کد خبر: ۷۳۴۷۷
تعداد نظرات: ۱۲۷ نظر
رئيس سازمان دامپزشکی کشور در پاسخ به سوالات حکیم مهر:
«دکتر سیدمحمد آقامیری» افزود: اگر چه پیگیری‌های سازمان دامپزشکی در زمینه تعرفه‌ها خیلی مجدانه است، اما نمی‌تواند نقش پررنگی در ابلاغ آن ایفا کند، چون ابلاغ آن باید توسط هیات وزیران و رئیس جمهور انجام شود و دست ما نیست ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پاسخ به این سوال حکیم مهر که چرا علی‌رغم نزدیک شدن به پایان سال، هنوز تعرفه‌های بخش خصوصی دامپزشکی ابلاغ نشده و همچنان منتظر امضای وزیر جهاد کشاورزی است، گفت: «تعرفه بخش دولتی هم هنوز تصویب نشده است. متاسفانه این مساله در یک تسلسل باطل افتاد و البته بنده شنیدم که تعرفه‌ها در سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تایید شده است. حال باید به دولت برود و در کمیسیون اقتصادی هیات دولت تایید و بعد ابلاغ شود.»

سازمان دامپزشکی نقش پررنگی در ابلاغ تعرفه‌ها ندارد

«دکتر سیدمحمد آقامیری» با تاکیدبر اینکه این سوال و گلایه کاملا درست است و یکی از نقیصه‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: «اگرچه پیگیری‌های سازمان دامپزشکی در زمینه تعرفه‌ها خیلی مجدانه است، اما نمی‌تواند نقش پررنگی در ابلاغ آن ایفا کند، چون ابلاغ آن باید توسط هیات وزیران و رئیس جمهور انجام شود و دست ما نیست»

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پاسخ به سوال دیگر حکیم مهر در خصوص کیفیت پایین گوشت‌های وارداتی مبنی‌بر اینکه «پیش از این اعزام ناظر بهداشتی به کشور مبداء باعث می‌شد که علاوه‌بر نظارت بهداشتی، تجربه ناظر به کمک انتخاب گوشت باکیفیت بیاید، اما امروز این گونه نیست و چه کسی ضامن کیفیت گوشت‌های وارداتی است، گفت: «نظارت بر کیفیت گوشت اصلا در  حوزه وظایف سازمان دامپزشکی نیست. ما نظارت بهداشتی داریم و نظارت بر اینکه گوشت، چربی داشته باشد یا خیر، با ما نیست. البته بعد از اینکه این اتفاق افتاد، معاونت بازرگانی این وظیفه خودش را به ما محول کرد. ما هم خیلی وقت است که به وزیر محترم جهاد کشاورزی نامه زدیم که مجددا اعزام ناظرین بهداشتی به کشورها را برقرار کنیم اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم.»

گوشت‌های وارداتی بی‌کیفیت نیستند، فقط پرچربی هستند

وی ادامه داد: «اخیرا برای گوشت‌هایی که وارد می‌شود، بدون استثنا یک یا دو دامپزشک را به عنوان ناظر بهداشتی به صورت موردی می‌فرستیم. ماموریتی که ما از الان به بعد داریم، به این شکل است. ضمن اینکه این را هم باید اضافه کنم که گوشت‌های وارداتی بی کیفیت، نیستند. بلکه در این فصل از سال، گوسفندهایی که در روسیه وجود دارند، پرچربی هستند. بنابراین گوشتی که می‌آید، همان است و بهتر از این نیست. آن گوشت را باید می‌بردند و چربی‌گیری ‌می‌کردند اما نشد. الان هم همان گوشت در حال وارد شدن است اما چربی گیری کرده و وارد بازار می‌کنند. لذا این مساله دلیل بر این نیست که نظارت‌ها انجام نشده باشد. کل کانتینری که وارد شد، دو محموله دوازده و نیم تنی بود که سرجمع ۲۵ تن هم نشد. اما در فضای رسانه‌ای خیلی بیشتر از آن منعکس شد.»

ناظر شرعی در هر شرایطی اعزام می‌شود

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر اینکه یکی از خطوط قرمز سازمان و کشور این است که اگر ناظر بهداشتی نرود، حتما ناظر شرعی می‌رود، تصریح کرد: «علت حذف الزام ناظرین بهداشتی را باید از مهندس حجتی سوال کنید که چرا آن را حذف کردند. از نگاه بنده این کار غیر قانونی بود. نظارت بهداشتی قبل از کشتار، حین کشتار و پس از کشتار است. بنابراین اینکه آن را حذف کردند، یک اتفاق نامبارک است.»

وی ادامه داد: «توجیه آنها این بود که تمام آزمایش‌ها در مقصد انجام و در مبداء رها شود. در صورتی که ما نمی‌توانیم در مقصد به  دنبال همه چیز بگردیم. گاهی اوقات ما علائم بیماری را در مبدا می‌بینیم و در مقصد نمی‌توانیم ببینیم، چون لاشه گوشت می‌آید و ما سیستم تنفسی دام را نمی‌بینیم، سیستم گردش خون را نمی‌توانیم احساس کنیم و نمی‌توانیم آن را معاینه کنیم. اینها بازرسی‌های قبل کشتار است. در بازرسی‌های حین کشتار هم گاهی اوقات سل را می‌بینیم، بنابراین دامپزشکان باید حضور داشته باشند. ما تاکید کردیم که باید اعزام ناظرین بهداشتی را داشته باشیم چون قانون ماست. آیین‌نامه اجرایی در ماده ۳ قانون سازمان دامپزشکی، الزام کرده که ناظر بهداشتی داشته باشیم و ما در مورد آن نامه‌نگاری کردیم.»

دیگر هیچ ناظری را به صورت تشویقی و سه ماهه به کشور مبداء نمی‌فرستیم

دکتر آقامیری با تاکیدبر اینکه همین دیروز بود که بحث اعزام ناظرین بهداشتی را از آقای وزیر پیگیری کردم، اضافه کرد: «بنده تمایل دارم که این اتفاق هر چه زودتر بیفتد. البته ما برای اعزام جدید دستورالعمل نوشتیم و مثل سابق دیگر نخواهد شد. یعنی کسی را به صورت تشویقی برای نظارت نمی‌فرستیم. بلکه دقیقا کسانی خواهند رفت که مسلط بوده و در این حوزه سابقه خوبی داشته باشند و کار کرده باشند.»

وی ادامه داد: «ضمنا اعزام‌ها دیگر سه ماهه نیست و به اندازه مدت زمانیست که کشتار انجام می‌شود و شاید سه روزه باشد. چون قصد نداریم که هزینه‌های گزافی به وارد کننده گوشت تحمیل کنیم. چون قیمت تمام شده آن بالا می‌رود و مردم باید به ناچار آن را از جیب پرداخت کنند. قبلا نیرو را به مدت سه ماه به برزیل اعزام می‌کردند که این منطقی نیست، البته اگر کشتار به مدت سه ماه تداوم داشته باشد اشکالی ندارد، اما من می‌دانم که مثلا ده روز کشتار بوده است.»

در موضوع معیشت دامپزشکان شرمنده هستم

دکتر آقامیری در پاسخ به سوال دیگر حکیم مهر درخصوص عدم تصویب پرداخت محرومیت از مطب به دامپزشکان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: «ما به جد موضوع محرومیت از مطب را پیگیری می‌کنیم و هنوز ناامید نشدیم. بنده در معیشت همکاران سازمان دامپزشکی شرمنده هستم چون علی‌رغم پیگیری‌های شدیدی که کردیم، به نتیجه نرسیدیم و دلیل هم دارد. اینکه خانواده دولت خانواده بزرگی است. یک زمان است که بنده دو فرزند دارم و یک موقع است که مثلا ۴۰ فرزند دارم. قطعا اگر ۴۰ فرزند داشته باشم، درآمد من باید بین ۴۰ نفر تقسیم شود. امروز جمعیت کارمندی دولت خیلی زیاد اما منابع درآمدی آن در حال کاهش است. بنابراین باید آن را بین همه طوری تقسیم کنیم که فعلا از این جنگ اقتصادی نابرابر و ناعادلانه علیه مردم گذر کنیم. خوشبختانه اخیرا ارتباطی بین ایران و عربستان برقرار و معاهده‌ای میان ایران و چین امضا شد و بازار روی خوشی نسبت به آن نشان داد و قیمت دلار کاهش پیدا کرد.»

