کد خبر: ۶۹۷۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از برگزاری نشست اختصاصی مسئولین مراکز واکسیناسیون دامی این شهرستان در محل سالن جلسات این شبکه خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی مشهد، «دکتر جوادی نژاد» با اعلام این خبر گفت: در این جلسه هم اندیشی ضمن مروری بر دستور العملهای سازمان متبوع، مواردی از قبیل نحوه ثبت عملیات واکسیناسیون در سامانه پایش و مراقبت بیماری های دامی، طرح های خرید خدمات و نحوه اجرای طرح های ارائه شده و همچنین رعایت زنجیره سرد در هنگام ارائه خدمت به دامداران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی از بخش خصوصی به عنوان مکمل بخش دولتی یاد کرد و اظهار داشت: برگزاری اینگونه جلسات کمک قابل توجه ای در راستای بهبود روند خدمت رسانی به دامداران می کند و از هدر رفت منابع و امکانات جلوگیری می نماید.

جوادی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه 14 مرکز مستقل و وابسته واکسیناسیون دامی در سطح شهرستان فعالیت می نمایند، گفت: حدود 80 نفر از فارغ التحصیلان دامپزشکی  در این مراکز مشغول خدمت رسانی می باشند.

این مقام مسئول در پایان به بیان مواردی پیرامون لزوم رعایت زنجیره سرد واکسن اشاره کرد و افزود: مبارزه و کنترل بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام در صورت رعایت زنجیره سرد واکسن و تلقیح اصولی آن در بدن دام امکانپذیر خواهد بود.

برگزاری اولین نشست اختصاصی با انجمن صنفی داروخانه داران دامپزشکی شهرستان مشهد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از برگزاری اولین نشست اختصاصی با انجمن صنفی داروخانه داران دامپزشکی شهرستان در سال جاری خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی مشهد، «دکتر جوادی نژاد» با اشاره به فعالیت 48 داروخانه دامپزشکی در سطح شهرستان، گفت: نظارت بر  زنجیره تامین و توزیع دارو و واکسن های موجود دامی از اولویت های اصلی دامپزشکی شهرستان بوده و لازم است انجمن صنفی داروخانه داران دامپزشکی شهرستان از طریق بازرسی های ادواری و برگزاری جلسات اطلاع رسانی، نسبت به انجام این وظیفه حاکمیتی اهتمام ویژه ای ورزد.

وی در ادامه به نظارت های مستمر کارشناسان واحد تشخیص و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: این بازرسی ها به صورت های مختلف تخصصی و مشترک با سایر ارگان ها و تشکل ها نظیر دادگستری، صمت، تعزیرات و انجمن صنفی داروخانه داران انجام می شود.

دکتر جوادی نژاد در ادامه ضمن بیان آخرین دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی در حوزه تشخیص و درمان، از انجمن صنفی داروخانه داران دامپزشکی درخواست نمود با توجه به شرایط خشکسالی های اخیر و لزوم حراست و حمایت از دامداران و سرمایه گذاران صنعت دام و طیور، مسئولین داروخانه های دامی شهرستان حداکثر اهتمام و تلاش خود را در تامین و توزیع دارو و مواد بیولوژیک دامی داشته باشند.

در پایان این جلسه نیز اعضای محترم انجمن صنفی داروخانه داران دامپزشکی به بیان موارد و مطالب خود پرداختند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
2
اگه واقعا بفکر مردمید باید جلوی فروش مستقیم دارو از سمت شرکت پخش به دامدار و مرغدار رو بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
و همینطور فروش مستقیم انواع آنتی بیوتیک ها و سایر داروها بدون نسخه از طرف داروخانه های دامپزشکی به دامدار و مرغدار
نظر شما
ادامه