آقا یا خانم ناشناس که با پرچم دشمن بالا اومدی و نظر میگذاری من هم کل مغازه های محل خودمون که بالغ بر 12 مغازه است در تعطیلات عید مراجعه کردم و مرغ گیرم نیومد کدوم تسری در حکم اومده؟ معیشت کدوم کارمند دامپزشکی بهتر شده؟ کدوم کارمند دامپزشکی متناسب با زحمتی که میکشه حقوق دریافت میکنه؟ در ضمن فوری انگ مخالف دولت و حکومت و اینها رو به مخالفان خودتون نچسبونید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
ناشناس 06:43 شما خودت که با پرچم دشمن ایران بالا اومدی و کامنت گذاشتی بعد انگ مخالف دولت رو به منتقدین خودتون میزنید. کمی انتقادپذیر باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
آقا فکر می کنم یه نفر تمام اتاقهای سازمان رو رفته و از هر رایانه و هر گوشی موبایلی یه کامنت منفی در جواب همکاران گذاشته. برادر من کامنت منفی به درخواست معیشت همکاران و جبهه گرفتن در مقابلشون نا بخشودنی هستش.وجدانتو بیدار کن.زیر هر نظری ۲۰ تا کامنت فدایت شوم زدی. حالا شما به یه پستی تو سازمان رسیدی نگران از دست دادنش نباش
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
48
23
آقای رئیس سازمان حدود ۵ ماه پیش در مورد ارتقاء فرزندان شهدا دستور فرمودید اقداماتی انجام بشه که خیلی از همکاران جبهه سنگینی علیه این قشر مظلوم گرفتند و بی احترامی هایی صورت گرفت . با آنکه ما می‌دانستیم کاری انجام نخواهد شد ولی عده ای از همکاران عزیز لطفشان را همجوره نثار ما کردند توهین کردند ناسزا گفتند .
ای کاش ..
پاسخ ها
محمد حسن معصوم زاده
| Turkiye |
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
سلام
فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران ، دلسوزترین افراد در این جامعه هستند .چرا که برای نهال آن با خون خود و پدر و مادرانِ شهیدشان از جان خود گذشتند.
درصد بسیار بالایی از فرزندان شهدا ، مورد بی‌مهری در تمام دستگاهها علی الخصوص دامپزشکی قرار گرفته اند.
‌قبول دارم تعداد اندکی نیز ، این جایگاه مهم را با مطامع دنیوی تاخت زده اند اما درصد آنان بسیار اندک و احتمالا از سرِ بی‌تجربگی و عدم اطلاع از جایگاه خود است.

شعارها در تمام دولتها داده میشود. ولی سخت تر جایی است که گفت اش و عدم انجام به شعارها توسط کسانی باشد که بسیار مدعی تر اند.

در ثانی، چه خوب است که در بین فرزندان شهدا، تمایز قایل نشوند.

ارادتمند
دکتر محمد حسن معصوم زاده
زرقان فارس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
دکتر معصوم زاده عزیز
کامنت شما را خواندم و لذت بردم، اما با این قسمت از صحبت شما مخالفم که فرموده بودید بین فرزندان شهدا تمایز قائل نشوید.
در مقام والای شهدا هیچ شکی وجود ندارد و به هیچ وجه تمایزی بین ارزش و مقام شهدا در محضر پروردگار وجود ندارد. سوالی از شما دارم، آیا شما معتقدید فرزندان شهدا هیچ تمایزی نسبت به هم ندارند؟ آیا اگر فرزند شهیدی نخبه بود با فرزند شهید دیگری که توانمندی خاصی ندارد باید به یک چشم نگاه کرد؟ آیا فرزندان شهدا همگی مثل پدرانشان هستند؟ آیا فرزند شهیدی وجود ندارد که خطا کار باشد؟ آیا اگر فرزند شهیدی خطایی مرتکب شد نباید با ایشان برخورد شود؟ آیا فرزند شهید نباید حرمت پدرش را نگه دارد؟ و …
فرزند ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
با سلام و احترام // ما شرمنده شهداء و خانواده آنها هستیم تا ابد ولی دوست محترم برخی همکاران محترمی که فرزند شهید هستند از این موقعیت سوأ استفاده می کنند .
ناشناس
| France |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
اینقدر مطمین نفرمایید فرزندان شاهد بهترین هستند دوست عزیز شهدا خودشان انسانهایی ازاده بودند که بی منت جان خود را فدای کشور عزیزشان کردند همین سهم خواهی شما لطمه به این عزیزان است تمام پستها به این دوستان واگدار شده دیگه بقیه اصلا دیده نشدن عملکرد این دوستان هم بررسی کنید ،ایا برای درس خوندن سهمیه نداشتید برای ورود به دانشگاه چی برای استخدامتون چی برای بیمه و مالیات چی برای اعمال مدرک بالاتر چی و ... اینگونه صحبت شما فقط سبب بی انگیزی اکثریت همکاران در ادارات میشود
ناشناس
| Finland |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
هم اکنون چندین فرزند شهید مدیرکل شده اند
خبر ندارید مگه ؟
ناشناس
| Finland |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
هیچکس مثل دکتر آقامیری برای فرزندان شهدا کار نکرده است
ناشناس
| Finland |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
الان بالای ۷۰ درصد انتصابات به فرزندان شهدا اختصاص داده شده که کار کمی نبوده و بی سابقه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
امیدوارم شهدا از همه ما راضی باشند
دکتر
|
Germany
|
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
14
58
با سلام
فکری به حال تعرفه های خدمات دامپزشکی بکنین حداقل درآمدی داشته باشیم و کمی از شرمندگی پرسنل بیرون بیاین، همکاران تحت فشار اقتصادی هستن جناب دکتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
الان رای منفی یعنی چی؟؟؟!!!
