کد خبر: ۷۱۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - از چهاردهم آبان ماه سال جاری با حضور 350 شرکت داخلی و 37 شرکت خارجی، دهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح می شود.

مشاور شرکت برگزار کننده همایش با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه حدود 350 شرکت داخلی و 37 شرکت خارجی از کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه، کره جنوبی، مالزی، لبنان، ترکیه، بلژیک، هلند، چین، انگلستان، ایتالیا و استرالیا با جدیدترین دستاوردهای علمی و صنعتی حضور دارند.

دکتر مسعود رسولی افزود: فضای نمایشگاهی امسال بیش از 15 هزار مترمربع پیش بینی شده و در زیربخشهایی چون تجهیزات صنعتی، مکملها و خوراک دام و داروهای دامپزشکی، واکسنهای دامی و زیرگروه صنابع لبنی آخرین تجارب و دستاوردهای علمی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

وی تعداد غرفه های موجود در نمایشگاه را 350 غرفه عنوان کرد و افزود: تشکلهای صنفی، تولیدکنندگان بخش دولتی و خصوصی و مرغ لاین ایرانی برای نخستین بار در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

همایش و جشنواره گردانندگان چرخ صنعت دام، طیور و صنایع وابسته 15 آبان ماه

دبیر این همایش با اعلام اینکه همایش و جشنواره گردانندگان چرخ صنعت دام، طیور و صنایع وابسته همزمان با دهمین نمایشگاه برگزار می شود، ادامه داد: در دومین روز از برگزاری این نمایشگاه، همایش فوق با حضور مسئولان وزارتهای جهاد کشاورزی، بازرگانی، بهداشت، تعاون، صنایع، کار و رفاه اجتماعی و سایر ارگانها و تشکلهای ذیربط برپا می شود.

رسولی تصریح کرد: این همایش با هدف ایجاد همبستگی و ترسیم وابستگی و بررسی چالشها، ارائه راهکارهای علمی و عملی با توجه به شرایط حاضر، اشتغالزایی، بهداشت و سلامت جامعه برگزار می شود.

وی یادآور شد: در این همایش همچنین از 35 برتر بخش دام، طیور و صنایع وابسته تقدیر می شود.

این همایش در سالن کنفرانس شماره 1 و محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برپا می شود.

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
0
0
چهارمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم، از 1 تا 4 آذر1390 در تهران برگزار می شود
چهارمین جشنواره و نمایشگاه تخصصی غذای سالم، همزمان با جشنواره طلایه داران ایمنی وسلامت صنایع غذایی کشور، با همکاری سازمان غذا ودارو،دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور،تشکلها، واحدهای تولیدی و دست‌اندرکاران مرتبط در این حوزه، با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذای سالم و ایمن، و با شعار تولید غذای سالم، ضامن ایمنی و سلامت جامعه از تاریخ 1 تا 4 آذر 1390 درتهران برگزار خواهدشد.
این نمایشگاه که با هدف اشاعه فرهنگ مصرف فرآورده های غذایی سالم در جامعه برگزار می شود، واحدهای تولیدی از سراسرکشور انواع محصولات سالم غذایی و دارای نشان سیب سلامت خود را در مدت 4 روز به مصرف کنندگان معرفی می نمایند.
برگزاری سه دوره موفق این رویداد طی سنوات گذشته و استقبال قابل قبول تولیدکنندگان ومصرف کنندگان، نشان از برگزاری باشکوه تر این دوره از نمایشگاه دارد.
علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌هاي دبیرخانه جشنواره 4-77515570 تماس حاصل فرمایند.


نظر شما
ادامه