کد خبر: ۶۹۶۹۷
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان:
«دکتر افشین عراقی» افزود: مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی نباید نگران نان شب خود باشد تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و مانع تخلفات شود ...

حکیم مهر: شماری از مسئولان فنی و بهداشتی در کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه‌های خوراک دام در استان زنجان از کار کردن بدون انعقاد قرارداد از سوی کارفرمایان خود ناراضی هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، مسئولان فنی و بهداشتی کشتارگاه ها بازوان توانمند اداره کل دامپزشکی هستند که وظیفه مهم نظارت بر سلامت فرآورده‌های خام دامی را برعهده دارند.

بر اساس قانون مسئولان فنی و بهداشتی نماینده شبکه دامپزشکی در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام در استان زنجان هستند.

مسئولان فنی و بهداشتی در این مراکز وظیفه دارند با هرگونه تخلفی که در مسیر تولید فرآورده های خام دامی سلامت‌ محور وجود دارد برخورد کنند، حتی کارفرماها این حق را ندارند بدون تایید این مسئولان فرآورده ها را راهی بازار و یا مراکز بسته‌بندی کنند

از طرفی نیز مهمترین سیاست دامپزشکی حفظ و ارتقای سلامت عمومی و بهداشتی همه مردم در سطح جامعه است.بر این اساس هر یک از کشتارگاه های استان زنجان دارای یک دامپزشک و یک کاردان دامپزشک از بخش خصوصی، یک ناظر شرعی به مراحل قبل از کشتار، حین کشتار و بعد از کشتار دام های سبک و سنگین، طیور و قطعه بندی گوشت گرم و تخم مرغ نظارت ویژه ای دارند.

برخی از مسئولان فنی و بهداشتی این مراکز در گفت و  گو با خبرنگار ایرنا از بلاتکلیفی و ابلاغ نشدن هیچ تعرفه ای در خصوص دستمزد آنها ابراز نارضایتی کرده و افزودند: این درحالی است که از چند روز گذشته این تعرفه از سوی سازمان دامپزشکی کشور اعلام شده است.

به گفته این افراد، با اعلام دستمزد و مزایای مسئولان فنی و بهداشتی در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام، کارفرمایان از عقد قرارداد با آنها امتناع می کنند و تاکنون نیز هیچ مسئولی به طور جدی برای عقد قرارداد ورود پیدا نکرده است.

ایشان افزودند: در این مدت بیشتر مسئولان فنی و بهداشتی بدون دریافت دستمزد و داشتن قرارداد در محل کار حاضر شده و وظایف قانونی خود را انجام داده اند و ساعت کار آنها شبانه بوده از ساعت حدود ۲۰ هر شب تا قبل از ظهر فردا در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام استان زنجان با بیش از ۱۲ حتی ۱۵ ساعت مشغول به کار هستند.

کارفرمایان از عقد قرارداد با مسئولان فنی و بهداشتی خودداری می کنند

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر تعرفه دستمزد و مزایای مسئولان فنی و بهداشتی در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام توسط سازمان دامپزشکی کشور تایید شده است.

«دکتر افشین عراقی» اظهار داشت: با توجه به اینکه مبلغ بالا است کارفرمایان از عقد قرارداد با مسئولان فنی و بهداشتی خودداری می کنند و بهانه های مختلفی برای این کار دارند.

وی تاکید کرد: راه هایی که باید برای عقد قرارداد باشد در قانون مشخص شده که باید ارتباط مالی بین کارفرما و مسئولان فنی و بهداشتی قطع شود چرا که نباید این مسئولان حقوق خود را مستقیم از کارفرما بگیرند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: کارفرمایان به خوبی به این مساله واقف هستند و این موضوع در زمان حاضر بهانه ای نسبت به نبستن قرارداد با مسئولان فنی و بهداشتی شده است که خیلی از این مسئولان در حال حاضر قرارداد ندارند.

عراقی، تعداد مسئولان فنی و بهداشتی در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام در استان زنجان را حدود ۵۰ نفر بیان کرد.

