کد خبر: ۶۹۷۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
دامپزشک معتمد سازمان حفاظت محیط زیست:
«دکتر بهرنگ اکرامی» افزود: جراحی­‌هایی که برای ایران انجام شده به درستی بوده است و توانایی باروری او طی سونوگرافی که در هفته آینده انجام خواهد شد مشخص می­‌شود ...


حکیم مهر: دامپزشک معتمد سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت جسمانی مادر سه یوزپلنگ متولد شده اخیر گفت: وضعیت عمومی ایران عادی است و عکس های منتشر شده در این زمینه شایعاتی بیش نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از برنا، «دکتر بهرنگ اکرامی» دامپزشک معتمد سازمان حفاظت محیط در خصوص عکس منتشر شده در فضای مجازی منتسب به ایران یوزپلنگی که اخیرا صاحب 3 توله یوز شده بود اظهارکرد: در حال حاضر این یوز پلنگ در تهران نگهداری می شود؛ وضعیت عمومی ایران عادی است و عکس های منتشر شده در این زمینه شایعاتی بیش نیست.

وی افزود: من از شهریور سال 1399 مسئولیت نگهداری از ایران را به عهده داشتیم و تا این مدت او را بیهوش نکرده ایم. فرآیند هایی که برای ایران انجام داده ایم غیرتهاجمی بوده است و در ابتدای عملیات بارورسازی تنها یوز را برای اسپرم گیری بیهوش کرده بودیم که این عکس احتمالا برای قبل بوده است.

اکرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران مجددا توانایی باروری دارد یا خیر، بیان کرد: جراحی هایی که برای ایران انجام شده به درستی بوده است و توانایی باروری او طی سونوگرافی که در هفته آینده انجام خواهد شد مشخص می شود.

دامپزشک معتمد سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید براینکه مسئولیت نگهداری یوزها بر عهده من است، عنوان کرد: دامپزشک یوزها من هستم و ایران را از زمان جراحی و اتمام طول درمان تحت نظر داشتیم و تا همین الان هم وضعیت او بسیار خوب است. جراحی تا یک هفته اول ریسکی است اما هم اکنون ایران به زندگی روتین خود برگشته و انتشار این عکس ها اطلاعات ضد و نقیضی است که منتشر شده است.

وی درباره وضعیت توله یوز سوم گفت: این توله تحت نظر دامپزشک تهران است و  محیط VIP  نگهداری می شود. ایران هنوز هم توله خود را نپذیرفته است اما مشکل شیر برای توله یوز حل شده است.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
1
2
واقعا حالش خوب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
کی ؟ ایران ! یوز ! محیط زیست ! دامپزشکی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
1
اگه راست می گین، فیلم جدیدشو در کنار یک فردی از دامپزشکان که همه قبولش دارند منتشر کنید. .....................
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
1
1
اگر مسئولیت نگهداری یوزها با شماست چرا در صحبتهای قبلی گفتید فقط وظیفه زایمان به عهده من بوده و پرورش و نگهداری توله ها ارتباطی به من ندارد،چرا باید بعد از تلف شدن دو توله یوز مشکل شیر حل شود،اگر مسئولیت نگهداری یوزها با شماست از همان ابتدا میباست مسئله شیر را حل می‌کردید،نحوه شیر دهی،نحوه مراقبت
نظر شما
ادامه