کد خبر: ۶۵۶۶۲
تعداد نظرات: ۲۴۶ نظر
گفت‌وگوی اختصاصی حکیم مهر با رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علی‌صفر ماکنعلی» افزود: از پایگاه خبری حکیم مهر هم ممنون هستم که پیگیر حق تسری همکاران بودید و به نوبه خودم از شما و همکاران تشکر می‌کنم ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: سازوکار پرداخت حق تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی کشور، سؤالات زیادی را برای پرسنل سازمان به وجود آورده و این مساله باعث شد تا برای موشکافی این طرح، به سراغ رئیس سازمان دامپزشکی کشور برویم.

«دکتر علی‌صفر ماکنعلی» معتقد است که در شیوه‌نامه حق تسری، ضرایب احکامی که شغل آنها اداری است، صرف نظر از اینکه این شغل دارای یک مدرک فنی باشد یا نباشد، متناسب با قانون مشخص شده است و ملاک «شغل مندرج در حکم کارگزینی» است.  به‌عنوان مثال «معاونت توسعه و مدیریت منابع» یک پست اداری تلقی می‌شود، صرف‌نظر از اینکه دامپزشک باشد یا نباشد. بنابراین معاونین توسعه صرف نظر از اینکه چه نوع مدرکی دارند، فنی تلقی نشدند، ولی مدیران طرح و برنامه شدند.

وی در گفت‌وگو با حکیم مهر، با بیان اینکه این شیوه نامه در ۲ صفحه به صورت محرمانه به استان‌ها ابلاغ شده و ملاک آن نیز، پست سازمانی مندرج در احکام کارگزینی است، تصریح می‌کند: «یعنی اگر در حکم کارگزینی نوشته شده که این شغل اداری است، ضریب آن مشخص است که یک است. حالا بعضا در بعضی استان‌ها مواردی داریم که معاونت توسعه هستند اما دکتر دامپزشک هستند و ضریب آنها، ضریب اداری است. این رقم از تاریخ یکم فروردین سال ۱۴۰۰ نیز در اکثر استان‌ها و ستاد مرکزی همراه با حقوق تیرماه پرداخت شد.»

حکیم مهر: آقای دکتر، فلسفه اصلی پرداخت حق تسری کارکنان سازمان دامپزشکی کشور چه بود؟

مهمترین مولفه تعارض منافع در یک دستگاه و سازمان، پایین بودن دریافتی‌های پرسنل و عدم انطباق این دریافتی‌ها با معیشت آنها است. اعتقاد بنده بر این بود که معیشت همکاران باید متناسب با جایگاه آنان باشد تا بتواند وضعیت حداقلی خود را پیدا کند. بنابراین بنده با همکارانم در سازمان دامپزشکی کشور به صورت تیمی پیگیر این کار بودیم. کمااینکه بنده راهبرد و برداشتن موانع سخت را بر عهده داشتم.

به کمک این تیم، قانون اجرای کامل تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی کشور را در مجلس محترم شورای اسلامی بطور جد و شبانه روزی پیگیری کردیم تا به قانون تبدیل شد. این طرح در مجلس شورای اسلامی تصویب و توسط شورای محترم نگهبان تایید شد و در نهایت مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور ابلاغ و ایشان هم آن را جهت اجرا ابلاغ کردند.

متعاقب این اتفاق، شخص بنده همراه با دوستان و بعضا دو نفره جلسات بسیار زیادی را به شکل حضوری با دکتر نوبخت برگزار کردیم و درنهایت نتیجه این شد که بودجه لازم برای پرداخت حق تسری به نحو مطلوب و شایسته تخصیص داده شد.

حکیم مهر: سوء تفاهمی که در این میان به وجود آمده، در مورد ضرایب پرسنل اداری‌ و فنی است. نحوه محاسبه این ضرایب به چه صورت است؟ برخی می‌گویند تسری به پرسنل اداری‌ تعلق نمی‌گیرد و برخی می‌گویند تفاوتی بین آنها نیست.

چیزی که در قانون نوشته شده دارای مشخصه‌هایی در مورد نحوه پرداخت است. طبیعتا برای اینکه همه همکاران ما در تمام سطوح اداری و غیر اداری بتوانند از این قانون به نحو مطلوب منتفع شوند، آن را در قالب یک شیوه‌نامه انجام دادیم، چون ما اعتقادی به رفتارهای نامه محوری نداریم. این شیوه نامه که حاصل فعالیت شورای معاونین و شورای حقوقی سازمان و در مورد چگونگی پرداخت و تعیین ضرایب بود، توسط معاونت محترم توسعه ابلاغ شد.

با توجه به حساسیتی که وجود داشت، ما بعد از ابلاغ معاونت محترم توسعه، یک جلسه کاملا تخصصی با مراجع نظارتی مسئول بر رفتار مالی سازمان دامپزشکی کشور برگزار کردیم که این جلسه تخصصی منتج به این شد که تعیین ضرایب در شیوه‌نامه را براساس شاخص‌های قانونی مورد تایید نهادهای نظارتی تکمیل و ابلاغ کردیم. این ضرایب به شکلی است که در برگیرنده تمامی جنبه‌های حقوقی و جنبه‌های فنی است. این قضیه، تعاریف خاص خود را دارد و شیوه‌نامه در ۲ صفحه ابلاغ شد و ملاک و مبنا، آن حکمی است که صادر شده است.

در این میان ضرایب احکامی که شغل آنها اداری است، صرف نظر از اینکه این شغل دارای یک مدرک فنی باشد یا نباشد، متناسب با قانون، مشخص شده است. مثلا از سوی معاونت توسعه در محتوای این شرایط، براساس شرایط احراز، بحثی به نام دکتر دامپزشک یا مسئول نیروهای فنی که کار تخصصی دامپزشکی می‌کنند، گنجانده نشده است. بنابرین معاونین توسعه صرف نظر از اینکه چه نوع مدرکی دارند، فنی تلقی نشدند. ولی مدیران طرح و برنامه و سایر قسمت‌ها فنی تلقی شدند.

در این شیوه‌نامه‌ای که ابلاغ کردیم، طبیعتا تعبیرها و برداشت‌های افراد مختلف به شکلی بود که برخی برمبنای آن تفکر و ذهنیات خودشان برداشت‌های خاصی داشتند. اما این یک شیوه‌نامه کاملا قانونی و برمبنای قانون است و مورد تایید نهادهای نظارتی هم می باشد

حکیم مهر: اشاره کردید که شیوه‌نامه در ۲ صفحه ابلاغ شده است. آیا امکان دسترسی به آن وجود دارد؟

این شیوه نامه در ۲ صفحه به صورت محرمانه به استان‌ها ابلاغ شده و ملاک آن نیز، پست سازمانی مندرج در احکام کارگزینی است. یعنی اگر در حکم کارگزینی نوشته شده که این شغل اداری است، ضریب آن مشخص است که یک است. حالا بعضا در بعضی استان‌ها مواردی داریم که معاونت توسعه هستند اما دکتر دامپزشک هستند و ضریب آنها، ضریب اداری است. این رقم از تاریخ یکم فروردین سال ۱۴۰۰ نیز در اکثر استان‌ها و ستاد مرکزی همراه با حقوق تیرماه پرداخت شد.

حکیم مهر: اما گویا در برخی استان‌ها هنوز پرداخت نشده است.

 بعضی از استان‌ها به دلیل نوع پیگیری‌هایی که داشتند و محدودیت زمانی، موفق نشدند که در تیرماه همراه با حقوق و مزایا پرداخت کنند. اما در پایان مرداد ماه صد درصد استان‌ها و آنهایی که در ۴ ماهه اول پرداخت نکردند، همراه با حقوقشان، این حق تسری پرداخت می‌شود.

حکیم مهر: آقای دکتر، تسری دقیقا چه زمانی در حکم پرسنل می‌آید؟ کمااینکه در حال حاضر در حکم پرسنل سازمان زندان‌ها آمده است.

اینکه در سازمان زندان‌ها به چه شکلی آمده است، بنده به صورت رسمی هیچ گونه اطلاعی ندارم. نکته دوم اینکه به طور کلی سازوکار سازمان زندان‌ها با ما متفاوت است. اما می‌توان گفت که اجرای کامل قانون تسری، یک نوع مزایا است که در سال ۱۴۰۰ در احکام کارگزینی گنجانده نخواهد شد، اما ما پیگیری می‌کنیم و جلساتی هم با بعضی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس داشتیم که از تاریخ اول فروردین سال ۱۴۰۱ علاوه بر اینکه شامل کسورات بازنشستگی خواهد شد، در کارگزینی هم گنجانده شود. در واقع در حال پیگیری هستیم که این اتفاق در سال ۱۴۰۱ بیفتد.

حکیم مهر: از حق نمی‌توان گذشت، اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند یک رویداد ماندگار باشد.

سازمان دامپزشکی کشور در گذشته دارای ۲ ویژگی مهم در پرداختی بود که متاسفانه در بحث قانون خدمات کشوری نادیده گرفته و حذف شد. یکی از آنها بحث پرداخت هم‌تراز با هیات علمی بود که متعاقب آن، تا ۸۰ درصد حقوق و مزایای اعضای هیات علمی، برای آنهایی که در سازمان دامپزشکی کشور کار می‌کردند، پرداخت می‌شد و در حکم هم می‌آمد. اما متاسفانه در زمانی که قانون خدمات کشوری تهیه، ابلاغ و اجرا شد، این حق هم‌ترازی نادیده گرفته و حذف شده بود.

ویژگی دوم برای کسانی که در سازمان دامپزشکی کشور کار می‌کردند، بحث حق محرومیت از مطب بود که متعاقب تصویب قانون خدمات کشوری حق محرومیت از مطب دامپزشکان هم قطع شده است. بنابراین آنچه الان دامپزشکی می‌گیرد، کف آن حقی است که برای معیشت آنها لازم است. پیش از این حقوق و مزایای کسانی که در سازمان دامپزشکی کشور کار می‌کردند، تفاوتی با هیات علمی‌ها که نداشت، بعضا مقداری هم از آنها بیشتر بود. لذا این حداقل حقی است که باید برای افرادی که در سازمان دامپزشکی کشور کار می‌کنند، در نظر گرفته شود.

ما در این مدت زمانی که مسئولیت دامپزشکی کشور را داشتیم، یکی از مهمترین اولویت‌هایمان معیشت کارکنان سازمان دامپزشکی کشور بود که خوشبختانه به حق حقیقی خود رسیدند. البته اعتقاد ما بر این است که حتی با پرداخت کامل تسری، این حق و حقوق عالی نیست، بلکه حداقلی است برای کسی که در سازمانی کار می‌کند که به‌عنوان مرجع ملی ذی‌صلاح برای تنظیم مقررات بهداشتی و مرجع ذی‌صلاح بهداشت دام به شمار می‌رود.

حکیم مهر: اخیرا مرکز پژوهش‌های مجلس با پرداخت حق تسری کارکنان قوه قضاییه مخالفت کرده و متن آن را به شکلی تنظیم کرده که احتمال می‌رود دستگاههای دیگر هم تحت تاثیر قرار بگیرند. برخی از این مساله نگران هستند.

اتفاقا من امروز گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس را مطالعه کردم. سازمان دامپزشکی کشور یک سازمان با تکالیف قانونی خاص و شرح وظایف خاص است. بنابراین آن چیزی که از سوی سازمان دامپزشکی کشور تحت عنوان تسری پرداخت می‌شود، رسیدن به کف مزایایی است که در گذشته به سازمان دامپزشکی کشور پرداخت می‌شده است. در واقع پرداخت کامل حق تسری، به نوعی مرهمی است بر از دست دادن امتیاز حق هم‌ترازی افرادی که در سازمان دامپزشکی کشور کار کردند. حق تسری قانون مصوبی در مجلس شورای اسلامی است که به تایید شورای نگهبان رسیده و ابلاغ شده و یقینا تردیدی در این نیست که پرداخت کامل تسری کارکنان سازمان دامپزشکی کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

ما ذی صلاح برای اظهار نظر راجع به سایر دستگاه‌ها نیستیم اما حقوق و مزایای سازمان دامپزشکی کشور در مقایسه با موسسات و کسانی که هم‌تراز و پایین‌تر از سازمان دامپزشکی کشور هستند، بایستی همتراز شود. در واقع مراکزی هستند که سازمان دامپزشکی کشور مسئول تنظیم مقررات آنهاست و مسئولیت نظارت، سیاست‌گذاری و تنظیم مقررات آنها جزء وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور است. بنابراین سازمان دامپزشکی کشور باید به آن حدی برسد که دریافتی همکاران ما پایین‌تر از دریافت‌های موسساتی که تحت نظارت‌های سازمان دامپزشکی کشور هستند،‌ نباشد. بنابراین بحثی که مرکز پژوهش‌های مجلس دارد، موضوعیتی با بحث تسری سازمان دامپزشکی کشور نخواهد داشت.

اگر عمری باقی بود، به دنبال این خواهیم بود که حقی را که در قانون خدمات کشوری از سازمان دامپزشکی کشور نادیده گرفته شده، احیا کنیم.

حکیم مهر: بنده به نمایندگی از تمام کارکنان سازمان دامپزشکی کشور بابت برقراری حق تسری از شما تشکر می‌کنم.

خیلی‌ها به من گفتند که اتفاق بزرگی در سازمان دامپزشکی کشور افتاده که این به دست شما و توسط شما بوده است. بله. وظیفه سازمانی من بوده که به عنوان رئیس دستگاه، تلاش کنم و حق همکاران را به دست بیاورم. این وظیفه من بوده در مدت زمانی که در سازمان دامپزشکی کشور بودم، این کار را انجام دهم. اجرای کامل حق تسری کاری بسیار مهم، اساسی و زیربنایی است. این وظیفه من بوده که حق همکاران را احقاق کنم. ما امیدواریم که سازمان دامپزشکی کشور به عنوان یک سازمان حاکمیتی سیاستگذار بتواند حق اولیه همکاران که تامین حداقل معیشت آنهاست را برآورده کند. من هم از شما ممنون هستم که پیگیر حق تسری همکاران بودید و به نوبه خودم از شما و همکاران حکیم مهر تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است که اخیرا مقاله‌ای تحت عنوان «تعارض منافع در دامپزشکی» با موضوع مهمترین کارهای لازم در دامپزشکی به منظور دست‌یابی به انحصارزدایی، شفافیت و عمل به تکالیف قانونی نوشته‌ام که به زودی منتشر خواهد شد.

حکیم مهر:‌ پایگاه خبری حکیم مهر تاکنون قریب به ۸۰ مصاحبه و خبر و همچنین برگزاری چند جلسه با معاونین سازمان برنامه و بودجه در خصوص تسری فوقالعاده خاص کارکنان دامپزشکی داشته است، به نظر شما آیا این اقدامات، تاثیری در برقراری حق تسری داشته است؟