وی با بیان اینکه سه راه برای پرداخت حقوق و دستمزد مسئولان فنی و بهداشتی وجود دارد، تاکید کرد: یکی از این راه ها از طریق نظام دامپزشکی است که در این قرارداد وارد شده و تضمین می کند که پول به حساب صندوق تعاون و رفاه واریز شود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: از طرفی از کارفرما تضمین گرفته می شود و ماهانه مبالغ را به حساب بیان شده واریز و پس از ۴۸ ساعت این نظام همان مبلغ را به حساب مسئولان فنی و بهداشتی واریز می کند.

عراقی ادامه داد: در مواردی که اتفاقی بیفتد هم تضمین وجود دارد و هم اینکه نظام دامپزشکی دخیل است.

وی به دومین روش پرداخت دستمزد و حقوق اشاره کرد و افزود: کارفرما و مسئول فنی و بهداشتی در یک بانک عامل حساب داشته باشند و بانک از طرق از طریق سیستم داخلی تضمین دهد که ماهانه مبلغ مورد تایید را از حساب کارفرما به مسئول فنی و بهداشتی واریز کند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: باید تضمین بانک عامل در این نظام آمده و قرارداد منعقد شود.

عراقی، راه سوم واریز حقوق مسئولان فنی و بهداشتی را، وجود انجمن های صنفی بیان کرد که این انجمن ها به این روش  بیان شده اقدام کنند که در استان زنجان این انجمن را نداریم.

اداره کل دامپزشکی زنجان باید فشار مضاعفی را بر کارفرماها وارد کند تا به عقد قرارداد با مسئولان فنی و بهداشتی اقدام کنند.

وی یادآوری کرد: کارفرماها به حتم از تولید خود سود می برند و در این مساله شکی نیست.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: حضور مسئولان فنی و بهداشتی در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام پایه و اساس تولید این مراکز است.

عراقی تاکید کرد: به واسطه حضور این مسئولان کارفرماها تولیدات خود را به بازار عرضه می شود و چنانچه مسئولان فنی و بهداشتی نباشند چنین کاری انجام نمی شود.

وی متذکر شد: اگر در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام ۲۰ کارگر باشد اگر تعدادی از آنها در کار خود حاضر نشوند هیچ لطمه ای وارد نمی شود اما اگر مسئولان فنی و بهداشتی در این مراکز حضور نداشته باشند کارفرماها نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: مسئول فنی و دامپزشکی نباید نگران نان شب خود باشد تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و مانع تخلفات شود.

عراقی افزود: گوشت مرغ و دامی که مصرف کنندگان استفاده می کنند مطمئن هستند که دامپزشکی آن را تایید کرده است دامپزشکی به واسطه مسئول فنی و بهداشتی آن را تایید می کند و باید آزادای عمل داشته باشند تا بتوانند به نحو مطلوبی به وظایف خود عمل کنند.

وی متذکر شد: باید اداره کل دامپزشکی استان زنجان فشار مضاعفی را بر کارفرماها در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام وارد کند تا نسبت به عقد قرارداد با مسئولان فنی و بهداشتی اقدام کنند.

کارفرماها شخصا حق انتخاب مسئول فنی و بهداشتی را ندارند

عراقی ادامه داد: در جلسه ای که در زمستان سال گذشته به دستور دادستان مرکز استان زنجان، مدیران کل بخش های مختلف اعم از صمت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی برگزار شد یکی از نکات مهم در این جلسه که در اولویت و از سوی مسئولان فنی و نمایندگان آنها مورد تایید قرار گرفت، عدم انتخاب مسئول فنی و بهداشتی توسط کشتارگاه و کارفرماها بود.

 وی یادآروی کرد: مسئولان فنی باید امتیاز بندی شده و همانند نظام مهندسی که دارای درجاتی هستند در کشتارکاه ها و سایر مراکز نیز بر اساس درجه بندی انتخاب شوند و کارفرما حق ندارد شخصا با یکی  از آنها قرارداد ببندد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان زنجان گفت: مسئولان فنی و بهداشتی دارای امتیاز باید به کارفرماها معرفی و موظف به عقد قرارداد شوند.

عراقی با بیان اینکه متاسفانه کارفرماها در استان زنجان چنین اقدامی را انجام نمی دهند، اظهارداشت: همانطور که ساختمانی احداث می شود محکم، استاندارد و قانونی بودن پی پروژه مهم به شمار می رود، سلامت و کیفیت گوشت و تخم مرغی که مردم مصرف می کنند نیز باید حائز اهمیت باشد.

