کد خبر: ۶۹۵۹۹

حکیم مهر: فراخوان بیست و هفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی به همت انتشارات دانشگاه تهران با هدف ترغیب نویسندگان و مترجمان به تولید آثار فاخر منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی با هدف بررسی کتاب‌های منتشرشده در حوزه نشر دانشگاهی و ترغیب نویسندگان و مترجمان به تولید آثار فاخر و منابع علمی مورد نیاز جامعه علمی و دانشگاهی کشور توسط مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

عضو هیأت علمی‌بودن یکی از مؤلفان و مترجمان در یکی از دانشگاه‌های کشور، انجام چاپ اول کتاب در یکی از سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰؛ ارسال فایل الکترونیکی متن اصلی کتاب‌های ترجمه‌ای، ارسال شرح حال علمی پدیدآورندگان علمی و ارسال دو نسخه از هر کتاب از جمله شرایط ارسال آثار به دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی است.

این جشنواره در گروه‌های تخصصی کشاورزی و محیط زیست، فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم انسانی، معماری و هنرهای زیبا، علوم پایه، پزشکی و دامپزشکی و بخش بین‌الملل (کتاب‌های غیرفارسی و کتاب‌های فارسی نویسندگان خارجی) برگزار می‌شود.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، بخش ویژه این دوره از جشنواره کتاب سال دانشگاهی به کتاب‌هایی که در حوزه تولید، حمایت از تولید و تولید دانش‌بنیان تألیف شده باشند اختصاص پیدا کرده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی، آخرین فرصت ارسال آثار تا پایان خرداد ۱۴۰۱ و آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان همزمان با هفته پژوهش و فناوری خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان شانزدهم، مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران ارسال و برای کسب اطللاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۸۰۰۱۰۸-۸۸۰۰۹۳۳۶ و ۸۸۰۱۲۰۷۶ تماس بگیرند.

 

نظر شما
ادامه