کد خبر: ۷۳۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: با انعقاد تفاهم نامه ای میان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و دانشکده دامپزشکی، مرکز نوآوری دانشکده دامپزشکی و علوم جانوری آغاز به کار کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی»، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ۲۲ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: تفاهم نامه راه اندازی و راهبری مرکز نوآوری دانشکده دامپزشکی و علوم جانوری، به امضای «دکتر علی حقیقی اصل»، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه و «دکتر محمدحسن یوسفی» رئیس دانشکده دامپزشکی رسید.

وی افزود: ارتقاء سطح همکاری های متقابل پارک علم و فناوری و دانشکده دامپزشکی، بهره گیری از توانایی و امکانات تخصصی طرفین برای ارائه حمایت های مالی و معنوی برای راه اندازی و راهبری مرکز نوآوری و هدایت ایده های نوآوران از موضوعات این تفاهم نامه است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: تیم های نوآور از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه می توانند با مراجعه به مراکز نوآوری راه اندازی شده در دانشکده ها، از حمایت های پارک علم و فناوری و دانشکده ها بهره مند شوند و ایده های خود را در محیط های امن تری پیاده کنند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
3
من فارق‌التحصیل دکترای عمومی این دانشکده هستم. توی کل مدت تحصیلم یک گاوداری، مرغداری یا اسبداری نبردنمون. کیفیت آزمایشگاه‌ها و علوم پایه نسبتا خوبه اما از لحاظ کلینیکی شدیدا ضعیف. یک دامپزشک هم به تجربه کلینیکی بیشتر از علوم پایه نیاز داره.
نظر شما
ادامه