بله. حتما موثر بوده است.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۴۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
107
17
ظلم آشکار به غیر دامپزشکان. انشالله جمع میشه همه راحت. اگر ماها نباشیم دامپزشک چه کاری از دستش برمیاد؟! تا زمانی که دامپزشکان متوجه نشوند که خانواده دامپزشکی نه دامپزشک، همین بساط عقب ماندگی در همه عرصه هاست. بدنبال حذفش هستیم چرا ما هزار تومن اونا صدهزار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
فعلا که به اداری ها ۱۰۰ درصد واریز شد و به فنی ها ۵۰ درصد.
یعنی یک کاردان فنی که در گاوداری و کشتارگاه میرود ضریب ۲ میگیرد ولی ۵۰ درصد و یک کاردان اداری ضریب ۱ میگیرد ولی ۱۰۰ درصد. پس تسری این دو همین الان که هنوز معترضید برابر است!!!
من نمیدونم چرا یه حسابدار یا امور مالی یا خدماتی و.. در وزارت بهداشت مدعی حقوق برابر با پزشک و پرستار نیست؟
بخدا قسم تقصیر ما دامپزشک هاست که شما اینقدر پا را فراتر گذاشتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
تا امثال توی تنگ نظری که حد و حدود خودش رو نمیشناسه در سازمان هست به جایی نمیرسیم. ولی مطمئن باش سیستم دامپزشکی داره به سمت واقعی شدن جایگاهها میره و دوران قانون شکنی مالی امثال شما به سر اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
اتفاقا بیشترین ظلم از طرف امثال شماها به دامپزشکان شد. ............... فکر کردی کی هستی که حق قانونی کسی رو بخوای هوا کنی؟ مطمئنم درکی از قانون و ............ هم نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
فرق یک کارمند اداری دامپزشکی با جهاد یا سایر ارگان ها چیست که باید تسری بگیرد؟؟
این قانون تسری برای این است که حقوق یک دکتر با علمی ترین کار و در سخت ترین شرایط شغل(شیفت شب، محیط کشتارگاه، دامداری و مرغداری خارج شهر، و..) با دریافتی اش تناسب داشته باشد نه این که مثل یک کارگر بی سواد مهاجر غیر قانونی!!!
کل تسری را هم بدهند تازه هم تراز سایر ارگان ها شدیم نه بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
هرچقدر نجابت به خرج دادیم و چیزی نگفتیم اینقدر بعضیا ......... توهم برشون داشت چون وظیفه مالی دارند و اسناد مالی رو بالا پایین میکنن صاحاب این پولا هم هستن و دامپزشکا از صدقه سر اینها نون میخورن. نه عزیز اگر تو جایگاهی تو سازمان داری و تسری بهت میدن بخاطر کار تخصصی و علمی این سازمانه که ستونش دامپزشکا هستن. وگرنه ارگانهای دیگه هم قسمت اداری مالی دارن پس اونها هم تسری بگیرن
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
حسود وبخیل نباش .
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
زیاد ناراحتی،میتونی بری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
این حرف هایی که میگین میرین کشتارگاه و کار سخت میکنین رو‌ به ما که داخل مجموعه هستیم نزنین. هر کس ندونه ما که میدونیم خیلی از امورات فنی دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شده و تعداد محدودی هستند که کار عملیاتی میکنن و بقیه افراد مثل بخش های اداری و مالی و ... مشغول امورات اجرایی و کار با کاغذ و کامپیوتر و این جور کارها هستن و تفاوتی در نحوه کارشون نیست
مستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
شما هرموقع جایگاهت روشناختی میتونی در مورد دامپرشکی اظهار نظر کنی.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
چرا از اون سمت نمی بینین قضیه رو؟ فکر کنین اگر دامپزشک ها نبودن آیا تسری بود که شما حالا انگشت اتهام سمت ما نشون بدین؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
لازمه گفت خدمت شما که خیلی خیلی قبلتر، دامپزشکی اصلا پرسنل اداری نداشت. همین الان کل نامه نگاری های ما با خودمونه، سایر کار ها رو هم نمیگم به راحتی ولی کاملا شدنی هست. ولی میخوام بدونم بدون دامپزشک و کاردان شما قراره چکار کنین توی دامپزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
دو همسایه بودن خداوند به یکی از همسایها گفتن هرچه میخواهی بگو تا بهت بدم به شرط اینکه به همسایت دو برابر بدم گفت خدا چشم من را کور کن شده نقل دامپزشکی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
شمایی که این نظر رو دارید آیا میدونید نمونه برداری از یه حیوان هار چه معنی دارد.آیا به خانه ای که روز قبلش اعضای خانواده اش بر اثر cchfفوت کردن رفتید.ایا معنی یک روز اکیپ صحرایی بودن رو میفهمید.ایا جرات داری یه لاشه دام الوده تو کشتارگاه را جلوی صاحب چاقو بدستش حذف کنی.ایا جرات داری بری و فراورده خام دامی فاسد را از یک مغازه جمع کنی آیا جرات داری که کامیون گوشت میلیاردی رو اولا تشخیص بدی الوده است ثانیا ضبطش کنی .این سازمان اسمش روشه دامپزشکی(خانواده دامپزشکی.کاردان دکتر و...)هر کی میخواد توش باشه این قانون اونه و هر کس نمیخواد و ضریب یک براش کمه جهاد و شیلات وسایر ارگانها هست میتونه تشریف ببره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
عزيزان فني بزارين اين اظهار نظرات راديكالي و ......... اينجا ثبت بشه همه بدونن با چه آدمايي همكار هستيم. اتفاقا اينا كار مارو آسونتر ميكنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
آخه امثال تویی که میان دم از خورده شدن حقشون میزنن در حالی که تا دیروز مینالیدین از پایین بودن حقوقتون یه خورده حاضر نیستین فکر کنین که مگه تو وزارت بهداشت حقوق یا کارانه پزشک و پرستار یکیه؟؟؟!!!احتمالا قبل تسری امثال تو حقوق و مزایای خوبی می‌گرفتین که حالا بال بال می‌زنین پرداخت نشه..واقعا متاسفم که به تو بگم همکار..برای منی که سایر رده هستم و تو شهرستان جون میکنم خیلی هم عالیه
دامپزشک- یکی از کلان شهرها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
اگر بودجه جوریه که از حقوق دامپزشکا نیازی نباشه کسر بشه از صمیم قلبم دوست دارم به اداری ها هم مثل فنی ها تسری پرداخت بشه. ولی در پاسخ به بعضی از دوستان که زحماتم رو زیر سوال بردن باید پاسخ بدم. ما توی ادارمون 4 نفر نیروی اداری داریم که تقریبا هیچ کاری نمی کنن( امیدوارم نونشون حلال باشه). زحمت این چهار نفر رو دوش باقی پرسنله. حسابدار و مسئول دفتر رئیس و حقوقی و ... از زمانی که تایم اداره تموم میشه اینا هم وضایفشون تموم میشه. حتی به موبایلشونم کسی زنگ نمیزنه تا فردا. تمام روزهای تعطیل کسی کاری به اینا نداره. در عوض نیروهای فنی. هم کارهای اداری رو انجام میدیم( از نامه نگاری ها گرفته تا بایگانی و کارهای کامپیوتری و آماری و من حتی اطلاعات شناسنامه ای هم بخوان خودم باید انجام بدم چون بعضی از نیروهای اداریمون با اکسلم درست بل نیستن کار کنن) هم کار های فنی. سختی کارهای فنی در زمان اداری ازجمله بحث کردن با قصاب و درگیری باهاشون گرفته تا بیدار شدن قبل از طلوع آفتاب و بوی دام گرفتن و لگد گاو خودن و ... تازه اختلاف اداری و فنی از بعد از تایم اداری اوج میگیره. بچه های قرنطینه که شب و روز ندارن. نصف شبم باید برن گواهی صادرات بزنن. بچه های بهداشت بعد از ظهر باید برن بازرسی، شب باید برن کشتارگاه. ایام ملی مذهبی بجای تعطیلی کارشون تشدید میشه. بخاطر کمبود نیرو کسی که تست سل انجام میده باید کار 3 نفر رو انجام بده. تو گرمای 50 درجه تو روستا بودن میدونید یعنی چی؟ تو سرمای منفی 10 درجه شب بری کشتارگاه با بایگانی و کپی گرفتن یکیه؟ تا حالا بازرسی اومده سراغتون که شب نتونید بخوابید؟ تا حالا قاضی خواستتون واسه معدوم کردن محموله های میلیاردی از خودتون دفاع کنید؟ تا حالا عوامل کشتارگاه واستون دسیسه چیدن؟ تا حالا بخاطر گرفتن کشتار غیر مجاز چاقو کشیدن براتون زن و بچتون رو تهدید کنن؟ تا حالا از وسط مهمونی بلند شدید برید کانون نفلوانزا به شعاع یک کیلومتر پرنده ها رو از صاحباشون بگیرین معدوم کنید؟ تا حالا شاخ گاومیش رفته تو پهلوتون؟ وسط واکسیناسیون زندانیتون کردن تو روستا فکر کنن اومدین دام بدزدین؟ اگه بخوام بگم تا صبح میتونم موارد اینچنینی که واسه خودم و همکارام تو اداره اتفاق افتاده رو بیان کنم. فقط خواستم از خودم در برابر حرف های ناحقی که زده شد دفاع کرده باشم. ولی خدا میدونه از صمیم قلب آرزو می کنم به صورت برابر به هممون پرداخت بشه. چون طعم تلخ بی پولی رو کشیدم. وضع معیشتی همه ی پرسنل ناراحت کنندست امیدوارم مسئولین بتونن همه رو به یه سطح مطلوبی برسونن بعد از اون با آیتم های دیگه این زحمت بیشتر بچه های فنی رو جبران کنن.
بی نام
| Switzerland |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
این دوستانی که دنبال حذفش هستن اعتقاد دارند و شعارشون اینه که دیگی که برای من نمیجوشه میخوام سر سگ توش بجوشه!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
جالب است بدانید حکم کارگزینی اداری ها که اغلب فامیلی با سواد سیکل امده اند و الان لیسانس از دانشگاه .. گرفته اند حتی گاهی بیش از دامپزشکان است
ریس سازمان هوشیار باشد اگر دستورالعمل را به نفع اداری های تغییر دهد ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
برابری حق الزحمه یک واکسیناتور یا بازرس با کسیکه حضور و غیاب و لیست حقوق ماهیانه تنظیم میکند، نشانه عدالت نیست0بلکه عدالت هر کسی با توجه به وظیفه ای که انجام میدهد متناسب با کارش حق الزحمتش را می گیرد.
حکیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
از حکیم مهر درخواست میکنم این شخص را که عملا به دنبال پایمال کردن حقوق کارکنان سازمان دامپزشکی است به حراست و بخش حقوقی سازمان معرفی کند. در ضمن ابتدا خودتان را معرفی کنید تا همکاران بهتر چهره حقیقی شما را بشناسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
شما عزیزم نباید وارد سازمان دامپزشکی میشدی . این نفرت پراکنی شایسته کارکنان شریف و زحمت کش دامپزشکی نیست.
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
واقعا متاسفم برای طرز تفکر بعضی ها صد نفر مثل من و شما هم نباشند مسیر سازمان بر اساس قانون مشخص شده و تا زمانی که ما نشیم وضعمان همینه ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
ای کاش از اول بجای ضریب مدرک گفته می‌شد این متناسب با مدرک ، ضریب خطر است.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
12
66
بگمانم برعکس گفتید. اگر دامپزشک نباشد شما هم نخواهید بود و باید در یک سازمان دیگر مشغول خدمت شوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
7
50
دریافتی یک دکتر عمومی دامپزشک در وزارت بهداشت مثل پزشک عمومی، داروساز و دندانپزشک استخدامی در اداراتش است.
در وزارت اقتصاد معادل یک phd است.
در وزارت دفاع معادل یک افسر ارشد.
و آن وقت در سازمان خودش، سازمان دامپزشکی، اینقدر تحقیر شده که اداری های آن ادعای دریافت حقوق بالاتر از دکتر دامپزشک مسیول بهداشت کشتارگاه و مسئول مبارزه با بیماری های مشترک و.. را دارند. یک اداری که کارش تایپ نامه و زیر کولر نشستن بدون هرگونه تصمیم گیری علمی و مسیولیت های متعاقب آن است!!
............ اگر چه ضرائب را عادلانه تقسیم کردین ولی این که به اداری ها ۱۰۰ درصد دادین و به فنی ها ۵۰ درصد، اوج حقارت و غریب بودن دامپزشکان را در خانه ی خودشان نشان دادین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
متاسفم برات که اینقدر اطلاعاتت راجع به نیروهای اداری کمه. تخصصی تر از کارهای فناوری اطلاعات داریم در زمانی که همه کارها الکترونیک شده یا تخصصی تر از کارهای مالی داریم در این شرایط بد اقتصادی با حداقل بودجه دارن امورات را سر و سامان میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
دقیقا سامانه های سازمان هیچ وقت درست کار نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
متاسف برای خودت ........ باش که هنوز متوجه نیستی کارمند فنی و تخصصی در سازمان دامپزشکی چه معنی داره.
........... خودت رو زدی به اون راه.
................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
درست است وظائف فاوا حیاتی است ولی حق و حقوقش را همانند سایر ادارات میگیرد و به لطف اینکه در دامپزشکی است فوقالعاده خاص هم میگیرد، از این بابت که خیلی خوب است. در حالیکه مسؤل فاوا در جهاد و یا سایر سازمانها این مزایا را ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
12
62
شما اداری ها مگه چکار میکنید که ما به شماها نیاز داشته باشیم ما به علم مون نیاز داریم هر کس بر اساس مقداری که درس خونده باید حقوق بگیره ما ۶ تا ۷ سال فقط عمومی خوندیم بعضیها ۱۲ سال با تخصص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
دکترای دامپزشکی معادل کارشناسی ارشده. الان تعداد زیادی از شاغلین که دامپزشک هستن ......................... و کار شما تخصصی تر از کار در حوزه های مالی و اداری و حقوقی و فناوری اطلاعات نیست ناگفته نماند که خیلی از امورات تخصصی دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شده
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
در جواب نیرو اداری ۲۱:۵۵ باید بگم شما اگر ناراحت هستی دو راه در پیش دارید:
یا درخواست بده با یکی دیگر از افراد اداری از مجموعه جهاد یا محیط زیست و منابع طبیعی جایگزینت کنند. راه بعدی اینه که زانوی تلمذ بر زمین بزنید و اگر از اراده و هوش اقبال و ذکاوت کافی برخوردار بودید بعد از قبولی در سد کنکور حداقل بین ۶ تا ۷ سال در شهر دیگری در غربت دامپزشکی بخوانید و در صورت موفقیت بعد از دریافت مدرک در آزمونهای ورودی دستگاه های دولتی شرکت کنید و از بین هزاران دکتر دیگر بتوانید جزو معدود پذیرفته شدگان باشید و خلاصه بعد حداقل ده سال زحمت و صبوری و تلاش بی وقفه به خواسته خودتان برسید.
بله دوست عزیز! ره صد ساله را نمیتوانید یک شبه بروید، دامپزشکانی که در کنار خود میبینید غیر از برخورداری از موهبت الهی و خدادادی خودشان و خانواده شان خیلی بیشتر و فراتر از شما زحمت کشیده اند و امروز این کمترین حقی است که به آنها پرداخت میشود.
واقع بین باشید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
آقای ۲۱:۵۵ لطفا به این سوال جواب بدید. اگه فکر میکنی سطح پیچیدگی و تخصصی بودن کارهای اداری و مالی و فناوری اطلاعات هم سطح دامپزشکان و مسائل بهداشتی هست پس چرا به سازمانهای دیگه تسری ندادند و به دامپزشکی میدن؟ مگه سازمانهای دیگه امور اداری و مالی و فناوری اطلاعات ندارند؟ خودت هم میدونی اگه دامپزشکی رو از سایر ارگانها متمایز کردند بخاطر ماهیت بهداشتی و تخصصی اون هست نه بخاطر پیچیدگی امور مالی و اداری و فناوری اطلاعاتش
دل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
سپاس از پاسخ آقای احمدی
بسیار عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
9
42
اگر دامپزشکان دیسیپلین خود را حفظ می کردند الان این بحث های اداری و فنی نبود، دولت باید کل روند اداری را به بخش خصوصی واگذار کند تا خیلی موارد با کمترین هزینه اصلاح شود.
پاسخ ها
مستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
کاملا با شما موافقم باید هرچه زودتر بساط اداری به بخش خصوصی واگذار بشه کاری باید همون ابتدای واگذاریها انجام میشد نه الان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
فعلاً که دارن امورات عملیاتی دامپزشکی رو واگذار میکنن و به این نتیجه رسیدن که در امورات عملیاتی دامپزشکی بخش خصوصی عملکرد بهتری داره. هم در امورات درمانی و هم آزمایشگاهی و هم واکسیناسیون. کارهای عملیاتی دامپزشکی بر دوش بخش خصوصیه ولی منفعتش رو دامپزشکان بخش دولتی میبرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
جناب ۲۲:۱۸ بخش خصوصی بابت خدماتش پول نمیگیره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
کاش مدرکتون مدرک بود ادم نمیسوخت،بیشتر مدارکتون با دیپلم مرتعداری اومدین
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
8
36
ای درود بر شرفت دکتر عزیز... درود بر شرفت... شیر مادرت حلال... انشالله وضعیت معیشتی همکارا خوب بشه...
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
9
36
درود خدا بر دکتر ماکنعلی فقط لطفا تا انتهای کار محکم بایستید
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
افرین و مرحبا به این شیرمرد لرستان. که دل ما را خوشخال کردند، دعای ما بدرقه راهشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
مبادا چنین خطایی کنید
تمام فنی ها برخورد خواهند کرد متحد با هم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
9
34
پرداخت ۱۰۰ درصد برای همکاران اداری و ۵۰ درصد برای همکاران فنی از عدالت به دور است
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
لطفا صبر کنید. حکمت آن را متوجه خواهید شد.
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
عزیزان جوش نزنیدفعلا علی الحساب پرداخت شده بقیه اش را می گیرید!
همکارقدیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
5
21
ساغول...ساغول...به‌این‌میگن..مدیر‌مدیر
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
3
29
سلام بر رییس سازمان، ما بروبچه های دامپزشکی خواهان صدرصدی تسری در احکام پرسنلی خود هستیم. انشالله این کار بزرگ در دستان پر زمهر و مبارک، شما اتفاق بیافتد و سالیان سال از شما بعنوان نیکی یاد کنند و دعای زن و بچه های ما بدرقه راهتان باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
38
5
بازم میگم کار خاصی انجام نمیدن.

خواهشا یک کارمند دامپزشکی بیاد بگه روزانه توی اداره چیکار میکنه.

