کد خبر: ۷۰۳۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر مجید بغدادی» به سمت سرپرست دامپزشکی شهرستان اشتهارد منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر توکلی» مدیر کل دامپزشکی البرز طی حکمی «دکتر مجید بغدادی» را به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اشتهارد منصوب کرد.

این انتصاب طی مراسمی در دفتر فرماندار شهرستان اشتهارد و با حضور کردلو فرماندار اشتهارد، «دکتر طرق» معاون توسعه مدیریت و منابع، «دکتر کماسی» رییس حراست و «حاج آقا محبی» نماینده ولی فقیه انجام و سرپرستی دکتر مجید بغدادی به ایشان ابلاغ گردید.

در این مراسم، کردلو فرماندار اشتهارد از تلاش های چندین ساله دکتر منوچهری و خدمات شایسته ایشان به قشر محروم دامدار تقدیر و ابراز امیدواری نمود که دکتر بغدادی نیز به تلاش جهت کنترل بیماری های دامی و خدمت به مردم اشتهارد موفق باشد.

در پایان بعد از اتمام مراسم جهت معارفه دکتر بغدادی، با  «مهندس میرزایی» رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اشتهارد دیدار به عمل آمد.





 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهرداد گلی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
2
3
با عرض تبریک فراوان خدمت دوست و برادر ارجمند دکتر مجید بغدادی انتصاب بجا و شایسته جنابعالی رو تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت حق توفیق روزافزون و موفقیت هرچه بیشتر را خواهانم با آرزوی بهترین ها.مهردادگلی زاده
همکار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
4
با سلام
این انتصاب شایسته و بجا که جزو معدود انتصابات مدیر کل محترم البرز می باشد را خدمت همکاران البرزی و خانواده گرانقدر شاهد و ایثارگر و آقای دکترمجید بغدادی و خانواده گرامیشان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
نظر شما
ادامه