رییس سازمان دامپزشکی کشور در بخش دیگری از سخنان خود در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: «علی‌رغم شیوع بیماری تب برفکی SAT-2 در عراق و ترکیه، تاکنون گزارشی از این نوع بیماری ایران نداشته‌ایم و تمامی مرزها تا اطلاع ثانوی بسته هستند.»

وی با اشاره به شیوع بیماری تب برفکی SAT-2 (دام)، اظهار داشت: «بر اساس گزارش اخیر سازمان جهانی بهداشت دام، این سویه در کشور عراق مشاهده و اعلام شد؛ در ابتدای امر مرزهای عراق با ایران را بستیم، زیرا کامیون‌هایی که دام را از ایران به سمت عراق منتقل می‌کردند، احتمال داشت در زمان برگشت به ویروس تب برفکی SAT-2 آلوده شده باشند.»

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: «در عین حال اجازه ورود و خروج دام از پنج استان مرزی ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و خوزستان به سایر استان‌های کشور ممنوع شده البته انتقال لاشه دام به استان‌های دیگر منعی ندارد.»

وی اضافه کرد: «به‌تازگی بیماری تب برفکی SAT-2 در شهر وان ترکیه گزارش شده است؛ بنابراین ایران ترانزیت کالا از ترکیه را متوقف کرده تا در نهایت جمعیت دامی کشور ما دچار این بیماری نشود.»

آقامیری درباره این سوال که آیا محدودیت‌های تردد دام در استان‌های مرزی موجب افزایش قیمت گوشت در کشور شده است، تصریح کرد: «این احتمال وجود دارد، اما سازمان دامپزشکی کشور مسئول تامین بهداشت دام و سلامت جامعه است و قیمت‌ها در بخش‌های دیگر وزارت جهاد کشاورزی نظارت می‌شود.»

تامین واکسن تب برفکی SAT-2 تا دو ماه دیگر

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: «اکنون به دنبال تامین واکسن تب برفکی SAT-2 هستیم که مناقصه‌های آن ۲۸ اسفندماه برگزار خواهد شد و تا دو ماه آینده این واکسن تامین و وارد کشور می شود.»

هیچ کانونی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نداریم

وی گفت: «علی‌رغم شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در برخی کشورها، تا به امروز کانونی از این بیماری در ایران نداشتیم که این امر نشان دهنده تلاش همکاران ما در استان‌های مختلف کشور و پایش‌های لحظه‌ای است.»

صدور مجوز جدید واردات ۲۵۰ هزار تن گوشت

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اخیراً مجوز واردات ۲۵۰ هزار تن گوشت صادر شده است، گفت: «قیمت‌های فعلی گوشت قرمز کاذب است و باید منتظر افت قیمت این محصول در بازار باشیم.»

وی به واردات گوشت قرمز از کشورهای برزیل و روسیه اشاره کرد و اظهار داشت: «علاوه بر این عرضه دام داخلی از اواسط فروردین ماه افزایش می‌یابد که این دو عامل قیمت گوشت را در بازار کاهش خواهد داد.»

آقامیری درباره بروز بیماری جنون گاوی در برزیل و واردات از این کشور افزود: «بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت دام در خصوص گزارش بیماری جنون گاوی در برزیل، ایران به عنوان اولین کشور ممنوعیت واردات ایجاد کرد، اما بعد توسط سازمان جهانی بهداشت دام اعلام شد یک منطقه از برزیل به این بیماری درگیر شده است که ما در گذشته نیز از این منطقه واردات نداشتیم.»

وی اضافه کرد: «اکنون واردات در سایر نقاط کشور برزیل منعی ندارد و ما با نظارت‌های بهداشتی و شرعی گوشت گوساله تامین و وارد می‌کنیم.»

به گفته وی، قبل از ترخیص گوشت از گمرکات ۲ تا ۳ آزمایش روی آن صورت می‌گیرد و در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی کشور ما رعایت شده باشد مجوز ترخیص می‌گیرد در غیر این صورت محصول برگشت می‌خورد و یا معدوم می شود.

صرفه‌جویی ۳۵ درصدی ارز با ممنوعیت واردات ۳ قلم دارو، واکسن و مکمل دامی

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: «نظارت بر قیمت دارو، واکسن و مکمل‌های دامی از اختیارات سازمان دامپزشکی کشور نیست، اما به عنوان یک وظیفه انجام می‌شود تا تولیدکنندگان و در نهایت مصرف‌کنندگان متضرر نشوند به طوری که در سال ۱۴۰۱ با نظارت دقیقی که روی قیمت ۳ قلم مکمل دامی داشتیم ۳۵ درصد صرفه‌جویی ارزی انجام شد.»

وی خاطرنشان کرد: «سال گذشته ۷ میلیون یورو بابت واردات سه قلم مکمل غذایی و افزودنی از کشور خارج شد که امسال علی‌رغم افزایش قیمت‌های جهانی و تورم در کشور ما این رقم به ۲.۵ میلیون یورو رسید که علت صرفه‌جویی نظارت دقیق بر قیمت‌ها بوده است.»

به گفته آقامیری، تلاش داریم طبق برنامه‌ریزی سال آینده به سایر نهاده‌های دامی نیز نظارت داشته باشیم.

کاهش کانون بیماری‌های دامی در کشور به جز بروسلوز

رییس سازمان دامپزشکی کشور از کاهش کانون بیماری‌های دامی خبر داد و گفت: «بیماری سل در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۴۴ کانون داشت که این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۱۱۸ کانون، بیماری مشمشه در این مدت از ۳۲ کانون به ۲۲ کانون، بیماری تب برفکی از ۵۰۹ کانون به ۲۴۷ کانون، بیماری لمپی اسکین از ۱۵۳ کانون به ۳۱ کانون و بیماری ppr از ۲۶۸ کانون به ۵۲ کانون رسیده است که روند کاهشی بیماری‌ها را نشان می‌دهد.»

به گفته وی، تنها در خصوص بیماری برسلوز در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۷۵ کانون داشتیم که در ۱۱ماهه سال ۱۴۰۱ تعداد این کانون‌ها به ۲۱۸ مورد رسیده است.

فروش ساختمان سازمان دامپزشکی در قالب مصوبه مولد سازی سران قوا

معاون وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به این سوال که بر اساس مصوبه مولدسازی دولت قرار است ساختمان دامپزشکی کشور به فروش برسد، آیا آمادگی برای این تصمیم دارید، گفت: ساختمانی را در جای دیگری دیده‌ایم و به محض فروش این ساختمان به ساختمان جدید منتقل خواهیم شد.





انتشار یافته: ۱۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۰
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
67
12
دکتر آقامیری: در حال حاضر با وزارت جهاد کشاورزی مکاتبه کردیم که اعزام ناظرین بهداشتی دوباره برقرار شود.


بهترین خبر برای سال ۱۴۰۱ بود
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
خداحافظش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
منفی دادم چون باور ندارم
ناشناس
| Singapore |
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
مکاتبه جاش تو بایگانیه اتوماسیونه اگه تازه انجام داده باشن ،
ناآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
دکترجان متاسفانه در خانواده 40 نفره برادر بزرگه و قلدره بیشتر پول میبره تا ما که همش تو سری خور بودیم و هستیم....چه منطقی هست؟؟؟و این جملات از یک رییس بعید هست!!! شما وظیفه خیلی سنگینی دارین...با این وضعیت اقتصادی باید شب عیدی کارکنان شما برن گدایی کنن که شما شرمنده نباشی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کار دست آقامیری نیست ، کمبود بودجه است و مسائل دیگری که کاری الان دیگه به دامپزشکی ندارد فقط زمانی اینکار قابل انجام بود که رئیس قبلی از آن حمایت کرد و اعزام بازرس حذف شد حالا دیگر فایده ای ندارد
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
آخرش از بخش خصوصی میفرستن. ..............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
مطمئنا دکتر آقامیری اوضاع را سامان میده
کمی صبوری کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
دوستت داریم اقامیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
پاسخ به ناشناس 11:25: واردات گوشت بحث بهداشت عمومی، تضمین کیفیت و علاوه بر آن امنیت ملی و حاکمیتی است. نمی توان دست بخش خصوصی سپرد. خصوصا که کلی توطئه خارجی از جمله تروریسم سازمان یافته و مدرن که ممکن است در مسیرهای اقتصاد و معاش مردم ما صورت بگیرد.
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
106
9
خدا قوت به آقامیری و تیمش که جانانه دارن خدمت میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
6
83
آقا به پیر به پیغمبر قیمت به شما ارتباطی نداره چرا تو کاری که به شما مربوط نیست دخالت می کنید. واژه سازمان دامپزشکی کجاش به قیمت ربط داره. سلامت گوشت هارو تضمین کنید ..............
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
حرفی از قیمت نبود
گفت با توجه به افزایش واردات با اون حجم طبیعتاً کاهش پیدا می‌کنه
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
مشکل اینه که تا می‌آییم سلامت گوشتها رو تضمین کنیم کلی آدم از پایین تا بالا واسطه میکنید که جلوی تضمین سلامت گوشتها رو به بهانه افزایش قیمت بگیرید حالا به نظر من اتفاقا آقامیری خوب کاری کرده که تو بحث قیمت وارد شده شماها اینطوری میفهمید که دخالت تو کار دیگران چه شکلی هست

