کد خبر: ۷۲۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در یکی از بازدیدهای مستمر داروخانه های دامپزشکی و با همکاری و خود اظهاری کتبی مسئول فنی واحد، توسط کارشناسان این شبکه تعداد 43 ویال داروی متاژین ضبط گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز، «دکتر علیرضا قدرتی» رئیس شبکه گفت: در این بازدید ها کارشناسان بر تاریخ مصرف دارو‌ها، جلوگیری از ورود دارو‌های تقلبی و فاقد مجوز به چرخه توزیع دارو‌های دامی نظارت دارند.

وی همچنین افزود: فروش دارو بدون نسخه در دارو خانه‌های دامپزشکی ممنوع است و باید با تجویز نسخه دامپزشک اقدام به فروش دارو شود. در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن موارد ذکر شده از طریق مراجع ذیصلاح با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و نظارت دقیق همکاران بخش خصوصی در حوزه دارو، درمان و مایه کوبی شهرستان از متقاضیان خرید دارو و واکسن های دامپزشکی خواست: ضمن خرید دارو و واکسن از مراکز معتبر و دارای تاییدیه دامپزشکی، در هنگام خرید و مصرف آن به تاریخ مصرف دقت نموده و توجه داشته باشند که اقلام تاریخ گذشته تاثیری بر روند پیشگیری و درمان بیماری نداشته و ممکن است برای دام عوارض جانبی داشته باشد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
فاتحه دام و دامپروری خونده شده دیگه دارو و واکسن برای دام نداشته فقط اکسپایر میشه
نظر شما
ادامه