ناشناس
| France |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
تا اینقدر با حسادت صحبت میکنید چیزی نصیبتون نمیشه
ناشناس
| Finland |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
تمام سعی شده
تسری به صورت ثابت در حکم قرار گرفته که کار بزرگی هست
ناشناس
| Finland |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
وقتی گفت درست میشه درست میشه شک نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
همه اتفاقات به تصمیمات درون سازمان مربوط نمیشه
باید با دید بالاتری به موضوعات نگاه کرد
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
19
56
ما هم شرمنده زن و بچه هامون هستیم . اما شرمندگی سودی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
20
55
جناب آقای دکتر امکانش هست چند نمونه از تلاشهای خودتون در خصوص اصلاح روند افزایش حقوق که کارساز نبوده رو بفرمایید؟
پاسخ ها
محمد حسن معصوم زاده
| Turkiye |
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
بنده ی خدا یک فرمایشی دادند.
شما دیگه سخت نگیرید
ناشناس
| Finland |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
همین تسری مگه کار کمی بوده که آقامیری انجام داده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
آقا توجه کردید یه نفر زیر همه پستها داره کامنت میزاره و خودش رو فدا میکنه و وظیفه خودش میدونه که به همه جواب بده اونم با پرچم کشور بیگانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
18
52
جناب آقای دکتر خدمتتون یاد آور بشم شرمندگی شما دردی از دل کارمند دوا نمیکنه .............. عدم تناسب مزد با کارهای محوله در دامپزشکی حق الناس هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
جرات ابراز شرمندگی خیلی مهمه و کار بزرگی
کسی اینگونه نبوده
ناشناس
| Finland |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
آقامیری یک تنه در وزارت جهاد در حال دفاع از جایگاه دامپزشکی است
همکار
|
Poland
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
17
14
سلام
لطفا یه نفر که وارد هستن واسه بنده توضیح بده که چرا کاردان دامپزشکی با ده سال سنوات و جذب شده از طریق آزمون استخدامی . پیمانی می گن قانون می گه نباید رسمی بشه .
که سخت ترین کارها بدترین اسیب ها و مبتلا شدن به انواع بیماریها حقشه..
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
من که پی اچ دی هستم و ۱۴ سال سابقه دادم هنوز رسمی نشدم متاسفانه
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
لطفا در صورت داشتن اطلاعات از این قانون راهنمایی کنی
ناشناس
| Finland |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
طبق بخشنامه دولت و سازمان استخدامی داره همه اتفاقات تبدیل وضعیت به صورت انجام میشه
که کار کوچکی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
شما حق دارید اما این مشکل برمیگرده به قانون اداره استخدامی کشور ارتباطی به رئیس سازمان نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
18
37
قبلا با کارت ملی نوبت خرید گوشت می گرفتیم. الان صدقه سر قیمت گوشت و تنظیم بازار باید کارت ملیمون رو بزاریم گرو قصابی و گوشت نسیه بگیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
مرغ و گوشت توسط دامپزشکی در بازار تامین شد و خبری از صف و گرانی نبود که این جای قدردانی داره
دو سال پیش همه در صف بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
وقتی در صف بودیم یعنی توانایی خرید داشتیم و لی الان هست ولی توانایی خرید نداریم این یعنی که قیمتش خیلی بالا رفته و این هم به خاطر صادرات بی رویه دام زنده و کشتار دام عشایر و درضمن کشتار گوسفند های مولد بودش که جمعیت دامی کشور کشش این همه رو با هم نداشت.
به من جواب بدید که چطور کشوری که چند ماه قبل با ازدیاد دام همراه بود به یکباره تبدیل به وارد کننده گوشت و دام زنده میشه. اینو توضیح بدید. یعنی ایرادی در برنامه ریزی وجود نداشته؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
19
58
اولا بایست عرض کنم شرمندگی شما بدرد خانواده ی ما نمی خورد ثانیا انرژی که بابت پا فرا گذاشتن از حوزه مسئولیت دامپزشکی خرج شد اگر خرج رایزنی با نمایندگان مجلس میشد مشکل محرومیت از مطب شده بود حل بود .................. انگار پرسنل ماشین اند و روغن و بنزین کافی است.یادمان رفته که سیستم بهداشت با لولوی کرونا چقدر امکانات گرفت اونوقت ما...
