کد خبر: ۷۰۷۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

حکیم مهر: جلسه شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، «مهندس سید محمد هادی موسوی» مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان و دبیر شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: جلسه شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با حضور «دکتر امین اسدی» مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر امیرحسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای اداره کل دامپزشکی استان، معاون سلامت و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان به عنوان اعضای این شورا و با حضور روسای ادارات ستادی در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد و موارد مطروحه در دستور جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه دکتر امیر حسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم به مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور و تشریح عملکرد این اداره کل، اهمیت روابط عمومی را در تبیین اقدامات و عملکرد دستگاه های اجرایی بسیار مهم توصیف کرد و افزود: روابط عمومی با ترکیب علم و هنر می تواند عملکرد و اقدامات یک مجموعه را به بهترین و رساترین حالت ممکن به مردم و مخاطبین خود انتقال دهند.

دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور نیز در سخنان خود با تاکید بر فعال شدن قرارگاه تبیین اظهار داشت: روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور عضو رسمی و موثر قرارگاه تبیین وزارت جهاد کشاورزی با حکم وزیر است و در بحث روشنگری اخبار کذب و شایعات به کمک وزارت جهاد کشاورزی رفتیم و این وظیفه ماست که حتی با دست خالی و با کمترین نیرو در عرصه سلامت می جنگیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بنده معتقدم دیگر نباید به دامپزشکان بگوییم "سربازان گمنام عرصه سلامت"، تا امروز اینطور بود، اما باید با اطلاع رسانی گسترده و تبیین وظایف و اقدامات دامپزشکی و تشریح اهمیت فعالیتهای دامپزشکان در تامین بهداشت و سلامت جامعه با نام "سربازان به نام عرصه سلامت" شناخته شویم، همه باید بدانند که اگر دامپزشکی نباشد، امنیت، سلامت و ایمنی غذایی وجود ندارد و اگر امنیت غذایی به خطر بیفتد، امنیت کشور نیز به خطر می افتد.

وی افزود: با پیگیری های مجدانه ای که داشتیم به زودی عضو شورای سیاست گذاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم شد که این خود یک دستاورد بزرگ برای سازمان دامپزشکی کشور محسوب می شود.

رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در ادامه وضعیت منطقه بندی روابط عمومی های کشور را تشریح کرد و اظهار داشت: سازمان دامپزشکی کشور مناطق را بر 8 منطقه تقسیم بندی نموده است که استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان در منطقه بندی جدید به عنوان منطقه 7 شناسائی خواهند شد، استان های مجاور و نزدیک به هم را برای این در یک گروه قرار دادیم تا به صورت مرتب و ماهانه تشکیل جلسه دهند و وظایف محوله را به صورت مطلوب پیش برند.


انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
دامپزشک دولتی
|
United States of America
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
7
تا شرایط اقتصادی و معیشت همکاران بر طرف نشه گمنام هم نیستیم
پاسخ ها
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
دامپزشکان همیشه مدافعان گمنام سلامت بوده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
گمنام بودن نه لازمه کار ما هست و نه افتخاری داره
دکتر xy
|
United States of America
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
3
شما از طریق پیامک هم میتونید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی کنید . البته با متن های کارشناسی شده مثلا در رابطه با تب کریمه کنگو و دستور العملهای بهداشتی و...
پیامک با نام سازمان دامپزشکی کشور
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
6
حالا ما گمنام باشیم یا به نام هرچی وقتی فشار اقتصادی به حدی هست که جیب این سرباز به نام یا گمنام خالیه چه فایده صفت های جورواجور ؟؟یه فکری برای معیشت همکاران بکنید اینقدر حرف نزنید بیشتر عمل بکنید الان نزدیک یکساله همش می گید بهبود معیشت همکاران عملا جز کاهش در پرداختی هامون چیزی مشاهده نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
1
......................
ولی خادمان و زحمتکشان اصلی دامپزشکی همان وضع را دارند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
1
1
کلا از بیخ و بنیاد این تیتر اشتباه هست
دامپزشکان یعنی چی کارکنان دامپزشکی درست میباشد
دامپزشکان یک جزء از سازمان دامپزشکی کشور هستند حالا این که این وسط خودشون رو جدا فرض میکنن این دیگه سلیقه خودشون هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
ناراحت نشو همکار محترم. منظور همه رده های دامپزشکیه. ما کنار هم یک خانواده ایم.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
4
عزیز دل، همکار محترم میدونم نیتت خیره اما خواهش می کنم با واژه ها بازی نکنین. با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه. دنبال کار باشید.
سرباز گمنام
سرباز به نام
سرباز بی نام
اینا وضع اسفبار معیشت مارو درست نمی کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
مینقدر که به ما میگن سرباز !! خودش اشتباهه ! اداره دولتی رو از همون اول با پادگان اشتباه گرفتن که شان و شخصیت پرسنل رفت رو هوا ! گمنام رو گذاشتن پشت بند این تخیلات و گمنام گمنام کردن که الان هیچ کس مارو ادم حساب نمیکنه و مجلس و مردم هیچ کدوم دقیقا نمیدونن ما چکاره ایم ! واسه همین هیچ وقت بودجه درستی به این سازمان تعلق نگرفت از بس خودمون ادا و اصول داشتیم اخه سرباز گمنام چیه ؟! انرژیمونو به جای پیشرفت گذاشتن برای جنگیدن توی اداره با همدیگه سره پست و مقام و میز و مدیریت . اگرم جنگی باشه جنگ داخلیه و همه ادارات ستادی ملوک الطوایفی اداره میشن !
نظر شما
ادامه