کد خبر: ۶۸۲۳۴

حکیم مهر: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) مدیر کل دامپزشکی مازندران با بانوان شاغل در دامپزشکی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، به مناسبت سالروز ولادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ، گرامیداشت روز زن و ولادت حضرت امام خمینی (ره)، نشست صمیمی مدیر کل دامپزشکی مازندران با بانوان شاغل در دامپزشکی مازندران برگزار و دکتر گلپایگانی بصورت حضوری با بانوان شاغل ستادی و به صورت وبیناری با بانوان شاغل شهرستانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر کل دامپزشکی مازندران اظهار داشت، تلاش نمودیم تا برای پیشبرد اهداف سازمانی از توانمندیهای مدیریتی بانوان در ادارات به عنوان مسئول، معاون و یا کارشناس استفاده کنیم که باید گفت مسئولیت پذیری بانوان شاغل در دامپزشکی مازندران حسب رفتار، کردار و عملکرد حرفه ای ستودنی است .

وی ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) که به روز مادر و گرامیداشت مقام زن نامگذاری شده تاکید کرد، با بررسی و ارزیابی بعمل آمده در طی ماه های گذشته عملکرد خیلی خوبی در بحث فنی و اداری داشتیم و از این جهت از زحمات یکایک پرسنل دامپزشکی مازندران قدردانی می کنم و امیدارم با یکدلی و همدلی در پیشبرد اهداف سازمان که همانا تامین سلامت امنیت غذایی در کشور می باشد موفق عمل کنیم.

«دکتر گلپایگانی» از همسران همکاران دامپزشکی مازندران به جهت صبر و درک متقابلی که برای انجام زحمات و تلاش های همسرانشان جهت ارتقای سلامت و بهداشت عمومی متحمل می شود تقدیر کرد.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی بانوان حاضر به بیان مشکلات و ارائه پیشنهاداتی در زمینه های مختلف اداری پرداختند و مدیر کل، معاون توسعه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به پرسش های حاضرین پاسخ گفتند.

 
نظر شما
ادامه