کد خبر: ۶۷۹۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: پنج طرح فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز سه‌شنبه با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، دستگاه‌های آنالایزر ارتعاشی و آنالیز مودال محصول شرکت داده‌پرداز صبا روز سه‌شنبه توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد.

دستگاه آنالایز ارتعاشات DPS-DAQ یک دستگاه بلادرنگ و پرتابل برای اندازه‌گیری‌های دقیق ارتعاشات و پردازش‌های بعدازآن است که می‌تواند هشت شتاب‌سنج سه جهته سازگار با آن را به‌صورت هم‌زمان اندازه‌گیری کند.

دستگاه آنالیز مودال نیز یک سیستم کامل و سازگار با استاندارد ۱۰۸۱۶-ISO برای مانیتورینگ و حفاظت ارتعاشی ماشین‌های دوار هستند.

همچنین دستگاه شبیه‌ساز ورزشی ژیروفان و دستگاه شبیه‌ساز پیاده‌روی تردفان محصول شرکت پایا هیدرولیک جم توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد.

دستگاه ژیروفان باشگاهی یک دستگاه شبیه‌ساز ورزشی است که جنبه‌ سرگرمی هم دارد و شبیه‌ساز پیاده‌روی تِرد فان یک دستگاه شبیه‌ساز پیاده‌روی با استفاده از تردمیل است.

دستگاه سونوگرافی دامپزشکی، محصول شرکت یکتا صنعت ناجی نیز امروز توسط «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم رونمایی شد.

این دستگاه مخصوص دام‌های سنگین و سبک جهت معاینه و مشاهده تصاویر اندام‌های داخلی و تاندون‌های دام‌ها است

به گزارش ایرنا امروز ساختمان اندیشه یک در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری احداث‌شده است توسط وزیر علوم به بهره‌برداری رسید.
این ساختمان با کاربری استقرار شرکت‌ها و موسسات فناور و دانش‌بنیان در سه هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی طرح کارگاه‌های جدید تجاری‌سازی فناوری توسط زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.
این کارگاه‌ها با زیربنای یکهزار و ۶۰۰ مترمربع در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و کاربری استقرار آزمایشی تولیدی شرکت‌ها و موسسات فناور عملیاتی خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سه‌شنبه به استان اصفهان سفر کرد و از دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان و همچنین شهرک علمی تحقیقاتی استان بازدید و در آیین تکریم و معارفه سرپرستان جدید دانشگاه‌های صنعتی و اصفهان نیز سخنرانی خواهد کرد.

دیدار با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی، فناوران و صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک علمی تحقیقاتی و رونمایی از چندین محصول دانش‌بنیان در این شهرک از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در این سفر است.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
3
1
دستگاه خوبیه
بخرید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
1
3
من خریدم اصلا کارایی ندارد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
1
4
فقط درامينسكي ولاغير
نظر شما
ادامه