بهترین دفاع حمله است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
آقای عزیز آقای دکتر آقا میری جدا از اینکه رییس سازمان دامپزشکی هست معاون وزیر جهاد کشاورزی هم هست.لطفا در کار بزرگان دخالت نکنید
همکار خوزستانی
|
Germany
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
8
66
لغو اعزام خیانت بزرگ به سلامت جامعه
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
به امید خدا اعزام ها درست بشه
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
اعزام سه یا ده روزه با کدام عقل سلیم جور در میاد ،یک ناظر که حضور سه ماهه داشته باشه هزینه خیلی کمتری خواهد داشت تا نه تا ناظر در سه ماه ،این محاسبات رو کی انجام میده ؟؟؟؟!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
من به عنوان همکار سازمانی با اعزام ها مخالف بوده و هستم. هیچ کشوری به جز ایران نظارت بهداشتی در مبدا نداشته .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
خیانت به جامعه سلامت چرا؟ به کل جامعه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
2
69
.............. ماهم به صاحب خانه اقساط .خانواده بگیم شرمنده ایم ........این شد حرف
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
درسته تحت فشار هستیم همه ولی خداییش مهمترین دغدغه آقامیری همین معیشت هست که حداقل تسری رو ماندگار کرد و این قطعا ادامه دار هست

