کد خبر: ۷۲۳۱۳

حکیم مهر: رئیس دانشگاه لرستان گفت: همکاری‌ها بین این دانشگاه با اداره‌کل دامپزشکی استان باید گسترش یابد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «علی نظری» چهاردهم آذرماه، در سومین نشست پرسش و پاسخ دانشجویی خانه ملی گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان که با حضور مدیرکل دامپزشکی و رئیس شورای نظام دامپزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: حضور مدیران مختلف در خانه ملی گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان و پرسش و پاسخ‌های دانشجویی، تقویت‌کننده‌ی ارتباط بین دانشگاه با جامعه است.

نظری افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی مختلف در هفته پژوهش و فناوری و پرسش و پاسخ‌های دانشجویی از جمله رویکردهای کاری دانشگاه لرستان در این ایام است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: در نشست‌های خانه ملی گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان، دیدگاه‌های متفاوت بیان می‌شوند که خودش باعث بالندگی می‌شود.

نظری عنوان کرد: همکاری‌ها بین دانشگاه لرستان با اداره‌کل دامپزشکی استان باید گسترش یابد تا با رویکردهای مسئله‌محور بتوانیم مسائل و چالش‌های حوزه دامپزشکی استان را کاهش بدهیم.

در ادامه امین جایدری، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان نیز در این نشست، گفت: یکی از مشکلات ما این است که دانش‌آموختگان ارتباط پایدار با صنایع و سازمان‌ها ندارند.

جایدری تصریح کرد: رویکرد این است که با همکاری اداره‌کل دامپزشکی لرستان، از پایان‌نامه‌های تقاضامحور، حمایت شود.

وی اظهار کرد: دانشجویان باید بتوانند حین تحصیل مهارت‌های شغلی خود را هم ارتقاء دهند که با گسترش همکاری‌های برون‌دانشگاهی محقق می‌شود.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان افزود: یکی از برنامه‌ها این است که کارگروهی مشترک با حضور کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان، شورای نظام دامپزشکی و دانشگاه لرستان تشکیل شود تا همکاری‌های سه‌جانبه گسترش یابند.

جایدری، تصریح کرد: باید ارتباط بین دانشگاه با صنعت و سازمان‌ها به صورت پایدار برقرار شود تا بتوانیم با هم‌افزایی و هم‌گرایی، مشکلات دامپزشکی استان را کاهش داده و از سوی دیگر، اشتغال‌زایی برای دانش‌آموختگان دامپزشکی را گسترش دهیم.


نظر شما
ادامه