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
قبول ندارم
همینکه جلوی وزیر مملکت این حرف رو میزنه باعث میشه وزارت خونه نگاهش ویژه بشه
Hb
|
Germany
|
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
17
36
شما به فکر هر کاری بودید بهش رسیدید آقای دکتر معاون محترم وزیر از جمله اردوهای جهاددامپزشکی، و بالتبع هر زمینی که دامه کاشته شود محصول هم میده در باغچه وضعیت معیشت کارکنان خبری از کاشت و داشت و برداشت نبوده .............
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
جهاد دامپزشکی کم برای سازمان زحمت کشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
ناشناس 7:13 کشتی خودتو بس که دفاع کردی اینقد تابلو نباش حداقل
دکتر امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
15
34
با سلام خدمت حکیم مهر
تیغ سانسور شما نسبت به هر زمان دیگیر بسیار برنده تر شده است.
گمان نکنم در نظری که بنده اعلام کردم توهینی به شخصیتی وجود داشته باشد که این چنین از سر و ته پیام بنده زده اید.
اخلاق حرفه ای خود را ارتقا دهید و در انتشار نظرات جانب انصاف و امانت داری را حفظ کنید.
با سپاس
محمد.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
16
26
تمام جاها ادارات تعرفه هاشون به روزه چرا تعرفه های دامپزشکی واسه ۱۰۰ سال پیشه‌ . چطور این تعرفه ها درست میشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
چون اگر تعرفه ها اصلاح بشه و بالا بره ، درآمد ماده ۱۴ بالا میره و تسری بیشتری نصیب کارکنان میشه

پس دنبال افزایش تعرفه دولتی نمی روند
این یعنی قصور
یعنی ظلم در حق کارکنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
افرین به تشخیص شما در مورد علت عدم افزایش تعرفه ها
ناشناس
| Finland |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
تعرفه های سازمان نسیت به خیلی از ادارات روند اوفزایشش کم بوده
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
متاسفانه ما هم از این تعرفه ها گله داریم اما این موضوع فقط به دوره مدیریت ایشون ربطی ندارند چون تعرفه چیزی است که باید در طول سال ها به مرور اتفاق می افتاد اینکه یک شبه توقع داشته باشیم چند برابر شود غیر قابل قبول است
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
22
33
جناب آقای دکتر آقامیری ،ریاست محترم سازمان دامپزشکی ،معاون وزیر و .... آیا شرمندگی شما برای ما نون و آب می شود ؟؟؟ دکتر عزیز سریعا اقدام کنید اینها حق الناسه همکاران من با وجدان کاری حداکثری مشغول خدمت هستند ولی هر چیزی ظرفیتی دارد اگر مشکلات معیشتی و فشار اقتصادی و از طرفی فشار روانی( ناشی از تغییر ندادن مدیرکل هایی که می بایست تغییر می کردند و به دلایلی که باز هم حق الناس هست و خواهد بود و خواهد ماند ،تغییر نکردند) ادامه یابد دیگر وجدان های بیدار هم وجود نخواهد داشت ....شما و بازرسی و حراست سازمان به خوبی در جریان کارها هستید چرا نمی توانید کاری انجام دهید ؟ حق خوری و خلاف همه نوعش در استان وجوذ دارد ولی چرا تغییر از طرف شما انجام نمی شود .....
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
عزیز من جرات بیان این مسئله رو چه کسی جز دکتر آقامیری داشت
ایشان توانست تسری را دائمی کند
همکار دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
تسری باید در حکم بره تا برای مرخصی بالای پنج روز همکاران یا بیماری و هر دلیلی برای کم کردن تسری وجود نداشته باشه چندرغاز و این همه تهدید!!! آیا درسته در این اوضاع اقتصادی همکارم اگر خدایی نکرده مریض شود استرس کاهش اندک حقوق دریافتی رو داشته باشد تسری باید قانونی و اصولی اجرا شود نه به نفع مدیران... تسری، سختی کاره، ولی شده.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
14
35
شرمندگی و اظهار تاسف شما به کار ما نمی آید. و با ابراز تاسف کردن شما دردی از ما دوا نمی شود زندگی ها متلاشی می شود طلاق و طلاق کشی است این دولت که به همش شعار می دهد
خانواده و بنیاد خانواده نابود شد
هیجکدام از ............ شعارهای وزیر و رییس جمهور هم عملی نشد
نه محرومیت از مطب و نه تسری کامل طبق قانون و نه افزایش تعرفه های خدمات دولتی که برای 50 سال پیش است و .ه ضریب 1/1 و......
ناشناس
|
Poland
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
13
25
آقای دکتر اینکه میگویید شرمنده اید قابل تقدیر است لکن اگر تغییر در معیشت کارمندان ایجاد نشود اتفاقی نمی افتد مانند روسای قبل
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
همه شاهد هستیم آقامیری و تیمش تمام تلاشش رو داره انجام میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
ولی تا آنجا که ما اطلاع داریم کار مثبتی انجام نشده ......................
