کد خبر: ۷۱۴۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
برای نخستین بار در کشور:
نشست صمیمی پیرامون رسیدگی به مشکلات دامپروری‌های شهرستان ورامین با حضور فرماندار ورامین و رئیس شورای نظام دامپزشکی استان تهران برگزار شد ...

حکیم مهر: نشست صمیمی پیرامون رسیدگی به مشکلات دامپروری‌های شهرستان ورامین با حضور فرماندار ورامین و رئیس شورای نظام دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، رسیدگی به مشکلات دامپروری‌های شهرستان ورامین و ارائه راهکارهای کاربردی در این زمینه، موضوع نشست امروز در فرمانداری شهرستان ورامین بود.

رئیس نظام دامپزشکی استان صبح امروز در جلسه‌ ویژه‌ای که با حضور فرماندار ورامین، معاون استاندار و مدیرکل اداره دامپزشکی استان تهران در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، پیرامون مشکلات دامپروری‌های شهرستان ورامین به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این جلسه مقرر گردید به منظور رسیدگی هرچه بیشتر و صحبت با دامداران در حضور نمایندگان استانداری، جلسه‌ای در تاریخ هجدهم مهرماه در فرمانداری ورامین با حضور تیمی تخصصی از نظام دامپزشکی استان برگزار گردد.

گفتنی است طی رایزنی‌های انجام شده در این جلسه، معاون استاندار مقرر کرد زمینی مناسب جهت استقرار شعبه نظام دامپزشکی در شهرستان ورامین در اختیار نظام دامپزشکی استان تهران قرار گیرد.

دفتر نمایندگی نظام دامپزشکی در ورامین مستقر می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ورامین از مستقر شدن نخستین دفتر نمایندگی نظام دامپزشکی خارج از مرکز استان تهران، در ورامین خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «مجید درویشی» معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه دامپزشکی دامداران شهرستان ورامین، اظهار کرد: شهرستان ورامین قطب کشاورزی و دامپروری استان است که باید در این مسیر گام های موثری در راستای رفع موانع تولید و مشکلات تولید کنندگان برداریم تا تولید کنندگان نیز بدون دغدغه‌ به این امر مهم تولید بپردازند.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم پیرامون امر تولید دامداران، فضای استقرار دامداران و بحث جرائم بین آنها است که نیازمند اصلاح برخی قوانین می‌باشد و پیگیری مسئولان را می‌طلبد.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به حل مشکلات دامداران در حوزه دامپزشکی ضمن رعایت اصول و قوانین افزود: حل مشکلات دامپزشکی تولیدکنندگان حوزه دام و طیور در اولویت اقدامات قرار دارد اما در این راستا باید با رعایت قوانین و مقررات به این امر پرداخت.

درویشی با اشاره به اشتغال جمعیت زیادی از مردم شهرستان ورامین در حوزه دام و طیور بیان کرد: در شهرستان ورامین حدود ۴۰ هزار نفر به‌طور مستقیم و ۸۰ هزار نفر به‌طور غیر مستقیم در حوزه دام و طیور اشتغال دارند که این آمار بیانگر اهمیت بالای این حوزه است و وظیفه مسئولان را در رفع مشکلات دامداران دوچندان می کند.

در این جلسه مقرر شد در راستای تسهیل انجام امور تولید کنندگان و رفت و آمد آن ها، دفتر نمایندگی نظام دامپزشکی استان تهران در شهرستان ورامین ایجاد شود که این اقدام جزو نخستین شهرستان در کل کشور است که دفتر نمایندگی نظام دامپزشکی در آن مستقر می‌شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
1
7
نظام دامپزشکی هرجا مستقر می‌شود بشود ایکاش کار مفیدی انجام می‌داد
ی نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
2
خداکنه بتونن کارایی لازم رو داشته باشن
نظر شما
ادامه