کد خبر: ۷۲۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ایمنی غذا یک اصل مهم در امنیت غذایی به‌شمار می‌رود و اجرای این اصل برعهده سازمان دامپزشکی است که با توجه به نقش مازندران در امنیت غذایی، این وظیفه و رسالت سنگین‌تر و مهم‌تر از سایر استان‌هاست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «حسن عنایتی‌کلیجی» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی مازندران اظهار کرد: ایمنی غذا یک اصل مهم در امنیت غذایی به‌شمار می‌رود و اجرای این اصل برعهده سازمان دامپزشکی است که با توجه به نقش مازندران در امنیت غذایی، این وظیفه و رسالت سنگین‌تر و مهم‌تر از سایر استان‌هاست.

وی افزود: در حوزه سیاست‌گذاری بخش کشاورزی، دامپزشکی نقش محوری دارد تا غذای سالم و بهداشتی را در اختیار مردم بگذارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: مازندران که قلب تپنده و استان امنیت غذایی کشور است و دارای رتبه‌های برتر در تولید انواع محصولات کشاورزی دارد، دامپزشکی وظیفه سختی دارد چراکه نسبت به سایر استان‌ها وظایف و مسؤولیت‌های بیشتری دارد و تلاش‌های ارزنده و خوبی در ایمنی غذا و غذای سالم انجام شده است.

عنایتی عنوان کرد: داشتن جامعه سالم منوط به داشتن غذای سالم است و انتظار جامعه از دامپزشکی بسیار بالاست چراکه با سلامتی مردم سروکار دارد و کوچکترین اشتباه در این حوزه می‌تواند اثرات جبران ناپذیری بر جای بگذارد.

وی گفت: دامپزشکی باید در کنار تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی باشد و در راستای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی حرکت کند.

عنایتی بیان کرد: مسؤولیت در جهاد کشاورزی بسیار سنگین است و مسؤولیت در اداره‌کل دامپزشکی هم از مسؤولیت‌های سنگین در بخش کشاورزی به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: از همکاری همه کارکنان اداره‌کل دامپزشکی، نظام دامپزشکی، بخش خصوصی و تولیدکنندگان صنعت دام و طیور و شیلات مازندران سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم با هم‌افزایی بیشتر در انجام وظایف محوله موفق باشیم.

به گزارش فارس، با حکم رئیس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر حمزه آقاپورکاظمی به‌عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران منصوب و از زحمات دکتر محمدحسن گلپایگانی در زمان تصدی مسؤولیت این اداره کل قدردانی شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
حوزه درست نیست
حوضه درست است
نظر شما
ادامه