حالا یه عده میان میگن میریم تست سل و ...
اینو برید به یکی بگید که تو اداره طرح نگذروندا باشه.
کاش من شبانه روز میرفتم تست سل ولی بخش خصوصی کار نمیکردم.
پاسخ ها
مستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
ناشناس عزیز مثل اینکه شما هیچ چی در مورد دامپزشکی نمیدونی . یه روز بیا اداره ما و از نزدیک کارهایی که من به تنهایی برای یه مملکت (اداره کل نه)انحام میدم ببین.
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
اونی که بخش خصوصی داره کار میکنه حسرت اداره رو میکشه و اونی که تو اداره کار میکنه حسرت بخش خصوصی .
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
رییس شبکه هستم، در روز بعد از بقیه همکاران اداره را ترک کردم و در جلسات متعدد، با خطر کرونا در بیخ گوش بالاجبار شرکت کردم.
دیروز عصر تا حدود ساعت ۴ صبح درگیر رتق و فتق امور پست قرنطینه شهرستان که چند محموله قاچاق مرغ گرفته بودند و امور کشتارگاه بودم.
وقتی نیروهای اداری هفت پادشاه را در خواب میدیدند.
شاید سه شب در هفته همین بساط ماست.
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
2
12
چرا به این کارگری های بدبخت پرداخت نکردین.
ما هم عضو دامپزشکی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
از کدوم استانی برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
ایلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
کارگری و شرکتی ، نیروی خدماتیه، با کدام بیماری سرو کار داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
ضد عفونی آزمایشگاه ،شستشو خون آبه لاشه های آزمایشگاهی و تمیز کردن جایگاه،جمع آوری سرنگ ها و شیشه های مصرف شده،جمع کردن لاشه های بیمار و امحا آنها،جمع آوری و تمیز کردن پشکل های دام های مریض که معاینه میشوندو لاشه های خونی که معاینه میشوند.


حالا متوجه شدی کارگری ها هم در معرض خطر و بیماری هستند.

این گوشته ای از زحمات و خطرات کاری این عزیزان است.فقط شما در خطر نیستید
همکار قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
10
26
درود بر دکتر عزیز .دامپزشکان و نیروهای فنی در دامپزشکی مظلوم واقع شدن به همین دلیل حق طبیعی اونها از نظر سایرین عجیب به نظر میرسه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
5
41
اگر امور مالی و حسابدار بیمارستان اندازه پزشک کارانه گرفت بایستی در سازمان دامپزشکی هم تسری برابری با دامپزشک بگیره. متاسفانه بعضی ندانم کاری ها باعث شد بعضی ها متوقع شوند اگر حسابداری تونست ۶ صبح بره روستا برای واکسیناسیون و لباساش بو گرفت و تونست تحمل کنه حقشه تسری کامل بگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
تعداد کمی هستن که میرن برا واکسیناسیون و اونها هم ساعت ده کارشون تمومه و همشون خونه آن و در ضمن همیشه هم که واکسیناسیون نیست پس خیلی روزها بیکارن. دوست عزیز برای کسی این داستان رو بگو که بیرون مجموعه است نه ما که میبینیم شما چه کارهایی میکنین.
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
۲۳:۱۱
بی انصاف نباش برادر به حق خودت قانع باش،..................
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
واقعا بی انصافی میکنید اینجوری صحبت میکنید که فنی ها کار نمیکنند مگر باید هرروز از صبح خروس خون تا بوق شب یکسره کار کرد که دیده بشه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
ناشناس 22:11 من معمولاً نه تا ده صبح دامداری هستم و گاهی اوقات از ناچاری هفت صبح باید دامداری باشم و گاهی بعد از ساعت اداری حدود ساعت هفده یا هجده عصر منزل هستم. اگر کار جلو باشد و کم باشد زود برمیگردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
4
45
سازمان دامپزشکی یک سازمان فنی و تخصصی است ولی وضعیت طوری شده که دکتر دامپزشک در آن غریب ترین است‌ و علت آن‌نبود ساختار محکم اداری است که به پرسنل اداری اجازه چنین جسارتهایی را می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
فعلاً که همه چیز سازمان در اختیار شماست و همه جانبه و به ناحق دارین حمایت میشین و حق و حقوق همه به خاطر شما ها خورده میشه. در ضمن هر کسی در سازمان دامپزشکی کار می‌کنه جزئی از اونه و اون هم حتماً برای سازمان خدماتش اهمیت داشته که استخدام شده. اگر نیازی به اون افراد نبود چرا استخدام شدن که حالا نادیده گرفته بشن
همکار سازمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
سازمان دامپزشکی از همون ابتدای واگذاریها راه رو بیراهه رفته بجای واگذاری امور عمومی مثل بخش موتوری ، حسابداری ، بایگانی و کارگزینی ، اشتباهاً واکسن و واکسیناسیون رو که اصالتا حاکمیتی است به بخش خصوصی واگذار کرد و در ععوض بخش اداری رو با کارهای کاملاً عادی پر رنگترش کرد و نتیجه شد اینی که میبینیم ، یه عده افراد پر مدعا با کلی فیس و افاده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
دلیل واگذاری امورات عملیاتی به بخش خصوصی ناکارآمدی بخش دولتی بوده دوست عزیز و الان هم میبینیم که بخش خصوصی در این امورات موفق تر بوده و با هزینه کمتر کار را به نحو احسن انجام میده. ولی دلیلی که امورات اداری و مالی و ... رو واگذار نکرده این بوده که قابل واگذاری نیستن
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
ناشناس ۲۳:۲۲ من خودم کارمند دولتی هستم ولی پروانه نیم وقت هم برای فعالیت در بخش خصوصی دارم به هر دو سیستم آشنا هستم نقصان های بخش دولتی چه بخش فنی و بخش اداری را بعد از ۲۵ سال بخوبی میشناسم و حیله ها و کلک های بخش خصوصی را هم به خوبی میدانم. بخش خصوصی رو بیخود امامزاده نکنید که خوب ریز و بم کاراشون را میشناسم و میدونم که چطور کار میکنن. البته عده کمی هم از بخش خصوصی با شرافت و وجدان کار میکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
جناب اداری ناشناس 22:۱۴،شما هم که دارید صد در صد تسری را میگیرید، پس چطور نادیده گرفته شدی؟؟؟؟
S
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
2
5
آقای رییس سازمان یه فکری هم بحال این نیروهای طرح .... کنن که سه سال ...... ازشون کار میکشن با ناچیزترین حقوق ومزایا وبعد با سه خط بیرونشون میکنن
پاسخ ها
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
ببخشید اطلاع دارین حقوق طرح چقدر هست؟
دکتر
|
United States of America
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
5
8
شیوه نامه اگر مشکل نداره و برای پرسنل هست چرا محرمانه ؟
کسی که نیم ساعت هم از اداره خارج نمیشه و سختی کار نداره چرا تسری باید بگیره ؟ اضافه کار که متاسفانه دست رئیس هست و به ما کم‌میده تسری هم از ما دریغ نکنید
دکتر راغب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
23
1
اگه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند تسری هم اعمال میشه اگه حق پخش تلوزیونی را به باشگاهها دادند تسری هم اجرا میشه،این طرح ها بزرگ اند و برای عملی نشدن درست شده اند
ببینید تا چند وقت پیش صحبت این بود که رئیس برنامه و بودجه گفته منابعش آماده است احکام را بزنید
حالا میگن با نمایندگان در مذاکره ایم تا فروردین ۱۴۰۱ به نتیجه برسیم
.........................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
7
29
آقای دکتر ان شاءالله ...... پیگیر بحث حق محرومیت از مطب دامپزشکان هم باشید که حقشون ضایع نشه سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
حتما بخش اداری هم محرومیت از مطب میخواد چون همه کارمند ی سازمان هستن
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
6
33
سلام و درود
ما فنی ها علاوه بر کارهای فنی کارهای اداری را هم انجام میدهیم ، دوستان اداری منت نگذارند اگر ناراضی هستند میتوانند بروند همانگونه که با کمبود نیرو در چندین پست کار میکنیم میتوانیم کارهای شما را نیز بر عهده بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
یکی از معضلات سازمان دامپزشکی همین استفاده دامپزشکان در بخش های تخصصی حوزه های اداری و مالی و منابع انسانیه که با ضعف مدیریت شون در اون بخش ها باعث شدند که سازمان اینقدر ضعیف بشه. کار را باید به دست کاردان سپرد همانطور که یکی با مدرک حقوق یا مدیریت و یا حسابداری و ... نمیتونه کار دامپزشکی انجام بده یک فارغ التحصیل دامپزشکی و یا.. هم نمی تونه امورات اداری و مالی و ... رو بدرستی انجام بده
فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
با درود و احترام
عرض ادب و سلامت خدمت همه همکاران چه فنی و چه اداری
دامپزشکان حق دارند که برابری با هم رده های خودشان در وزارت بهداشت و هیات علمی و ... را طلب کنند

جهت اطلاع برخی دوستان در بسیاری از شهرستانها
لا اقل در استان ما
همکاران فنی علاوه بر انجام امور فنی .. در اوقات باقیمانده کارهای اداری را نیز خودشان انجام می دهند

برای دامپزشکان چه دکتر و چه تکنسین ، انجام این امور علاوه بر امور فنی ،،چندان سخت نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
4
23
اشتباه به حضورتون رسوندن ما دکتریم شما لیسانس و فوق دیپلم دکترای حرفه ای داروسازی هم دکترای حرفه ای هست از شما هم بیشتر فناوری اطلاعات بلدیم ان شالله با وزارت بهداشت جوین شیم از دست همه این حرفها راحت شیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
مدرک دکترای حرفه ای دامپزشکی معادل فوق لیسانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
تویی که میگی دکترای حرفه ای معادل فوق لیسانسه باید بدونی لیسانس شما هم معادل دیپلمه. چون اگه رنگ دانشگاه تو زندگیت دیده بودی میفهمیدی یک مدرک تحصیلی معادل سطح پایین تر خودش نمیتونه باشه.
قلم و خودکار بیار بنویس:
کاردانی
کارشناسی
کارشناسی ارشد
دکترای عمومی(حرفه ای)
دکترای تخصصی

در وزارت بهداشت کارشناس های ارشد فیزیوتراپی کنکور میدهند و افرادی که قبول میشوند وارد مقطع دکترای عمومی فیزیوتراپی میشوند.
تمام مشکل دامپزشکی اینه که ساختارش از صفر تا صد از نوع بهداشتی و شبیه وزارت بهداشت است و از پایین گیر شما امور اداری ها افتاده از بالا هم گیر جهاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
تو که میگی معادل فوق لیسانسه ............. قبول شدن کاردانیش را هم نداشتی دانشگاههای ....... آزاد و علمی کاربردی وپیام نور کاردانی یا لیسانس نمایشی گرفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
3
29
به شدت متاسفم برای کسایی که اومدن و دارن قسمت فنی و خصوصا دامپزشکا رو مورد هجمه قرار میدن. در صورتیکه دامپزشکان و کلا قسمت فنی هیچوقت رفتارهایی در این حد سخیف در مقابل همکاران اداری مالی خودشون انجام ندادند حتی الان که حقشون رو نمیدن و ۵۰ درصد میدن و به اون تخریب چی ها ۱۰۰ درصد میدن. دلیلش هم ماحصل سالها اجحاف و عدم شفافیت مالی و عدم اجرای درست قوانین در پرداخت ها منجمله همین تسری و منسجم نبودن جایگاهها در دامپزشکی هست. وگرنه هیچوقت کسی در مجموعه به خودش جرات نمیداد که به دامپزشکا یعنی علمی ترین جایگاه های سازمان دامپزشکی که درواقع سازمان دامپزشکی به واسطه اونها شناخته میشه اینجوری توهین و تخریب کنه. قانون شکنی، زیاده خواهی، حسادت، حق و ناحق نکردن متاسفانه در برخی افراد موج میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
وقتی ساعات اضافه کاری این اداریها را بالا می نویسند الکی که به فنی ها برسه همین میشه فکر می کنند علی اباد دهیه یک ساعت اضافه کاری یک دکتر با یک اداری فرق داره
دلسوز....
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
جهت اطلاع دوستان

جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اعلام آمادگی کرده جهت جابجایی(انتقال به شرط جابجایی)نیروهای اداری دامپزشکی که معترض هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
5
31
آدم از حجم بی منطقی و حسادت بعضیا تعجب میکنه. طرف اومده میگه مگه دامپزشکا چکار میکنن. برادر من دامپزشکا کاری کنن یا نکنن شاکله ی ایجاد این سازمان فنی هستن. مثل اینکه پزشکا رو از وزارت بهداشت حذف کنن و بگن خب حالا قسمت اداری وزارت بهداشت بره به وظایف بهداشتی خودش عمل کنه. آخه حسادت و تنگ نظری تا چه حد؟ خوبه شما دارین ۱۰۰ میگیرید و فنی ها ۵۰ ، کی قداره تو این سازمان جایگاهها شناخته بشه و هر کس حد و حدود خودش رو درک کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
39
8
رییس جمهور محترم جدید فرمودند افزایش حقوق نباید شامل یک گروه خاص شود
شک‌ نکنید از ماه اینده از تسری خبری نیست
ضمنا چرا باید به سازمان دامپزشکی تسری پرداخت شود
برخی دکترهای دامپزشک در اداره داریم دست به سیاه و سفید نمی زند
حقوقش هم بایستی کسر شود
چه برسد تسری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
بجای حسادت تو هم میتونستی درس بخونی دکتر دامپزشک بشی. زیاد جوش نزن برات ضرر داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
دکترهای دامپزشکی که کار اداری میکنند شامل ضریب فنی تسری نشده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
از خداوند برایتان ارامش روان و قلب بزرگ مسئلت دارم
ناشناس
| Japan |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
حالا که جایگاهت را نشانت دادند .................؟
تحمل کن ............... تسری رو کارمندان دامپزشکی از جمله خودت طبق قانون خواهند گرفت.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
باشه اگه قرار از ماه آينده كنسل بشه كه اين همه حرص و جوش و نداره. منتظر باشين حتما قطعش ميكنن، فقط اينقدر نظرات و اظهارات سخيف ندين
من كه خجالت ميكشم بگم اينا همكار من هستن، جايگاهتون بدونين، به نام سازماني كه در اون كار ميكنين با دقت نگاه كنين!!!
حکیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
قانونی که مجلس محترم تصویب کرده و شورای نگهبان تائید کرده و رئیس جمهور محترم ابلاغ فرمودند، طبق قانون اجرا خواهد شد. و انشاالله به مدد الهی رئیس جمهور محترم جدید که به فکر معیشت تمام آحاد است، حقوق کارکنان و بازنشستگان را ترمیم خواهد کرد.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
2
9
با تشکر از حکیم مهر .فقط کاش در مورد پرداخت پنجاه درصد مابقی هم می رسیدیم.که آیا قرار هست تا آخر پنجاه درصد پرداخت شود یا خیر؟
همکار فنی با تخصص اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
3
25
همکار های محترم بخش اداری یک درصد دارید از کنار دامپزشکه میگیرید نوش جانتان اگر زیاده خواهی کنید مطمئن باشید همکاران فنی از فوق دیپلم تا دکترا به راحتی میتوانند کارهای شما را انجام دهند با حفظ سمت یعنی هم‌کار فنی شون و بکنند هم کار سما را همین الان هم در اداره کل ما رئیس آی تی لیسانس دامپزشکی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
یکی از دلایل ضعیف بودن سازمان دامپزشکی نسبت سازمان های دیگه همین حضور پرسنل فنی در سمت های اداریه. در این حوزه ها اگر امورات دست افراد متخصص خودش باشه سازمان هم پیشرفت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
در ضمن کارهای عملیاتی شما رو خیلی وقته که راننده ها انجام میدن چون خیلیاتون عارتون میاد برین واکسن بزنین و برین کیس ببینین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
39
4
مجلس به موضوع تسری و پرداختهای نامتعارف و ایجاد دو دستگی بین پرداخت‌های کارکنان سایر دستگاههای اجرایی ورود کرده و قطعا این طرح متوقف خواهد شد ..................................
کما اینکه باید در نظر داشت که خزانه دولت هم خالیست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
حالا تو چرا خوشحالی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
برای اینکه بی عدالتی از بین میره
ناشناس
| Japan |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
تو ۹ سال بعد از اجرای قانون تسری هنوز متوجه نیستی این پول را بواسطه قانون مصوب همین مجلسی ها به من و شما پرداخت می کنند. ............ این مجلس ۵ ماه پیش این قانون را تصویب کرده. متاسفم به افکارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
بی عدالتی اینه که قانون اجرا نشه و امثال شما بخاطر زیاده خواهی خودتون چوب توی اجرای قانون کنید و حق و ناحق کنید
دکترای حقوق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
31
8
در هر سازمانی هر کسی در هر جایگاهی نقشش برای سازمان اهمیت داره و نمیشه گفت که کار کسی اهمیت نداره چون اگه اهمیت نداشت برای اون سازمان استخدام نمیشد.
تسری که الان داره پرداخت میشه باعث شکاف در پرداخت به پرسنلی شده که بعضاً داری کار مشابه هستند. مثلاً در امور اداری شخصی با پست کارشناس بهداشت مواد غذایی کار می‌کنه ولی شغل الانش با دیگر پرسنل اون بخش تفاوتی نداره منتهی این شخص ضریب تسریش ۳ هست و همکار بغل دستش ۱ ولی اختلاف دریافتی شون از بابت این فوق العاده چیزی حدود دو میلیون در ماهه. آیا این عادلانه است؟؟؟
یا در ادارات ستادی خیلی از کسایی که ضریب کامل میگیرن کارشون با پرسنل حوزه معاونت توسعه از لحاظ شکل کار تفاوتی نداره و همه پشت میز میشینن و کارهای نرم افزاری میکنن و تقریباً همه ساعت کارشون پشت میز هستن منتهی پرسنل حوزه معاونت توسعه ضریب ۱ و بخش های فنی ضریب ۳ و ۳/۵ آیا این عادلانه است؟
الان امورات دامپزشکی رفته به سمت نظارت و قسمت عمده کارهای عملیاتی به بخش خصوصی واگذار شده و به جرات میتونم بگم که حدود هفتاد درصد پرسنل در حال انجام کار با کامپیوتر هستند و کار اجرایی میکنن و تمام کارشون پشت میز انجام میشه و تفاوتی از این لحاظ با هم ندارن ولی اگر کسی در حکم کارگزینیش خورده باشه رسته بهداشت و درمان و یا آزمایشگاه میشه ضریب کامل ولی رسته اداری و مالی، فرهنگی، حقوقی، حراست، و ... میشه ضریب ۱
قانونی که الان داره برای دامپزشکی اجرا میشه عیناً (حتی ضرایبش) از پزشکی قانونی کپی شده و با وظایف و پست ها و مسئولیت های سازمان دامپزشکی هم خوانی نداره و به جای اینکه باعث بشه انگیزه ای در افراد ایجاد بشه و سازمان قدمی رو به جلو برداره نتیجه کاملاً منفی داشته و باعث بروز تنش و تعارض بین کارکنان بخش های فنی و اداری شده و این دو شقه شدن سازمان خودش بدترین آفته و در آینده باعث ضررهای جبران ناپذیری برای سازمان میشه.
بهترین کاری که سازمان میتونست همزمان با پیگیری برقراری فوق العاده خاص در بودجه عمومی بکنه این بود که ضرایب پیشنهادی مخصوص خودش رو هم مصوب کنه که اینکار رو انجام نداد و الان مونده با قانونی که هر جاش رو بگیری یه ایراد از اون ورش میزنه بیرون.
شیوه نامه ای که سازمان به صورت غیر قانونی به صورت محرمانه ابلاغ کرده(شیوه نامه هایی که منجر به پرداخت های پرسنلی میشه نباید محرمانه باشه) کاملاً منطبق بر قانونی که مجلس مصوب کرده نیست و دارای ایرادات قانونی هست و اینکه که سازمان به صورت محرمانه ابلاغ کرده نشون میده خودشون هم واقف هستن که ایراد قانونی داره. و در کل اگر بصورتی که الان هست و بصورت کاملاً منطبق بر همین قانونی که در مجلس تصویب شده بخواهد پرداخت بشود بصورت ضرایب کامل شامل تعداد کمی از پرسنل میشه و حدود هفتاد درصد پرسنل مشمول ضریب یک میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
اگر ملاک پرداخت حقوق این است که هر کس پشت میز نشست حقوق برابر بگیرد و فرقی بین امور اداری و دکتر دامپزشک مسئول بیماری های طیور(مثلا) نباشد پس چرا در سازمان های دیگر فرق است. چرا یک پزشک پشت میز در وزارت بهداشت حقوقش معادل لیسانس حسابداری در اتاق بغلی اش نیست؟؟؟
دلیلش خوب یاد بگیرید. بخاطر اینکه اون دکتر پشت همون کامپیوتر تصمیمات فنی مبتنی بر دانش میگیره که عواقب و مسیولیتش هم متوجه او خواهد بود ولی کارمن امور اداری برای بهداشت یک شهر یا صدور یا عدم صدور پروانه ی یک مجموعه ی تولیدی و مخاطره آمیز تصمیم نمیگیرد. شما الفبای جایگاه شناسی را بیاموزید. خواهش میکنم ازتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
جناب دکتر حقوق