دامپزشک اداره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
12
31
با تشکر از اقای دکتر اقا میری بابت تلاشهایش در حوزه معیشت کار کنان .حالا بگذریم بند محرومیت از مطب در مجلس رای نیاورد ویا تعرفه های درمانی همکاران بخش خصوصی از طرف وزارتخانه اعلام نشد .حقوق یک کارمند با 15 سال سابقه در سازمان با تمام مزایایش حدود 400 دلار است .در صورتی که در کشورهای پیشرفته کف حقوق دامپزشک 3000 دلار میباشد .مضافا اکثر کارمندان کشور در این تعطیلات سال نو با خانواده هایشان در حال تفریح هستند ولی کارمندان ادارات همگی بشکل کشیک هستند واینکه شهرهایی که کشتارگاه دارند با ابلاغ مدیر کل یک دامپزشک در هر کشتارگاهی بعنوان ناظر دولتی معرفی شده اند البته کشتار گاههای دام کماکان قبلا یعنی در روزهای عادی نیز انجام وظیفه میکردند حتی در این ایام بعلت تراکم کشتار تا پاسی از نیمه شب در کشتارگاه برای معاینه وکمک به همکاران مظلوم مسعولین فنی که با اصرار ناظر دولتی باید از کارفرما حقوق ناچیز بگیرندانهم حقوق چند ماه پیش وصبح روز بعد دراداره حاضر شویم برای کار وجواب ارباب رجوع .خانواده ها نیز شاکی هستند میگویند کار مندان ساز مانهای دیگر که وضعشان نیز بهتر است وتفریح انها سر جا هست .شماها چرا اینجوری هستید.با این همه کار حتی پول تفریح نیز ندارید .
پاسخ ها
همکار شما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
با سلام و احترام
واقعا خداقوت و خسته نباشید.
تفریح و وقت برای خانواده حلقه مفقوده کارمندان دامپزشکی است.
وقتی دستورالعمل پرداخت فوق العاده خاص را مطالعه کنید پی میبرید که آنجا صراختا اعلام شده مرخصی در طول ماه از پنج روز بیشتر شود فوق العاده خاص پرداخت نخواهد شد. پس عملا کارمندان دامپزشکی مرخصی ممنوع شده اند.
اده تر عرض کنم خدمتتون شما اگر بخواهید برای تفریح یک هفته در کنار خانواده باشید و به سفر بروید علاوه بر هزینه سفر مبلغ زیادی از حقوق خود را نیز از دست دست می دهید.
بله در دامپزشکی چیزی بنام خانواده و تفریح معنی ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
بخشنامه های ضد خانواده و ضد تفریح.
من حق دارم ۳۰ روز در سال مرخصی بروم.
این حق من است که مرخصی چند ماه را ذخیره کنم و به یک مسافرت بروم.
این بخشنامه ها زور گویی و ظلم است.
............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
12
29
بحث افتخار کردن یا نکردن یک موضوع کاملا شخصیست. جناب دکتر افتخار واقعی آنجاست که سیستم به داشتن شما افتخار کند و این حالت میشود شروع حرکت سازنده و مثبت. ...............
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
15
27
گفتن "شرمنده ام " صرفا" شانه خالی کردن است.حق تسری مصوبه مجلس و قانون است.قانون هم لازم الاجراست.
پیگیری جهت اجرای کامل این قانون خواست همه همکاران است .
برای اینکه شرمنده نباشید این قانون را کامل اجرا کنید البته اگر اراده لازم وجود داشته باشه
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
15
24
آقای دکتر آقا میری .................... در خصوص رای نیاوردن محرومیت از مطب واقعا چقدر با نمایندگان رایزنی شد ؟چه تلاشی کردید؟
سختی کار چطور ؟
شما در قبال معیشت پرسنل مسولید این موارد حق بچه ها بود که پیگیری نشد .
.....................
براتون آرزوی سلامت می کنم و تغییر رویه پیگیری مطالبات پرسنل در سال جدید انشالا دفعه بعد از شرمندگی سخن گفته نشه و نویدهای بهتری برای پرسنلتون داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
15
19
باسلام ، خدایا خودت به داد پرسنل دامپزشکی برس، قانون داریم ولی کسی نیست اجرا کند، اگرقانون فوق العاده خاص یاهمان تسری را ارگان های دیگر داشتند الان داخل حکم بود....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
15
23
شرمنده نباشید. کار را درست کنید.
محرومیت
تسری و..
پاسخ ها
همکار
| Finland |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
حق محرومیت هم چند نماینده نیاز بود که رای بدن و انجام نشد و قطعا راه دیگه ای پیدا میکنه
اما تسری تقریبا ثابت شده
همکار شرمنده و بدهکار به عالم و آدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
10
16
جناب دکتر سال جدید را خدمت شما تبریک عرض میکنم . از شما شرمنده تر ماییم ، چون سخنان شما رو گفتم خانواده بخوانند تا با دلایل مشکلات درآمدی بنده بیشتر آشنا بشن . .......................
