کد خبر: ۶۷۲۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: معاون امور حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز به صورت سرزده به محل کشتارگاه مراجعه کرد و مشاهدات میدانی نشان داد که اعلام گزارش ذبح دام‌های آبستن در این کشتارگاه صحت داشته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، «مرتضی تورک» در این باره اظهارداشت: وفق مقررات قانونی، کشتار و ذبح دام آبستن مطلقا ممنوع است و ذبح دام ماده نیز باید تحت شرایطی خاص با مجوز وزارت جهاد کشاورزی صورت گیرد.

وی با اشاره به کوتاهی صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی استان تهران و سازمان دامپزشکی، تصریح کرد: در پی برخی ناهماهنگی صورت گرفته میان دو نهاد مورد اشاره، متاسفانه شاهد کشتار روزانه دام ماده و آبستن در کشتارگاه فجر اسلامشهر هستیم.

معاون دادستان تهران گفت: در سایر کشتارگاه‌ها نیز گزارش‌هایی از کشتار و ذبح دام‌های ماده و آبستن واصل شده است که موضوع به صورت فوری در حال بررسی است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: دادستانی وفق صلاحیت قانونی خود به این موضوع ورود کرده است و اقدامات قانونی مقتضی را انجام خواهد داد.

بنابراین گزارش، این بازدید ادامه دارد.


 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
1
2
سلام جناب مدیر کل
آن دامها برای من بود که کشتار شدند ، به شما چه ارتباطی دارد که کشتار کنم یا نکنم مگر علوفه اش را شما میدهید ، دارو واکسن مجانی مگر به من میدهید کجای کار من هستید که جلوی کشتار دامهایم را میگیرید خیلی هنر می‌کنی بیارم بقیه گوسفندها را بریزم تو اداره شما که سر سبزه و فنس هم داره و گوسفندا جایی نمیتونن فرار کنند این بار هم دادستانی تونست جلوش رو بگیره وگرنه شما ..................
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
1
0
برای نفس کشیدن مردم هم تصمیم می‌گیرند چه برسه بز و گوسفند
نظر شما
ادامه