کد خبر: ۷۰۲۶۶

حکیم مهر: فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان خلخال از شناسایی محل گرگ مهاجم به مردم روستای اندبیل و شکار آن بدست محیط بانان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سید جواد یحیی زاده» از شناسایی و شکار یک قلاده گرگ که امروز در روستای اندبیل شهرستان خلخال یک کودک چهار ساله و یک زن جوان را مورد حمله قرار داده بود، خبر داد و گفت: در پی اطلاع از حمله یک قلاده گرگ به دو نفر از اهالی روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی خلخال، مأموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال در داخل روستا و اطراف آن مستقر شده و اواخر وقت روز گذشته موفق به شکار این حیوان درنده و مهاجم شدند.

 وی اظهار کرد: برای روشن شدن احتمال بیماری هاری حیوان مهاجم، لاشه این گرگ برای آزمایش و شناسایی بیماری هاری به مرکز استان ارسال شده که با دریافت جواب آزمایش نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گفته رئیس شورای تامین خلخال حال عمومی دو مصدوم حمله حیوان وحشی خوب است و پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند.

 به گزارش ایرنا حمله روز گذشته گرگ به شهروندان سومین حمله طی ماه‌های اخیر در مناطق مختلف شهرستان خلخال است. اسفند ماه سال گذشته دو شهروند شهر هشتجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال مورد حمله و تهاجم یک قلاده گرگ قرار گرفتند. ۲۷ فروردین ماه امسال هم دو شهروند دیگر از اهالی شهر هشتجین مورد حمله یک قلاده گرگ دیگر قرار گرفته که این گرگ پس از شناسایی توسط اهالی، توسط یک شکارچی محلی کشته شد.

 

نظر شما
ادامه