جایگاه دامپزشک بسیار فراتر از آنچه هست که در نظر شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
3
13
چرا حکیم مهر در مورد تامین صد در صد منابع پرداخت تسری سوالی نپرسید؟ چون در حال حاضر 50 درصد از مبلغ مقرر در حال پرداخت است. آیا قرار هست که تا پایان سال با همین 50 درصد ادامه یابد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
5
22
درود بر رئیس پر تلاش شجاع و با سواد سازمان دامپزشکی و همه عزیزانی که در این زمینه زحمت کشیدن.بنده به نوبه خود از تک تک عزیزانی که در این رابطه تلاش کردند بی نهایت سپاسگزارم.جای بسی تاسف است تعداد معدودی از همکاران اداری که برابر قانون و شیوه نامه درصد کمتری در ظاهر به اونا رسیده آسمون ریسمون بافی میکنند و با وجود اینکه مبلغ قابل توجهی به دریافتی اونا اضافه شده و صرفا بدلیل اینکه مقداری کمتر از قسمت فنی به دریافتی آنها اضافه شده حاضر هستند بدلیل خساست ذاتی که دارند کل تسری حذف بشه ولی تعداد زیادی از همکاران که شامل بیشتر از ۹۰ درصد مجموعه میباشد به این حق مسلم نرسند.این در حالیست که بیشترین دریافتی ماموریت و اضافه کار در سطح استان ها با اختلاف خیلی زیاد مال همین دوستانی هست که الان دارند اعتراض میکنند
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
15
یعنی با این روش وادبیات گفتگو آبروی یک سازمان مهم وباپرسنل نجیب وزحمت کش و کم توقع را بردید.واقعا همه تان باید خجالت بکشید از این رفتارتان .آیا اندیشیده اید دیگران که می بینند چه قضاوتی در موردتان می کنند؟! یک خانواده مشکلاتش را سر کوچه و خیابان و در فضای سایبری فریاد نمی زند بلکه با گفتگو در داخل خودشان حل می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
22
7
در استان ............ پرسنل اداری در تمامی کشیک های بهداشت عمومی و کشتارگاه و واکسیناسیون طیور بومی علیه نیوکاسل حضور مستمر داشته اند
اما چند نفر دکتر دامپزشک داریم که از صبح تا ظهر تو گوشی تو بورس و ... هستند
چرا اینها ماهی ده میلیون اضافه بگیرند و همکار اداری که داره کار فنی انجام میده ۳ میلیون
اگر هم اعتراض کنیم سریع ما رو میفرسته پست قرنطینه اقای...
پاسخ ها
احمدددد
| Germany |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
چون زمانیکه من هفت سال عمرموو تو دانشگاه گذروندم ، شما ....................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
جناب ۲۳:۴۰ شما هم عمرت رو میذاشتی و دکترا میگرفتی و از مزایای قانونی اش استفاده میکردی نه اینکه الان به دامپزشکا اینجوری بی اخلاقی کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
2
26
چرا بعضیا نهایت تصورشون از سختی کار یا اهمیت کار فقط پشت میز نشستن یا ننشستن هست؟ مگه تسری رو بر اساس کار یدی و بیل زدن قراره بدن؟ چرا یک پزشک پشت میز در وزارت بهداشت حقوقش معادل لیسانس حسابداری در اتاق بغلی اش نیست؟؟؟
دلیلش خوب یاد بگیرید. بخاطر اینکه اون دکتر پشت همون کامپیوتر تصمیمات فنی مبتنی بر دانش میگیره که نتایجش در بهداشت عمومی موثره و عواقب و مسیولیتش هم متوجه او خواهد بود ولی کارمند امور اداری برای بهداشت یک شهر یا صدور یا عدم صدور پروانه ی یک مجموعه ی تولیدی و مخاطره آمیز تصمیم نمیگیرد. شما الفبای جایگاه شناسی را بیاموزید. خواهش میکنم ازتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
خودتون رو به پزشکان نچسبونید. شما دامپزشک هستین
کدوم عواقب و مسئولیت. .....................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
این از تنگ نظری یا جهالت شماست که میخوای جایگاه دامپزشکا رو پایین بیاری که به ناحق خودت برسی. واقعا هیچ درکی از بهداشت عمومی جامعه، مواد غذایی، بیماریها، بهداشت و... نداری که میگی کدوم مسئولیت؟ بابا برا دو قرون تسری دیگه لطفا ایقد بیراه و ناحق نگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
بله از نظر شما نیروی اداری دامپزشکی که سر و کارت با مسائل اداری هست مسئولیت چیز ناشناخته ای هست. ولی یه نیروی فنی یا یه دامپزشک میدونه که تصمیماتش، سیاست های اجراییش و عملکردش میتونه مستقیم و غیر مستقیم بر سلامت مردم تاثیر بگذاره و این یعنی مسئولیت و دغدغه همیشگی. چیزی که تو درک نخواهی کرد متاسفانه
همکار دامپزشک .
| Switzerland |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
در پاسخ به دوست عزیزی که فرمودند خودتون رو به پزشکان نچسبونید باید عرض کنم دوست عزیز به دلیل نا آشنایی شما با دروس دامپزشکی اظهار نظر نفرمایید چون تنها افرادی میتونن در این خصوص نظر بدن که به دروس هر دو رشته واقف باشند من دامپزشک و دانشجوی پزشکی هستم و باید بگم نه تنها دروس دامپزشکی ساده تر نیست بلکه به دلیل گستردگی مطالب بسیار دشوارتر هست .البته بر شما خرده نباید نگرفت چون بی اطلاع هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
رتبمون تو کنکور چسبیده به پزشکی بود پس اینجا هم میچسبونیم. ولی حسابداری پیام نور و مدیریت علمی کاربردی که خودش الان به دکتر دامپزشک چسبونده را کجای دلمون بزاریم با رتبه های شماره موبایلتون.

