کد خبر: ۷۰۱۶۵

حکیم مهر: از مقاله کارشناسان دامپزشکی استان خوزستان در همایش علمی فرصت ها و چالش های خوزستان در تحقق شعار سال 1401، تقدیر بعمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، همایش علمی فرصت ها و چالش های خوزستان در تحقق شعار سال 1401 با حضور «دکتر محسن رضایی» معاون اقتصادی ریاست جمهور، «دکتر فتوحی» معاون اقتصادی استاندار خوزستان، «سردار شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و مدیران ارشد استانی صبح امروز  ۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۱ در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار گردید.

در این جلسه رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اهداف همایش فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال گفت: برگزاری این گردهمایی‌ها می‌تواند اطلاعات ارزشمند و راه‌حل‌های موثر و کوتاه‌تری ارائه دهد و امیدواریم بتوانیم مقدمات تحقق شعار سال را رقم بزنیم و چالش‌های استان خوزستان را مرتفع کنیم.

در این همایش و در محور کشاورزی و دامپروری مقاله چالش‌های واکسیناسیون در دام و استفاده از واکسن‌های چند ظرفیتی به نگارش و جمع‌آوری سرکار خانم دکتر افتخاریان و آقای دکتر محمد آنتیک چی از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به‌عنوان مقالات پذیرفته شده مورد تقدیر قرار گرفت.

 
نظر شما
ادامه