کد خبر: ۷۰۰۹۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
 

حکیم مهر: جمعی از دانشجویان دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با ایجاد کمپینی در فضای مجازی، خواستار توقف واگذاری ساختمان دانشکده دامپزشکی این دانشگاه به دانشجویان رشته‌ی جدیدالتاسیس پزشکی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس من، متن این نامه به شرح زیر است:

«جلوگیری از انتقال دانشکده‌ دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد ارومیه»

ما جمعی از دانشجویان دغدغه‌مند دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد ارومیه به جهت حفظ هویت و ارزش رشته دامپزشکی نسبت به فرآیندی که در جهت تغییر محل دانشکده‌ دامپزشکی و تغییر نام آن آغاز شده اعتراض داشته و ذکر چند نکته و مطالبه را لازم می‌دانیم :

1- از آنجایی که دانشگاه باید به عنوان محل آموزش و تربیت نیروهای ماهر و کارآمد نگریسته شود نه بنگاهی که معیار تصمیمات و تعیین اولویت‌هایش سود بیشتر اقتصادی باشد، فلذا تحویل محل دانشکده‌ی دامپزشکی که از حیث قدمت و هم از حیث طراحی ساختمان دانشکده، با هویت این رشته در دانشگاه گره خورده به رشته‌ی تازه تاسیس پزشکی، از چه منطقی برخوردار است؟

2- چرا صدها دانشجوی دامپزشکی تا زمان نامعلوم از امکانات آموزشی در دانشکده‌ی خود بی‌بهره شوند و جای خود را به دانشجویان پزشکی بدهند؟

3- اگر اولویت یک دانشگاه موضوعات علمی است، چگونه ممکن است رشته‌ی جدیدالتاسیس پزشکی در اولویت بالاتری از رشته‌ی دامپزشکی قرار گیرد که علی‌رغم قوامی که طی این سال ها یافته و جایگاه علمی مناسبی که پیدا کرده، هنوز به حد نصاب تعداد اعضای هیئت علمی نرسیده است؟

ما از مسئولین محترم دانشگاه خواستاریم که از تصمیم خود برای انتقال دانشکده‌ی دامپزشکی به محلی که از امکانات و اولویت پایین‌تری برخوردار است صرف‌نظر کنند تا ضمن حفظ هویت و اصالت این دانشکده که خانه‌ی ما دانشجویان است، این نگرش منفی به دانشجویان نیز منتقل نشود که هر کسی سود بیشتری برای دانشگاه دارد احتمالا در اولویت بالاتر دریافت امکانات و توجه خواهد بود .

جمعی از دانشجویان دغدغه مند دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد ارومیه
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر امین خدادادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
1
5
هیف اون دانشگاه و دانشکده، روزی که دکتر رسولی از ریاست دانشگاه برکنار شد، دامپزشکی هم در اون دانشگاه ضعیف شد، به امید موفقیت مجدد قدیمی ترین و قوی ترین دانشکده دامپزشکی کشور
و انتقال دانشکده پزشکی به ساختمان خود
پاسخ ها
بهترین تصمیم حذف دامپزشکی
| France |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دکتر رسولی آدم خیلی خوبی بود ولی آدم خوب در دانشکده جدید التاسیس پزشکی هم خواهیم داشت خیلی مبارک باشه این دانشکده های دامپزشکی خیلی ها رو بدبخت کرد،غضب خدا نصیب این دانشکده ها بشه اونقدر کم بشن که از بین برن.ایران اثبات کرد که در بخش دامپروری نیازی به دامپزشک نداره الی ماشالله دیپلمه ها از دکتر ها بهتر درمان می کنن.ایران فقط نیاز به مدیر و صنعت داره از ....... دامپزشکی فایده ای برای این کشور درنمی یاد فقط جیب عده ای رو پر می کنه.دامپزشکی با این همه تعدد دانشکده،فقط نشانه نبود مدیر در کشور بود والا این چیزها از همون اول محاسبه می شد و الان این همه دامپزشک بیکار نداشتیم.
مجید
|
Canada
|
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
4
5
ارومیه و تبریز در حد انفجار فارغ التحصیل و دانشجو دارند ضمنا دانشکده دولتی به حد وفور فارغ التحصیل بیرون میدهد نیازی به دانشکده آزاد ندارند بهتر است در مراکز فروش مدرک را حداقل به مدت ده سال ببندند تا اشتغال در این استان ها نفسی بکشد ‌.
پاسخ ها
رامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
مجید دلبندم تو از همون رتبه ۱۰۰هزار هایی که بدون کنکور رفتی سراسری خوندی الانم ازینکه شدی سر بار و بیکار ناراحتی ، تو بهترین حالت تو که مخالف دانشگاه آزاد هستی نباید نظری در مورد انتقال دانشکده دامپزشکی و جایگزینی پزشکی داشته باشی ، این کار کمکی به حال تو نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
1
یعنی دانشگاه آزاد ارومیه میخواد رشته پزشکی راه اندازی بکنه!!!بلید به حال مملکت گریست
شغل برای زندگی است نه زندگی برای شغل
|
France
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
2
بهترین کار رو کردید.دامپزشکی دیگه مرده.از اول هم کاش پزشکی می ذاشتید ما این رشته اسفناک رو نمی خوندیم،در به در کرد زندگی رو برامون تلخ کرد.این رشته اصلا جواب نمی ده.فقط جهت کسب درآمد عده ای بود و الا هیچ برنامه منطقی نداشت.بچه های مردم رو دیگه بیش از این بدبخت نکنید.با مجلس و وزراء مرده کار و غیره بهتر اونه که این رشته هم به قبرستان ملحق بشه.حیف به عمر و چشمی که برای اینجور رشته ها تلف می شه.شغل برای زندگی،نه زندگی برای شغل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
3
به امید روزی که فقط 2 دانشکده دامپزشکی در ایران داشته باشیم.
متخصص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
1
کار بسیااار عالی باید تعداد مراکز فروش مدرک دامپزشکی هر چه پیشتر کم میشد
نظر شما
ادامه