آیه یاس نخونید
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
همکاران عزیز سلام
شخصی که رئیس میشه باید ساعت و قانونا انتظارات کارمندانش را برآورده کند.ضمنا تلاش برای بهتر شدن اوضاع کنه و روند رو به جلو باشه نه ثابت یا عقبگرد .................... مانند تسری-حق محرومیت از مطب-اعزام ها-ضریب۱/۱-ارتقا سازمان و مهمتر سر و سامان مشکلات معیشتی ................
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
4
70
آقای دکتر ،وزارت بهداشت چه فرزند دولت هستند که از ۹ به چند ده میلیون تومان حق محرومیتشان افزایش یافت؟؟؟؟
....................
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
پدر عادل نباشه بین فرزندانش فرق میزاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
آقامیری حتما سفارش فرزندان خلف را خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
چون کارکنان وزارت بهداشت تا پول نگیرند کار نمیکنند و مسئولین وزارت بهداشت هم پشتیبان کارکنان هستند،ولی مسئولین دامپزشکی بدون پول کارکنان را مجبور میکنند شبانروز کار کنند و برای حفظ جایگاهشون به دولت هیچ فشاری نمیارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
همون وزارت جهاد موندنتون باعث ارج و قرب زایدالوصفتون شده و میشه!
قابل توجه دکتر رفیعی پور که سه تاثیر عمده داشت در دامپزشکی بنظرمن:
۱.یکی از دوره های ضعیف دامپزشکی بود که تقریبا دامپزشکی جز وظایف روزمره در مورد مسائل عمده اش سازنده و مبتکرانه ورود نکرده و بنظرم استارت ورود به انجام وظایف سایر دستگاه ها بجای وظایف ذاتی خودش از همین دوره شروع شد.
۲.در مورد انتقال دامپزشکی به وزارت بهداشت که با آوردن آموزش دامپزشکی به حوزه وزارت بهداشت قدرت این سازمان رو بالا می برد و همگرایی بهداشتی بیشتری ایجاد می کرد رو به محاق برد.
۳.نظارت کیفی بر واردات گوشت در مبدا رو از گردش کار خارج کرد.
در واقع هرچه می اندیشم نمی توانم بفهمم با کدام استدلال یک مدیرکل استانی بدون سابقه حتی یک روز سابقه کار در سطح ملی ناگهان به بالاترین سمت سازمانی در سطح ملی رسیده و سکان هدایت یک سازمان رو با جهش نردبانی چند پله یکی طی می کنه.
حتی سابقه ای در سطح ملی مثل نظام دامپزشکی و با سابقه منشا اثر بودن در یک سازمان قابل قبوله ولی ایشون کدام رو داشت؟ قصد جسارت رو هم ندارم بلکه ایشان در جایگاه متناسب خودشان قابل تقدیر و از نظر شخصیت هم انسانی قابل احترامند اما آثارشان در دامپزشکی با کمال احترام، برای من اصلا رضایت بخش نیست
اگر کسی ایشون رو منشا اثرات مثبتی می دونه لطفا بیان کنه تا ما هم بدونیم. این رو برای هشیاری و عدم تکرار مواردی چنین عرض می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
19
بندا برای اولین بار در عمرم سویه " سطح to" ویروس تب برفکی در این خبر دیدم. تا جاییکه که معلومات بنده اجازه می دهد قاعدتا باید سویه SAT-2 باشد نه " سطح to".
چندین بار خدمت حکیم مهر عزیز عرض کرده ایم که خبرها قبل انتشار از توسط دامپزشکی ویراستاری شود تا شاهد چنین‌اشتباهات فاحشی نباشیم.
پاسخ ها
حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
با سلام و احترام،
ضمن پوزش، اصلاح شد.
صحیح می فرمایید. گاهی تلاش ما برای انتشار سریعتر اخبار، موجب چنین اشتباهاتی می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
آفرین حکیم مهر با کلاس که اشتباهش رو می پذیره...
شكيبا
|
Germany
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
2
61
شرمندگى شما چه دردى از كاركنان كم ميكنه؟ ...................
ناشناس
|
France
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
2
59
اتفاقا به این شیوه ای که شما میگید اعزام ناظر بیشتر جنبه تشویقی و سلیقه ای داره ،چرا که افرادی که شما دارای سابقه میگید همون هایی هستند که قبلا هم با تبعیض چندین بار اعزام شده اند،
اقای معاون وزیر در مورد معیشت همکاران و فرزندان دولت گفتید اما این رو اشاره نکردید که تکاتک فرزندان دولت تحت عنوانی افزایش حقوقشون رو گرفتن اموزش پرورش ، قوه قضاییه ، بهداشت و .. وجالبه تو همه اینها دامپزشکی که کمترین بودجه رو میخواست برای عملی شدن تسری بی نصیب بود ................ شما که با افتخار میاید میگید دو ماه طرح تشدید دارید از هشت صبح تا هشت شب برای اداره ای که شش نفرن ،باید زندگیشون رها کنن بچسبن به اداره ایا حق شیفت بشون میدید برای ناهار چی اونم از جیب خودشون باید بدن ایا شما وظیفه ای ندارید ؟؟؟رییس اداره چی وقتی بیشترین اضافه کار و ماموریت میگیره و تسریش از همه بیشتره نباید تو شیفت باشه یا فقط اسمش رو صوری مینویسه و نمیاد
...............................
پاسخ ها
فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
بهترین جواب بود
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
سلام
پارسال به کی پرداختی دادن که امسال بدن خدا شاهد ما پارسال ۲ ماه تمام شب و روز نداشتیم
دریغ از پرداختی
دکتر عزیز پیگیری بفرمایید
ممنون
ناشناس
|
Finland
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
66
9
سید خدانگهدارت باشه و بهت عزت بده
دامپزشک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
7
55
جناب اقای دکتر ، تسری فوق العاده خاص را در احکام شاغلین بیاورید و حق محرومیت از مطب را هم. باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
ان شاءالله ۱۴۰۲ اخبار خوبی میاد
ایمان داریم آقامیری میتواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
2
5
سطح to? همون SAT-2 خودمونه یا اختراع جدیده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
13
10
برای اولین بار کسی در این دوره مدیریت ابراز * شرمندگی* کرد .....گامی به سمت جلو و امیدی کوچک به واقع گرایانه دیدن موضوعات علمی و جدی دامپزشکی ........
همکار
|
Germany
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
4
طبق سوابق موجود هیئت وزیران در جلسه مورخ 4/7/1386 بنا به پیشنهاد شماره 12189/020 مورخ 6/4/1386 وزارت جهاد کشاورزی و به استناد بند “ح” تبصره (19) قانون بودجه سال 1386 کل کشور
فروش سه باب ساختمان اداری موجود سازمان دامپزشکی و خرید یک باب ساختمان اداری متمرکز را تصویب کرد که در آن مقطع به عللی اجرایی نشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
2
25
آقای دکتر عرض سلام ................. درست است که حذف ناظر تقصیرشما نبود ولی چنانچه تلاشتان برای اعزام ها کافی نباشد کارایی شما زیر سئوال می‌رود. صد البته که با درایتی که در شما سراغ داریم توانایی این مهم را دارید آقای دکتر در عرصه مسکن کارکنان خیلی از دستگاه‌ها ، زمین باغ ویلاهاشون رو هم گرفته اند ولی دریغ از یک مسکن دولتی برای کارمندان شما!!.اگر در تلاش برای احقاق محرومیت از مطب ناموفق بودید لطفا تلاش کرده و مسیر را عوض کنید.اگر حقوق ما متناسب با سختی شغل و سطح مدراک دانشگاهی نیست شاید از گناه گذشتگان است ولی اینها دلیل نمی‌شود شما در جا بزنید حداقل پس از پایان دوران مدیریتتان یک یادگاری و به قولی باقیات صالحان به جای بگذارید تا نامتان در بخش دولتی هم مانند بخش خصوصی به نیکی یاد گردد فراموش نفرمایید فعلا در سنگر حاکمیتی دامپزشکی حضور دارید گرچه ما وظایفمان را علیرغم ناملایمات انجام خواهیم داد اما نیم نگاهی به شما خواهیم داشت که شما چه می کنید پایدار باشید. اجازه بدهید ما هم دلگرم به ادامه خدمت باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
2
2
ساختمان جدید سازمان کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
فعلا معلوم نیست کجاست ولی وقتی ساختمان جدید را اجاره کردند ، از اضافه کاریها و دیگر مخارج رفاهی دامپزشکی کم می‌کنند تا خرج اجاره در بیاید
ناشناس
| France |
۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
به خرابه ای رو‌میکیرن با بودجه دامپزشکی تازش میکنن بعدم دو‌دستی کیدن تحویل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
7
پس چرا توی تعرفه مسولین فنی دایم دخالت میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
31
مدیر لایق و کارآمد باید رفع نقایص را پیگیری کند، این که من نبودم تقصیر فلان شخص بود، چاره کار نیست!! ضمن این که هزینه ای که بابت مسئول فنی پرداخت می شه در مقابل تناژ گوشتی که وارد می شه هیچ رقم گزافی به قیمت گوشت وارد نمی کنه. این ها بهانه است نه دلیل. ضمنا با این غیرت که از ناظر شرعی حمایت می کنید خیلی جای تقدیر دارد لااقل نصف همین مقدار در جهتی تلاش کنید تا نظارت بهداشتی هم دوباره برقرار شود به طوری که مردم گوشت سالم و بهداشتی اسلامی بخورند نه گوشت مشکوک اسلامی. حداقل خدا رو شکر که اذعان فرمودید برخی بیماری ها را باید قبل یا حین کشتار مد نظر قرار داد و کاربرد اصطلاح «انجام ازمایش در مقصد» برای جلب رضایت افکار عمومی است نه جامعه علمی!!
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
34
جالبه آنجا که صحبت کار کارکنان است باید جهادی باشد شب وروز باشد حداکثرفشار را به کارمند بدبخت می آورند بعد نوبت خودشان که می شود مدیرکل می گوید سازمان مدیریت پول نمی دهد ریس سازمان صدتا اما اگر می آورد توجیه می کند ...................
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
7
5
دکتر جان همه حرفات عالی و پسندیده
فقط یه چیزی رو به من بگو که وقتی رئیس یه اداره دامپزشکی ............. با کت و شلوار اتو کشیده و کفش های واکس زده مخصوص مهمانی میره تو سردخانه محل نگهداری و ضبط محموله های خام دامی و با دستهای بدون دستکش قطعات گوشت رو لمس می‌کنه و جلوی دوربین عکس میگیره اسم این رو هم نظارت بهداشتی می‌گذارید ؟ این نحوه عکس گرفتن و تو فضای مجازی منتشر کردن و روی وب سایت رسمی سازمان دامپزشکی گذاشتن جز به اعتبار و ارزش سازمان دامپزشکی صدمه زدن چه چیز دیگه ای به همراه داره اینهمه همکارا تو بخش خصوصی سعی میکنن اصول و قوانین رو رعایت کنند ولی مسئولین منصوب شما از هر موضوعی برای تبلیغ رسانه ای خودشون سو استفاده میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
اون رئیس اداره ای که گفتی اگه مَرده، بره از یه بهاربند گاوداری، آغل گوسفندان یا اصطبل انتظار کشتار دام در کشتارگاه بازدید کنه! نظارت بهداشتی دامپزشکی بعد از مرحلۀ کشتارگاه، بیشتر نمایش و شو آف است. وظیفه ذاتی دامپزشکی، حوزه مبارزه با بیماری های دامی است. اداره مبارزه با بیماری ها، همیشه مظلوم!
ناشناس
| France |
۰۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
متاسفانه اکثر روسا از افراد با مدرک بسیار پایین عستن که در طول استخدام. تونستن مدارک خودشون رو به صورت غیر حضوری افزایش بدن و حالا هم به واسطه رفاقت با مدیر کل پست میکیرن
محسن
|
France
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
2
22
الان تنها دقدقه کارمندان دامپزشکی تسری آنها در حکم هست خواهشاً پیگیری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
دغدغه.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
6
24
با سلام،
اینکه میفرمایید چون تعداد کارمندان دولت زیاد هست و بودجه کم هست پذیرفتنی نیست، چراکه شاهد هستیم در بعضی از همین ادارات دولتی وضعیت معیشتی بسیار خوب هست و این عدالت نیست.
و این عدالت نیست که حقوق کسی که دکتری عمومی دامپزشکی دارد با کسی که کارشناس علوم آزمایشگاهی هست برابر باشد.
واین نکات عین بی عدالتی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
مثل وزرارت نیرو نفت گاز آب
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
23
در مورد معیشت همکاران
یه مثل قدیمی میگه هر چی پول بدی همون قدر آش میخوری
حالا خود دانید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
4
9
فرمایش فرمودید افراد با تجربه. پس باید کسانی رو که در کشتارگاهها فعالیت داشتند و تجربه کافی رو در بازرسی گوشت دارند در اولویت قرار بدید حالا چه دکتر و چه سایر رده ها
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
منظپر فردا دارای علمی که تحربه داشته باشه نه یه کاردان یا لیسانس که از چهار تا لاشه یکیش رومیبینه بعدم منظور ایشون از با تجربه همونان که قبلا رفنچتن نه یه نفر تو یه کشنچتارگاه سنتی
ناشناس
|
Lithuania
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
2
3
حکیم مهر عزیز
ضمن تشکر از زحمات شما و دکتر آقامیری
لطفا از آقای دکتر آقامیری سوال شود
بر اساس کدام قانون میتوان دو مجوز درمان و مایه کوبی
را برای یک نفر دامپزشک صادر کرد؟
چرا به کلینسین بجای واکسن، دارو نمیدهد؟
پاسخ ها
درمانگاهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
من که میگم هر سه رو یه مجوز کنند چیه از این سر شهر یکی بره اون سر واکسن بخره یا دارو اگه کسی نخواست یا نتونست یکی رو بگیره اما اولویت هر سه باشه برای یک نفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
31
8
کار وزیر درست بود که لغوش کرد. آیا همه کشورها به برزیل ناظر اعزام می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
تنها کشوری که ناظر بهداشتی اعزام میکرد ایران بود. بیشتر جنبه کمک مالی به همکاران داشت آن هم از جیب مصرف کننده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کشورهای دیگر قرارداد خرید گوشت درجه دو دارند و سن دام برایشان مهم نیست. و در گذشته شاهد بودیم که اروپا به دلیل عدم رعایت مفاد بهداشتی و ارسال گوشت آلوده، واردات از برزیل را قطع کردند و پلیس برزیل افرادی را در رابطه با گرفتن رشوه بازداشت کرده بود.حال این پرسش مطرح هست؛ آیا ما هم میتوانیم همانند کشورهای اروپایی محموله گوشت را عودت دهیم و خسارت بگیریم؟ و توانایی تشخیص گوشت های آلوده در کشور چقدر هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
خیر، ولی چوبشو با گوشت بی کیفیت غیربهداشتی می خورند؛ خودم سال 97 در روسیه، شاهد بودم گوشت مشکل دار و ضبطی گوسفندی رو می فرستادند برای اردن و عربستان که نماینده ای نداشتند!! کار اشتباه آقای وزیر وقت، رانتی بود برای واردکننده و البته رانتی برای ....(نقطه چین ها از خودم)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
حالا مگه بده که باشه؟
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
در قرارداد هزار تنی که ارزش قرارداد حداقل ۶میلیون دلار میشه حدود ۱۰ هزار دلار هزینه اعزام ناظر بهداشتی هست برای سه ماه هست. اما به شهادت دوستانی که رفتن تاثیر حضور ناظر بهداشتی خیلی بیشتر از این حرف ها بر روی گوشت های وارداتی بود. در اکثر مواقع هم فعالیت ناظرین اعزامی خلاف منافع شرکت وارد کننده و شرکت برزیلی بود. بزرگترین برنده عدم اعزام شرکت های برزیلی در درجه اول و در درجه دوم شرکت وارد کننده هست.
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
خدمت اون آقای انگلیسی عرض کنم نه اینکه شما برای رضای خدا واردات انجام میدید که میخواهید ارزانتر پریسا. برای مردم ، اگر میخواهید ارزانتر دربیاد جرات کنید و گوشت‌های وارداتی رو طبق اصول بین المللی درجه بندی کنید تا مردم بدونن گوشت درجه چهار بجای درجه یک نخرن و شما هم جامعه رو کودن فرض نکنی با بچه هات تو آمریکا و کانادا به ریش این مردم بخندی
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
2
22
دکتر آقامیری طبق فرمایش شما از حجتی پرسیدیم گفت اجازه بدید الان دارم زمینهای ورامین رو بیل میزنم ، بیل زدنم تموم شد میام توضیح میدم چرا ناظرین دامپزشکی رو حذف کردم .
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
21
جناب دکتر آقا میری ریاست محترم سازمان دامپزشکی ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتون در مورد معیشت پرسنل سازمان باید عرض کنم حالا که به هر بهانه ای حق محرومیت از مطب در مجلس رد شد لااقل تسری فوق العاده خاص را در احکام درج کنید. یادمه که دکتر نوبخت در مورد رفتن تسری در احکام گفت که مشکلی ندارد و سازمان میتواند احکام را صادر کند حالا در هر صورت موانع سر راه رفتن تسری در احکام را برطرف کنید که حداقل از لحاظ معیشت یکم خیال پرسنل اسوده خاطر شود. در پناه حق پیروز و مانا باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
مشکل از جای دیگست، سازمان برنامه به این صورت که کاردان ۲.۵ کارشناس ۳ و دکتر ۳.۵ و اداری ضریب ۱ داشته باشند بودجه رو بسته. حالا برای اینکه اداریها رو طبق مدرک ضریب ۳ و ۳.۵ بدن دارن از حق نیروهای فنی میزنن. به سازمان برنامه هم نمیتونن برای اختصاص فشار بیارن. ................ اونا قانونو مد نظر دارن، چوبشم نیروی فنی میخوره
ناشناس
| France |
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
اگه بره تو حکم اپلا خیلیها مبلغ درست باید بگیرن که به سلیقشون هوش نمیاد بعضیا هم چون مامورن و میان تو سازمان و پست های سطح بالا میکیرن چیزی گیرشون نمیاد از این سفره
دامدار متحمل ضرر تب برفکی در سنوات گذسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
6
5
سلام
ممنون از آقای دکتر و سید بزرگوار
بحث محدودیت ورود دام از استانهای مرزی ذکر شده به مرکز خیلی خوب و به نفع پرورش دهندگان مرکز کشور است
تجربه سالهای گذشته در زمان بحران تب برفکی که بدون کارشناسی هیچ ممنوعیتی اعمال نشد!!!!!!! و باعث شیوع گسترده این بیماری شد را فراموش نکنید!!!!!
تو رو خدامشکل ما دامداران خیلی زیاد است و با چنگ و دندان و بدبختی تعداد محدودی دام برایمان مانده مشکلات نهادها کمر تولید را شکست،،،،،
سید عزیز تو رو قسم به جد بزرگوارت تا رفع کامل و اطمینان از بروز بیماری تب برفکی سویه جدید همین روند را ادامه دهید
به والله هیچ مشکلی در تامین گوشت پیش نخواهد آمد
ولی با باز شدن واردات از استانهای مرزی ذکر شده و شیوع بیماری و عدم رعایت قرنطینه باعث از بین رفتن معدود دام باقی مانده نشویم
که اینها سرمایه ملی هستند
و
ما تجربه تلفات در سالهای گذشته مثل کابوس در جانمان است
دکتر عزیز خواهشا علمی و قاطع برخورد نموده و همچنبن واردات دام از استانهای مرزی فعلا متوقف باشد تا زمان اطمینان کامل
خدا وکیل هیچ تاثیری بر قیمت نداره ولی تلفات دام یعنی از بین رفتن سرمایه ما اندک دامدار باقیمانده از بحرانها و ورشکستگی کامل این صنعت که یه زمانی حرفی برای گفتن داشتیم

