کد خبر: ۶۶۷۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان کردستان در مورخه 29 مهر 1400 از راه اندازی دومین آزمایشگاه دامپزشکی همکار در استان کردستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» بیان داشت: با پیگیری های مستمر این اداره کل و مساعدت سازمان دامپزشکی کشور در راستای گسترش خدمات آزمایشگاهی دامپزشکی و تسهیل در ارائه آن به دامداران، مرغداران و بهره برداران بویژه در شهرستان‌های سقز و بانه، «آزمایشگاه سلامت ریحان» به عنوان دومین آزمایشگاه همکار با اداره کل دامپزشکی استان کردستان در شهرستان سقز در زمینه آزمون های کنترل کیفی و آزمایشات میکروبی مورد تایید مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی قرار گرفت و بزودی در سایر آزمون ها نیز از جمله آزمون های سرولوژی، گواهی همکاری برای این آزمایشگاه صادر خواهد شد.

گفتنی است اولین آزمایشگاه دامپزشکی همکار در استان کردستان از سال 98 در شهرستان سنندج در حال فعالیت می باشد و تاکنون خدمات شایانی به متقاضیان ارائه نموده است .
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار جهادی و انقلابی
|
United States of America
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
1
0
تاره این اول راه افتتاح‌های علمی است. به کوری چشم دشمنان غربی با توجه به دستان پرتوان جهادی و انقلابی با سرعت در حال پیشرفت هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عزیز دل تمام تکنولوژی این ازمایشگاهها از همون غرب میاد . گوشی دست خودتم تکنولوژی غربیه. فرهنگ ما هنوز خیلی کار داره تا برسه به یه جامعه متمدن .
یه مشت وسایل ساخت اجنبی با مواد شیمیایی ساخت اجنبی و حتی دستور العمل های تدوین شده اجنبی . بیا قشنگ به همکارهات تبریک بگو اینجا جای سیاست بازی امثال شماها نیست که هنوز نمیدونید چی رو باید کجا بگید !!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
خیلی مهم است................
نظر شما
ادامه