کد خبر: ۶۹۶۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: مردانی که مار را بیش از هر حیوان خانگی دیگری دوست دارند با احتمال بالاتری به شریک زندگی خود خیانت می‌کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روزیاتو، مردانی که مار را بیش از هر حیوان خانگی دیگری دوست دارند با احتمال بالاتری به شریک زندگی خود خیانت می‌کنند.

شوهرانی که حیوان خانگیشان پرندگانی نظیر طوطی یا مرغ عشق است در رتبه‌بندی شوهران خیانتکار با توجه به حیوان خانگی که دارند با چهار درصد در پایین‌ترین جایگاه این فهرست ۱۰ نفره قرار گرفتند و مردانی که مار را به عنوان حیوان خانگی نگه می‌دارند یا دوست دارند که مار داشته باشند، بیش از همه به شریک زندگی خود خیانت می‌کنند.

بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌ شده از هزار و ۲۰۰ مرد هوس‌باز متاهل که همگی حیوان خانگی داشتند مشخص شد ۲۰ درصد این مردان یک خزنده را به عنوان حیوان خانگی نگه می‌دارند و شاید بر این اساس بتوان گفت خود نیز خزنده‌اند.

در مقابل، شوهران خیانتکاری که حیوان خانگی شان پرندگانی نظیر طوطی یا مرغ عشق بود در این فهرست ۱۰ نفره با تنها چهار درصد آخرین جایگاه را به خود اختصاص دادند و کمتر از بقیه احتمال دارد که به خاطر خوشگذرانی پرواز کرده و جفت خود را ترک کنند.

مردانی که موش صحرایی را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب می‌کنند با ۱۶ درصد دقیقا در میانه این فهرست جای گرفته‌اند و می‌توان گفت آنها هم خائن محسوب می‌شود. از طرفی زنان باید در ازدواج با مردان گربه-دوست نیز جانب احتیاط را رعایت کنند؛ زیرا آنها با ۱۹ درصد در رده دوم قرار دارند.

دوستداران مارمولک ها و ماهی های استوایی نیز با قرار گرفتن در جایگاه سوم و چهارم این فهرست، سابقه درخشانی از نظر وفاداری به شریک زندگی خود ندارند. زنان همچنین باید مراقب مردانی که عاشق سگ‌ ها هستند باشند. صاحبان همستر و خرگوش هم نیاز به مراقبت دارند. اما اگر همسرتان یک لاک پشت را به عنوان حیوان خانگی اش انتخاب کرده شاید بتوان گفت او احتمالا در تقلب کند است.

جسیکا لئونی، کارشناس روابط جنسی می‌گوید: «اگر با مردی که مار خانگی نگه می‌دارد یا دوست دارد مار داشته باشد در ارتباط هستید، منتظر یک رابطه عاشقانه سرد باشید. اگر هم به دنبال مردی هستید که احتمال خیانت از سوی او کم باشد، صاحبان پرندگان گزینه مناسبی هستند

رده‌ بندی لیگ خیانت عاشقانه صاحبان حیوانات خانگی

 ۱ . مار ۲۰ درصد

 ۲ . گربه ۱۹ درصد

 ۳ . مارمولک ۱۸ درصد

 ۴ . ماهی استوایی ۱۷ درصد

 ۵ . موش ۱۶ درصد

 ۶ . همستر ۱۵ درصد

 ۷ . سگ ۱۴ درصد

 ۸ . خرگوش ۱۲ درصد

 ۹ . لاک پشت ۱۰ درصد

 ۱۰ . پرنده ۴ درصد

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
1
5
اونایی که ۲۰۶ دارن بیشتر از اونایی که پراید دارن خیانت میکنن. اونایی که آب پرتغال میخورن بیشتر از اونایی که هندونه میخورن خیانت میکنن. و کلی از این داستان ها میشه ساخت
Baran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
0
0
به نظر میرسه این تحقیق پایه و پشتوانه باارزشی نداره
و درصدها کاملاً غیر کارشناسی عدد گزاری شده است
با یه نگاه سطحی میشه فهمید که چقدر مردم و مخاطبتون رو راهنمایی فرض کردید
حداقل درصدها رو طوری می‌زدید که جمعش صد بشه
نظر شما
ادامه