ترس ما را جدی بگیرید به خدا وندی خدا از ترس و دلهره شب و روز نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
جالبه نود درصد دام بدون مجوز جابجا میشه یعنی تو دامداری نمیدونی
مجوز بدن البته با کنترل دام بهتره تا عیر مجاز هر دامی جابجا بشه
ناشناس
| France |
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
من تجربه خودم رو بگم دوست عزیز ،هم گاودارم هم دامپزشک وقتی برای تست سل و بروسلوز میرم هر شش ماه دامدار عزیز با اه و ناله میگه که دپره بعد تمام دامهارو میفروشم ولی همیشه هم تعداد دامها کم نشده زیاذ شده در حال حاضر هر راس با تولید متوسط ۳۰ کیلو حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰هزار تومن در روز هزینهه داره خالا خودت بشین حساب کتاب کن ولی بعضی هم رها کردن چون بدون علم کار میکنن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
12
دکترجان یک نامه رو سه مرتبه به دفتر شما ارسال کردم ولی هنوز پاسخ ندادین بعد یکماه ....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
خب به شماره اعلام شده ارسال کن جواب میده من جواب گرفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
21
0
آقای دکتر آقامیری ما شاهد هستیم شبانه روز و در هر حالی در هرحال خدمت به مردمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
3
13
در حال حاضر هزینه اعزام هر ناظر به کشور برزیل حدود ۱۷۰۰ تومان روی هر کیلو گوشت هست.
الان گوشت گوساله تو شهرستان ۳۵۰ هزارتومان هست.
چه هزینه ای به مردم تحمیل میشد؟
چرا صداقت نداریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
خیلی زیاد گفتید

