کد خبر: ۶۷۳۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کشف ۲ تن گوشت غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «بهمن خدادادیان» اظهار کرد: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت غیرمجاز ذبح و فروش گوشت‌های آلوده در یکی از محله‌های شهر کرمانشاه کارشناسان بهداشت با همراهی مأموران نیروی انتظامی و دامپزشکی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از مکان‌های مورد نظر مشخص شد که افراد متخلف ۲ مغازه را به محلی برای نگهداری گوساله‌های بیمار به منظور ذبح غیرمجاز آنها تبدیل کرده‌اند.

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی ۲ تن لاشه غیرمجاز گوشت گوساله در محل کشف و جمع‌آوری شد.

خدادادیان بیان کرد: این گوشت‌ها پیش از توزیع در بازار جمع‌آوری شده و در رابطه با این تخلف سه نفر دستگیر و چهار مغازه هم پلمب شد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشکی شهرستان کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
1
برادر حکیم. این موضوع توسط اکیپ مشترک دامپزشکی با حضور میدانی ریس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه دکترکرمیان. نیروی انتظامی و نماینده بهداشت جناب خدادایان انجام گرفت. از شبکه استانی پخش شد. دکتر کرمیان در میدان مصاحبه کردن. و کار اکیپ مشترک بوده. لذا مرجع خبر دکتر کرمیان بودند نه جناب خدادیان. در انتشار خبر و مرجع آن عدالت رعایت بکنید.
نظارت دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
مجری و اقدام کننده شخص دکتر کرمیان وکارکنان دامپزشکی شهرستان کرمانشاه بودند. اینجا هم عدالت و انصاف رعایت نمیشه. مطلوم. دوران دامپزشکی
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
حکیم جان به کارتابل دامپزشکی کرمانشاه مراجعه بکن. اصل خبر اونجاست. زحمات ماله دامپزشکیه. شما هم ظلم نکن دیگه. دکتر کرمیان زنده در حین جمع آوری مصاحبه کرد از سیمای استانم پخش شد. مدیر کل دامپزشکی استان زنده در خبر نمیروزی صحبت کرد. حالا استاد خدادایان شد همه کاره!!! کسگم تو تا دیروز با دامپزشکی بودی حالا مشکل برات پیش آمده رفتی سراغ بهداشت. نه از ترس چیه !!!!…..
نظر شما
ادامه