کد خبر: ۷۰۸۷۶

حکیم مهر: با هوشیاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی هرمزگان عاملان تهیه و توزیع گوشت غیرقابل مصرف با برچسب های تقلبی و جعلی در بندر عباس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از موج، «سردار غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر عنوان کرد: مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از عرضه و توزیع گوشت غیرمجاز توسط برخی از افراد مطلع و موضوع را به صورت ویژه دردستور کار قراردادند.

وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در سطح صنوف بندرعباس محل توزیع گوشت های غیر مجاز نیز شناسایی و در بازرسی از محل مقدار ۱۶۹ کیلو گرم گوشت گوسفندی که با لیبل تقلبی و جعل سند گواهی بهداشتی توسط متهمان از استان فارس وارد استان و در یک قصابی جهت عرضه دپو شده بود کشف و ضبط شد.

سردار جعفری اظهار داشت: پس از حضور و تائید کارشناس دامپزشکی مبنی بر غیر استفاده انسانی، گوشت های کشف شده معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شدند

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این که در این رابطه سه متهم به دلیل جعل سند و تهدید علیه بهداشت عمومی مورد تعقیب قضایی قرارگرفتند، از شهروندان و مردم استان خواست از مراکز مجاز اقدام به خرید گوشت نمایند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانی تلفنی مرگز فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

 

نظر شما
ادامه