کد خبر: ۶۶۲۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر:‌ روز سه شنبه ۳۰ شهریور ماه، دکتر اکبرشاهی مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی و دکتر حبیبی مدیر کل مرکز تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی به همراه دکتر مصوری رئیس بخش توبرکولین، مالئین و مشمشه موسسه رازی با حضور در اداره کل دامپزشکی استان البرز با دکتر توکلی مدیر کل دامپزشکی استان البرز دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این نشست راهکارهای پیشگیری و مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام خصوصا بیماری مشمشه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این جلسه دکتر جمالی معاون سلامت، دکتر کشاورز مسئول آزمایشگاه تشخیص موسسه رازی، خانم دکتر محمدخانی کارشناس دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دام، دکتر حسن زاده کارشناس مرکز تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی، دکتر شریفی رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی، دکتر زمانی و دکتر صنعتی کارشناسان این اداره حضور داشتند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
0
حکیم مهر جان بجای اخبار زرد مثلا اهانت فلان به فلان، این خبر و اخبار مشابه این را تیتر اول کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
1
آخه عزیز دلم خروجی این هم اندیشی چیه که ۱۱۸ بازدید کننده هم نداشته و....و خروجی کار بدی هم نداره !!! در ثانی اون مقاله نقدی بر شارلاتانیسم و...اهانت نبود و واقعیت روز دامپزشکی است و در ثانی تحلیلی است نه خبری و اینکه در حوزه تجزیه و تحلیل و مقالات خبری دامپزشکی خیلی عقبه
نظر شما
ادامه