کد خبر: ۶۹۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه دامپزشکی به عنوان بخشی حرفه ای وحاکمیتی باید حفظ شود.  
قاسم محمدی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز ملی دامپزشکی افزود: برخی سیاسیون در مجلس شورای اسلامی هستند که با عدم تخصیص اعتبار و عدم اعتقاد به جایگاه مهم دامپزشکی اجازه نمی دهند مردم به ارزش و جایگاه دامپزشکی واقف باشند.
وی با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس در حمایت نکردن از بخش دامپزشکی گفت : برخی موضع گیری ها در این زمینه اقدامی انتخابی و کار تبلیغاتی است ولی در این زمینه باید همه نگرشی حرفه ای به بخش دامپزشکی داتشه باشند .
نماینده اردبیل در مجلس با بیان اینکه اکثریت مجلس اهتمام جدی در حمایت از دامپزشکان دارد ،خاطرنشان کرد: در خصوص تصویب قانون سخت و زیان آور بودن حرفه دامپزشکی و همچنین اجرای طرح تسری فوق العاده نظام پزشکی به دامپزشکی تلاش های لازم صورت خواهد گرفت.
محمدی عنوان کرد: امروزه نیاز جدی به جهش بینش درحوزه دامپزشکی داریم و جامعه ما باید نگاهی تخصصی به این حوزه پیدا کند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از برخی نگرش‌های غلط به دامپزشک هم گفت: در جامعه دانایی محور با کمال تاسف جایگاه دامپزشک را حتی کم ‌اهمیت‌تر از چوپان می‌دانند در حالی‌که دامپزشکان ما در سنگر مبارزه با بیماری‌های مشترک دام و انسان و نظارت بر تولیدات خام دامی شبانه‌روز متحمل زحمات گسترده هستند.

گفتنی است این بخش پایانی از اظهارات نماینده مجلس در حالی بیان شده که از قدیم در مثلی گفته اند : "هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد" و "جز راست نباید گفت / هر راست نشاید گفت"

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران.
|
-
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
0
0
آقای نماینده لحن شما لایق ...........
سیاوش
|
-
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
0
0
یعنی چی؟ چون دو نفر گفتن نقش دامپزشک کمتر از چوپانه تو باید بیای اینو تو جمع بگی؟ بعدشم مگه چوپان نقش کم اهمیتی داره که حالا دامپزشک کم اهمیت تره؟ همه باید نماینده مجلس بشن که نقش بسیار پراهمیتی داشته باشن!!!! دکتر لطفی زاده می دانم که وظیفه رسانه اطلاع رسانیه ولی من هم با فرمایش شما موافقم که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد و جز راست نباید گفت / هر راست نشاید گفت لذا این خبر رو حذف کنید که نمک روی زخم بچه هاست.
حر
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
0
نازنینی از اردبیل
نظر شما
ادامه