کد خبر: ۷۰۷۷۱

حکیم مهر: «دکتر یونس حق شناس» مدیر استارت آپ وتل که در راستای استفاده از نرم افزارهای دیجیتال، خدمات رسانی و کارآفرینی در حوزه دامپزشکی فعالیت دارد با اهدا لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، در دیدار مسئولان دامپزشکی استان بوشهر با امام جمعه بوشهر، «دکتر یونس حق شناس» مدیر استارت آپ وتل که در راستای اجرای بهبود روند اجرایی دولت الکترونیک و استفاده از نرم افزارهای دیجیتال  و خدمات رسانی و کارآفرینی در حوزه دامپزشکی فعالیت دارد، با اهدا لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.

در همین راستا خصوص راه اندازی استارت آپ وتل vetel توضیحاتی ارائه شد و این خصوص دکتر یونس حق شناس رییس اداره دامپزشکی شهرستان جم و ابداع کننده این استارت آپ گفت: در این حوزه بیش از ۲ سال فعالیت داریم و در گام اول طراحی و امور اجرایی و راه اندازی وب سایت را انجام داده ایم و با تلاش مجموعه در سطح ملی هم اکنون فعالیت داریم.

دکتر حق شناس عنوان کرد : تا کنون ۱۵ نفر اشتغال زایی داشته ایم و با توسعه بیشتر ظرفیت توان ارتقا ۴۵ تا ۵۰ نفر اشتغال زایی را خواهیم داشت و هم اکنون علاوه بر فعالیت ملی، درخواست بین المللی هم داریم و در گامهای بعدی خلاقیت و نوآوری های بیشتری را در دستور کار داریم.

مدیر استارت آپ وتل گفت: برای توسعه بیشتر نیازمند حمایت جهت اخذ مجوز های لازم و بحث مخابراتی هستیم تا بتوانیم در امر گسترش کار و در نهایت خدمات رسانی و مشاوره های دامپزشکی خدمات نوین تری را ارائه دهیم.


نظر شما
ادامه