کد خبر: ۷۱۹۹۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر: سرپرست دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد گرمسار از آمادگی این دانشکده برای ارائه خدمات دامپزشکی به دامداران و حمایت علمی آموزشی از تولیدکنندگان محصولات دام و طیور خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر مجید محمدصادق» سرپرست دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از ارائه خدمات تخصصی دامپزشکی در بیمارستان تخصصی این دانشگاه برای خدمت‌رسانی به دامداران، مرغداران منطقه، صاحبان حیوانات خانگی، پرورش‌دهندگان آبزیان و همکاری با فدراسیون سوارکاری، تعاونی دامپروران و پرورش‌دهندگان ماهی و طیور خبر داد.

وی با بیان اینکه این دانشکده تنها دانشکده دامپزشکی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان است، ادامه داد: از آغاز فعالیت بیمارستان تخصصی دامپزشکی، خدماتی فراتر از معاینات، درمان و جراحی‌های عمومی به دامداران، صاحبان حیوانات خانگی و مرغداران منطقه ارائه شده است.

سرپرست دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به برگزاری کلاس‌های کارورزی به صورت سیاری و ارائه خدمات درمانی در محل دامپروری اشاره کرد و متذکر شد: برگزاری کلاس‌های کارورزی به‌صورت سیاری با استقبال دامپروران منطقه مواجه شده که کمک قابل‌توجهی به تربیت فارغ‌التحصیلانی باتجربه، حضور و درمان دام و طیور در محیط دامداری و مرغداری خواهد کرد.

محمدصادق افزود: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اکنون به نقش پشتیبانی خود از کلینیک‌های بخش خصوصی به‌خوبی عمل کرده و با ارتباط مناسب، کلینیسین‌های منطقه دام‌هایی که به هر دلیل در بخش خصوصی قابل درمان نیستند را به دانشکده ارجاع می دهند و روند تشخیص و درمان پیگیری می‌شود.

وی، کمک و حمایت از تولیدکنندگان محصولات دام و طیور را یادآور شد و عنوان کرد: کمک و حمایت از تولیدکنندگان محصولات دام و طیور صرفاً محدود به امور درمانی نبوده و دانشکده با برگزاری کلاس‌های آموزشی - ترویجی و همکاری نزدیک با تعاونی گاوداران شهرستان گرمسار که اغلب دامداران منطقه در آن عضو هستند در راستای ارتقای آگاهی آنان کوشیده است.

سرپرست دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با توجه به وجود اعضای هیئت علمی و کادر متخصص، تجهیزات و مجتمع آزمایشگاهی مجهز در بیمارستان تخصصی دانشکده دامپزشکی تشریح کرد: دامداران و مرغداران منطقه و حتی برخی مناطق همجوار برای تشخیص و درمان دام‌های کوچک و بزرگ بیمار و سایر خدمات بهداشتی و درمانی موردنیاز از جمله جراحی‌های تخصصی از خدمات بیمارستان دانشکده واقع در روستای کوشک استفاده می‌کنند.

محمدصادق با اعلام آمادگی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برای همکاری با فدراسیون سوارکاری، تعاونی دامپروران و پرورش‌دهندگان ماهی و طیور؛ معاینه و تشخیص دام‌های کوچک و بزرگ و پرندگان با بهره‌گیری از تجهیزات رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه‌های پیشرفته میکروبیولوژی را از خدمات متنوع دامپزشکی در این بیمارستان برشمرد.


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
3
11
عرض ادب و احترام خدمت استاد سالهای دور، جناب دکتر محمد صادق عزیز. فردی بسیار باهوش و به لحاظ علمی، واقعا متخصص و متبحر و در کار خود مسلط
پاسخ ها
دانشجوی گرمسار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
این حرف دکتر محمد صادق واقعا خنده داره کلا تو گرمسار مگه چندتا کلینیسین دام بزرگ هست ؟
به 5 نفر میرسه؟

بعد چه امکاناتی دارن بندگان خدا ؟
جالبه که 3تا از کلینیسین هاشونم استاده خود دانشگاه گرمسارهستند

دانشگاه نیارن کجا بیارن استاد؟؟؟
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
1
6
این دانشجویان فارغ التحصیل میشن اصلا چه کاری براشون تعریف شده؟! جمعیت دام اقتصادی گاو و گوسفند که به نسبت ۴ سال پیش حداقل یک سوم کم شده.دام کوچک هم که دیگه اکثر مردم توان مالی یا دیگه حوصله اش رو ندارن.هر مدل به اصطلاح مسئول بهداشتی رو هم که هرجا که تونستن بهشون تحمیل کردن و دیگه جایی نمونده.
K1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
1
7
بسیار استاد، کاربلد و حرفه ای. پیروز باشید جناب دکتر محمدصادق
دامپزشک قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
3
مشکل اینجاست که در بسیاری از موارد متاسفانه کلینیسین های منطقه چیزی تشخیص نمیدن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
2
0
دانشکده هم در یک رقابت ناسالم امکان فعالیت مفید رو از کلینیسین ها گرفته.
نظر شما
ادامه