حداکثر 100تومن
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
9
آقای دکتر چرا مدیران کل استان ها با سرعت کند تغییر می کنند مابقی استان ها چرا تغییری ندارند؟ چرا علاوه بر فشارهای اقتصادی ومالی بر همکاران ،فشارهای کاری و روانی را کم نمی کنید این که از دستتان برمیاید (با تغییر مدیر فعلی در انتظار )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
حداقل باید سازمان دامپزشکی ۲ یا ۳ برابر فعلی کارکنانش اضافه بشن تا سلامت جامعه یه تکونی بخوره چندساله استانها استخدام دکتر ندارن یه بعضا ۱ یا ۲ نفر کلا جوابگو نیست این تعداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
25
شرمنده بودن شما دردی از کارمند دوا نمی کنه.
پس موقع به خط کردن کارمندانت برای امور جهادی و کارهای فوق العاده و نظارتهای ویژه برای یک کارمندی که به علت کمبود شدید نیرو در حالت عادی چند تا وظیفه به دوشش گذاشتین .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
8
3 روز کشتار!!!!!!؟؟
هر محموله در کمترین مقدارش هم حداقل حدود یکماه طول میکشید تا تموم بشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
اگه یک روز کشتار بشه و یک روز پیش سرد و یک روز استخوانگیری و انجماد و روز چهارم بارگیری...
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
کار در ۳ روز جمع نمیشه
چرا اینقدر کار را کوچک و بی ارزش می کنند؟
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
احتمالا با صنعت هواپیمایی قرارداد بستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
16
یک نفر دامپزشک برای واردات 1000 تن گوشت 9000 دلار هزینه بر تاجر وارد کننده گوشت هزینه تحمیل می کند. یعنی برای هر یک تن گوشت 9 دلار یعنی به جای 4850 دلار به ازای هر تن گوشت وارداتی باید 4859 دلار پرداخت کند.
این در حالی است یک تن گوشت گوشت تا 1000 دلار سود برای تاجر دارد و اگر دامپزشک اعزام شود سود تاجر می شود 991 دلار ظاهراً برای اینکه این سود هزار دلاری در هر تن سوراخ نشود باید اعزام دامپزشک و حق مأموریت او حذف شود
من از جانب تجار گوشت به خاطر این دلسوزی رییس محترم سازمان که برای کم شدن و حذف هزینه 9 دلاری فوق تلاش کرده اند از ایشان تشکر می کنم.
البته تجار محترم گوشت خودشان حتما قول می دهند که گاوهای شش دندان و ماده حتی یک رأس هم کشتار نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
حالا شما چرا دو برابر حساب کردید؟
۹۰ روز ماموریت میشه ۴۵۰۰ یورو
البته با غذا و اقامت صحیح میفرمایید
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
2
26
ضمن خدا قوتی به جناب دکتر اقا میری یک سئوال:
این جنگ اقتصادی فقط گریبانگیر خانواده دامپزشکی بایستی باشد؟؟؟؟؟ چون محرومیت پزشکان چندین برابر شد!! انها جزو بدنه دولت نبودند؟ یا اشکال کار در جای دیگری است !!؟؟
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
هزار دلار سود در هر تن شبیه جوک سال است. فقط یک درصد دامپزشکان اعزامی تلاش میکنند گوست خوب بیاد ایران. بقیه به فکر ویکن آخر هفته هستن. سالیان سال دیدیم بعضی از دامپزشکان ............ چکار میکنند در کشورهای ارسال کننده گوشت.
افسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
5
رییس جان اگر بگوییم لغو اعزامها تقصیر دیگران است پس الان که گوشت می آید چه شرایط نظارت بازدید قبل و حین کشتار را طی نکرده و از نظر من بعنوان دامپزشک مورد تایید نیست. ضمنا دستگاههای دیگر مثل اموزش و پرورش نیروی انتظامی و.... با توجه به اعتصابهایی که دارند و بعضا حجم بالای استعفا در برخی صنوف و یا در مورد محرومیت مطب پزشکان با توجه به حجم بالای مهاجرت پزشکان و اینکه اگر بهشون نرسیم میروند موفق به دریافت حق و حقوقشان میشوند و عمده این اعاده حق ها توسط نمایندگان مجلس که در صنفشان هستند محقق میشود ودرمورد محرومیت مطب با توجه به قانون صریح مشترک سال 1366 کوتاهی از سازمان است که چرا بموقع اطلاع رسانی نکردند تاپیگیری توسط مدیران کل از طریق نمایندگان مجلس شهرستانها صورت بگیرد.
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
6
3
اولآ وزیر قبلی ودست اندر کاران سازمان که اعزامهای ناظرين را کنسل کردند حتمآ تمام جوانب را بررسی کرده اند وباتوجه به تحقیقاتی که از دامپزشکی کشور های تولید کننده بعمل آورده اند تفاهم نامه وپرت کل همکاری امضا نموده اند وکشورهای تولید کننده ضوابط دامپزشکی ایران را پذیرفته اند پس نیازی به اعزام ناظر نیست وکدام کشور برای تولید ناظر اعزام می‌کند همش بفکر اعزام نباشید بفکر تسری درحکم برقراری حق مطب وممکن باشید آقائی عنوان کرده که هرتن گوشت 1000 دلار سود دارد خوب حجم سرمایه گذاری چقدر بوده شما هم دارید سرمایه گذاری کنید درضمن فقط هزینه پرداختی به شما از طرف شرکت اعزام کننده نیست مبالغی را که از شرکت های تولید کننده دریافت میکنی حساب نکردید تمام ای مبالغ را روی هرتن گوشت از شرکت وارد کننده حساب می‌کند وهزینه تولی به ضرر مصرف کننده تمام می‌شود وتمام این مشکلاتی که مطرح می‌کند زمانی که اعزام هم می‌شدید وجودداشته پس بفکر تولید در کشتارگاهای داخلی باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
7
.......................... بهداشت گوشتي را كه عمده مصرف كنندگانش قشر محروم جامعه هستند، به بهانه هاي واهي و غير كارشناسانه، فداي سودهاي ميلياردي واردكننده هاي گوشت متصل به مبادي قدرت و رانت خوار می شود. هزينه بازرسي دامپزشكي، در مقابل سودي كه از عدم نظارت در مراحل قبل، حين و بعد از كشتار و زد و بند با كشتارگاه نصيب دلال و واردكننده گوشت ميشود، اصلا به حساب نمي آيد.
دامپزشكاني كه ناظر بهداشتي بوده اند، بارها شاهد ديفراست شدن محموله هاي ساير كشورها قبل از بارگيري در كانتينر بوده اند. اينكه مثلا يك كشوري ناظر بهداشتي ندارد كه دليل نميشود ما هم به قرارداد و كشور و مردممون خيانت بكنيم. مطمئن باشيد .................. اگه محموله اي هم مشكلي داشته باشه نه حذفش ميكنن نه برگشت ميدن. ميره تو شكم همون مردم محروم ..................
دکتر احمدپور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
7
2
اعزام ناظر بهداشتی به مبدا واردات خاص ایران بود. هیچ کشوری چنین کار هزینه بر کم فایده ای انجام نمیداد . علاوه برا این فقط بحث هزینه نیست. در مقاطعی در برخی استانها دو یا چند نفر از همکاران همزمان در ماموریت برزیل و سایر کشورها بودند و دامپزشکی با کمبود نیرو مواجه بود و کار دامدار محروم بر زمین می ماند. در سال ۲۰۲۳ دیگر نظارت چشمی نیست. نظارت با اطمینان از سیستم مراقبت بهداشتی و تولید و عرضه گوشت و فرآورده های خام دامی در کشور تولید کننده؛ تنظیم پروتکل بهداشتی بر اساس استانداردهای معتبر (مانند آنچه کشورهای اتحادیه اروپا انجام میدهند) و کنترل بهداشتی در مبادی ورودی کشور است. البته مسئولیت حقوقی و تبعات واردات بی کیفیت نیز همچون همه جای دنیا بر عهده وارد کننده است و نه سازمان( که با تایید بهداشتی در مبدا ؛ در گذشته همواره متهم ردیف اول پرونده های گوشتهای آلوده؛ سازمان بود).
کارمند قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
7
با سلام جناب دکتر لطفا لطفا نگذارین حق محرومیت مطب از بین برود پیگیری کنید
محمد هژیر یوسفی
|
United States of America
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
12
1
درود بر شرفت دکتر آقامیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
2
2
............... چهارتا نیرو استخدام کنین همه فارغ التحصیلان دامپزشکی بیکار هستند .................... یک فکری بحال بیکاران رشته دامپزشکی باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
اسنپ
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
7
2
جناب دکتر مطلع هستید که تصمیم وزیر گذشته ودست اندر کاران سازمان دامپزشکی هم درمورد عدم اعزام ناظر بهداشتی بی مورد وغیر کارشناسی نبوده کدام کشور برای نظارت نیرو اعزام میکند مگر پرتوکل وتفاهم نامه براساس رعایت الزامات بهداشتی دامپزشکی ایران نبوده مگر درکشورهای صادر کننده دامپزشک وجود ندارد وایا تاکنون محموله غیر بهداشتی وارد کشور شده مگر تمام محموله ها دراولین بندر ورودی از ازمایشات لازم برخوردار نبوده ان شخصی که عنوان میکند هزینه ماموریت ما از هرتن فقط 9 دالار میباشد کاملآ اشتباه میکند شرکت های صادر کننده مبلغ 130 یورو هم بابت هزینه اقامت هتل .غذا .ترانسپورت وغیره راروی قرارداد ها اعمال میکنتد درضمن کشتارگاهاه هم مبلغی را هرهفته بابت هفتگی پرداخت میکند به اضافه حق مآموریت وبلیط هواپیما پس این مبالغ روی قیمت تمام شده اثر ندارد سرمایه گذاری دراین صنعت بسیار بالا میباشد اما بهتراست در هر کشور یک نماینده بعنوان اعمال نظرات دامپزشکی ان هم شخصی که حداقل 10 سال سابقه نظارت در کشتارگاه را دارا باشد وبرای کمک به دامپزشکان از طریق تسری درحکم برقراری حق مطب .وساخت مسکن ومذاکره درمورد افزایش حقوق بسیار از اعزام موئثر ترباشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
خوب یه حساب کتاب هم برای شما داشته باشیم
دلار دولتی میگیری و به نرخ آزاد برای مردم حساب می‌کنی
قراره گوشت درجه یک بدون چربی وارد کنی گوشت درجه چهار بازگشتی رو با چهل درصد چربی میچپونی تو پاچه مملکت
جت شخصی میگیری میری تو هتل های لاکچری اقامت می‌کنی هزینه اونم می‌کشی روی قیمت گوشت
گاو پاراگوئه‌ای بجای گاو برزیلی می‌کشی میاری اونم می‌کنی تو پاچه مملکت
گوشت گاو ماده رو بجای نر میچپونی به مردم
گاو پیر جنون گاوی رو بجای گاو نر جوان به خورد مردم میدی
بسه یا بازم بگم .....
جمع کن برو جای دیگه کلاهبرداری کن با وجود آقامیری دیگه نمیشه از این بخور بخور ها کرد برو وزیر قبلی و رییس سازمان جدید رو بیار تا بتونی به این حجم از چپاول ادامه بدی ما نمیگیم آقامیری چکاری باید کنه خودش بهتر از من و تو می‌دونه ناراهنگ نباش
