کد خبر: ۶۹۶۳۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس:
«محسن ربانی‌زاده» اظهار داشت: با توجه به اینکه استان فارس و دانشکده دامپزشکی نیرو‌های زبده و خوبی دارد، می‌تواند دامپزشک و نیرو‌های متخصص در حوزه دام و طیور این کشور را تامین کند ...
 

حکیم مهر: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی فرصتی برای ارتباط و تعامل با کشور‌های منطقه و ایجاد هم‌افزایی بیشتر فراهم می‌کنند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محسن ربانی‌زاده» در حاشیه دیدار با هیئت تجاری قطر و اقلیم کردستان عراق، گفت: نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته که به مدت ۳ روز برگزار می‌شود فرصتی برای ارتباط و تعامل با هیئت اعزامی از کشور قطر و کردستان عراق بود که در این دیدار تبادل نظر در باره ظرفیت‌ها، فرصت‌های تعاملی کشاورزی و گردشگری و علم و فناوری مطرح شد.

او گفت: تعامل نزدیک با این کشور‌ها سبب ایجاد هم‌افزایی و توسعه صنایع وابسته می‌شود، هیئت قطری اذعان به رعایت استاندارد‌ها جهت عرضه محصولات کشاورزی داشت؛ البته کشور قطر با سرمایه‌گذاری خوبی که در حوزه دام انجام داده، تامین‌کننده نیاز خودشان هستند؛ اما می‌تواند محصولات ایران را فرآوری و صادرات را به بازار ثانویه عرضه کند .

نیاز مبرم کشور قطر به دکتر دامپزشک

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در این جلسه درباره اعزام نیرو‌های متخصص به قطر گفتگو شد، چراکه این کشور نیاز مبرم به دکترای دامپزشکی دارد و با توجه به اینکه استان فارس و دانشکده دامپزشکی نیرو‌های زبده و خوبی دارد، می‌تواند دامپزشک و نیرو‌های متخصص در حوزه دام و طیور این کشور را تامین کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: موارد مطرح شده در حوزه کشاورزی، پزشکی و فرهنگی بود که با پیشنهادات بیشتر می‌توان مراوادات به حد عالی برسد تا منجر به پیشرفت منطقه شود.

ربانی‌زاده گفت: هیئت قطری در سطح کاردار سفارت و مدیر کل امور کشاورزی و اقلیم کردستان نیز در سطح معاون وزیر کشاورزی در جلسه حضور داشتند.

او گفت: هر چند که کشور قطر یک کشور کوچک با جمعیت ۲.۵ میلیون نفر است، ولی ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری و اعزام نیرو‌های متخصص به آن منطقه وجود دارد و این تعامل ظرفیت خوبی برای کار‌های فرهنگی و اقتصادی برای آینده پیش رو ایجاد می‌کند .
 
