کد خبر: ۷۲۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: فرماندار زرند در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان ضمن اشاره به اهمیت نقش کشتارگاه های طیور در بهداشت عمومی جامعه تاکید کرد: در صورت عدم اصلاح نواقص موجود، کشتارگاه طیور شهرستان پلمب خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، «دکتر حسین رشیدی» مدیر کل دامپزشکی استان کرمان به اتفاق «حسن لطفعلی پور» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان با حضور در فرمانداری با «سید رضا حسینی نژاد» فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار زرند در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رئیس و کارشناسان دامپزشکی و اعلام حمایت کامل از این مجموعه گفت: اقدامات دامپزشکی و خدمت رسانی به دامداران و تولید کنندگان فرآورده های خام دامی نقش مهمی در افزایش میزان بهره وری صنعت دامپروری منطقه داشته و بدون تردید تلاشهای کارکنان دامپزشکی موجب تأمین بهداشت عمومی و محافظت از امنیت غذایی جامعه و ایجاد توسعه پایدار و رونق اقتصادی در روستاها می شود.

حسینی نژاد با اشاره به اهمیت نقش کشتارگاه های طیور در بهداشت عمومی جامعه گفت: برای پیشگیری از بروز و شیوع بسیاری از بیماریهای طیور و نقش کشتارگاههای طیور، در این رابطه ضروری است نهادهای مربوطه بصورت مستمر بر فعالیت این واحدها نظارت داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اعلام مهلت دو هفته ای در خصوص رفع نواقص موجود کشتارگاه طیور زرند گفت: در نخستین فرصت باید استانداردها و پروتکل های مدنظر دامپزشکی انجام شود و در غیر اینصورت این کشتارگاه با تعطیلی مواجه خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان نیز ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه فرماندار از شبکه دامپزشکی شهرستان گزارشی از وضعیت و فعالیت های حوزه‌ دامپزشکی پرداخت و به نقش و اهمیت دامپزشکی در حفظ و حراست از سرمایه های دامی و تامین غذای سالم و بهداشتی تاکید نمود.

حسین رشیدی با اشاره به بازدید از کشتارگاه طیور زرند و نواقص موجود در آن از فرماندار درخواست نمود تا دستورات لازم در خصوص رفع فوری این نواقص صادر نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0
3
توی قم یک کشتارگاه را به مدت 12 ساعت پلمپ کردند بعد دنباله بهونه بودن بازش کنن و فقط آبروی دامپزشکی رفت . اگر می تونید تا رفع نواقص ببندید اونموقع ادعا کنید.
نظر شما
ادامه