اسم این بابا رو میگذاریم ناراهنگ چون هم ناراحته و هم از بودن آقامیری هنگه
ناشناس
| Canada |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
اصلا همه حرفهای تو درست ، دامپزشکا همشون برای پول میخوان برن ماموریت حالا تو بیا بگو الان که نمیرن چرا گوشت درجه یک کیلویی شش دلار اونم با دلار 28 تومن دولتی . داره برای مردم درمیاد بالای 350 هزار تومان نکنه اینم کار دامپزشکا است ، به خدا شرف خوب چیزیه هرازگاهی امتحانش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
با تمام این موارد حدودا کیلویی ۱۷۰۰ تومن هزینه داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
سلام
ظاهرا باید از شما تشکر کنیم که بدون دریافت حقوق با دغدغه فراوان کار می کنید. و الا کسی که خودش حقوق کافی می گیرد دور از سلامت است که چنین برخوردی کند و به جای تلاش برای تامین حقوق خود سعی کند تلاش دیگران برای احقاق حق خود را زایل و بی اثر کند.
بهتر است هر کسی هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی برای دریافت حقوق خودش تلاش کند.
سازمان محترم نظام دامپزشکی موظف است پی گیر حقوق دامپزشکان باشد هم در بخش دولتی هم در بخش خصوصی مثل سایر نظام ها مثل نظام پرستاری و ... که تلاش می کنند و حقوق پرستاران را به روز می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
دکتر دامپزشک بازنشسته شده به دلیل کم بودن حقوقش در سالهای خدمتش در حال حاضر 11 میلیون تومان دریافتی دارد. کارگر محترم زحمتکش که حتی دیپلم ندارد (هرچند او هم کم می گیرد) حدود ده میلیون تومان دریافتی دارد.
واکنش همکاران دامپزشک کاملا به جاست
اما کامنت شما؟؟؟!!!!
مجازاتگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
این وارد کننده ......... رو ببینید چه جلز و ولزی میکنه شنیده قراره نظارت در مبدا صورت بگیره شما نمیدونید جناب دکتر اقا میری با چه ......ی طرف هستید دست اینها باشه گوشت دام مرده را بخورد مردم میدهند طلب کارم هستند اعزام ناظر با همه هزینه ها با هتل و بلیط هواپیما و خورد و خوراک و پول ماموریت و همه و همه از هر کیلو دو هزار تومن بیشتر نمیشه یعنی گوشت 300 هزاری میشه 302 هزار ولی کیفیت اگر از صد حساب کنید الان 30 هست میشه 80
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
5
چطور بودجه برای وزارت بهداشت و درمان هست، برای جهاد و دامپزشکی نیست؟
یک عدد دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
11
2
این خبر و کامنت های آن برای من خیلی جالب بود.
به نظر من مهم ترین بخش این خبر موضوع شیوع سویه جدید ویروس بیماری تب برفکی در کشورهای همسایه است که با توجه به حساس بودن گله های دامی کشور در صورت ورود آن با یک فاجعه مواجه خواهیم شد.
متاسفانه این موضوع برای دوستان بخش دولتی هیچ اهمیتی نداشت. بیشتر کامنت ها در مورد اعزام ناظر به خارج از کشور بود. ظاهرا تنها دغدقه برخی دولتی ها معیشت و رفاه خودشان است و بس.
مسائل بهداشتی فقط زمانی ارزش پیدا می کنند که به موضوع معیشت و رفاه این عزیزان وابسته باشد. بعنوان مثال دوستان تمایلی به کارهایی مثل بازرسی های بهداشتی در کشتارگاه های داخل کشور ندارند و فقط افراد تازه وارد به سیستم دامپزشکی دولتی و یا تکنسین هایی که زیر دست هستند باید این کارها را انجام دهند؛ اما زمانی که موضوع اعزام برای انجام همین کار در کشورهای خارجی مطرح می شود همه بقه چاک می کنند که اگر ما در آنجا نباشیم و نظارت کشتارگاهی نداشته باشیم بهداشت غذایی مردم چه می شود و وامصیبت و ...
فقط می توان اظهار تاسف کرد و بس
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
پس این کارها را چه کسانی تا حالا انجام داده اند؟ قبل از اینکه بخش خصوصی راه اندازی شود چی؟
ای کاش انصاف داشته باشی
ای کاش جرات داشته باشی و خودت باشی و پشت عنوان معظم دامپزشک سنگر نگیری
و ای کاش ای کاش ادب داشته باشی و آداب حضور در رسانه جمعی را یاد بگیری
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
یعنی تو برای محض رضای خدا کار میکنی شماها که خون مردم و تو‌شیشه میکنی اون قسمتش براردامدار مهمه که بیاد بپرسه چرا وقتی تولید این سویه واکسن ذو ندارید سریع وارد نمیکنید ،برا همنم نتونستن بودجه ردیف کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
به یک عدد دامپزشک۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱ ۱۲/۲۲:
سلام و درود، نمیدونم کجا کار می کنید ولی قطعا نیروی دولتی کاربلد فنی دوره دیده نیستید.
خبر دارین حقوق یه دکتر دولتی با سابقه 15 سال که هم فنی هست و هم دلسوز و هم نامبر وان دوره دانشگاه و هم پست معاونت داره و خدارو شکر حدود یکسال اضافه کار و محرومیت و ماموریت و پاداش هم به لطف همت برخی نگرفته و نخواهد گرفت چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنابراین ادای آدمای باوجدان و مردمی و دغدغه مند رو درنیارین لطفا.
موضوع وجدان و کار و سفره مردم و کار فنی یه چیزه، موضوع رفاهیات و حق الزحمه نیرو یه چیز دیگه، بنابراین داستان نبافین و بفرمایید.
در ضمن واژه "دامپزشک" حرمت داره بچه جون، اون پفک و شکلات که "عدد" واحد شمارشش هست جناب واعظ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
در خصوص تب برفکی جلسات توجیهی، مانورهای عملیاتی، پشتیبانی و برنامه ریزی های لازم و ....، همه و همه در زمان خودش در سطح سازمان و کلیه واحدهای تابعه هر روز قاعدتا باید در جریان باشه و مباحث داغ کاری در این خصوص هم حتما باید در حوزه های مربوطه در حال انجام باشه و البته بهتره شما هم بدونی که جای چنین مباحثی قطعا تو این رسانه نسیت. مضافا که عمده مصاحبه رئیس سازمان در موضوع نظارت بهداشتی مذکور بوده و البته جزء نوادر موارد اظهار نظر ایشون در این مورد هم هست.
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
0
یکی از بخش های اصلی اشتغال دامپزشکان و همچنین موضوع بهداشت ناشی از سلامت حیوانات همراه این روزها دام کوچک است، چرا از ایشان سوال نکردین برای کمک به فعالیت این بخش و مشکل شهرداری و …. سازمان دامپزشکی کاری نمیکند
ناشناس
|
Ireland
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
4
هزینه در حوزه بهداشت هر چه باشد گزاف نیست فایده است.
حداکثر هزینه اعزام دامپزشک به برزیل ۱۰۰۰ تومان برای هر کیلو گرم گوشت واردشده هست که در مقابل قیمت کنونی گوشت رقمی نیست. حالا در مورد کشورهای حوزه قفقاز این رقم بسیار کمتر است. محل اقامت دامپزشک خیال نکنید هتل های لوکس هست، چون اولا محل کشتارگاهها شهرهای دره پیتی است که حتی هتل ندارند. حداکثر هزینه اقامت یک شب در آن شهرها ۱۰۰ رئال معادل ۲۰ سنت هست. الان هم مردم و مسولین فکر نکنند با حذف نظارت بهداشتی این هزینه برای مردم کم شده است. نه همچین چیزی نیست هر شرکت واردکننده گوشت عده ای فراری از مملکت را در کشتارگاههای کشورهای بیگانه علیه بهداشت ،سلامت و امنیت غذای مردم مظلوم بویژه قشر آسیب پذیر استفاده کننده از گوشت وارداتی اجیر کرده و در کشتارگاههای کشورهای بیگانه علاوه از تامین منافع بیشتر برای شرکت واردکننده برای خودشان هم حساب و کتاب شخصی راه انداخته اند و مسائل دیگری که حتی چندین برابر هزینه برای سلامت تضمین شده نظارت بهداشتی دامپزشکی است.
آقای دکتر آقامیری دیدگاه و فرمایشات خودشان در مورد اهمیت نظارت بهداشتی در مبدا را باید مورد تجدید نظر قرار دهند.
سازمان دامپزشکی و در راس آن آقای دکتر آقامیری باید سازمان بازرسی کل کشور را از این موضوع مطلع نماید. تا هر چه سریعتر این وظیفه خدمتی سازمان که با یک نامه غیرقانونی تعطیل شده است را احیا کند.
بنده هم مثل همکاران عزیز دیگر با تکیه بر مستندات نوشته ام. و آمادگی کامل دارم همراه با مستندات در هر مرجعی حاضر و از نوشته های خود دفاع نمایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
بازهم زیاد حساب کردید:
با احتساب دلار 50 هزار تومن و روزانه حدود 100 تن تولید ، به هر کیلو گوشت حدود 50 تا تک تومنی حق نظارت دامزشک می افته!
بحث هزینه تراشی اعزام دامپزشک، فقط بحث انحرافی هست که مافیا برای فرار از نظارت صحیح حاکمیتی طرح کرده اند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
5
................... کاش بای ما از مسئولان می پرسیدید که خون همکاران پزشک نسبت به سربازان گمنام عرصه ی بهداشت چقدر پر رنگ تر بود؟ ۱۰ برابر؟
کارشناس سازمان دامپزشكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
6
با سلام و روزبخیر
دکتر آقامیری و تیم راهبردیشون ظاهرا تمام تلاششون رو برای ارتقای جایگاه سازمان(تغییر ساختمان و معیشت پرسنل) انجام داده اند، اما متاسفانه بسیاری افرادی که بکار گرفته اند و تصمیم گیر هستند فاقد تجربه سازمانی و تخصص لازم هستند .............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
قبول ندارم همین تیم امروز جایگاه سازمان رو ارتقا داده
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
9
0
بحث هزینه نیست شما که پست دولتی داری وحقوق میگیری ایا بفکر دامپزشکان که مثل شما درس خوانده وهم اکنون بیکارهستند چه تفکری دارید ایا درزمان مآموریت شما درسه ماه اسیبی به کارهای اداری وارد نمیشود شما درزمان اعزام انقدر مشگل برای شرکت اعزام کننده وتولید کننده وسازمان ایجاد میکردید که درنهایت تصمیم به قطع ان گرفتند برای واردات 1000 تن گوشت مبلغی حدود 5 میلیون یورو یعنی 150 میلیارد سرمایه گذاری لازم است بفرمایید سرمایه گذاری کنید سود ببرید درگذشته که اعزام برقرار بود تمام مشکلات بود مهم تر از اینکه هیچ کدام از شما نحوه کار در کشتارگاه را هم نمیدانستید فقط نگاه میکردید ودرتولید مشگل ایجاد میکردید به گذشته رجوع کنید بفکر سلامت محصولات داخلی باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
اونکه شما بهش میگید " ایجاد مشکل برای تولید کننده" در حقیقت "اجرای مقررات بهداشتی و قانونی برای بهبود کیفیت و دفاع از حق مصرف کننده " بود!