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
وقتی گفت تسری در حکم میاد قطعا میاد شک نکنید
همکار شرمنده و بدهکار به عالم و آدم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
سانسورچی عزیز بخش آخر پیام رو زحمت کشیدی و حذف کردی خدا قوت . اما خدا وکیلی اگر کل پیام رو سانسور میکردی بهتر نبود . خدایی اگر مسئول بدونه تو خونه ، کارمندش به خاطر وضعیت درآمدش که به گفته خود مسئول باعث شرمندگی است ، از همسر و فرزندش هزارتا سرکوفت میشنوه ، اشکال داره . پدر آمرزیده شرمندگی این مسئول چه دردی از من و امثال من دوا میکنه؟ ........................ تمام هزینه ها با دلار بالا میره پایین هم نمیاد . روزی که استخدام این سازمان شدیم تقریبا ۸۰۰ دلار حقوق ماه اول بود الان با این تسری که پرداخت می‌کنند به زور بشه ۳۰۰ دلار . کشور ۵۰ درصد تورم داره طرف منت میزاره حقوق رو ۲۰ درصد افزایش دادیم ؟ .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
12
26
شرمنده نباشید کاری کنید که این مسئولیت ها میاد و میره و تاریخ شما را قضاوت خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
تاریخ خواهد نوشت که آقامیری با یه مشت جوان کاری کرد که در ۱۰۰ سال آینده برای دامپزشکی نمیشه
جهاد دامپزشکی کار بسیار بزرگی بود که مسئولیت سازمان به خوبی انجام شد
همکار دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
آقای ناشناس که با فیلتر شکن می آیی و ارادت خودت رو به دکتر آقامیری ثابت می کنی متوجه شدت علاقه و ارادت شما به ریاست محترم سازمان شده ایم ولی لطفا چشمان خود را باز کن و بی طرفانه به زندگی کارمندان سازمان دامپزشکی( به جز مسئولینش) نگاهی بنداز بعد بیا نظر بنویس شرمندگی دکتر برای همکارانی که حساب بانکیشون خالی هست چه سودی داره جرات گفتن شرمنده بودن بسیار عالی هست به شرطی که گامی در جهت شرمنده نبودن تمام همکاران پیش خانواده ها برداشته بشه ... وحساب بانکی هامون دو هفته آخر ماه هم پر پول باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
9
22
باسلام
خدمت ریاست محترم سازمان وتبریک سال جدید
جناب آقای دکتر آقامیری ما کارشناسان وکاردان ها درپایین ترین سطح دامپزشکی ازشما فقط یک تقاضا داریم اون هم درج تسری تواحکام کارگزینی هست.
بحدا با این وضعیت حقوقی و گرانی روزبروز توخرج زندگی هم می مانیم.
امسال بیشتر واکسیناسیون و..... به دوش همکاران دولتی بود بنحوی که روزی بدون ماموریت نداشتند.
حتی در جهاد دامپزشکی هم این کارکنان دولتی بودند که مثل همیشه جهتدگونه کار کردند.
من بعنوان کوچترین سربازشما درخواست دارم که اگر واقعا درپی قدردانی از زحمات همکارانتان هستید دنبال درج تسری دراحکام باشید
متشکرم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
تا وقتی نگاه سرباز و فرمانده و این بالا و پایین نگاه کردن‌ها باشه مسلما حقی به حقدار نمیرسه دوست عزیز. ایشان فقط و فقط مسئول هستن و فرقشان با شما این هست که در مقیاس بالاتری باید پاسخگوی اعمال و تصمیم ها باشن. یکی از موارد پاسخگویی ایشان هم همین حق و حقوق نیروهای سازمان هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
17
22
شرمندگی چیزی رو حل نمیکنه.
برین جلو تک تک نماینده ها رو بگیرین و حق رو بگین.
چطور به پزشک حق محرومیت مطب بدن و دامپزشک نه. بعد موقع مجوز دادن میشه میگین توی بخش دولتی باشی نمیشه. پزشک صدتا جا کار میکنه کسی بهش نمیگه دولتی و خصوصی و... نمیشه.
حداقل زورتون به مجلس و دولت نمیرسه به کارمندای خودتون هم زور نگین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
10
16
در زمان ارائه ی پیشنهاد پرداخت حق محرومیت از مطب در طی بررسی قانون بودجه ۱۴۰۲ در صحن مجلس، هم نماینده دولت و هم نماینده کمیسیون تلفیق مخالف پیشنهاد بودند!!! این موضوع ثابت کرد که هیچ کاری حداقل برای جلب نظر دولت نشده است. ............................. حکیم مهر عزیز ضمناً از اینکه سانسور نمی کنید پیشاپیش تشکر می کنم. لابی کردن با نمایندگان مجلس برای به دست آوردن توفیق خدمت گذاری به مردم توسط مسئولین یک روش متداول است و نه تهمت است و نه توهین!
ناشناس
|
Finland
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
28
17
جهاد دامپزشکی کار بسیار بزرگی بود که یک تنه سازمان دامپزشکی انجام داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
اصلا هم شما مسئول هماهنگی جهاد دامپزشکی سازمان نیستید.چقدر تابلو بازی
ناشناس
|
Finland
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
20
21
از زحمات دکتر آقامیری سپاسگزارم
الان واقعا استرس تسری رو ندارم
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
17
18
با سلام بنظرم دکتر اقامیری در جهت درستی قدم برمیدارن باید منتظر تدابیرشون باشیم. قطعا موفقیت در راه است. اندمی صبر سحر نزدیک است.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
17
9
فقط شرمنده همکاران سازمان هستید؟
مسئولین فنی بی پشتوانه ترین افراد جامعه هستند ، درحالی که نظارت اصلی بعهده مسئولین فنی است.