در ضمن صحبت ساختار بود. کسی نگفت ما پزشکیم. بلکه با افتخار دامپزشکیم. ما مجبوریم مثال بزنیم تا عزیزانی که رتبه های نجومی کنکور بودن متوجه ساختار سازمانی بشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
5
20
با سلام و درود بر دکتر ماکنعلی ...آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون الهی.ان شاا...همیشه خوش خبر باشی برادر و بدرخشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
5
22
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز....درود بر دکتر ماکنعلی.
همکار آشنا
|
Switzerland
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
4
26
سالهاست که در دامپزشکی به دامپزشکان و پرسنل فنی ظلم شده و حالا که زمانش رسیده بساط ظلم برچیده بشه یه عده مدعی شدن .میگن دامپزشکان ستادی و پرسنل فنی ستادی سختی کار ندارن !!! برادر من پرسنل فنی بازدید هایی که دوره ای دارن پس چیه؟
تب مالت شاربن هاری و ....همه بیماری مشترک هستن بازدید های شبانه کشتارگاه و ...
بخاطر رسیدن به اهداف غیر معقول نباید پا روی حق گذاشت
قالب پرسنل اداری در طول دوران خدمت ادامه تحصیل دادن . زبان انگلیسی مدیریت، ادبیات فارسی و ...این رشته هایی که به هر حال خیلی سخت نیست و جالبه مرتبط هم نیست که البته در جایگاه خودشون ارزشمند اند.
باید واقع بین بود همین خیلی سخت نیست.
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
جانا سخن از زبان ما میگویی....
همکاران
| Switzerland |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
دوست عزیز همکاران اداری فرصت آزاد برای ادامه تحصیل داشتن این کاملا واضح و روشن است. که البته خیلی هم خوبه به نظرم از مسکوت ماندن بهتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
15
2
................ حجت بر پرسنل رسته اداری و عمومی تمام شد و راهی جز شکایت برای آنها باقی نداشت. ................ اگر پای مراجع نظارتی به این قضیه باز بشه حداقلش اینه که تعداد زیادی که الان ضریب کامل میگیرن تبدیل میشن به ضریب یک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
اتفاقا بد نیست پای مراجع نظارتی به موضوع باز بشه و بررسی کنه ضرایب من درآوردی بیشتری که این ۹ سال به اداری ها دادن از کدوم قانون بوده
همکاران
| Switzerland |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
متاسفم برای چنین دیدگاهی. من خودم اداری هستم و متأسفانه دیدم در گروه اداری ها بارها به همکاران فنی توهین شد این اصلا درست نیست ما باید تلاش کنیم مزایای خودمون رو بالا ببریم نه اینکه حق طبیعی سایر همکاران رو پایین بیاریم .این نگاه شما باعث شد فنی ها هم به ما جبهه بگیرند که اگر ما هم جای اونا بودیم همین حالت بود توهین به فنی ها رو کنار بزارید لطفا .شخصیت اداری ها رو تا این حد پایین نیارید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
اتفاقا ما استقبال می کنیم که بیایند تا:
. متوجه تان بکنند و سرجای تان بنشانند.
.حق تسری ۹ سالمون را از شما بستانند.
. اضافه کاری و حق ماموریت نشسته و نرفته چندین ساله شما را متوقف کنند.
.وام های صندوق ذخیره کارکنان دولت را که سالهاست بین خودتان تقسیم می کنید و به کارمندان فنی نمی دهید. حسابش شفاف شود.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
16
باید به اونایی که اداری فنی میکنن و مخالف این قانون هستند بگم آیا میدونید نمونه برداری از یه حیوان هار چه معنی دارد.آیا به خانه ای که روز قبلش اعضای خانواده اش بر اثر cchfفوت کردن رفتید.ایا معنی یک روز اکیپ صحرایی بودن رو میفهمید.ایا جرات داری یه لاشه دام الوده تو کشتارگاه را جلوی صاحب چاقو بدستش حذف کنی.ایا جرات داری بری و فراورده خام دامی فاسد را از یک مغازه جمع کنی آیا جرات داری که کامیون گوشت میلیاردی رو اولا تشخیص بدی الوده است ثانیا ضبطش کنی .این سازمان اسمش روشه دامپزشکی(خانواده دامپزشکی.کاردان دکتر و...)هر کی میخواد توش باشه این قانون اونه و هر کس نمیخواد و ضریب یک براش کمه جهاد و شیلات وسایر ارگانها هست میتونه تشریف ببره
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
اگر این ها رو می‌دونستن که انقدر فنی و اداری نمی کردن به حق خودشون قانع بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
15
چرا در قسمت اداری علاوه بر صددرصد تسری چرا در سایر مزایا از جمله ماموریت و اضافه کار و غیره رو هم همیشه چون اسناد دست خودشونه با اینکه زیر کولر و کنار بخاری نشسته اند صددرصد میگیرن ولی فنی ها با کار داخل طویله و اصطبل و غیره جلو سرما و گرما سی درصد مگه انها تافته جدا بافته ان اینا نه وجدانی است و نه عدالت مگر انها چه کاری انجام میدن که همیشه از حق و حقوق فنیها به اندازه خود فنیها .............
کارمند اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
2
5
................... اگر شیوه نامه ای که ابلاغ کردین قانونیه چرا محرمانه ابلاغ کردین؟؟؟
چرا برای گرفتن اعتبار از سازمان مدیریت پرسنل رو بر اساس مدرک تحصیلی دسته بندی کردین و اعتبارتون رو بر اساس مدرک تحصیلی گرفتین و پرداخت رو به شیوه دیگه ای انجام میدین؟؟؟؟
چرا پاسخگوی ایرادات قانونی شیوه نامه نیستین؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
به نظرم اگه بخاطر مدرك اداري ها بودجه زياد گرفتن پس بدن به دولت از دست اين .......... راحت بشيم. اين حجم از ادعا واقعا محشره!يه فراخوان بدن از كادر اداري جهاد و منابع طبيعي با شور و اشتياق ميان سازمان دامپزشكي . با جان و دل هم كار ميكنن چون اونجا حتي از اين ضريب يك هم خبري نيست . اين همه هم توهين و افترا بار ما نمي كنن.اينارو بخير و مارو به سلامت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
چرا ساعت کاری اداری ها را چند برابر دکترها می زنند چرا ماموریت خارج شهر نمی روند برایشان می زنند ، اینها را باید به کی شکایت کرد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
13
متاسفانه ظاهرا نهایت همت و معرفت بعضی همکاران محترم ما در مجموعه در همین حده که جایگاه و علم و کار دامپزشکان مجموعه رو زیر سوال ببرن. چرا واقعا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
8
دکتر نوبخت که تو پخش زنده گفتند صدور حکم‌مشکلی نداره، پس چرا رئیس محترم سازمان هنوز از سال ۱۴۰۱ صحبت می کنند؟
احمدددد
|
Germany
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
16
مثل هر سازمانی
حقوق فنی و اداری باید تفاوت داشته باشه
حالا اداری ها سازمان دامپزشکی چرا ......... شدن !!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
2
11
واقعا از جناب دکتر ماکنعلی تشکر ویژه میکنم و انشالله که دعای تمامی خانواده های نیروهای دامپزشکی بدرقه راهش گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
14
بابا وا بدین. خجالت داره. هر کس بلند شده هرجور میتونه دامپزشکا رو تحقیر و تخریب میکنه. که چی؟ که قانون اجرا نشه یا به نفع گروهی دستکاری بشه. زشته بخدا. یکم معرفت داشته باشید. اینقدر در حق همکاران دامپزشکتون بی اخلاقی نکنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
13
من نميدونم اين كادر اداري كه اينقدر به تسري خودشون معترض هستن چرا نميرن مثلا منابع طبيعي يا خود جهاد كشاورزي كه حقوق بهتري بگيرن؟!!!
كسي كه از شرايطش ناراضيه بايد جاش تغيير بده شايد فرجي بشه.فوق ليسانس با دكتري حرفه اي كجاش يكيه هوشنگ جان؟ تعداد واحدش يا...؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
12
آقای دکتر ماکنعلی،من الان کارشناس تست سل هستم،به گاوداری که مراجعه کنی متوجه میشوی کارگر گاوداری و مهندس و دکتر دامپزشکش ،با بیست سال سابقه کار به خاطر سختی شغل بازنشست میشن.ولی این چه دیدگاهی است که جنابعالی و مدیرانتان ،هنوز با اینکه خود دامپزشکید باور ندارید ما مشاغل سختیم .اونوقت انتظار دارید دستگاه های صاحب نظر ،ما را در زمره مشاغل سخت قرار دهند.امید است به خودتان بیایید و در این خصوص اقدام کنید .دفاع از جایگاه فنی کار دامپزشکی به خاطر اهمیت و ارزش امور عملیاتی دامپزشکی ،بایست با فوق العاده هایی نظیر تسری ،مورد تشویق قرار بگیرد تا بلکه بخش اداری که پست فنی نیز دارند به انجام این کار رغبت کنند.نه اینکه محلی برای تبعید و مجازات پرسنل در نظر گرفته شود .گواه این موصوع سطح بسیار پایین مزایای آن نسبت به پرسنل اداری (فنی شاعل در قسمت اداری)می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
3
واقعا متاسفم برای خودم که به شما بگم همکار...این ادبیات سخیف و طلبکارانه در شأن سازمان دامپزشکی کشور نیست..اگر پرداختی انجام شده یا میشه بر اساس یه شیوه نامه بوده حالا یا کار کارشناسی رو شیوه نامه انجام شده یا نشده.من با اینکه بازنشسته هستم و هیچ سودی از این قانون نصیبم نشده از صمیم قلبم برای همکارانم در شهرستان و استان چه اداری و چه فنی خوشحال شدم.اخرین باری هم که رفتم شبکه به همکاران سر بزنم همه و همه خوشحال بودن هم بخش اداری و هم بخش فنی و اصلا این بحث ها مطرح نبود.اقایون و خانمها همه و همه تواین سیستم دارن زحمت خودشون رو میکشن..من یادم میاد زمانی که میخواستن کارانه وزارت بهداشتی ها رو عملیاتی کنن هیچ کس نفهمید بس که چراغ خاموش کار کردن...بر عکس تو سازمان ما علاوه بر اینکه از قبل پرداخت تو بوق و کرنا کردن که این بحث های مسخره و خنده دار هم وجود داره..مطمئنم کسانی که از بیرون میبینن کلی بهمون میخندن..ما که با این مبالغ که الان پرداخت شده در طول ۳۱ سال خدمت واقعا غریبه ایم ولی از بنده این موضوع رو داشته باشین دود این بحث ها به چشم خودتون خواهد رفت به امید روزهای خوب برای سازمان دامپزشکی کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
6
4
یه سوال دارم: آیا ضریب نیم برای ایثارگران محترم اضافه شده یا نه؟ چون قانونی در این مورد نداریم ضمن اینکه اون عزیزان یک طبقه بالاتر هستند و یک مدرک بالاترم محسوب میشن پس همینطوری نیم درصد تو ضریب تسریشون از بقیه جلو هستند اونوقت نیم در صد هم باز جداگانه اضافه بشه، نیم باضافه نیم میشه یک و این دیگه جای بحث داره چون از میزان تصویب قانون بیشتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
2
1
البته ضمن احترام به این بزرگواران و اینکه شاید من از قوانین بی خبر باشم
پرسنل اداری.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
7
19
من خودم مسئول دفتر یکی از روسای شهرستان هستم. از صمیم قلبم هم دوست دارم تسری رو به ما اداری ها هم معادل فنی ها بدن. ولی از حق هم نمیگذرم. خداییش سختی درسی که من خوندم با سختی درسی که دامپزشک ها خوندن یکی نیست( با اینکه فوق لیسانسم). کارمون هم از زمین تا آسمون فرق داره. من میبینم که اونا بعد از ظهر میرن بازرسی، شب میرن کشتارگاه، سحر میرن تست سل و ... تو ایام تعطیلی اونا کارشون بیشتر میشه ولی من میتونم پیش خونوادم باشم یا سفر برم. به دور از انصافه که دریافتی خودم رو با اونا یکی بخوام. ولی وضع معیشتی ما هم خیی بده. با این حقوق نمیتونیم زندگی کنیم. از مسئولین محترم سازمان خواهش می کنم اگه باعث نمیشه که حقوق دامپزشک ها کم بشه ما رو هم مثل اونا در نظر بگیرن. نه بخاطر اینکه برابر کار می کنیم. برای اینکه بتونیم کمی از این وضعیت فلاکت بار معیشتی فاصله بگیریم. ارادتمند همه ی اداری ها و فنی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
آفرین به شما همکار فرهیخته و با درایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
3
18
سازمان بخش اداری را از همون اول باید به پیمانکاری ها واگذار می کرد. شما اداری ها اسم سردر اداره تون را نگاه کنید نوشته دامپزشکی ، اگر نمی خواهید انتقالی بگیرید به ارگانهای جهاد ، .....کسانی همین الان هستند که‌گفتند اگر اینها راضی نیستند به صریب ۱ یا هیچ و معترضند حاضرند با شما جابه جا بشن
پاسخ ها
کارمند اداری جهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
احسنت جابه جا بشن من جهاد هستم اداری هم هستم حاصرم بیایم دامپزشکی با ضریب ۱ و یا حتی نیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
گل گفتید ، انگار چکاری می کنند نشستند مرخصی ، ثبت کردن و سنوات ثبت کردن که اکثرا هم طبقه ها را دیر میدن به کارمندان می خوان تخصصی هم حساب بشن!!!
نمی خواهید بروید اداره دیگر
اداره فاوا را هم شرکتی بگیرید بسیار عالی تر هم ویندوز و سیستم ها را رسیدگی می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
17
2
سلام
روی سخنم با ریاست محترم جمهوری دروهله اول ریاست محترم قوه قضاییه دروهله دوم وریاست قوه مقننه است .....................
ازمجلس شورای اسلامی استدعادارددرقالب تفسیرقانون اقدام کنه چون واقعا داره اجحاف میشه ظلم مضاعف میشه کارشناس علوم آزمایشگاهی اماشاغل درکارگزینی که صرفا کاراداری میکنه داره ضریب 3میگیریه اما کارشناس ارشد اداری ضریب 1سازمانهای ناظری که شیوه نامه مصوب شورای حقوقی سازمان را برخلاف قانون دانستیدایافکرنکردیدچرا بایدکارکنان اداره کارگزینی که بعضابالابی گردی پست تخصصی دامپزشکی راگرفتن ولی همچنان کاراداری میکنن هم سختی شرایط کارپستشونومیگیرن هم ضریب 3میگیرین
ول درهمان اتاق همان کاراداری طرف یامدرک پی اچ دی ضریب 1میگیره
چون اقای دکترماکنعلی درمصاحبه ازاعتبارمعنوی دستگاههای نظارتی هزینه کرده ترتیبی اتخاذگردد تا دستگاه نظارتی طرف مشورت بیاددرهمین تحکیم مهراستدلالات حقوقی شو عرضه بکنه جواب بگزره
س.اعتبارتخصبصی براساس مدرک تحصیلی بود چرا درعمل پیاده نشد
س.تعریف مشاغل فنی به عهده وازاختیارات قوه مقننه است کمااینکه در قانون مرجوع (پزشکی قانونی)نیزمشاغل فنی توسط مقننه تعریف شده مشاغل احصایی درچارت تشکیلاتی سازمان وجودنداره دقیقاسازمان ازاین خلاقانونی سوءاستفاده کرده طی 8سال 4شیوه نامه مغایروضع ابلاغ کرده است مضافا سازمان با تجویز کدام نهادقانون گذاری باتعریف ازمشاغل اختصاصی وضع قواعدامره کرده است
س.بخش درمان صددرصد وبخش پیشگیری 80درصدبه بخش خصوصی واگذارشده شغل مخاطره امیز سازمان کجاست؟
س.رئیس طرح وبرنامه که فقط زیرکولرنشسته وباسیستم کارمیکنه شغل مخاطره امیزش کدامه دقبقا کارایشون باکارمسوول طرح وبرنام جهادکشاورزی واموزش پرورش چاه که باید3/5برابرمعادل 16میلیون اضافه تربگیره
س.اقای ماکنعلی به چه دلایل 4شیوه نامه رو مهرمحرمانه زدین؟بنده حقم تضیبع شدمیخوام شیوه نامه راپیوست دادخواست کرده اونوبه چالش حقوقی بگیرم چطورمیتونم به اون دسترسی پیداکنم ثابت کردید ................ مصوبه ای که باحقوق مزایای مستخدم مرتبط هست محرمانه نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
میشه بگید این حقی که ازتون ضایع شده رو دقیقا از کجا اوردین؟ شما با اداری های باقی سازمان ها چه فرقی دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
کسی را مثال زدید پست اداری دارد ولی تسری فنی میگیرد و بعد پیشنهاد میدید ضرایب را تعییر دهند؟ نه جانم. طبق همین قانون این همکار شما تخلف کرده و ملاک تسری پست سازمانی ایشان است و نه مدرک تحصیلی. پس لیسانس علوم ازمایشگاهی اگر کار کارگزینی انجام داد ضریبش باید مثل اداری ها باشد و اگر نیست تخلف است و قابل پیگیری.
ملاک فنی بودن علاوه بر مدرک تحصیلی، پست سازمانی نیز هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
5
17
با سلام.غالب این مشکلات ناشی از اینجاست که زیرمجموعه جهاد هستیم. یک عده کیلویی استخدام شدن ، بعد کیلویی در دانشگاههای علمی و کاربردی فوق دیپلم و لیسانس گرفتند و حالا هم کیلویی ادعای حقوق برابر می کنند. عزیز دل اگر میتونستی میرفتی دکترای دامپزشکی می گرفتی . وقتی توانشو نداری راحت ترین کار تخریبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
احسنت
دلسوز....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
19
برخی نیروهای اداری و مالی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اعلام آمادگی کرده اند جهت جابجایی(انتقال به شرط جابجایی)نیروهای اداری دامپزشکی که معترض هستند....
دوستان معترض لطفا به بخت خودتان پشت نکنید .
برخی از اداری ها ی نزدیک به بازنشستگی هم هستند که چشم انتظار ورود سریعتر تسری به حکم می باشند تا از مزایای آن در بازنشستگی استفاده کنند ...
بجای حاشیه سازی همکاری کنید
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
25
بنده سالها پیش که تعداد شرکت کنندگان کنکور ۲ برابر الان بود با رتبه ۴۰۰ کنکور سراسری وارد دانشگاه دولتی شدم و دامپزشکی خوندم. در زمان ورودم به مجموعه دامپزشکی هم همیشه تلاش کردم کارم رو به نحو درست انجام بدم و با تعامل درست با همه بخش های مجموعه، نیازهای فنی و علمی و اجرایی مجموعه رو رفع کنم. هیچوقت هم خودم رو بالاتر از کسی ندیدم و برای همه رده ها و شغل های موجود در دامپزشکی حرمت و ارزش قائل بودم و جایگاه خودم رو با بالاتر یا پایینتر از خودم مقایسه نکردم. اکثر دامپزشکایی هم که دیدم و در مجموعه بودند همین شرایط بنده رو داشتن. ولی الان متاسفم که میبینم بعضیا متاسفانه بخاطر منافع خودشون چشمشون رو روی خیلی چیزها میبندند و خیلی راحت به مقام شغلی یا علمی دیگران توهین میکنند یا مقایسه های بیربط انجام میدن. برادر من مطمئن باشید این رفتارها باعث ارتقا شما نمیشه و فقط باعث تنزل شما در دیدگاه دیگران خواهد شد. دوست داشتم همونطور که بنده برای سیستم شغلی و اطرافیانم اهمیت قائل بودم و علم و توان خودم رو بیدریغ صرف مجموعه کردم، دیگران نیز برای من و جایگاهم احترام قائل باشن نه اینکه بخاطر دو ریال افزایش ضریبی که قانونگذار در نظر گرفته اینطوری همه چیز را زیر پا بگذارند. دوست نداشتم بعد از سالها خدمت در مجموعه دامپزشکی پشیمون بشم یا حسرت سیستم وزارت بهداشت و هم رده های خودم در اون وزارتخونه رو بخورم
عابد اروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
5
3
باسلام،دوستان عزیز من همه پیام های شما رو مطالعه نمودم.متاسفانه همه پیام ها به نوعی خوب نیستند.برداشت من این است که این پرداخت ها(تسری) بیشتراز اینکه حال ما رو خوبترکند بلکه بدتر شده!!دلیلش؟؟ما به جای این حرفها و پیامها بیاییم راه کاری ارائه دهیم که در کنار هم از این طرح به خوبی استفاده کنیم ،نه اینکه اداری و فنی کنیم و هر حرفی به همدیگر بزنیم.
پیشنهاد بنده این است که مشخصه این همه بحث سر چی است به نوعی پرداخت اداری ها کم بوده و همه نگران هستندراه حلش هم اینه که به جای اینکه حرفهای نامربوط نوشته شود درصد اداری ها را تا جایی که امکان دارد بالا ببریم که نه حقی از فنی ها ضایع شود و نه اداری ها هم درصد کمی به آنها تعلق گیرد.مثال برای اداری ها ضریب ۲ حساب شود.

دوستان عزیز خدا شاهده من پیام ها رو که مطالعه کردم شرمنده شدم که همه چیز شده پول و مقام پس انسانیت کجا رفته،اخلاق و معرفت در کجا قرار دادین.

این زندگی کوتاه هیچ ارزشی نداره که ما این همه به همدیگر حرف های نامربوط بزنیم،با عقل و تفکر و یک برنامه ریزی بهتر میتوان این طرح را بهتر اجرا کرد.

همه در جایگاه خودشون زحمت میکشند و هیچ کس راضی نیست حق کسی ضایع شود.هم نیروهای فنی محترم هستند و خانواده دار و هم نیروهای اداری محترم و خانواده دار.

