کد خبر: ۷۰۸۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۲ تن کله‌پاچه گوسفندی و گاوی غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «سعید خانزاده» با اشاره به گشت‌های منظم و مستمر اکیپ‌های بهداشتی شبکه دامپزشکی کاشمر اظهار کرد: در راستای تحقق رسالت دامپزشکی و تأمین سلامت غذایی مردم و دریافت گزارش مبنی بر نگهداری غیرمجاز کله‌پاچه در اطراف شهر کاشمر بلافاصله اکیپ بهداشتی به محل اعزام شد.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر افزود: با حضور اکیپ بهداشت بیش از ۲ تن کله و پاچه گوسفندی و گاوی منجمد که در شرایط نامناسبی نگهداری می‌شد، کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه گزارش این حجم فرآورده غیرقابل‌مصرف به مراجع مربوطه اطلاع و دستور معدوم‌سازی آن صادر شد، خاطرنشان کرد: پس از انجام کامل مراحل قانونی محموله کشف‌شده، معدوم‌سازی شد.

دکترخانزاده بابیان اینکه آلایش خوراکی دامی به‌صورت تازه و با حفظ دما و شرایط نگهداری مناسب ۴۸ ساعت مهلت مصرف دارد، یادآور شد: اگر حضور و تلاش‌های مستمر نیروها و بازرسان دامپزشکی در سطح شهرستان نباشد، افراد سودجو برای کسب منافع نامشروع خود، فرآورده‌های تاریخ گذشته و این‌چنینی را وارد سفره مردم می‌کنند.

وی با اعلام اینکه خط قرمز دامپزشکی، سلامت شهروندان است از شهروندان خواست تا قبل از اقدام به تهیه هرگونه فرآورده خام دامی از بهداشتی و تحت نظارت سازمان دامپزشکی بودن محصول موردنظر خود اطمینان حاصل کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه سلامت فرآورده‌های خام دامی می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۵۵۲۲۷۳۱۳ به شبکه دامپزشکی کاشمر اطلاع دهند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
5
کاشمر بالاخره داره یه نمیچه تکون میخوره .ان شاالله ادامه دار باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
4
کاش ادامه دار باشه
نظر شما
ادامه