کد خبر: ۶۶۱۲۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
در اختتامیه نخستین کنگره بین‌المللی علوم غذا و سلامت عمومی:
در این تقدیرنامه آمده است: تورق پیشرفت‌های علمی در عرصه دامپزشکی کشور در چند دهه گذشته، مبین زحمت‌های بی‌دریغ و بی‌شائبه اساتیدی است که نام جنابعالی در زمره بهترین‌های آنها ثبت گردیده است ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در اختتامیه نخستین کنگره بین المللی علوم غذا و سلامت عمومی، از «دکتر نوردهر رکنی» استاد بهداشت مواد غذایی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران تقدیر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، مراسم بزرگداشت دکتر نوردهر رکنی استاد بهداشت مواد غذایی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در اختتامیه کنگره بین المللی علوم غذا و سلامت عمومی در سالن شورای دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این مراسم، لوح تقدیر رئیس سازمان دامپزشکی کشور از دکتر رکنی قرائت و توسط دکتر خداویردی معاون تشخیص و مدیریت درمان این سازمان به ایشان تقدیم گردید.

در این تقدیرنامه آمده است: «تورق پیشرفت های علمی در عرصه دامپزشکی کشور در چند دهه گذشته، مبین زحمت های بی دریغ و بی شائبه اساتیدی است که نام جنابعالی در زمره بهترین های آنها ثبت گردیده است. یکایک فعالان در عرصه دانش آموختگان دامپزشکی و تولیدکنندگان کشور، مرهون تلاش های مستمر شما در آموزش بی‌دریغ همه دانسته های خود در طول سالیان دراز می باشند. لوح یادبود حاضر تحفه بسیار ناقابلی برای تقدیر از تلاش پر ثمر شما در عرصه دامپزشکی می باشد. امید است به حول و قوه الهی همواره با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.»

همچنین دکتر قمصری ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، دکتر آخوندزاده بستی استاد دانشکده دامپزشکی و دبیر علمی کنگره، دکتر خداویردی معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور، دکتر صفاریان استاد پیشکسوت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، مهندس حسین زاده دبیر و عضو هیات مدیره انجمن صنایع گوشتی ایران، دکتر اکبرین عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی و دکتر خنجری عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دبیر اجرایی کنگره درباره مقام علمی و سجایای اخلاقی این استاد بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران سخنرانی کردند.

دکتر نوردهر رکنی متولد سال ۱۳۱۷ و اهل تهران است که دکترای دامپزشکی را در سال ۱۳۴۸ از دانشگاه هانور آلمان دریافت کرده است. وی پس از بازگشت به کشور در سال ۱۳۵۱ در گروه آموزش بهداشت و صنایع مواد غذایی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به عنوان مربی مشغول شد. وی همچنین دارای فوق لیسانس اکولوژی میکروبی از دانشکده علوم دانشگاه کلود برنارد لیون فرانسه مدرک تخصصی بهداشت و صنایع گوشت از دانشکده دامپزشکی دانشگاه لیون می باشد. دکتر رکنی استاد راهنمای بیش از ۵۰ پایان نامه دکترا و همچنین راهنمای ۶ پایان نامه دکترای تخصصی و فوق تخصصی بوده است، تعداد ۲۵ مقاله تحقیقی از وی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی به چاپ آمده ودر هشت کنگره بین المللی معتبر خارجی نیز سخنرانی کرده است.

لازم به ذکر است که در کنگره بین المللی علوم غذا و سلامت عمومی از 23 تا 25 شهریور برگزار شد مقالاتی از کشورهایی از سه قاره آسیا، اروپا و افریقا در حوزه های مختلف مرتبط با علوم غذا و سلامت عمومی ارائه شد.

 
 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مسول فنی اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
8
خدا را شکر قدر بدانید اینها را تا هستند قدر ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
خسته نباشید خدمت دکتر خنجری و آخوندزاده برای این تقدیر به جا
دکتر تیموری‌فرد
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
6
با سلام و احترام، از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر و همه مجموعه ها و دوستانی که با حمایت های خودشان ما را در برگزاری هرچه بهتر این رویداد علمی بین المللی و همچنین مراسم بزرگداشت جناب آقای دکتر رکنی یاری نمودند، نهایت تشکر را داریم. از طرف ستاد برگزاری کنگره قدردان زحمات همه عزیزان و بزرگواران هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
2
2
نظام هم کادو فرستاده بود چرا به آن اشاره نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
راستی دکتر صفری همه سمینارها رو حضور داشت اینجا ............. نیامده بود
خیلی کار بدی بود استاد رکنی استان ایشان هم بوده که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
2
جالبه که برای تقدیر از یک دامپزشک پیشکسوت و گرانمایه که خدمات ارزشمندی به این خاک و آب نمود حضرات در سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی ............ نماینده فرستاده اند و خودشان تشریف فرما نشده اند
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
5
استاد دکتر رکنی علاوه بر توانمندی و تجربه علمی ایشان که در دوره رزیدنتی از ایشان اموختم، انسانی بافضایل اخلاقی و مردم داری خاص بوده، تنها کسی که از بخش بهداشت مواد غذایی برای ترحیم پدرم تشریف اوردند ایشان بود، خداوند به ایشان سلامتی و طول عمر دهد.
شهنام پرویزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
1
1
باسلام و احترام من هم به سهم خودم بعنوان اینکه جناب پروفسور نوردهر رکنی شوهرعمه بنده میباشند نهایت تشکر و قدردانی را از همه عزیزانی که دست به دست هم دادند و این دعوت رو متقبل شدند که این چهره ماندگار در جمع خودتون به همراه خانواده حضور پیدا کنند داشته و از ایزد یکتا برای همه شما اساتید محترم آرزوی سعادتمندی و شادکامی مسئلت مینمایم.
دعاگویتان_شهنام پرویزی.
توکل نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
از برگزارکنندگان این مراسم تقدیر سپاسگزاریم. واقعا بایستی
قدر و مرتبه نخبگانی نظیر کتر رکنی که از متخصصین قدیمی ،بنام و خوشنام در بهداشت مواد غذایی است را بیش از پیش دانست
مهرناز پرویزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
با درود به همه اساتید و بزرگواران . متأسفانه به عنوان برادرزاده همسرشون خبر درگذشت دکتر استاد نوردهر رکنی‌رو اعلام میکنم . از خداوند براشون طلب مغفرت و آرامش‌ ابدی خواستارم
نظر شما
ادامه