من خودم نیروی قرارداد کارگری هستم با سابقه ۱۰ سال ولی متاسفانه برای من پرداخت نشده ،اینقد خودتون رو اذیت نکنید.یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
والا ما هم بحثی نداریم. یه قانونی این مملکت تصویب کرده که طبق یه ضرایبی یه فوق العاده ای پرداخت بشه. دیگه قرار نیست هر کی ضریب بالاتر خودش رو نگاه کنه و دعوا و جنجال و چند دستگی که چرا اون بیشتره و روشهای مختلف دنبال دور زدن و دستکاری اون باشه . قانونه بابا قانون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
درصد اداری ها را تا جای ممکن بالا ببرید؟ این که عین بی عدالتی است. چرا باید درصد فنی ۵۰ درصد و بعد اداری ۱۰۰ درصد باشد. شما فرق برابر بودن با عدالت را میدانید؟هیچ فرقی بین نیروی اداری دامپزشکی با جهاد و منابع طبیعی و.. نیست و نه تنها حق نداشتن برای خودشان ۱۰۰ درصد تخصیص برن و برای فنی ها ۵۰ درصد، بلکه همان ۵۰ درصد هم نباید میگرفتن چون ظلم در حق سایر ادارات است.
تسری حق افرادی با مدارک دامپزشکی است که کار علمی یا عملیاتی دامپزشکی را انجام میدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
اداریها که حق شان را کامل صد در صد می گیرند و هنوز شاکی هستند چرا پنجاه درصد حق فنی پرداخت می شود. چطور هست کلا فنی ها حقوق نگیرند و اداریها که همیشه برای تعیین تکلیف می کنند حقوق نجومی هم بگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
2
21
در وزارت بهداشت پزشکان با هر درجه علمی و فنی جایگاه خودشون رو بخوبی تعریف کردند و کسی به خودش این اجازه رو نمیده که به جایگاه و شانیت اونها دست درازی کنه یا خودش رو با اونها مقایسه کنه و البته این اصلا به معنی تفاوت ارزش انسانها نیست بلکه ما داریم در مورد جایگاههای شغلی در یک مجموعه اداری صحبت میکنیم. ولی متاسفانه میبینیم توی دامپزشکی قانونگذار یه ضریب اندکی بیشتر برای دامپزشک یا نیروهای فنی در نظر میگیره معدود افرادی هر چی از دهنشون درمیاد میگن و هر کار غیرقانونی برای اجرا نشدنش از دستشون برمیاد انجام میدن. بابا به کجا چنین شتابان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
3
21
بابا تو هر مجموعه ای آدم حسود و قانونگریز پیدا میشه زیاد اهمیت ندید. یارو نفر اول کامنت گذاشته دنبال خراب کردن تسری هستیم. خب شما با همچین ذهن بیماری که فقط و فقط به فکر زیاده خواهی خودشه چه بحثی میخوای داشته باشی. فقط باید حواسمون باشه توی مجموعه کار دست همچین کسایی نیوفته وگرنه هیچ فاجعه و قانون شکنی دور از انتظار نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
اداری هاحسودنیستندادمهای باسواد ونجیبی هستن که بعضادرمنطقه 1رتبه زیر40اوردن دربهترین رشته تحصیلی و معتبرترین دانشگاه دولتی درس خوندن الان می بینن که هم رشته من یامدرک تحصیلی برابروسابقه ببرابدردانشگاه علوم پزشکی ماهانه 14میلیون تومن میگیره ولی من بایدنصف ایشون بگیرم چون تصورغلط دامپزشکان اینه قانون تسری برای دامپزشکاست مهمون ضریب 1رو هم نبایدبگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
والا کسی به اداریها توهینی نکرد. مطمئنا همکاران اداری هم افراد شریفو باسواد و فرهیخته ای هستند. مخاطب کلام کسایی بودن که بخاطر اینکه قانون باب میلشون نیست حاضرن هر توهینی رو به همکار خودشون که ضریب بالاتری براش تعیین شده بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
ادبیات رتبه ۴۰ میگرفتن؟ یا حسابداری؟؟
نگو برادر من. نگو. اینجا همه میدونن چه خبره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
کی گفته این تصور غلط دامپزشک هاست؟! این قانونه که به واسطه دامپزشک ها شما اداری ها هم قرار از این تسری حالا با ضریب پایین تر بهره مند بشین. اگر دامپزشک ها نبودن که اصلا تسری نبود که شما بخواین درموردش حتی نظر بدین!
همکار قدیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
3
3
چرا ‌انسانها ‌در‌ هر صورت ‌‌و حالت ‌موجود‌ی ‌ناسپاسند؟؟؟؟ ‌نمیدند ‌ناراضی‌... میدند ‌ناراضی .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
15
4
سوال
چراپزشک متصدی خدمت درزندان برابرشیوه نامه سازمان زندانهاضریب3/5ولی پزشکی که درستادکاراداری ممکنه ضریب 1ولی دردامپزشکی اداره طرح وبرنامه روابط عمومی براساس مدارک تحصیلی
................. ازالیه الله اژه ای میخواهیم به سازمان بازرسی دستوردهد4شیوه نامه ابلاغی سازمان را بررسی کنه درصورت ........... تغایرباروح ونص قانون سازمان بازرسی تقاضای ابطال 4شیوه نامه را به دیوان عدالت تقدیم نماید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
ما هم مي خواهيم پرداختي هاي اين ٩ سال قبل هم بررسي بفرمايند تا خيلي چيزها مشخص بشه!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
4
26
اخه خدایی خودتون رو زدید به بی درکی هیچکس نمیگه همکارای اداری زحمت نمی کشن ولی ایا همکار اداری در دامپزشکی با اموزش پرورش اداره ثبت احوال ثبت اسناد راهسازی وووووووو فرق داره امور مالیش یا امور عمومیش ایا همکار اداری در سرما و گرما میره ماموریت ایا در زمان کرنا میره در کشتارگاه و بازرسی سطح شهر یا مقاله ترجمه میکنه یا سوزن میره تو دستش یا بیماری مشترک میگیره بابا سرتون از زیر برف در بیارید درسته وضعیت اقتصادی سخت شده ما هم دوست داریم دیگر همکاران منبع مالیشون بیشتر بشه ولی اینو بدونید به هیچ عنوان نباید اندازه فنی ها بگیرید چون کار تون تفاوت داره من پیشنهاد میدم به همکاران دامپزشک اگر اداری ها اندازه فنی ها بشن حتما حتما در ماموریت های اداری روزای تعطیل گرما سرما با جدیت از همکارای اداری در قسمت فنی کار خواسته بشه تا مزه رفتم در شرجی ۹۰ درجه کنار بندر و بین دام ها و بو پهن و چاقو قصاب رو بچشن و بفمهن چه فرقی با پشت میز و کولر و بخاری نشستن داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
2
11
دوستان به نظرم به این بحث ها ادامه ندید. این بحث ها سازمان رو ضعیف میکنه و اصل اجرای قانون رو تهدید میکنه. همه این بحث ها هم بخاطر شیطنت های تعداد خیلی محدودی افرادیه که قانون و حق و ناحق سرشون نمیشه و میخوان به هر نحوی بیشتر از حقشون بگیرن ولو به قیمت دعوا و تفرقه بین همکاران یا تهدید اصل قانون و معیشت تمام پرسنل. ان شالله خدا این افراد رو هدایت کنه و دیگران رو از شرشون در امان بداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
2
16
لطفا خبر رو اصلاح بفرمایید، 50 درصد حق تسری پرداخت شده. .......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
9
21
سازمان دامپزشکی مال دامپزشکهاست مال دکترها شما دوست ندارین برین حای دیگه کار کنین بانکی بیمه ای جایی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
حالا اینا دارن ۱۰۰ درصد میگیرن و خود ما دامپزشکان ۵۰ درصد.
فکر کنم ما دامپزشک ها باید بریم یه ارگان دیگه. اینا خودشون مالک فرض کردن. بالاترین اضافه کار و ماموریت ها را میگیرند و تسری ۱۰۰ درصد اونوقت ما خانواده ی دامپزشکی در موضع دفاعی هستیم. ای کاش این سازمان منحل شه وقتی دامپزشکان را در خانه ی خودشون ذلیل کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
جناب ناشناس 12:8،من از شما پوزش می طلبم که دامپزشک هستم. اگر میدانستم شما انقدر دلگیر می شوید اصلاً دامپزشک نمیشدم و یا وارد سازمان دامپزشکی نمیشدم. با عرض معذرت از تمامی کسانیکه نسبت به وجود دامپزشکان در سازمان دامپزشکی معترض هستند
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
16
1
سازمان دامپزشکی اگر واقعا میخواد در تسری عدالت برقرار بشه باید ضرایب را اصلاح کند .مثلا کسی که واکسیناتور هست ویا تست سل انجام میده باید ضریب اش با کسی که توقرنطینه مجوز صادر میکنه و نیروی عملیاتی حساب میشه باید فرق کنه یا کسی که شب میره کشتارگاه باید یک ضریب خاص داشته باشه وبا یک آمارگیری از سطح شهرستانها میتونه همه این موارد را پیدا کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
16
2
دامپزشکان شایدخودشونوتافته جدابافته بدونن وتصورکنن دریافتی هاشون بایددانشمندان هسته ای پزشکان فوق تخصص بیشترباشه اما لازم است چندنکته رو معروض بدارم اولادامپزشکان عزیزاگررتبه شون به پزشکی,دندانپزشکی داروسازی ددارغوزابادمیرسی98درصدشون دامپزشکی را انتخاب نمیکردن اماتحصیلکرده های حقوق دردانشگاههای دولتی رشته حقوق را به عنوان رشته اول. انتخاب کردن پس خواهشا اینقدمدرکشونوروسردیگران نزن ثانیا سازمان دامپزشکی تنهاسازمانی نیست که ازفوق العاده برخوردارها پزشکی قانونی انتقال خون سازمان زندانهاواخیراقوه قضائیه ازجناب ابه الله رئیسی مصرانه میخواهیم شیوه نامه های سازمان های مختلف را اولا مطابقت بدن ثانیا بااعزام نمایندگان متخصص پاکدست به سازمان باملاحظه پستهای مصوب سازمانی عملکرد واقعی مستخدمین سختی وصعوبت کارراکشف کننداینکه دوستان بحث تست سل رامطرح میکنن شایدبرای افرادیکه ازواقعیات موجوددرسازمان بیخبرندجواب کافی باشه ولی دیگه سرهمکاران خودتون رو شره نمالیدکارتشخیصی درمانی که مواجهه مستقیم با دام بیمارومریض هست صددرصدواگذارشده برخلاف وزارت بهداشت که هنوزبیمارستان دولتی دارنددامپزشکی کلاواگذارکردبه هیچ عنوان هیچ دگتردامپزشک کارکلینیکی نمیکنه فقط پشت میزنشینه عده تقلیل ازدامپزشکان تست سل میکنندقابلیت تعمیم به همه رانداردبخش پیشگیری وواکسیناسیون رونیزبالای 70درصدواگذارشده بخش کوچک ان نیزتوسط کاردانهاانجام میشه نه دامپزشکان مدبران ستادی مثلاطیورابزیان قرنطینه نظارت کارفنی انهاچیه؟کدرمانییعنی کارتشخیصی درمانی جالبه بخش صدورپروانه هادرهمه اشکالش واگذارشده چطورسازمان زندانهامشاغل مخاطره امیزواقعی رو ملاک عمل قراردادولی مانه پزشک شاغل درزندان 3/5پزشک ستادی ضریب اداری ولد درسازمان چون مبنایی وقاعده ای عمل نمیکنه درگذرزمان 4شیوه نامه معارض هم وضع و ابلاغ کردن کسی بادامپزشک مشکلی نداره حرف مااینه اولامجلس تفسیرکنه ثانیا یاشغل مخاطره امیزبراساس مدرک وبقیه ضرایب اداری مثلادامپزشک ناظرکشتارگاه ویامامورتست سل واکسیناتور براساس مدرک بقعه ضرایب اداری لااقل هرکس سختی نونشوبخوره نه اینکه بین کارمندان حقوقی وکارگزینی اختلاف درامدی ماهانه 10میلیونی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
اولا کنکور رشته ی تجربی چند برابر انسانی هم شرکت کننده دارد و هم سطح علمی به مراتب بالاتر
دوما با رتبه ی شماره موبایل هم حقوق میتوان قبول شد. در رشته ی حقوق آن جاییش که ارزشمند است قبولی در ازمون وکالت است. چون آنجا برای اولین بار چیزی به نام رقابت و آزمون واقعی را تجربه میکنید که برای ما در کنکور تجربی، آزمون علوم پایه و ازمون پاتوبیولوژی(درمانگاهی) خاطره هست. اگر کسی از شما آزمون وکالت قبول شد، تسری من هم برای او. حتی اکثر این ها که میگویند حقوق، رشته ی حقوق اسلامی و .. را خوانده اند ولی خودشان را یکسره وکیل فرض کردن!!
سوما تمامی پست های فنی دامپزشکی حتی اگر پشت میز هم باشند وظایف علمی و فنی دارند و با حسابدار و ادبیات و تاریخ و فقه و حقوق و.. برابر نیستن که کار تایپ نامه و شماره زدن میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
24
3
دوستان همکاران معترض
جناب دکترماکنعلی ریاست محترم سازمان حجت رابرهمگان تموم کردن اگرتصورمان اینه حقمان تضییع شده بایدازطریق دیوان عدالت ,سازمان بازرسی ,دیوان محاسبات ,کمیسیون اصل نودمجلس , سازمان مدیریت برنامه ریزی سازمان امواداری استخدامی شکایت کنیم تاحقمان را بگیریم تظلم خواهی اموزه تمام ادبان اسمانی است سکوت درمقابل تبعیض ناروا و,نقض صریح قانون خیانت است امام تحسین سرش راهدیه کردولی درمقابل ظلم ایستادوجاودانه تاریخ شد ................. اطمینان میدیم ورق را ازطریق دادخواهی درمجاری قانونی برمی گردانیم وجه این تبعیض ,تحقیروحیف ومیل بودجه عمومی پایان میدیم عدم اقدام تااین لحظه را انفعال وپذیرش ندونیدبلکه بناها براین گذاشته بودیم که مشکلات درون خانواده دامپزشکی حل بشود الان متوجه شدیم درب بررسی همون پاشنه خواهدچرخیدپس کس نخاردپشت من جزناخن انگشت من
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
۹ سال تمام حق فنی ها رو به ناحق به اداری ها دادن .البته که باید دادخواهی کنید
البته که باید توهین کنید
البته که باید ظلم مضاعف کنید .
تبریزی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
2
16
آنهایی که می گویند امورات دامپزشکی واگذار شده به بخش خصوصی و الان همه دامپزشکان مثل ما کار اداری می کنند و ادعا می کنند کارشناس ارشد اداری یا حقوقی هستند. متاسفانه به وظائف خودتان آََشنا هم نیستید چه برسد بتوانید بتحو احسن انجام بدهید. آخه آقای اداری مگر متوجه نیستی اون پستهای فنی که از سالهای دور به بخش خصوصی واگذار شده پست های تصدی گری بود و قبل از سال ۸۸ واگذار شده، و الان تمام پست های فنی سازمان دامپزشکی حاکمیتی هست و شرح وظائف پست حاکمیتی و حساسیت آن بر نمایندگانی که در سالهای ۹۱ و ۹۹ این قانون را تصویب می کردند مشخص بود و کاملا متوجه موضوع بودند. و بیش از این همکارانتان را به خودتان بدبین نکنید.
آقای دکتر ماکنالی الان بر شماست با کسی یا کسانی که با عمل خود این افکار مسموم را ساختند و پرداختند و ترویج کردند و موجب ایجاد انتظارات فراقانونی و اختلاف بین همکاران شدند شدیدا برخورد نمایید
البته اجرای کامل و دقیق قانون تسری و گنجاندن در حکم کارگزینی و تخصیص ۱۰۰%به همه همکاران فنی مثل همکاران اداری مورد انتظار است.
لطفا سریعا این تبعیض ۵۰% و۱۰۰%را حل کرده و قانون را عادلانه اجرا کنید
Dr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
6
1
بی خیال بابا نوش جونتون
ولی یه سوال برام پیش اومده
یه نفر ظاهرا اداری یه چیزی میگه بعدش کلی نفر میان جوابش میدن
نمیدونم شما که میگید کارتون خیلی سخته و سرتون شلوغه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
احيانا شما در ايران زندگي نميكنين و نمي دونين تعطيلات و قرنطينه اعمال شده؟!!!! برا منم اين سوال پيش اومد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
2
4
با سلام ضمنا از ۵۰ درصد پرداختی تسری ....حق مالیاتم کسر شده.؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
3
8
سلام چرابه ما کارکنان قراردای کارگری تسری پرداخت نمیکنند این چه عدالتی است چرا کسی پاسخگو ما نیست
پاسخ ها
عدالت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
چون‌ شماها ‌از طریق ‌استخدامی‌ وارد ‌اداره‌ نشدید‌ و از ‌طریق ‌بند ‌پ وارد ‌شدید ‌و درخواست ‌زیاده ‌هم‌ دارید؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
8
پول رو اخر برج واریز کنین قسطامون بدیم با هر ضریبی فقط واریز بشه
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
18
5
با سلام خدمت همکاران محترم اصلاملاک پرداخت تسری براساس قنی واداری اشتباه است دربخش فنی افرادی مشاهده میشوند که اصلا کار نمیکنند اگرضریب3 بگیرند ظلم است به همکاران دامپزشکی که معاون توسعه هستند و با توجه به مسئولیتشان ضریب 1 بگیرند بهتراست ضریب1تا3 درقسمت فنی واداری اعمال شده به نیروهای مسئولیت پذیر ضریب3 نیروهای متوسطضریب2 وبه نیروهای کم کارضریب1 اعمال شود درغیر اینصورت انگیزه کاری درکارکنان اداری ازبین رفته وادارات با مشکلات فراوانی روبرو خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