و برای اینکار قطعا دامپزشک دولتی که مسئولیت تام در برابر قانون و سازمان دارد و حقوقش را از دولت میگیرد، مناسبتریین گزینه است...
دیگر همه ما که کار کردیم میدونیم اگه نظارت درست حاکمیتی نباشه، چه مشکلاتی توسط متخلفین بوجود میاد!
این قضیه هزینه و اینها هم فرافکنی همونها هست برای پرت کردن توجه مردم از اصل قضیه!

امیدوارم آقای دکتر آقامیری توجه دقیق داشته باشند.
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
سیستم اداری رو با دکان کاسبی خودت اشتباه گرفتی ، اداره دکون و مغازه تو نیست که با نبودنت تعطیل میشه پس نگران کارها نباش
بود و نبود مشکلات رو لازم نیست من و تو بگیم محصولات مضخرف تو باژارتون داره به همه میگه راستی نگفتی چرا گوشت به پونصد هزار تومان رسیده پونصد هزار تومان با دلار بیست و هشت تومنی که تو داری چپاول می‌کنی میشه هیجده دلار نکنه فکر می‌کنی داری برای ساکنین نیویورک گوشت وارد ایران می‌کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
ممنونیم از ابراز لطفت دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
3
اقای دکتر اگر همین تلاش کوچک را برای همکاران اداره انجام بدهند ما راضی هستیم هرچند این جمله از ایشان بعید است که می گویند از اقای حجتی بپرسید چرا اعزام ها قطع شد شما که می گویید غیر قانونی بوده که هست به عنوان بزرگ مجموعه پیگیری کنید
این جمله هم از ایشان بعید است که اعزام روی قیمت تاثیر دارد چرا که اگر به عنوان یک شخصیت در سطح کلان کشور مبلغ تاثیر کمتر از 1000 تومان عددی نیست اگر مقایسه کنید که با یک ندام کاری قیمت دام زنده و گوشت طی یک هفته نزدیک سه برابر شد دام زنده کیلویی 70 هزار تومان به 190 هزار تومان هم رسید
تعرفه های دولتی دامپزشکی بیش از نیم قرن است تغییر نکرده است بطوریکه گاها برای یک کار و ازمایش مبلغ 450 تومان که پول کاغذ ان هم نمی شود از سالهای تصویب فانون سازمان به یادگار مانده است
اگر شما همین را از طریق وزیر محترم که دبگران با امار غلط ایشان را چند بار گرفتار کرده اند حل کنید خیلی از مشکلات همکاران حل می شود
و نامتان در تاریخ سازمان دامپزشکی می ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
1
6
جامعه دامپرشکی هیچگاه خیانت ریاست قبلی سازمان و معاونین ایشان را درباره اعزام از یاد نخواهند برد
هرچند در مورد اجرای تسری اقای دکتر ماکنعلی و استانها با هماهنگی نمایندگان مجلس کار خوب پیش بردند که جای تقدیر دارد
دامدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
6
0
برای اعزام دست وپا میزنید چ خبره چقدر میدن دامدار از دست سیاست های ...... نابود شد نترسید همتون ومیبرن برای حق ماموریت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
ادبیات دامداری
jaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
.............. بنده نیروی طرح دامپزشکی هستم ماموریت ۲ماه شبانه روز داشتم به مناطق سخت وصعب العبور شهرستان الیگودرز که در حین کار ودچار بیماری مشترک تب مالت شدام الان هم به هرکی میگی جواب که بهت میدن فقط لبخند هست ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
2
کار ایشان غیرقانونی بود و انشالله سعی داریم همین کار رو قانونمندش بکنیم.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
1
جناب ۶قای دکتر اقامیری! شرمندگی شما برای خانواده و زن و بچه ما آب و نان نمی شود. وظیفه حضرتعالی دفاع از حقوق شاغلین سازمان دامپزشکی است نه دفاع از دولت. قابلیت و توان چانه زنی خود را بالا ببرید و .............. شاغلین دامپزشکی علاوه بر انجام کارهای سخت و طاقت فرسا بر اساس فرمایشات شما می بایست در طول بازه تقریبا دو ماهه روزانه از ۱۳ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان فشار کاری مضاعفی را تحمل کنند. ....................
نظر شما
ادامه