ان شاالله بزودی از حرفه دامپزشکی رهایی یابم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
5
18
به جرات دادی که قد علم کنیم در جامعه بهداشتی کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
13
17
کمبود بودجه دولت به آقامیری چه ربطی داره
همکار استان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
17
18
با سلام ، از دکتر آقامیری و تیم مدیریتی ایشان در ارتقا وضعیت معیشتی همکاران و پرداخت های پایان سال در حوزه ماده ۱۴ و تسری بسیار ممنون و سپاسگزاریم. قطعا در شرایط اقتصادی موجود ، کمک بسیار بزرگی بود. مجدد تقدیر و تشکر می کنیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
ما که چیزی از سازمان ندیدیم.هرچی بود تلاش اداره کل خودمون بود.
کارشناس همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
20
17
باسلام
ضمن سپاس از زحمات بی وقفه وجهادی جناب آقای دکترآقامیری ، خودم ازنزدیک شاهدتلاشهای شبانه روزی آقای دکترآقامیری دررزمایش جهادی استان بوده واز این تلاشها درجهت معیشت کارکنان دامپزشکی واعتلای سازمان دامپزشکی تشکرمی نمایم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
16
18
با سلام خدمت تمامی همکاران خدوم دامپزشکی
در شرایط عادی و بدون تحریم مدیریت کردن، بسیار راحت از زمانی است که اکثر کشورهای ایران را تحریم کرده اند از تمامی همکاران خدوم دامپزشکی و شخص رئیس سازمان که با کمترین امکانات از وقت زن بچه و... خود برای انجام درست وظیفه می گذرند بسیار سپاسگزارم.
در خصوص حرف های رییس سازمان
هنر در فهم حرف بخردان است نه تعجيل سخن در رد آن است
همکار از بوشهر
|
France
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
19
17
صداقت و پشتکار ریاست سازمان در پیشبرد اهداف عالیه سازمان مثال زدنی است
همکار خراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
18
19
واقعا اوج بی معرفتی هست نظر بعضی ها
بنده خدا چیکار دیگه میخاسته بکنه که نکرده
دخترشو از دست داد فرداش پیگیر کار بود .
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
19
20
بنده بعنوان یکی از نیروهای رسمی دامپزشکی کشور به شخصه شاهد فعالیت های شبانه روزی و دغدغه های جناب دکتر آقامیری و تیم مدیریتی ایشان چه در مرکز و چه در استان بوده ام که با چه جدیتی و اهتمام در حال فعالیت شبانه روزی هستند، بی انصافیه اگر بخواییم چشم بروی فعالیت این مدیر ببندیم و ایشان را قضاوت کنیم.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
اصلا دکتر آقا میری بسیار عالی هستند و پرتلاش ...چرا حساب بانکی هامون همیشه خالی هست ؟؟؟تمام کارمندان سازمان دامپزشکی به جز مسئولین حساب بانکی افتضاح داریم چرا ؟؟
قوامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
18
18
با سلام و احترام
با تشکر ویژه از زحمات آقای دکتر آقامیری و همکاران عزیز در سازمان دامپزشکی کشور، با توجه به تلاشهایی که در حال صورت گرفتن می باشد و با عنایت به اینکه تقریبا این تلاشها ملموس می باشد، امیدواریم که اتفاقات خوبی در حوزه معیشت همکاران رقم بخورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
این چند تا کامنت آخر همه ۱۰-۱۱ تا مثبت با ۱-۲ تا منفی با مضامین مشترک عجیبه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
ناشناس ۱۹:۰۲ احسنت واقعا گل گفتی.خیلی تابلو و بو داره.فکر کنم خودشون واسه خودشون جهاد تبیین راه انداختن.یه بار با فیلتر شکن و یه بار هم بی فیلتر شکن.جالبه زمانشون هم همه تو یه رنجه.این همونیه که زیر پست های قبلی چند تا کامنت گذاشته.
همکارمعترض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
4
22
جناب رییس و سید بزرگوار.... حق الناس بدترین حقی است که بهانه بردار نیست حتی شهدای ما در برزخ اگر حقی از جانب مردم گردنشان باشد مورد بازخواست قرار خواهند گرفت. اینکه مانند موضوع تسری شما قبل از تصویب ایحه بودجه نتونستید اطلاع رسانی کنید محل سئوال است؟مگر تیم شما مشغول چه کار مهمتری بود که متوجه این امر نشد... مگر دامپزشکی را شما که متولی آن هستید نباید رونق بدهید و در جامعه مطرح نمایید؟ مگر با حقوق 7 میلیون که برابر حقوق کارگر در سال جاری است میشود به مدرک دکتری دامپزشکب وجاهت داد؟ مگر پزشکان که هم از توبره میخورند و هم از آخور چکار میکنند که محرومیت مطبشان 6 برابر میشو؟مگر شرمنده بودن پدر خانواده دردی از او دوا میکند؟ محبت کنید فکری بکنید وگرنه ان ربک لباالمرصاد
دکتر پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
11
7
به نام خدا
بنده ضمن ستایش از عملکرد ریاست محترم سازمان و مدیران کل دامپزشکی، نظری متفاوت داشته و معتقدم شاکله هر محفل را افراد تشکیل می دهند و آن را هویت می دهند. بنابراین اگر افراد آن جامعه در هر رتبه و پایه ای هستند کار محول به خود را به نحو درست انجام دهند آن تشکیلات موفق است و عذر و تقصیری برکسی نمی ماند. در دامپزشکی نیر عملکرد را همکاران به عنوان نرم افزار دامپزشکی می سازند و تیم مدیریتی به عنوان سخت افزار مسئول پروسس و انعکاس اطلاعات است و صدالبته در این راستا توانمند اعمال مدیریت نموده اند.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
20
9
با سلام احترام به همه کسانی که دلسوز دامپزشکی هستند.
