کد خبر: ۷۲۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات:
«دکتر داود ثمری» تافزود: واحد علوم و تحقیقات ۳۱ عضو هیئت علمی تمام‌وقت در حوزه رشته دامپزشکی دارد و بر همین اساس تقاضای فراوان برای حرکت به سوی فناوری دامپزشکی داشته‌ایم ...

حکیم مهر: معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به ارائه طرح توجیهی تاسیس سرای نوآوری فناوری دامپزشکی و صنایع وابسته پرداخت و از نقشه راه و اهداف تاسیس این سرای نوآوری سخن گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر داود ثمری» تاکید کرد: واحد علوم و تحقیقات ۳۱ عضو هیئت علمی تمام‌وقت در حوزه رشته دامپزشکی دارد و بر همین اساس تقاضای فراوان برای حرکت به سوی فناوری دامپزشکی داشته‌ایم. برای اولین بار قرار است فضای استارت‌آپی برای این رشته تخصصی ایجاد شود و سرای نوآوری فناوری دامپزشکی می‌تواند کمک شایان توجهی به سازمان دامپزشکی کشور در حوزه‌های مختلف ارائه کند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد نیز در بیست و چهارمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان از تحقق رشد جذب دانشجو در دانشگاه آزاد از مسیر توجه ویژه به مقوله فناوری خبر داد.

«دکتر مجید مشکینی» در این جلسه که در سالن کنفرانس معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، سرای نوآوری را یکی از عوامل اعتباربخش به برند دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی طی چندسال با افت جذب دانشجو مواجه بود، اما از سال ۹۸ به این سو با افزایش رشد دانشجو روبرو هستیم که یکی از دلایل ویژه آن توجه جدی به مقوله فناوری و تاسیس سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی است که بسترساز شناخت هر چه بیشترافکارعمومی از ظرفیت‌های این دانشگاه است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد با بیان اینکه تلاش‌ها برای احیای هر چه بیشتر برند دانشگاه از مسیرهای مختلف از جمله گسترش سراهای نوآوری در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا مسیر برای تاسیس سراهای نوآوری متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای هر منطقه فراهم شود. همچنین لزوم توجه ویژه به قانون جهش تولید نیز می‌تواند زمینه‌ساز پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب شود.

«دکتر وحید ضرغامی» قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد نیز در این جلسه به تشریح دستور کار جلسه پرداخت و گفت: شکل‌گیری سراهای نوآوری گامی بلند در مسیر تحقق اهداف مترقی دانشگاه ناظر به سند پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه به حساب می‌آید.

وی بر لزوم شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت‌های منحصربفرد دانشگاه آزاد اسلامی به افکارعمومی تاکید کرد و گفت: تربیت فارغ‌التحصیل کارآفرین و پیشرو در حوزه کسب و کار از مسیر گسترش و توسعه مختصات سراهای نوآوری امری در دسترس است.

در پایان این جلسه مجوز سرای نوآوری فناوری دامپزشکی و صنایع وابسته مشروط به تصحیح برخی نکات در طرح کسب و کار ارائه‌شده صادر شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
7
0
تبریک خدمت آقای دکتر رضا کاظم پور عزیز و ریاست محترم دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات به خاطر کسب این افتخار ملی برای این مجموعه که نشان از توانمدی و سیاست گذاری آموزشی و همچنین برتری موضوعیت در استارت آپ ها نسبت به دستگاه های آموزش عالی موازی در سطح کشور دارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
1
12
می گویند یکی نان نداشت بخورد پیاز می خورد که اشتهایش باز شود. اساتید شما توان اداره یک کلاس درس ساده را ندارند، آن وفت می خواهید. فناوری دامپزشکی ایجاد کنید. حکایت حاج میرزا آقاسی وزیر محمد شاه قاجار و حفر قنات است. اگر برای مردم و دانشجویان آب ندارد برای زعمای دانشگاه آزاد نان دارد، آن هم چه نانی. زودتر سفره ناهار را تا کباب ها یخ نکرده، پهن کنید.
نظر شما
ادامه