کد خبر: ۷۲۴۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه‌ای تیم ملی از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چهار روز پیش و در زمان برگزاری نشست خبری وینیسیوس جونیور، یک گربه خیابانی با حضور در محل کنفرانس مطبوعاتی در استادیوم العربی، حسابی خبرساز شد. در شرایطی که ستاره برزیلی در حال پاسخ به سوالات خبرنگاران بود، از حضور یک گربه بازیگوش روی میز کنفرانس خنده اش گرفته بود و واکنش خود را نسبت به این مسئله، با خنده‌های بلند نشان داد.

طبق گزارش متروپولیس، انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات، یک شکایت مدنی علیه فدراسیون فوتبال برزیل به اتهام بدرفتاری کارمند این نهاد با گربه ارائه کرده و خواهان دریافت جریمه یک میلیون دلاری شده است. این انجمن قصد دارد این پول را در راه حمایت از حیوانات و نیز حفاظت از محیط زیست سرمایه گذاری کند.

«پائولا واسکونسلوس»، مدیر این انجمن گفت:این واقعیت تأسف‌آور فیلم‌برداری و برای جهانیان پخش زنده شد. علاوه بر بدرفتاری با حیوان، سرمشق بدی برای مردم نیز بود و چهره کشور ما را در مقابل همه دنیا مخدوش کرد.

«هانس رویتر»، دامپزشک، به گلوبلواسپرته برزیل توضیح داد که به دلیل نحوه حمل بچه گربه‌ها توسط مادرشان و تصاویر نشان داده شده در نقاشی‌ها و فیلم ها، بسیاری از مردم هنوز معتقدند که این روش مناسب برای برخورد با گربه هاست، که درست نیست:فقط مادر بچه هایش را به این طریق حمل می‌کند، زیرا این رفتار طبیعی گونه است. این بهترین راه برای ما انسان‌ها نیست که این کار را با دست و پا انجام دهیم.

او افزود: این نوع دست زدن می‌تواند باعث آسیب و درد حیوان شود، اما فقط با دیدن ویدیو نمی‌توان متوجه شد که گربه احساس درد کرده یا آسیب دیده است. برای تأیید، در صورت لزوم گربه باید توسط یک دامپزشک از طریق آزمایش‌های تکمیلی ارزیابی شود. مناسب‌ترین راه برای نگه داشتن گربه این است که با بغل کردن قفسه سینه او با دستان خود، زیر پنجه‌ها طوری که گویی در زیر بغل هستند، او را مهار کنید. این تقریباً همان روشی است که ما یک نوزاد را در آغوش می‌گیریم.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
1
کاش به جای انسان در ایران گربه برزیل بودیم اونجا همه چی شان و منزلتشون جای خود داره ما تو ایران خونمون حلال
Mohammad.f
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
واقعا جای تقدیر داره که یک میلیون دلار جریمه شده گربه آزار.واقعا باید داخل ایرانم فرهنگ سازی بشه که هر انسانی که حیوون رو آزار بده جریمه سنگین یا حبس داشته باشد
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
یکی دیگه اذیت شده یکی دیگه اذیت کرده یکی دیگه میخواد پول بگیره از یکی دیگه و صرف یکی دیگه کنه
نظر شما
ادامه