کد خبر: ۶۵۹۷

حکیم مهر -  یک مجری مشهور سیما که دامپزشک است هنگام تبریک روز داروساز، این روز را ابتدا به جامعه دامپزشکان تبریک گفت و بلافاصله سخن خود را اصلاح کرد.

دکتر محمد نظری در حالی که اجرای برنامه زنده "به خانه برمی‎گردیم" را بعهده داشت، پنجم شهریورماه ضمن معرفی دکتر ویدا کاظمی – داروساز – که مهمان این برنامه بود ابتدا این روز را به جامعه دامپزشکان کشور تبریک گفت و بلافاصله و در کمترین زمان ممکن سخن خود را اصلاح نمود و این روز را به داروسازان تبریک گفت.

گفتنی است تعداد قابل توجهی از دامپزشکان بعنوان مسئول فنی کارخانجات تولید و پخش دارو و واکسن مشغول فعالیت هستند و تعدادی نیز مسئولیت فنی داروخانه های دامپزشکی را بعهده دارند.

افزون بر این تعدادی از دامپزشکان مشهور و اساتید برجسته کشورمان در مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی و انستیتوپاستور ضمن بعهده داشتن مسئولیت های مهم و حساس در زمینه تولید انواع واکسن و مواد بیولوژیک فعال هستند.

از نمونه دامپزشکان جوان و فعال کشورمان در این زمینه می‎توان دکتر کامران معتمدی را نام برد که مجری طرح بزرگ داروی آنژی پارس (برای مبتلایان به دیابت) است.

علاوه بر متخصصین فارماکولوژی که بخش قابل توجهی از آنان دامپزشک هستند در میان چهره های ماندگار هم نام اساتید و دامپزشکانی چون دکتر شفیعی (واکسینولوژیست) و مرحوم دکتر میرشمسی (ره) به چشم می‏خورد.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه