کد خبر: ۷۰۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک سگ آموزش دیده ارتش این رژیم در درگیری‌های کرانه باختری ابراز ناراحتی کرد در حالی که گفت، قصدی برای عذرخواهی به خاطر شهادت ده‌ها فلسطینی در حمله اخیر به غزه ندارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، یک سگ آموزش دیده یگان ویژه رژیم صهیونیستی «یمام» به نام «زیلی» سه‌شنبه  (دیروز) در درگیری‌های مسلحانه کرانه باختری کشته شد.

بر اساس گزارش وب‌سایت صهیونیستی «i24»، این سگ آموزش دیده در گورستان ویژه سگ‌های یگان یمام دفن شد.

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به کشته شدن این سگ ضمن ابراز ناراحتی گفت، زیلی بخشی از این یگان و بسیار مورد احترام و حرفه‌ای بود. یگان یمام، سگ گردان‌ها و پلیس‌هایی که در مأموریت‌ها همراه این سگ بوده‌اند،بسیار دلتنگش خواهند شد.

در همین ارتباط یک متخصص امور امنیتی رژیم صهیونیستی گفت، یمام تنها یگانی است که در فلسطین اشغالی قادر به آموزش سگ‌های هجومی است. این سگ‌ها مورد آموزش‌های بسیار گسترده قرار می‌گیرند و رابطه‌ای حرفه‌ای و عاطفی میان آنها و سگ گردان‌ها وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده، زیلی در صدها عملیات از جمله بازداشت افراد مسلح و تحت تعقیب در کرانه باختری بوده است.

قابل ذکر است که یائیر لاپید در واکنش به جنگ سه روزه اخیر علیه غزه (۱۴ تا ۱۶ مرداد) تأکید کرد که به خاطر شهادت حدود ۴۵ فلسطینی از جمله ۱۶ کودک با موشک‌های اسرائیلی عذرخواهی نخواهد کرد و مدعی شد از اینها به عنوان «سپر انسانی» استفاده شده است.

سازمان ملل خواستار تحقیق درباره کشته شدن این غیرنظامیان فلسطینی در جنگ اخیر شده است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
0
بنده هم سرباز ........... بودم و دامپزشک یگان تربیت سگ...ضد انگل رو با هزینه خودم برای سگها یگان تهیه کردم ..................
نظر شما
ادامه