مسئولان فنی و بهداشتی بدون قرارداد در کشتارگاه ها، مراکز قطعه و بسته بندی و کارخانه های خوراک دام فعالیت نکنند

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: تاکنون در خصوص تعرفه دستمزد مسئولان فنی و بهداشتی در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام  چیزی به ما اعلام نشده است و منتظریم سازمان دامپزشکی کشور اعلام کند.

«دکتر محمد باقر حاج کاظمی» اظهارداشت: مسئولان فنی و بهداشتی بدون انعقاد قرارداد در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانه های خوراک دام فعالیت نکنند.

وی یادآوری کرد: چنانچه برای این مسئولان در این مراکز که قرارداد ندارند اتفاقی بیفتد، هیچ کس جز خودشان پاسخگو نیست.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: اگر مسئولان فنی و بهداشتی بدون قرارداد در این مراکز فعالیت نکنند اجازه حتی یک ساعت فعالیت برای کشتارگاه ها، مراکز قطعه بندی، بسته بندی و کارخانه های خوراک دام داده نمی شود.

حاج کاظمی افزود: مسئولان فنی و بهداشتی با کارفرما به توافق ضمنی رسیده اند و در حال فعالیت هستند اما اگر قرارداد با کارفرما ندارند و به دنبال حق و حقوق خود هستند اعلام کنند که قرارداد ندارند و اگر حاضر به فعالیت نباشند ما نیز اجازه فعالیت به آن واحد نمی دهیم.

حاج کاظمی تاکید کرد: باید بپذیریم که این مشکل بوجود آمده برای مسئولان فنی و بهداشتی مساله صد درصد صنفی است که نظام دامپزشکی اگر ابزاری دارد باید از آنها حمایت کند.

وی یادآوری کرد: نظر نمایندگان اداره کار نیز بر این است که به صورت توافقی بین کارفرما و مسئولان فنی و بهداشتی قراردادی باشد و اگر نباشد اتفاقی بیفتد یا کارفرما و یا خودشان مسئول هستند.

حاج کاظمی متذکر شد: اگر مسئول فنی و بهداشتی به دلیل نداشتن قرارداد با کارفرما در محل کار حاضر نشود می توانیم به کارفرما فشار وارد کنیم تا اقدام به عقد قرارداد با آنها کند.

به گفته وی، در حال حاضر استان زنجان ۱۸ کارخانه خوراک دام، ۶ مرکز قطعه بندی و بسته بندی، پنج مرکز وابسته کشتارگاه ها، ۲ مرکز بسته بندی تخم مرغ فعال در شهرستان های زنجان، سلطانیه، ابهر و خرم دره دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: کشتارگاه های دام و طیور ۲ نفر و سایر مراکز نیز یک نفر مسئول فنی و بهداشتی دارد.

تعدادی از مسئولان فنی و بهداشتی در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی و خوارک دام نیز با ابراز نارضایتی از دریافت نگردن حقوق اسفند ماه سال گذشته و عیدی یادآورشدند:

در این مدت که هیچ حق و حقوقی دریافت نکرده و در تامین هزینه های خانواده های خود دچار مشکل شده اند.

یکی از این مسوولان گفت: مسئولان فنی و بهداشتی نیز سال ها تلاش و تحصیل کرده و دامپزشک شده اند اما گاه حرمت این افراد به خصوص شاغلین در بخش های خصوصی آن گونه که باید و شاید حفظ نمی شود.

این دامپزشک مسئول فنی و بهداشتی اظهارداشت: ساعت کاری ما از شب آغاز و گاه تا ظهر فردا ادامه دارد که با این شرایط کاری بیش از ۱۵ ساعته، نباید دغدغه دریافت حقوق و دستمزد داشته باشیم.

وی تاکید کرد: چنانچه اعتراضی به کارفرما در این خصوص داشته باشیم به راحتی عذر ما را می خواهند و نفردیگری را جایگزین می کنند.

این مسئولان بهداشتی و فنی از مسئولان مربوطه خواستند نسبت به رفع این مساله ورود کنند تا آنها نیز با اطمینان خاطر و بدون دغدغه در مراکزی که امنیت غذایی مصرف کنندگان وابسته به آن است  فعالیت مثمر ثمری داشته باشند.