برادر من شما به فكر مشكلات ما نباشين، من خودم تو اداره ٢ نفر از كادر اداريم كه خيلي ادعا داشتن عملا بايكوت كردم و ٢ نفر ديگه به نحو احسن كار اونارو انجام ميدن و هيچ كاري هم زمين نمونده، شما خيلي خودتون جدي گرفتين انگار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
شما عمدا معاون توسعه را ۱ کردید که اهرم بالا رفتن ضریبتان‌گردد اینحا سازمان تخصصی است اسمش روش هست هرکس نمی خواهد برود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
محمد مهدی جان! قانون ضرایب را مشخص کرده، این ضرایب از بدنه سازمان بیرون نیامده که بشه با چانه زنی حلش کرد. سازمان ضرایبی که قانون گذار گفته داره اجرا می کنه. تازه نیروهای اداری همین الان 100 درصد تسری را دارند می گیرند و نیروهای فنی 50 درصد. سلامت و سرزنده باشی همکار عزیز. ما هم دوست داریم شما راضی باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
* نظر:
دوست عزیز ملاک پرداخت در پست فنی و اداری درست است. منتها اون نیروی فنی که رفته تو بخش اداری داره فرم حضور و غیاب پر می کنه ولی هنوز پستش مثلا نظارت بر کشتارگاه هست و بار زحمتش رو دیگران می کشند اما حقوق و مزایاشو ایشون می زنه به جیب و اون مسئول بزرگوار و رئوفش (البته صرفا نسبت به ایشون) متخلف هستند و با کمال احترام از نطر شرعی هم حقوقشون شبهه داره.(این موضوع زرنگ بازی نیست و حرام بودن عوایدش از نظر عقلی هم واضح هست ولی باز هم اگر قبول نمی کنید از کارشناس امور شرعی استفتا کنیم)
درستش اینه که سازمان در شیوه نامه بیاره افرادی که پست فنی بهداشتی دارند ولی حتی بصورت مامور صرفا در بخش اداری مشغول بکار هستند باید تا وقتی در این بخش فعالند از همون ضریب یک برخوردار بشوند‌‌.
همکار سازمان دامپزشکی کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
4
27
باسلام واحترام به نظرات عزیزان:
۱-متاسفانه از دهه های قبل بسیاری از نیروهای اداری ومالی سازمان فامیل بودند وبامدارک پایین جذب شده وتحصیلات تکمیلی همزمان باکارشان گذراندند.کافی است بررسی کنید تشابه خانوادگی ش وک و....ملوک الطوایفی مطلق.ازدواج کردند.فرزندشان را در اتاق کارشان بزرگ کردند.استخدام هم کردند
۲.برخی همکاران اداری ومالی عرق چندانی به سازمان ندارند.نمونه آن یکی ازمدیر کل های سابق که تا پستش را میگیرند ول میکند میرود گمرک یا پست بانک تا دوباره با منصب بازگردد.
۳-فلسفه وجودی این سازمان دامپزشکی وبهداشت عمومی است.ولی بخش اداری ومالی آن فربه وپرتوقع شده است
۴-سالها همکاران دامپزشک از حق مسلم محرومیت از مطب وهمطرازی محروم بوده اند که سهوا یا عمدا ناشی از کم کاری مدیران اداری بوده است.
۵-همواره شاهد بوده ام همکاران اداری ومالی با اطلاع از قوانین وضوابط احکام خود را چنان پر وپیمان کرده اند که ناگفتنی است.
۶-متاسفانه هیچ نشانی از رعایت سلسله مراتب وجود ندارد.جایگاه ها کاملا وارونه است.ضمن احترام به همه مشاغل برش وحرف یک راننده یا کارگر اکثرا موثرتر از مدیران است.
۷-لطفا حریم خودمان را بشناسیم .بیش از این زیاده گویی نکنیم.
پاسخ ها
همکار
| Switzerland |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
زنده باد .بعید به نظر می رسه محرومیت از مطب و اون ضریب مربوط به رسته بهداشتی و درمانی رو هم پیگیری کنند چون شامل حال خودشون نمیشه و این مانع تراشی ها ادامه داره و این خیلی جای تاسف داره .متاسفانه سخن زیاد هست اما حیف....
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
4
13
بابا ............ راضی ‌بشید ‌بهر چی‌ قانون ‌بهتان ‌در‌ نظر گرفته ‌و این ‌مدیر ‌سازمان ‌اونو‌ براتون‌ حل ‌کرده.... اگه‌ نمیشد ‌چی‌ میکردین ‌با‌ این ‌حقوق ‌کارگری ‌میساختینو‌ میسوختین ‌با ‌مدرک ‌احیانا ‌دکتری ... یارو‌ نگهبان ‌شرکت ‌نفت ‌۱۵۸۰۰‌تومن ‌حقوقشه‌ ... شما ‌سر‌ این ‌ارثیه‌ پدری ‌تسری ‌اختلافتون ‌فعلا‌ حل ‌نشده ... شب ‌و روز‌ دعاگوی ‌این ‌مدیر سازمان ‌باشین.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
19
سلام جناب دکتر ماکنعلی گرانقدر لطفا پیگیر پرداخت کامل تسری صد درصد باشید . ممنون
رنجنامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
1
8
اگر در تایید و یا رد موضوعی انتقادی داریم پخته بنویسیم اگر یه نفر از بیرون چشمش افتاد خندش نگیره .حکایتمون شده مثل دوتا بچه که سر اسباب بازی دارن هم رو بدون منطق می زنن..به چالش کشیدن هم دردی رو دوا نمیکنه..اگر احساس میکنیم حقی ضایع شده ،باید از مسیر قانونی اش پیگیری شود اینچنین که رفتار میکنیم برخی حقوق مسلم همگی امون ،لابلای این هیاهو گم میشه .ما که به هم رحم نمیکنیم .بعید میرسه مسئولین هم به ما ترحم کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
6
14
آقای دکتر ماکنعلی یکی از درخواست های دیگر ما کارکنان فنی بویژه با توجه به احوالات امروز سازمان اینست که تمام توان خود را بکار بگیرید و با استفاده از قوانین موجود وزارت بهداشت و وزارت راه و وزارت نیرو و قوه قضاییه و ... ، در شرایط احراز پست معاونت توسعه مدیریت و منابع ادارات کل استانها مدرک دکترای دامپزشکی را اعمال کنید. چون دامپزشکی یک دستگاه فنی و تخصصی است و اونی که مسولیت اداری و مالی استان را بر عهده می گیرد بهتر است آشنا به مسائل فنی و تخصصی باشد تا امورات اجرایی دچار دست اندازها نباشد چون در سابق حواشی انتصاب نیروی غیرفنی را تجربه کرده ایم.
علی التخصیص با مشاهده وضعیت موجود مسلما پست معاونت توسعه دچار ضعف خواهد شد.
و حق مسلم نیروهای فنی پیگیری نخواهدشد و حتی قدمهایی برای کاستن آن برخواهند داشت چرا که آنها ذینفع نیستند و نیروهای فنی نماینده و مدافع قانونی نخواهد داشت.
پاسخ ها
همکاران
| Switzerland |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
دقیقا همینه. زنده باد عالی گفتید دقیقا یکی از دلایلی که دامپزشکی به حقوق قانونی خودش نمیرسه همین مساله مهم هست .ای کاش جناب آقای دکتر ماکنعلی این مساله رو مد نظر داشته باشند.چرا که اگر غیر از این باشد چشم انداز روشنی پیش روی این سازمان پر مسئولیت نخواهد بود
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
باسلام.خیلی راحت میتوانستند با یک تبصره مشکل رو حل کنند. بدین مضمون " کارکنان فنی که به دلیل نیاز اداره و به اجبار در قسمت اداری مشغولند با توجه به مدرک تحصیلی از ضرایب ردیفهای مرتبط استفاده نماید' .................
مستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
دامپزشک گرامی لطفاً برای قانون واضح تسری به خاطر منافع خودتون که در پستهای اداری مشغول فعالیت هستید درخواست تبصره و ماده غیرقانونی نکنید.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
4
17
سلام
کاش میشد عکس دستمو بذارم تو گروه تا دوستان زیاده گو نگاه کنن چه بلایی سره آدم میاد وقتی بعد از ۱۵ سال تزریق واکسن و در اثر سهل انگاری آنی دامدار در حین تزریق واکسن بروسلوز گاوی آنهم فول دز وقتی یه تزریق به خودت میزنی چه اتفاقی برات میفته ، خود برتر بینان اداری یه کار میتونن انجام بدن و آن اینکه برن عملیات صحرایی ، ضریب بالای تسری مال خودشون ،ما میایم اداره کار می‌کنیم ، ضریب یک هم از سرمون زیاده ، چرا شما فکر میکنین خیلی بلدین ؟
دوستان هم فکر ، اگه موافق هستین با تایید حداکثری، قدرت خودتون رو هر چه بیشتر نشون بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
بااین استدلال محیط بانان جنگلبانان که درمقابل تیرمستقیم اشراروقاچاقچیان هستندچندین نفرجانشونوازدست دادن بایدضریب 10بگیرن برادران سختی شرایط کاری که توحکم کارگزینی شماهاست بخاطر همینه ازیه ماخذ چقدمیخوای مزایابگیری ضمنامسؤول برنامه بودجه روابط عمومی قرنطینه شما به خاطرنشستن زیرکولرکه 1ساعت قطعی برق رو تحمل نمیکنن کدام عضوشونوازدست دادن ؟اخه روابط عمومی که کارش انعکاس خبره قرنطینه فقط صدوروی ای پی نشستن زیرکولره سختی کارش اضافه هست دوست عزیززیاده نیستیم حرفمون حقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
3
16
من بعنوان دامپزشک از تمامی نیروهای اداری و فنی که نسبت به وجود دامپزشکان در سازمان دامپزشکی معترض هستند عذر خواهی میکنم و امیدوارم اینجانب را حلال بفرمائید. اگر من میدانستم حضور اینجانب بعنوان دامپزشک، سبب تکدر خاطر جنابعالیان می شود نه تنها وارد سازمان دامپزشکی نمی شدم، بلکه در این رشته ادامه تحصیل هم نمی دادم.
با عرض معذرت
یکی از نیروهای دامپزشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
7
4
دوست دارم سازمان بازرسی ودیوان محاسبات به این سوال پاسخ بدن چرادوهمکارمشغول درادارات کارگزینی ,مالی,حقوقی که رئسشون ضریب 1میگیره شغل تحت تصدی شون اداری محضه ولد یکیشون باوجودشغل اداری پستش علوم ازمایشگاهیه یابازرس بهداشتی گو شته بدون اینکه حتم به ثانیه دردست اصلیش کاربکنه داره ضریب مدرکشوکه کارشناسه میگیره اماکناردستش کارشناس ارشدیاپی اچی دی داره ضریب 1میگیره یعنی همکارکارگزین که فقط پستش علوم ازمایشگاهیه یابازرس بهداشتی گذشته بدون ثانیه ای کارفنی هم سختی شرایط کارشومداوما به موجب حکم کارکزینی میگیره هم ضرایب 3میگیره معنی اختلاف درافتی ماهمیلیویش ازده میلیون بین دوهمکاردریه اتاق یاشغل واحداگراین بطریق موردتاییددستگاه نظارتی هست بایدفاتحه هردستگاه نظارتی رابرای همیشه خونداگرمی بکنیم فساداداری ریشه کن نمیشه چون دستگاه نظارتی بررسی هاشون انطباق باقانون همینه عزیردستگاه نظارتی میدونی چرااینگونه شدچون همکارکارگزین دارای پست تخصصی سرپستش نیره چون دوس نداره ازکولرجدابشه امامیخوادسختی شرایط کارروبگیره الان هم ضریب 3به بالارود بگیره بااطمینان مرگم هیچ دستگاه اجرایی درخصوص فوق العاده اینگونه تبعیض امیزوبرخلاف قانون رفتارنکرد
پاسخ ها
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
خوب باید مدیر اون اداره هر کسی رو سر جای خودش بگذاره این دلیل نمی شه شما قانون رو زیر سوال ببرید بلکه باید اون مدیر و عواملی که به نیروی علوم ازمایشگاهی کار اداری دادند زیر سوال بروند اون ها باید مواخذه بشند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
به نظرم اينجور كه پيش ميره حق محروميت از مطب و اعزام به خارج هم با اين كادر اداري ................. شريك بشيم تا شايد زير سايه اين قشر زحمتكش به حق قانونيمون برسيم!!!البته كه در اين موارد هم اولويت با كادر اداري مي باشه بعد كادر فني!!!
عدالت خواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
2
13
سلام، کامنت با نام همکار سازمان دامپزشکی در ۱۷:۵۳ مورخ ۵/۲۷ چقدر به زیبایی حق مطلب را ادا کرده ، لذا توصیه می شود چند بار خوانده بشه تا دوستان بدانند کی هستند و چه می کنند؟!
یه سوآل که حق مسلم دامپزشکاست از بخش اداری ( مدیران) دارم ‌و وظیفه قانونی و شرعی آنهاست ؛
فقط بگوئید طی این چند سال برای حق محرومیت از مطب و ضریب ۱/۱ چه کار کردید؟؟ واقعا اگه خودتون هم ذینفع بودید همینطور برخورد می کردید؟ البته زحمات شما در سایر بخش ها بر کسی پوشیده نیست
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
زنده باد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
6
10
درود بر دکتر ماکنعلی....در جهت گسترش و بهبود وضعیت معیشتی همکاران زحمتکش و صبور دامپزشکی. باشد که مورد قبول حضرت حق واقع شود.در پناه حق و آرزوی توفیقات روز افزون الهی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
2
19
متاسفانه در ايران هر كسي جايگاه خود را نميداند. مگر در وزارت بهداشت كسي ميتواند خود را با پزشك و متخصص مقايسه كند. وقتي كسب جايگاه خود را نداند همين ميشود. كسي رو داريم با مدرك ديپلم وارد سيستم شده براي ارتقا از يك دانشگاه سطح پايين مدرك ميگيرد و وارد بخش اداري ميشود و دوباره مدرك فوق ليسانس در حوزه فني ميگيرد از دانشگاه بيخودي وارد بخش فني ميشود اين يعني چي كه هر موقع به نفعش باشد وارد بخش اداري و هر موقع به نفعش باشد وارد بخش فني. معني اين كار يعني چي متاسفانه كساني رو در بخش اداري قرار ميدهند كه كارشون رو درست انجام نميدهند و از زير كار درميرن. موقع پول كه ميشه همه ادعا ميكنن. حتي طوري شده كه اضافه كار ماموريت بخش اداري خيلي بيشتر از بخش فني ميباشد. بايد بازرسي صورت بگيريد و تكليف بعضي از اين بده بستان ها مشخص گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
3
12
حكيم مهر عزيز بايد در بعضي از استان ها بازرسي صورت گيرد. چرا بايد مدير كل ....... به كسي كه در بخش اداري كار ميكند پست كارشناس مسئولي آزمايشگاه بدهد كسي كه تا الان در آزمايشگاه كار نكرده و اصلا چيزي بلد نيست. ................ به كساني كه فاميل خود هستند پست مي دهد تا كي و كجا بايد اين حقوق پايمال گردد. بايد ديوان عدالت اداري و بازرسي در بعضي از استان ها انجام گيرد. بايد مدير كل به ميز و پرسنل خود متعهد باشد نه اينكه بر أساس منافع شخصي و سليقه اي رفتار كند.
دامپزشک لرستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
7
11
دورود و سلام بر یگانه دامپزشک . ریس سازمان درجه یک دکتر ماکنعلی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
13
6
ازمهندس مومنی ,مهندس رضایی نژاددکترنقیبی دکتراتشی یه سوال دارم
قانون تسری میگویدبرای کارکنان دامپزشکی طبق جدول پزشکی قانونی برای اداره زندان وفق جدول ذیل
پس لزوما بایدبه جدول پزشکی قانونی عمل نمودمقنن ازبین انبوهی ازپستهای تخصصی بخش کوچکی را به عنوان مشاغل پوستهای مخاطره امیز انتخاب پستهای مصرحه را به عنوان مشاغل فنی محسوب نمودمشاغل مصرحه درقانون فوق العاده پزشکی قانونی درچارت سازمان دامپزشکی وجودنداردحتی اکراین فرض محال را بپذیریم سازمان باتجویزسازمان میتوانسته مشاغل فنی را تعریف کندایا اگرسازمان به جای توجه به پست سازمانی صرف نظرازشغل تحت تصدی ورشته تحصیلی انحصارابه تصدی یه سری مشاغل پرمخاطره مثلاازمایشگاه ,تست سل وواکسیناسیون کشتارگاه را به عنوان مشاغل فنی احصامیکردبهترنبود؟سازگاری باروح قانون بیشترنبود؟وقتی میگی پست مندرج درحکم کارگزینی درعمل کارگزین وکارمندمالی حراست حقوقی که دارای پست تخصصی هم بدون کارتخصصی هم سختی شرایط کارمیگیره هم ضریب3 واگن موضوع دربین همکاران دارای شغل مشابه ایجادتفرقه نفرت کرده موجبات بی انگیزگی را فراهم میکنه چون واقعا اختلاف سطح دریافتی حداقل بالای 7میلیونه ازحضرات تقاضاداردبااستفساراز مجلس به این تشتت اراخاتمه بدن راهش این نیس که فنی اداری روبکوبه واداری فنی را
به درحال قانون خلاءداره تفسیرهای متفاوت رابرای تابدراهش تفسیرقانونه تفسیرمجلس ازقانون هرچه باشدمطاعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
بس كن برادر من چه تشتت آرائي؟!!چه بي انگيزگي؟!! عمل كردن به قانون مصوب مجلس و ضرايب قانوني اين همه سختتونه؟!!انگيزه كافي و لازم پرسنل اداري منابع طبيعي و جهاد دارن كه بيان و كار شمارو به نحو احسن انجام بدن. آخه اين همه ادعا را از كجا ميارين؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
والا مقنن که همون مجلس باشه قانون رو به همراه ضرایب تعریف کرده و اگه فرصت و اجازه بدید قانون قابل اجرا کردن هست. نه اینکه هر کس دنبال تفسیر و تاویل قانون به نفع خودش باشه. همین نظر شما خودش یجور تاویل قانونه
بی نام
|
Switzerland
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