بنده فقط چندسال است که افتخار دارم در سازمان دامپزشکی باشم در این مدت ۳ رییس سازمان عوض شدند و به دلیل مشکل اداری خدمت دو رئیس سازمان اخیر رفتم
رفتار، منش، حس انسان دوستی، دغدغه رسیدگی مشکلات همکار داشتند و...در دکتر آقا میری به هیچ عنوان قابل مقایسه با روسای قبلی نیست اینکه دوستان از مشکلات اقتصادی هست متاسفانه مشکل کل کشور و همه دستگاه ها هست و این موضوع با زحمات آقای دکتر آقا میری و همکاران دلسوز ستاد منافاتی ندارد
بنده خدا
|
Germany
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
2
13
درود بر آقای دکتر .................. باید عمل کرد من پیام فرستادم التماس کردم حداقل دوسال مارا نگه دارید تا با حقوق درست بازنشسته بشم سی سال خدمت صادقانه کردیم بدون خونه و سرپناه بازنشسته شدم حالا تعریف و تمجید به چه درد من می‌خوره تنها مدیر کلی که بیشتر وقت خود را به قول دوستمان تو سازمان های زیر ربط دنبال ابقا مدبرکلی خود هستش چه کار مثبتی تاکنون برای اداره و یا سازمان انجام داده من کارمند فنی با سی سال خدمت با چهار میلیون نهصد بازنشسته شدم
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
2
1
................ در بخش خصوصی دامپزشکی نیز بدون هم اندیشی و تصیم عجولانه متاسفانه با دادن چند مجوز به یک نفر (کلینیک دامپزشکی دام بزرگ و کوچک ،مسئول فنی واحد های طیور ، مراکز مایه کوبی وابسته) که میشود زمینه اشتغال سه نفر دامپزشک را فراهم کرد ندانسته باعث بیکار شدن خیل عظیمی از همکاران دامپزشک شد و اگر زودتر جلوی این مجوزات گرفته نشود باعث نارضایتی اغلب همکاران و هم چنین انحصار تعداد معدوم خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
4
18
کامنتهای پیاپی روز ۹ فروردین با انشایی مشابه همگی در تعریف و تمجید رییس سازمان.
متعجبم که در عرض چند ساعت ، چند کامنت مشابه با انشایی مشابه
چی بگم
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
البته پیام های مخالف معلومه که سازماندهی شده داده شده
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
البته نظرات موافق یکدفعه زیاد شدن که بو دار هست
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
4
12
واقعا جای تأسف داره که معیشت کارمندان سازمان دراولیت آخر سازمان قرار داره
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
همچنین چیزی رو قبول ندارم
دولت کلا پول نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این دولتی که پول نداره چرا به سایر وزارتخانه ها بهتر از دامپزشکی پرداخت می کند؟
دو ماه حق مطب علوم پزشکی از حقوق ک مزایا و تسری یکساله ما بیشتر است
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
4
12
نظرات مثبت در مورد رییس سازمان با توجه به تماس آقای ........ با استانها برای درج کامنت های مثبت صورت گرفته است
قابل توجه ادمین محترم حکیم مهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
یک حمله جهادی انجام دادند
نشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
3
8
سلام دارم خدمت اقای دکتر میری .اقای دکتر همه چی اینجا گفته شد.به حز از نیروهای قرارداد مشاغل کارگری.15ساله داریم با جونو دل و بدون اینکه ضره یی تو کارمون کم لطفی کنیم داریم زحمت میکشم.چرا موقع پرداخت ها به ما کم لطفی میشه.وضع اقتصاد همه ما میبینید که چطوره.ولی وضع اقتصاد ما نیروهای قرارداد کارگری خیلی بدتره از همه همکارا.هبچ وقت نشده ازما دفاع بشه.نه حق مرزی میگیریم.موقع پاداش هیچ وقت تو این 15سال ریالی دریافت نکردیم.شمارو خدا مارو هم نگاهی بکنید آقای دکتر میری.تا کی شرمنده خانواده مون بشیم.دیگه چقد شرمنده شون باشیم.اومد تا چندسال دیگه ام تغییر وصعیت نشدیم.حداقل دست شما که در پرداخت ها بازه و در توان تون هسته مارو هم نیم نگاهی بکنید. آقای دکتر میری.شمارو خدا میتونید با این حقوق پنچ روز زندگی کنید.انشاالله سال 1402مارو هم ببینید و بفکر ماهم باشید..وقتی پرداخت پاداش.و غیره بر همکارا میشه و برما یه ریال پرداخت نمیشه خداشاهده توان کار کردن از ما میره.و انگیزه مون کم میشه.با مدرک لیسانس هم نگهبانی میدیم.هم خدمات.وحتی هر روز میریم واکیسناسیون..