 

انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
12
اسباب خجالت که همچین نظری دارید.ی دامپزشک از نظر شما چقدر باید بگیره.متاسفم براتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
این اتشی ست که نظام دامپزشکی در دامن مسئولین فنی گذاشت
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
بار بدون مجوز و تایید توسط دامپزشکان
بدلیل عدم حمایت سازمان از نمایندگان خود است و حقوق مسخره ای که دریافت میکنند بر طبق همین تعرفه های مسخرس
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
1
11
حکیم مهر هر اظهار نظری که باعث تشویش این اوضاع میشه رو تیتر نکن
وفادار صنف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
2
15
مبلغ دستمزد مسئولین فنی با توجه به سختی کار و تورم جامعه، بالا نیست: کارفرماها برای کار ناظر بهداشتی، به اندازه ای که دستمزد درخواست شده، ارزش قائل نیستند!!!کارفرماها میگن: «مگه جز گیردادن، چه کار می کنه که باید، این قدر دستمزد بدیم!» و با فرافکنی آدرس غلط میدن، میگن: «دستمزد بالا، هزینه های تولید رو بالا می بره و ضد تولید و ضد اشتغاله!!!» کارفرماها دنبال پیچوندن قانون حقوق و دستمزد هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
برای کارفرما برجی دو میلیارد سود کمه ولی ده میلیون حقوق دادن زیاده.اونم برای یه دکتر مملکت.واقعا متاسفم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
برواسنپ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
1
7
.................. اگر مسول فنی قرارداد ندارن چجوری برای اون کارخانه پروانه تمدید شده . یکی از مدارک عقد قرارداد با مسول فنی است . فکر میکنم عزیزان مسول با کارفرما رودربایستی دارند و کوتاهی خودشونو گردن مسول فنی میندازه ک چرا بدون قرارداد دارن کارمی‌کند .
دامپزشکی ک قرارداد نداره شما چجوری برایش پروانه مسول فنی صادر کردی .
مسوولین فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
9
یادمان باشدکه کلیه کارفرمایان با پیراهن عثمان کردن حقوق مسوولی فنی وافزایش حقوق کارگری توانستندهزینه خدماتشون را به چندین برابر افزایش بدهند حالا که خرشان از پل گذشته برای پرداخت حقوق ودستمزد بازی در می آورند.
دكتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
2
رئيس سازمان نظام دامپزشكي كشور و سازمان دامپزشكي كشور بايستي موضوع را به طور جدي از طريق هماهنگي با سران قوا به سر منزل مقصود برسانند. چطور ميشود كه دولت و مجلس در خصوص مسئلۀ نيروهاي خدماتي شركت هاي پيمانكاري طرف قرارداد با دستگاه هاي دولتي به ارائه و بررسي طرح ساماندهي نيروي انساني مي پردازند، ولي در خصوص اين مهم هيچ تمهيد جدي و عملي نمي انديشند.!!!
دکتر xy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
8
سازمان بازرسی چرا ورود پیدا نمیکنه. ماده ۱۸ و ۱۹ قانون تصویب شده هیئت وزیران و اداده کار و دامپزشکی هستش . سازمان دامپزشکی موظف به اجرای قانون هستش . کارفرما ........ قرارداد نمیبنده در واحد تولیدی رو ببندید. کار سختی هستش؟ ؟؟؟ برخی مدیران سازمان ..................
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
نه. بستن خیلی راحته. می ری راحت میگی کارگاه یا کشتارگاه را ببند. اون هم راحت کلید و می اندازه و راحت قفل می زنه در کارخونه یا کشتارگاه یا کارگاه را . راحت به کارگران میگه شما راحت باشید . بریدخونه تون. ما هم راحت براتون حقوق می ریزیم. فعلا دامپزشکی گفته ببندید ، ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
در پاسخ به همکار

