کد خبر: ۷۲۹۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر:  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر اعلام کرد: 3 هزار کیلوگرم کله پاچه فاسد و غیر بهداشتی کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، «دکتر سعید جانبخش» رئیس شبکه با اعلام این خبرگفت: در پی بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، یک سردخانه غیرمجاز نگهداری کله پاچه و آلایش دامی غیربهداشتی کشف گردید.

وی افزود: در این سردخانه غیر مجاز، مقدار 3 هزار کیلوگرم کله پاچه فاسد و غیر بهداشتی کشف و ضبط گردید که پس از اخذ حکم قضایی واحد پلمب و کل محموله از چرخه مصرف انسانی خارج گردید و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

دکتر جانبخش خاطر نشان کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حفظ بهداشت عمومی و سلامت جامعه، کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، بطور روزانه از مراکز تحت پوشش بازرسی به عمل آورده و نظارت بر فراورده های خام دامی را از مزرعه تا سفره اجرا می کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر در پایان از تمامی شهروندان درخواست کرد: فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را تنها از مراکز مجاز عرضه خریداری نمایند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، موارد را به سامانه تلفنی 1512 دامپزشکی گزارش دهند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
K1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
1
1
سازمان .... دامپزشکی کار اصلی ش که مبارزه با بیماری های دامی هست رو ول کرده و چسبیده به کار مامورهای بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی.
...... زدین به مملکت با آمار بروسلوز و هاری و آبله و....
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
0
هر خدمتی به نوبه ی خود که برای ارتقا بهداشت و سلامت جامعه ی بشریت باشد قابل تقدیر و ستایش خواهد بود.
مهندس قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
0
لطفا به آقای ........ فروشگاه ......... خمینی شهر سر بزنید ۵ نفر مسول فنی بلاتکلیف کرد و پولشان را نداد
نظر شما
ادامه