2
11
راهکار فقط استفاده از نیروهای فنی در جایگاه فنی هست .چه معنی داره کسی که علوم آزمایشگاهی خونده در قسمت مالی فعالیت کنه .باید به سمتی بریم که افراد در جایگاه های خودشون باشن.بهتره برنامه سازمان در این راستا باشه که البته کمی زمان‌بر هست.البته در قسمت اداری متاسفانه مدارکشون مرتبط نیست و جذب بدون دقت به این موضوع صورت پذیرفته مثلا جغرافیا زیان فارسی زبان انگلیسی ،تاریخ ، مدیریت و...البته خیلی از افراد تحصیلات خودشون رو بعد از ورود به سیستم در راستای افزایش حقوق انجام دادن .به هر حال تبدیل به معضل شده این موضوع.
Dr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
17
4
سلام بر تمام همکاران عزیز در سرتاسر کشور
بنده دکتر دامپزشک هستم و رئیس شبکه از پیگیری دکتر ماکنعلی تشکر میکنم ولی واقعا قلبن ناراحت هستم وقتی میبینم همکارای اداری به اون چیزی که میخوان نرسیدن و احساس میکنن حقشون پایمال شده منم همین فکر را میکنم چون کارمندای اداری فقط شامل بخش مالی نمیشه من خودم درسته دکتر و رئیس شبکه هستم ولی اداری هستم چون توی اداره نشستم و وجدانم قبول نمیکنه بین خودم و بقیه همکارام تفاوت قایل بشم امیدوارم جناب دکتر ماکنعلی به این نتیجه برسن و شیوه نامه را اصلاح کنن و دل بقیه همکاران و ما را شاد کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
اگه ریئس شبکه هستی که ............... اطمینان دارم که شما نیروی اداری هستید که خودتون رو رییس شبکه جا میزنیدکه حق شما نیست چرا که یک ریئس باید از نیروهای شبکه فعالتر باشد. بنظرم ضریب یک هم به شما زیادیه.ولی در کل...........خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
کسی که ۲ روز تو دامپزشکی کار کرده باشه میفهمه که تو رییس اداره نیستی
ناشناس
| Japan |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
درست میفرماییداما اگرمجلس نظرتفسیرشوبده روش پرداخت سازمان روتاییدبکنه هرگونه اعتراض بعدازابلاغ نظرتفسیری مجلس زیاده خواهی است مشکل ازانجا شروع شده سازمان شیوه نامه ها متعددوتعاریف مختلف ازبیش فن کرده است این امربخوبی نشان میدهدچون قانون ابهام وخلادارد مجری سلیقه ای عمل میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
...................... رییس شبکه هر روز باید تصمیمات کارشناسی و فنی را بررسی کند و خودش هم صاحب نظر باشد تا بتواند جواب فرماندار و دادستان و استان را بدهد. اونوقت بیاید کار خودش را با کسی که تایپ نامه میکند و فاکتور میزند یکی کند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
جناب ۱۲:۴۳ اینکه میبینید سلیقه ای عمل میشه دلیلش عدم وجود قانون نیست. بلکه دلیلش فشارهای بی حد و حصری هست که برخی از افراد وارد کردند و میکنند که ضرایب بیشتر از اونچه قانونگذار تعیین کرده بگیرند. همونطور که ۹ سال ضرایب فنی و اداری رو دستکاری کردند و پرداخت کردند. همونطور که الان فنی ها ۵۰ و اداری ها ۱۰۰ پرداخت میشه
بی نام
| Switzerland |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
دوست عزیز قطعا شما فنی نیستی وگرنه روشن است که حتی روسای ادارات شهرستان و روسای ادارات ستادی فنی همه در مباحث فنی دخیل و در معرض خطرات احتمالی ناشی از اونها هستن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
بگو کجا کار می کنی تا سریع برکنارت کنند چون رئیس شبکه ای که خودشو اداری بدونه و تو اداره می نشینه اصلا صلاحیت مسئولیت اداره فنی و تخصصی رو نداره.
مگر شما تو شهرستانتون بازدید ندارید؟ پس کی بازدید فنی و یا نظارتی و ... میره؟ یعنی شبکه به امون خدا رها شده است؟
بررسی بیماری نمی روید؟ بقول این دهه هشتادیا: وات د فاز؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
4
13
با سلام و عرض تشکر و خدا قوت به آقای دکتر ماکنعلی مومن و باسواد.. با توجه به پرداخت ۵۰ درصد از تسری خواهشمند است نسبت به پیگیری و تخصیص ۵۰ درصد باقیمانده تسری ( بطور کامل صد در صد ) برای همکاران عنایت فرمائید. التماس دعا .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
2
13
متاسفانه تنها جايي كه براي متخصصان آن ارزش و احترام قائل نيست همين إداره دامپزشكي ميباشد. همه چيز بر أساس سلايق و روابط و منافع شخصي پيش ميرود. الان هم در بحث تسري اينطور شده و دليل آن بي قانون بودن و شناخته نشدن جايگاه ها در اين سيستم است. كجاي دنيا به اين صورت بي قانون است و همكاران آن به خاطر پول به همديگر توهين ميكنن. براي خودم متاسفم كه در ايران و در دامپزشكي مشغول به كار هستم. تا اين مقايسه ها هست و هر كسي به حق خود قانع نيست همين است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
منم برات متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
8
7
این قانون باید به نظرم باید فقط به نیروهایی که کارشون فنی است و در محیط دامداری و روستا فعالیت میکنن اجرا بشه . رشته های فنی و اداری ادارات کل و شهرستان که کارشون در اداره است نباید دریافت کنن این رو بعنوان یک نیروی فنی مستقر در اداره میگم به خدا قسم رشته من فنی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
لطفا از خودتون قانون درنیارید. ضمنا رشته شما یا فنی نیست، یا به وظایف فنی خود عمل نمی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
همین که عقلتان به اندازه ای است که حقوق هر کسی که پشت میز باشد را برابر فرض میکنید، یعنی نه تنها دکتر دامپزشک نیستید بلکه یک دیپلمه بوده اید که بعد از استخدام با علمی کاربردی و پیام نور لیسانس را گرفته و الان دنبال جایگاه افراد متخصص هستید. با طرز فکر تو پس میشه نتیجه گرفت:
حقوق منشی و مدیر عامل در یک شرکت باید برابر باشد.
حقوق پیک موتوری و راننده بلدوزر و ترانزیت باید مشابه باشد.
حقوق سوفور شهرداری باید بالاتر از شهردار باشد! ( چون شهردار پشت میز است!)
و....
بی نام
| Switzerland |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
اینکه فردی فنی است و در اداره هست و کم کاری میکنه و بازدید انجام نمیده دلیل نمیشه قانون رو برای همه لغو کنیم اون فرد رو باید توبیخ کنیم همین. وگرنه تمام دامپزشکان و کارشناسان فنی ادارات بازدید دارند و در معرض خطر هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
5
5
اتفاقا این طرح خوبیه باید تسری به نیروهایی که در شهرستان درگیر واکسیناسیون دام و همچنین بازرسی های فرآورده ها و به طور کلی کارهایی که با محیط بیرون از اداره به خاطر سختی کار واکسیناسیون و یا درگیری با قصابیها و مرغ فروشی ها انجام وظیفه می کنند اجرا شود و نیروهایی که در ادارات کل هستن چون اغلب درگیر کارهای اداری هستن باید ضریب کم دریافت شود حتی اگر دامپزشک باشد واقعا کارهای میدانی را شهرستان انجام میدهند واقعا ناعادلانه هست که دامپزشک در ادارات کل ضریب ۳ دریافت شود و تکنسین که در گیر با اغلب بیماریها هست ضریب ۲ . با توجه به مابتفاوت حق شغل و شاغل این دو پست واقعا دریافتی ها نا عادلانه می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
چرا حرفی میزنید که بعدا جواب وجدان خودتون رو نتونید بدید. بابا دست از سر این تسری بردارید. دست از سر تیکه پاره کردن این قانون بردارید خودتونو کشتید. اینقدر آبروی خودتونو نبرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
می بینم که دوستان اداری بعد از ناکامی در استدلالشان به سراغ دو پاره کردن نیروهای فنی رفته اند.
من مسئول تست سل، که هر روز زیر افتاب و در کود هستم میگویم هر کسی که کار دامپزشکی میکند، حتی در آزمایشگاه با مدرک لیسانس علوم ازمایشگاهی، یا پشت میز و تصمیم گیر در امور علمی و فنی دامپزشکی و.. تماما نیروهای فنی هستند و مستحق دریافت تسری.
در واقع تسری برای همه ی دامپزشکان و پیرا دامپزشکان است.
اگر پرسنل اداری به رویه ی تخریب و تفرقه و .. رو بیاورند، قطعا خودم کسی خواهم بود که پیگیر حذف ضریب یک این افراد خواهم بود تا لااقل در حق سایر پرسنل اداری وزارت جهاد کشاورزی اجهاف نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
2
8
حكيم مهر عزيز شما سري به فلان استان بزنيد مدير كل آن براي اينكه به كارمند متعهدش پست ندهد به أو هر انگي را ميزند أو را بازي ميدهد براي اينكه آن پرسنل نفعي برايش ندارد. پست ها را به فاميل و كساني ميدهد كه برايش نفعي داشته باشد چون آنقدر ذليل ميز و مقام خود ميباشد كه حاضر است حق الناس را زير پاي خود بگذارد. بحث تسري كه خود جاي ديگري دارد بعضي از إنسانها شمر زمانه خود هستند ولي اين نيز بگذرد از هر دستي بدي از همون دست پس خواهي گرفت. دل شكستن هنر نميباشد حتي اگر منافع شخصي در خطر باشد.
پاسخ ها
اداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
دوست گرامی 19:42 تاریخ29/5
یک سوال فنی ز جناب به ظاهر فنی ،
اداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
سلام دوست فنی ساعت19:42مورخه29/5
یک سوال فنی دارم از جناب عالی
براساس فعالیت های فنی جناب عالی چقدر سازمان در عملکرد خود در پیشگیری از بیماری ها و خسارت به دامدارن موفق بوده ؟
براساس حضورتان در کشتارگاه چقدر بار میکروبی و باکتری در گوشت و فراوردی های خام مربوط به طیور کم شد ، میشه یک نمونه برداری از همون مرغ مصرف نظارتی خود رو در یک مغازه مرغ فروشی تست کنید تا بفهمید نظارت تون در چه حدی است
داده سازی رو اسمش کردین کار عملیاتی و فنی ،چقدر بر توزیع دارو و واکسن نظارت دارید که بازار سیاه در زمینه توزیع از شما جلوترهست...؟
و یک سوال فنی تر ایا با این همه تعدد در نامه های که روزانه جواب میدین ایا قادر به انجام که عملیاتی هستید
ایا میدانستید فلسفه برون سپاری یا همان واگذاری عملیات به بخش خصوصی یعنی که سازمان بیشتر برنظارت تمرکز کند تا بر انجام ماموریت اگر قرار بازم کار عملیات مورد ادعای دوستان دامپزشک به این میزان باشه در حقیقت سازمان دچار موازی کاری است چه نیاز به بخش خصوصی اینجا کار اشکال داره
ایا دوست گرامی کسانی که اداری هستند حق افزایش حقوق ندارند ما به میزان اداری های سایر دستگاه حقوق درخواست داریم مثل یک کارشناس گمرگ، مالیات، برق ،اداره گاز ....
در ضمن قیاس کردن خود با دیگران دست بردارید در یک سازمان یک حسابدار بالاتر از تمامی فنی هاست و جایگاه یک مدیر مطما بالاتر از یک متخصص این براساس نظریات علمی است نه تعصب شغلی
همچنیین براساس نظریه برابری بنظر شما انصاف که یک کارشناس ارشد با ازمون قبول شد به اندازه یک کاردان دامپزشک با پارتی کمتر بگیره
ما افزیش حقوق براساس شغل ، تخصص ، مدرک تحصیلی و تلفیقی از این ها خواستاریم که حق هیچ کسی ضایع نشه
رشته مدیریت و حسابداری و مالی ... رشته نیستند که فقط در دامپزشکی حضور دارند اگرامکانش باش من حاضر به یک سازمان دیگه با حقوق کمتر برم ولی حداقل جایگاه و ارزش رشته و تخصص مون حفظ بشه نه اینکه با یک کاردان دامپزشکی مقایسه بشیم
در کنکور امسال رشته مانند دامپزشکی چون متقاضی نداره براساس سوابق تحصیلی جذب می کنند این برای دوستان پر مدعی گفتم.
شاکی به دیوان
|
United States of America
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
2
9
چطور فنی های زیر مجموعه معاونت توسعه(برنامه و بودجه و آموزش و...) ضریب سه و نیم بگیرند معاون توسعه که دامپزشکه و ریز اموراتشون حوزه پشتیبانی تماما فنی و در راستای ماموریت های فنیه بگیرند یک. تسری ربطی به پست ندارد و فقط براساس مدرکه.
آقایان تا سال پیش که چندین سال خودشان معاون توسعه بودند فنی گرفتند ایرادی به قانون نبود حالا که رفتند به سازمان قانون رو تفسیر کردند. تمام مدارک به مقامات داده شده است و حق گرفته میشه.
مگه رئیس سازمان خودش داره قسمت فنی کار میکنه؟ همیشه پشت میزه مثل همه دکتر دامپزشک های حوزه ریاست.
خود ایشونم با حوزه ریاست ضریب یک بگیرند لطفا.
همچنین ضریب دکترهای شاغل در فاوا و ... ستاد سازمان را هم فنی داده اید گویا قانون فقط برای استانهاست
دکتر حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
3
3
مسولان محترم سازمان بنده کارشناس مباررزه هستم ومیانگین روزانه هزار راس دام را مایه کوبی میکنم که گزارشات چندساله آن در اداره موجود است و باعث شده که دچار دیسک کمر وبیماریهای ستون فقرات شویم واقعا در ضرایب ما دقت کنید که حق مان ضایع نشود واقعا همه دکتر ها سازمان بجزعده ای مشخص پشت میز نشین نیستند اقای دکتر ماکنعلی فکری به حال حق محرومیت از مطب ما هم بکنید .تشکر
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
2
4
به استناد قانون کسانی که در ستاد مشغول فعالیت هستند چه دکتر دامپزشک و چه غیره باید ضریب یک بگیرند. ...............
پاسخ ها
اداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
احسن
طرف تو اداره نشسته کار دفتری میکنه اونوقت تسری ضریب ۴ میگیره
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
4
0
اولا از نظر نظام آموزشی کارشناس ارشد معادل دکتر دامپزشک هست دوما اگه نظر به اجرای قانون باشه از این ببعد خیلی از موارد باید قانونی اجرا باشه از جمله پرداخت حق محرومیت از مطب در قبال الزام اضافه کاری در خارج از وقت اداری !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
1
با سلام وعرض ادب ، از حکیم مهر خواهش میکنیم پیگیر تسری فوق العاده خاص کارکنان اداره کل دامپزشکی استان تهران به جهت عدم اجراوپرداخت طبق حکم کارگزینی صادره از سازمان مسئولین ذیربط نمایند با تشکر
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
1
2
1- ................. با بی تدبیری باعت قرار گرفتن همکاران خدوم سازمان دامپزشکی اعم از اداری و فنی مقابل هم شدید .
2- قانون تسری یک قانون است و قانون محرمانه نیست حال چگونه است که شیوه نامه قانون محرمانه اجرای می شود پس این شیوه نامه است که غیر قانونی و به ضرر دوستان فنی و اداری می باشد . و من فکر می کنم که همکاران اداری بیشتر به این قسمت نکته دارند تا خود قانون
3- طبق مستندات موجود در اداره فن آوری ادارت کل تقریبا تمام وظایف اجرایی دامپزشکی بصورت تصدی گری به بخش خصوصی از طریق پیشخوان دولت واگذار کردیده است و دوستان زحمت کش دامپزشک و فنی تنها از طریق سامانه های مختلف صحت و سقم اطلاعات را مطالعه و با یک تیک تایید می نمایند . بنابراین این رسته از کارکنان نیز کارکنان اداری مرتبط به ماموریت دستگاه تلقی میگردند .
4- در قانون تسری هیچگاه صحبت از شغل نگردیده است بله بیشتر مدرک تحصیلی ملاک قرار گرفته است . و مدیران سازمان بر اساس همین موضوع از سازمان برنامه اعتبار گرفته اند و در نحوه تقسیم به هر دو قشر ظلم مضاعف روا داشته اند
5- ........................
6- همکاران گرامی تنها به حق قانونی خود قانع باشید . نه حقی که مدیران برای شما معین می کنند؟!!!!!!!
7- در مقابل ظلم هم تا سر حد جان بایستیدو از هیچ ظالمی نهراسید که خداوند حامی مظلوم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
سلام
در استان آذربایجانغربی ضریب کارشناسی، لیسانس (تسری) 2.5 اعمال شده لطفا پیگیری بفرمایید تا آقای دکتر ماکنعلی وآقای مهندس مومنی با خبر باشند وپیگیری کنند
ناشناس
|
France
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
1
سلام و ادب کاش یه فکری هم به حال نیروهای قراداد (استانی ) بکنید که تسری نمی دن کاش یه قانونی هم برا ما وجود داشت
نظر شما
ادامه