کد خبر: ۶۵۳۶۷

حکیم مهر: فرماندار چالدران گفت : بر اثر بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیل ۲۷روستای شهرستان چالدران تحت تاثیر قرار گرفته و در این راستا به ۴۰۰ راس احشام و زمین‌های کشاورزی خسارت وارد شده است که بعد از ارزیابی نهایی، مقدار خسارت اعلام می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری چالدران، «حسن محمدزاده» با اشاره به اینکه براثر بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیل ۲۷روستای این شهرستان تحت تاثیر سیل قرار گرفت، اظهار داشت: در اثر جاری شدن سیل در محور چالدران به چایپاره در روستایقرخ بلاغ " یک دهنه از پل سه دهنه را تخریب و باعث قطع ارتباط راه  اصلی شد که با تلاش شبانه با ایجاد یک راه فرعی نسبت به بازگشایی مسیر برای تردد انجام شد.

وی ادامه داد: براثر این سل، ۴۰۰ راس احشام تلف شدند و خسارت قابل توجهی به زمین‌های کشاورزی وارد شده است که بعد از ارزیابی مقدار خسارت اعلام می‌شود.

فرماندار چالدران با اشاره به سیل روز گذشته عنوان کرد: بر اثر جاری شدن سیل ۲نفر مصدوم سرپایی مداوا شدند و یک نفر فوتی هم ربطی به سیل نداشته و این فرد بر اثر ایست قبلی فوت کرده است.

محمدزاده  با بیان اینکه از ۲۷ روستای درگیر سیل، ۱۹ روستا که خسارتی به منازل آنها وارد شده است، به ۹ روستا امدادرسانی شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده، پل تخریبی در اولین فرصت  تعمیر می‌شود و در مرحله اول یک پل فلزی احداث خواهد شد و بعد نسبت به ساخت پل اصلی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

نظر شما
ادامه