کد خبر: ۷۳۵۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از کشف و توقیف یک محموله 100 تنی نهاده دامی آلوده به شپشک سرخرطومی در شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، «دکتر محمد سیاح» اظهار داشت: کارشناسان این شبکه در بازدید های دوره ای خود از کارخانجات و انبارهای نگهداری خوراک دام و طیور و نهاده های دامی، موفق به شناسایی و کشف یک محموله 100 تنی جو آلوده به شپشک سرخرطومی شدند.

وی افزود: محموله وارداتی فوق که از گمرکات یکی از شهرستان های مرزی به مقصد شهرستان مشهد حمل شده بود که در همان بدو ورود، به دلیل آلوده بودن به شپشک سرخرطومی توسط کارشناسان دامپزشکی این شبکه توقیف و پلمپ گردید.

دکتر سیاح خاطر نشان ساخت: محموله فوق به دلیل نداشتن استانداردهای بهداشتی لازم جهت مصرف در تهیه خوراک دام و طیور، پس از قرنطینه و سالم سازی، با هماهنگی با مدیریت محترم جهادکشاورزی شهرستان مشهد تصمیم گیری خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: تمامی محموله های وارده به شهرستان اعم از دام طیور، و فرآورده های خام دامی و همچنین خوراک دام و طیور و دیگر نهاده های دامی توسط بازرسین بهداشتی این مجموعه بازدید شده و در صورت نداشتن استانداردهای بهداشتی لازم بر حسب نوع محموله تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.   

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد یادآور شد: 11 کارخانه خوراک دام و طیور و 2 انبار نهاده های دامی در سطح شهرستان تحت نظارت مسئولین فنی و بهداشتی دامپزشکی فعالیت می نمایند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
1
2
نتیجه اجبار در ترخیص ۵ روزه از گمرکات همین میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
2
0
تحت نظارت مسولین فنی بهداشتی؟!!!!!! مسول فنی بهداشتی که از کارفرما حقوق می گیرد بر کارخانه متعلق به کارفرما نظارت می کند وجلو تخلف کارفرما را هم می گیرد؟!!!!!! جوک سال
نظر شما
ادامه