کسی نگفته ببند طبق قانون بدون پروانه مسول فنی نمیتونه کار کنه . می‌تونه ب کارخانه نامه بزنه و اعلام کنه که کارش غیر قانونی است و اعلام عدم همکاری کنه . چجوری ما در کشور حدود 5تا استان داریم که با قدرت کار میکنن . نمیخواهم اسم بیارم همه میتونن ولی بعضی استانها اینقدر درمانده آمد .
توی یکی از استانهای حرف اول و اخرو توی بحث قراردادها و پروانه ها را مدیر کل و رییس نظام میزنه و بدون قرارداد برای دکتر پروانه صادر نمیشه . اگر شرکت هم کا کنه به مراجع قضایی معرفی میشه بعلت مخاطره نمودن بهداشت عمومی. کل محصول تولید شده در آن روزها باید نمونه برداری و طبق شرایط خاص مصرف بشه . چون تحت نظر میول فنی نبوده .
مسئول فنی از فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
3
........... 13الی14 سال است که در بوق وکرنا کرده اند که حقوق مسئولین فنی بهداشتی مصوبه هیات وزیران دارد وهر سال برای دلخوشی اشل حقوقی بیرون میدهند و ولی دریغ از یک اقدام قاطع از ان طرف سازمان هدفمندی یارانه ها اکثر هکاران دامپزشک را در دهک 10 مالی قرار داده یعنی بی نیاز از دریافت یارانه در صورتی که با این وضعیت درامدی دامپزشکان و اقتصاد جامعه باید 80 در صد مسئولان فنی بهداشتی تحت پوشش سازمان های حمایتی باشند .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
4
چندر غاز به دکتر یه مملکت اونم با اینهمه درسهای بسیار سخت تر لز پزشکی پولی هست؟ ادارات دامپزشکی مگه رودربایستی با کار فرما دارن ؟در اونجا رو ببندن ...................
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
3
2
وقتی تعرفه رو نسبت به پارسال دوبرابر میکنند و حقوق 12 تومنی میشه 25 تومن واضحه که کارفرما زیر بار نمیره
پاسخ ها
مسول فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
از اول درست بوده ولی کارفرماها نمیدادن . همون پارسال 17 تومان بود . مثل بقیه اضافه شده .‌
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
سلام روز تون بخیر لطفا در انتشار این گزارش شرط امانت و رعایت کنید و عین تیتر خود گزارش و بارگذاری کنید دوستان گرانقدر تیتر این خبر تغییر داده شده توسط همون شخصی که خبر و برداشته رو سایت بارگذاری کرده ...... https://www.irna.ir/news/84751785
mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
مسئولان فنی و بهداشتی کشتارگاه‌های زنجان در انتظار عقد قرارداد
مسئولان فنی و بهداشتی کشتارگاه‌های زنجان در انتظار عقد قرارداد
زنجان – ایرنا – شماری از مسئولان فنی و بهداشتی در کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت و تخم مرغ و کارخانههای خوراک دام در استان زنجان از کار کردن بدون انعقاد قرارداد از سوی کارفرمایان خود ناراضی هستند. irna.ir/xjJpyh
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
2
2
مگر دامپزشک دولتی با سابقه بالای 15 سال چقدر میگیره =12-10تومن ....که برای بخش خصوصی این قیمتا تعیین میشه 20 تومن 17 تومن ...؟؟؟؟؟یه خورده واقعی فکر کنین مگه بخش خصوصی داره طلا پارو میکنه ...اول دولت به خود کارمندا بالای این مبالغو بده بعد انتظار دیگه داشته باشه...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
1
3
مگر دامپزشک دولتی با سابقه بالای 15 سال چقدر میگیره =12-10تومن ....که برای بخش خصوصی این قیمتا تعیین میشه 20 تومن 17 تومن ...؟؟؟؟؟یه خورده واقعی فکر کنین مگه بخش خصوصی داره طلا پارو میکنه ...اول دولت به خود کارمندا بالای این مبالغو بده بعد انتظار دیگه داشته باشه...
خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
2
ختده داره ۲۵ تومان خخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
1
نظام دامپزشکی فقط برای گرفتن مبلغ عضویت حتی برای سالهای بیکاری گذشته و سال آینده ! و همچنین حق تمدید و صدور پروانه و دریافت مبالغ بدون نام! برای افزایش امتیاز و پول دوره های بازاموزی مرتبط و غیرمرتبط و غیره خوب عمل میکند و عملا در برابر احقاق حقوق مسئولین فنی فاقد هرگونه قدرت و اراده ای برای اصلاح امور است و به سازمان دامپزشکی متوسل میشود.لطفا بفرمایید دقیقا نقش این نظام کجاست و چه اهرم قانونی برای اصلاح امور بدون وجود سازمان دامپزشکی دارد.
نظر شما
ادامه