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
4
9
هیچ وقت برای اتحادیه عرب با این رشته اقدام نکنید . تجربه شخصی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
شما اول باید یک آزمونی رو بدی به نام پرومتریک و امثالهم........ و (آزمونهای مشابه) برای تعیین سطح علمی در رشته مورد ادعای خودت در بازار کار اتحادیه عرب . اینجا مشکلی به وجود میاد به نام سرفصل اموزشی که بسیار متفاوت هست با آموخته های یک دامپزشک ایرانی. کتابها و منابع بسیار گران قیمتی رو داره و بازار مخصوص به خودش رو. ازاونجایی که کشور ایران ثبات سیاسی نداره هر بار این آزمان در یک کشور برگزار میشه مثل ترکیه یا دبی یا خود قطر که باید مسیر ویزا شدن برای یک ازمون ساده و هزینه هاش رو در نظر بگیرید . این وسط نگاههای مشکوک آفیسر ها رو هم مد نظر اشته باشید که به شمابه عنوان شهروند یک کشور کاملا دردسر ساز در سطح بین المللی نگاه میکنن نه صرفا یک جویای کار. فرض بفرمایید که آزمون رو قبول شدین. حالا باید مدارک خودتون رو برای اتحادیه عرب بفرستید و تاییدیه بگیرید. اولا که طبق تجربه شخصی کارفرماهای عرب ترجیح و اولویتشون با نیروهای هندی و بنگلادشی و پاکستانی و تایوانی هست و در اخر ایرانی بعد تازه به رزومه و نمره آزمونتون دقت میکنن.بعد مساله کفیل به وجود میاد. کفیل فردی هست با ملیت عرب که هر ماه از دستمزد شما طبق یک قرارداد مقدار ثابتی رو بر میداره و در عوض ضمانت سیاسی و اجتماعی شمارو در کشور خودش میکنه که اینهم با نگاه منفی که در سطح بین المللی به ایرانی دارن یک امر بسیار سخت هست . و هر زمان کفیل از شما صلب مسولیت کنه باید برگردید به کشورتون و مجددا درخواست کفیل بدین. بعد از اون اتحادیه عرب به هیچ عنوان به شما اقامت دایم نمیده حتی اگه چندین سال مثل بنده اونجا کار کرده باشید و البته بیشتر . درباره میزان درامد شما عرض کنم که طبق عرف جا افتاده اونجا میزان دستمزد شما پایینتر از هم رشته خودتون با ملیت عرب هست ( حدودا 40 درصد) و کمتر از ملیتهای دیگر ( حدودا 20 درصد) . هر زمان که شما بخواهید شهر محل اشتغالتون رو عوض کنید یا شغلتون رو عوض کنید باید مجددا تمام این پروسه رو انجام بدید.
موفق باشید
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
آقا یا خانم محترم که در آمریکایی از راه آه هزار کیلومتری اظهار نظر نفرمایید واقعیت اصلا اینطور نیست وآقایون دکتری که واقعا می خواهند به حوزه ی خلیج فارس مهاجرت کنند مشکل خاصی ندارند وبا حقوق ودرآمدهای بسیار بالا وسالیانه متوسط ۱۴۰ تا۱۸۰ هزاربار آغاز به کار می‌کنند.البته در آمریکا اوضاع بهتر بود اخیرا را نمی دانم چون اوضاع اقتصادیش بهم ریختگی وکمبود بودجه آزارش میده.موفق باشید دوست گرامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
1
1
حالا این عکس مال کشور قطر بود یا ایران؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
10
8
از عهده دوتا بچه یوزپلنگ نتوستید بر بیاید حالا فکر درمان حیوانات قطر هستید علم رشته دامپزشکی مربوط به چهل سال پیش هست از زمانی که وزرات بهداشت خارج شد اول اونو به بروز رسانی بکنید بعدا ادعا بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
1
5
برای کار دامپزشکی در قطر نیاز به تایید رشته بر اساس دامپزشکی اروپا و امریکا است یعنی عملا هیچ .سرابی است فریب نخورید
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بجای آیه ی یاس خودت کمی رئالیستی وواقعا گرا باش در چند ماه گذشته واضحتر بگم از دیماه۴۰۲ تا حالا چندتا از دوستان دامپزشکی که در کار اسب متبحرند از باشگاه‌های قطر پذیرش مستقیم گرفتند وباشرایط بسیار عالی مهاجرت کردند این آقایون دکتر دامپزشک درایران متوسط صدوبیست تا دویست میلیون تومان درآمد داشتند اما امکانات وسطح زندگی قطر برایشان بسیار جذاب بود وبه این خاطر رفتند وخبری ازمشکلات مدرک نمی دونم تاییدیه وغیره نداشتند بلکه بسیار با برخورد شایسته ودر شان یک دکتر ایرانی باسواد برخورد داشته اند خانه وماشین رایگان هم در اختیار دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
آهای دانشکده دامپزشکی شیراز ، گول نخوری، باد دارد کلاه خودت را می برد، سفت نگهش دار. کلاه دیگران را ول کن، سفت بچسب به کلاه خودت که باد داره می‌برد.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
3
دامپزشکان ایرانی از ناتوان ترین ........... دامپزشکان جهان هستند خصوصا در زمینه های پرکتیکال که تماما بدلیل آموزشهای بسیار ناقص و وسیع در طول دوره عمومی میباشد . بنده زمانیکه به کانادا رسیدم حتی بلد نبودم یک حیوان را بیهوش کنم . حتی دستگاه را شارژ و روشن کنم !
در حالیکه معدل عمومی من ۱۹/۲۶ بود از دانشکاه دولتی
توله یوزها و مادر یوزها حتما میمیرند مگر اینکه معجزه ای رخ دهد و پروتوکول های درمانی به این بندگان خدا الهام شده باشد
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
باعرض پوزش صحبت هاتون نشون میده یا دامپزشک نیستید یا از دانشکده های بی سر وته آزاد مثل شبستر مدرک گرفتی یا مشکلی با دامپزشکا داری تمام دامپزشکان همدوره ی بنده همگی فعال وموفقیت پس لطفا ترور شخصیت نکنید
نظر شما
ادامه