و با جوون دل بر ادارمون.و ابروی سازمان مون.اداره کل مون.و ادارمون زحمت میکشیم.و ضره ای کوتاهی نکردیم تو کارمون و افتخار میکنیم که زحمت میکشیم بر سازمان مون و نام مبارک دامپزشکی و دامدارا زحمت کش مون.آقای دکتر میری مارو هم موقع پرداختها نگاهی بکنید تا انگیزه ما هم بیشتر بشه موقع کار..شما اگه یک قدم بر ما بردارید ما هزار قدم بر سارمان مون بر خواهیم داشت..انشاالله امسال مارو هم موقع پرداخت ها ببینید.حاصریم با جوون دل در خدمت ریس سازمان.مدیر کل و ریس اداره مون باشیم.برامون هبچ فرقی نمیکنه روز از ما کار بخان یا شب.هر ساعتی از ما کار خاستن وبخان در خدمت بودیم و هستیم.لطفا بیشتر بفکر همکارای نیروی قرارداد کارگری باشید تا ماهم پیش بچه هامون بتونیم با افتخار سر بلند کنیم.از زحمات شما بزرگوار خیلی ممنونم و همچنین از زحمات اداره کل مون و اداره شهرستا مون..که تو این چندسال زحمت کشیدن برامون.خداخیرتون بده
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
14
3
از دکتر آقامیری سپاسگزاریم
کارمند در به در
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
2
........... چرا قانون تسری را دست کاری کردین؟؟؟من اگه یه روز مریض شم نتونم بیام اداره باید از تسری کم کنین؟؟؟ .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
1
سلام و تبریک خدمت دکتر آقا میری.
جناب دکتر من نیروی طرحی هستم.در جایی که من خدمت میکنم تقریبا تمام کار اداره از عملیات صحرایی تا کار اداری بر عهده نیروهای طرح هست.یعنی ما هر کدوم از نیروهای طرح علاوه بر انجام قسمتی از امور اداری ،در عملیات‌های صحرایی نیز انجام خدمت میکنیم اون هم در ساعات غیره اداری وبعضا شبانه و ایام تعطیل بدون اضافه کار و رفاهی و.......اونوقت دامپزشک های شاغل تو همین اداره تا پایان وقت اداری بیکار پشت میزهاشونیکار نشستن و فقط چونه تسریشونو میزنم.جنابعاای اقدام به انتشار تلفنی برای تماس مستقیم نموده آید که متاسفانه هیچوقت در دسترس نیست.اعتراض ما هم با تهدید اخراج از سوی مدیر کل پاسخ داده میشود.برخورد اینگونه با طرحیها در سازمان متبوع جنابعالی که تحت امر اسلام و ولایت فقیه است مصداق بارز برده داری است در جمهوری اسلامی. پیشنهاد میشود برای بهبود امور و خدمت به دامداران وعزیز و حلال بودن حقوق سایر پرسنل خصوصا دامپزشکان بیکار سازمان ،انها را ملزم به حضور و روزانه در روستاهاجهت بررسی و معاینات دامها نمایند تا هم عدالت کاری رعایت شود و هم سازمان در اقتصاد کشور و رضایت مردم نقش موثری و ارزشمندی داشته‌ باشد.با وضع موجود فقط نگران معیشت نیروهای طرح باشید.چون دسترسی به ریاست سازمان امکانپذیر نمیباشد،از حکیم مهر خواهشمندم که در صورت امکان نظر اینجانب که حرف دل تمام طرحیهاست را به رویت جناب دکتر آقامیری برساند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
4
خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت اند و بنابراین باید الگو و راهنمای ما باشند ولی متاسفانه بعضی از خانواده های شهدا اهداف و آرمان های شهید شان را هم قبول ندارند.
خانواده های شهدا به خصوص فرزندان شهدا برای حفظ نظام و آرمانهای شهیدشان باید بیشتر از همه کار کنند و از نظر کارآمدی نیز الگوی دیگران باشند نه این که تشویق به تنبلی شوند.
فرزندان شهدا باید مورد احترام واقع شوند و باید استخدام شوند و پست مناسب به آنها داده شود، ولی برای پست‌های مدیریتی صرف فرزند شهید بودن کافی نیست، بلکه انگیزه داشتن برای خدمت مخلصانه و عاشقانه ، قدرت مدیریت و کارآمدی از شرایط مهم و واجب است.
اگر کسی شرایط مدیریت را نداشته باشد و به آن انتصاب شود هم به خودش ضربه می زند و هم به سازمان و نظام.
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
2
در سال ۱۴۰۱ گرچه حقوق پرسنل دامپزشکی کم بود ولی از نظر دریافت فوق العاده خاص یا تسری بهتر از همه سال ها بود. از دکتر آقامیری و همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می‌کنیم و انشاالله که در حکم هم درج شود و سایر مشکلات هم حل شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شاید مال شما بهتر بود برادر جهادی
نظر شما
ادامه